Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и аз бях така зимата.И намерих проблема.Когато ще я гасиш вечер превключи на бензин и след 2,3 подавания на газ към 1500 об я изгаси.Сутринта пали на 2-ра сек.Това се обяснява от замръзването на газта в цилиндъра.Тоест като я изгасиш в цилиндрите остава някаква остатъчна газ,която замръзва и всеедно да палиш някои стар москвич забравен в гаража.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Момчета, покарвайте през месец-два само на бенз поне 100-200км с добавка за почистване на инжекцион.... позапушват (спичат) се инжекторите, затова сутрин си иска подаване на газ.....
Последна промяна от kEFi на 02 мар 2006, 09:17, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
ОК запушени или спечени дюзи, но защо не го прави на загрял двигател?
Мислех си да не е стъпковия механизъм, не ли от него регулирането на оборотите?
Чел съм и по други форуми, че при каране на газ се осеща, защото при газ се осещат и най малките проблеми който има колата.
Но пък може и да си прав за спичането на дюзите, макар че аз винаги паля на бензин, слагам си добка за почистване, но пък не съм карал доста отдавна само на бензин, като се вземе в предвид разликата в цената.
Мислех си да не е стъпковия механизъм, не ли от него регулирането на оборотите?
Чел съм и по други форуми, че при каране на газ се осеща, защото при газ се осещат и най малките проблеми който има колата.
Но пък може и да си прав за спичането на дюзите, макар че аз винаги паля на бензин, слагам си добка за почистване, но пък не съм карал доста отдавна само на бензин, като се вземе в предвид разликата в цената.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1.6/105
верно сие.....тея ефита....
аз докато намеря маистор в пловдив да ми монтира газова станах половин маистор.Повечето викаха:Пълна инжекция ли е?МАаани,остави.Нема да върви на газ.Ще пука ще гори.....а и трябва да лъжим компа.
Ама аз се оказа че 90%от газ-маисторите са пълни некадИрници.Нема никакви проблеми,върви си колата даже и без емулатор е.Е на бензинче гори повечко,ама компа е в сервизен режим и е пълен с грешки.
Вашите имат ли емулатори? Споделятемоля !!!!
аз докато намеря маистор в пловдив да ми монтира газова станах половин маистор.Повечето викаха:Пълна инжекция ли е?МАаани,остави.Нема да върви на газ.Ще пука ще гори.....а и трябва да лъжим компа.
Ама аз се оказа че 90%от газ-маисторите са пълни некадИрници.Нема никакви проблеми,върви си колата даже и без емулатор е.Е на бензинче гори повечко,ама компа е в сервизен режим и е пълен с грешки.
Вашите имат ли емулатори? Споделятемоля !!!!
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
Моят е EFI - 91, няма емулатор, не гърми и вървеше без проблем, бензиновата помпа не е изключена, а само дюзите, за емулатор ми каза майстора който ми е сложи, че няма нужда / между другото карам на газ от 2 години/, но проблема с оборотите си още от слагането на газта, но се оправя от време на време.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
аз не ходих в сервиза,оправих си го сам.При мен беше тръбата за въздух под капака с въздушния филтър.В сервиза ги ражат и ги обръщат назад за да не влиза струя въздух,ама аз свалях после кутията с филтъра че имаше ръжда и после като я слагах бях бутнал въздуховода напред и като го върнах назад се оправи.Но същия проблем имах.Като давам газ върви,вдигна ли крака-гасне.И като спирам на светофара пак така става.Няколко дни бях така и карах като на рали(десен крак на газ и на спирачка едновременно).
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
Мисля, че намерих от какво е проблема след дълго ровене из форумите, Racer 11 е писал за него, явно всички ескорчета си патят от едно и също, добре че го е сменил, незнам на по-новите пак толкова много ли са и болежките.
Ако не се бъркам ще пробвам след работа датчика на празния ход, но не ми стана ясно как се сваля, два винта който са в посока от купето така ли е или се бъркам?
Ако не се бъркам ще пробвам след работа датчика на празния ход, но не ми стана ясно как се сваля, два винта който са в посока от купето така ли е или се бъркам?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 фев 2006, 22:36
- Модел на автомобила: Eskort 92
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.
racer11 написа:Имам такъв Ескорт произведен '91 година. карам го от 5 години и имам доста впечетления а пък и опит по поддръжката му.Така че ако някой има въпроси - към мен. Интересно ще ми е също да видя и чужд опит и впечетления ат тази кола.така че не знам каво още чакате - ПИШЕТЕ!
Моя двигател е същия и засега най много съм разочарован от разхода
за тоя двигател удря между 12 и 15 градско



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта