Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Колеги никой ли не може да ми даде съвет.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Щом стрелката е в зоната, значи е нормално, по принцип около средата. Няма такова понятие Зимен Летен термостат, най-често използваните термостати са на 88гр и на 92гр.. Такъв термостат на който да пише две стойности не съм виждал още повече с такъв толеранс. Да не става въпрос за включвателя на вентилатора?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
В зоната на НОРМАЛ ли е добре но от каде да знам колко е температурата няма ли някакво изчисление или обяснение точно колко е.А за термостата на него пише 88-102 явно от 88 отваря и на 102 е напълно отворен поне така мисля аз.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Вчера смених на Мондео-то ми термостата. Новия беше от магазина до пазара Д.Петков и на него също пишеше 88-102. Стария като го свалих беше същия със същите цифри.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
На NORMAL, зелените букви.venkobreiko написа:В зоната на НОРМАЛ ли е .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
При мен стига само до края на О и повече не вдига дали несъм обезвздушил правилно и ако не как се прави???
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Преди на Ескорт-а,перката се включваше както е написал Ялта-точно между Р и М. Сега на Мондео-то няма букви (между бялото и червеното квадратче не пише нищо),но перките се пускат пак там някъде-много малко преди средата. Като взимах термостата видях,че има клапанче (много малка тръбичка със съчма вътре) и човека от магазина ми каза,че това клапанче е за обезвъздушаване и термостата се слага така,че съчмата да се пада от горе. На стария като го свалих нямаше такова клапанче. Не съм сигурен дали е така,но може ли датчика да е тръгнал и да пуска перката по-рано....или ако е така пък да пуска по-късно или изобщо да не я пуска.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
А как колеги да го обезваздуша правилно?
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Никой ли няма желание да помогне колеги. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Ако не е обезвъздушена ще прегрява. От парното достатъчно горещо ли духа. За обезвъздушаване, Дизелите имат тапа на маркуча, който отива към радиатора. Тези Дизели по принцип трудно стигат до температура, при която се включва вентилатора.venkobreiko написа:При мен стига само до края на О и повече не вдига дали несъм обезвздушил правилно и ако не как се прави???
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Парното не духа много топло все дизели съм карал и знам че имат яко парно.А за обезвъздушаването я оставих на място да загрее добре и после пуснах парното на макс и отвих малко тапата за да излезе ако има въздух.Но пак стрелката не отива повече от Н нагоре.Вчера съм минал общо 60км смесено каране и стрелката си стоеше все около Н??? Не трябва ли малко по нагоре да е към Р да речеме и има ли стойност всяка буква за температурата? Поне да знам на какви градуси карам.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
След като смених термостата на Мондео-то,го обезвъздуших така-налях антифриз до макс. и я запалих. Нивото спадна малко и досипах пак до макс.,завих капачката и изчаках да загрее докато пусне перките,после пуснах парното на най-топло да поработи още малко и така. Четох тук някъде,че тия нашите печки се самообезвъздушават и системата работи под налягане,а в капачката има клапан,който регулира това налягане. За сега нямам проблеми след тая процедура,това съм го правил и на предишния ми Ескорт и пак нямах ядове откъм парно и нормално загряване. С нов термостат си и би трябвало да няма проблем да загрява нормално и да има яко парно-преди в Ескорт-а не се дишаше ако е на най-топло врътката. Ако искаш пробвай пак да я обезвъздушиш пък ако не стане,ще го мислим дружно
Поздрави

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Благодаря колега ще пробвам пак и ще пиша за резултата. 

-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Колеги с обезвъздушаването несъм го правил още че нямам много време ,но сега пък жилото на шоферската врата му стана нещо днес като да отворя вратата и изпука нещо и вече не се отваря от вътре не е скъсано защото като въщам ръчката докрай и пак докрай изпуква там дето е механизма за заключване кората я свалих но неможах да достигна до механизма.Отвъртях трите болта отстрани но неще да излезне механизма за да видя какво става моля дайте някакъв съвет.Благодаря предварително.А може и да е скъсано знам ли не се вижда нищо.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
- Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
- Status: Извън линия
Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура
Вратата съм я оправил като махнах механизъма и смених жилото.venkobreiko написа:Колеги с обезвъздушаването несъм го правил още че нямам много време ,но сега пък жилото на шоферската врата му стана нещо днес като да отворя вратата и изпука нещо и вече не се отваря от вътре не е скъсано защото като въщам ръчката докрай и пак докрай изпуква там дето е механизма за заключване кората я свалих но неможах да достигна до механизма.Отвъртях трите болта отстрани но неще да излезне механизма за да видя какво става моля дайте някакъв съвет.Благодаря предварително.А може и да е скъсано знам ли не се вижда нищо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта