ограничител на оборотите???
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ограничител на оборотите???
Колеги, днес Ескортът ме изненада много неприятно. Карах на 3та с пуснат климатик на около 2500 оборота и изведнъж оборотите слязоха на 2 000. Смених предавките, изключих климата, но не можех да форсирам повече, дори и като освободих от скорост. Двигателят си работеше добре до 2000/2100 и след това изведнъж отказваше. Дори пробвах да ги редя 1-2-3 и на всяка ми умираше там. Така минах около 300 метра. Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК. Някакви идеи?
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да, аз не очаквам да изключва при нормални условия на 2000. Явно има някакъв проблем. Но както описах изключваше на едно и също място на различни предавки и на свободна - приличаше на електронно ограничение. Молбата ми е, ако знаете възможни причини, да споделите.
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смених въздушен, маслен и горивен преди 1 000км. Възможно ли е някой да не е монтиран ОК? Съжалявам за тъпия въпрос, но какво е МАФ? Как да го изчистя? Ако разкачването на акумулатора не помогне - добър диагностик, че вече мн. се парих в Мобексперт?
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ай не се фърляй сега да сменяш чаркове и да кихаш на майсторите
Mrdds звучи логично. Поразмърдал се е боклукът, може и да е заминал през ауспуфа вече. Изчакай, ослушай се. Разкачването на батерията е малко вероятно да помогне. За МАФ-а има много изписано
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

Mrdds звучи логично. Поразмърдал се е боклукът, може и да е заминал през ауспуфа вече. Изчакай, ослушай се. Разкачването на батерията е малко вероятно да помогне. За МАФ-а има много изписано
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички откликнали. Това, което ми прати cocoff изглежда мн. полезно. Още преди да го прочета обаче, продухах тръбата и решетката, като се опитвах да натискам със струята и към отворчето на датчика(при мезн преди отвора, който явно е за датчика има решетка) с компресора на съседа гумаджия - незнам дали има ефект, но дано не съм разсипал нещо повече. Бях решил утре да я водя на доктор, но след това изчерпателно описание, ще пробвам 1во сам. Ще доложа за резултати! 

Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ограничител на оборотите???
Последно ОК ли е както пишеш или не? Ако всичко си е наред. а тиwsi4koznaj написа: Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК.
търсиш причина за някакво отминало инцидентно събитие, според мен няма смисъл
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
- Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
нещата се оправиха
Ходих на диагностик, който се бори час и половина с компютъра, но без резултат. Накрая извади един манометър и го закачи към пробката на трабите за горивото. Нямаше достатъчно налягане там. Заяви, че проблемът е или помпа или филтър, но че може да ги свали чак след 3 дни. От там се вдигнах и отидох при момчетата, които ми бяха сменяли филтъра(оказа се, че преди много по-малко от 1000км.
) и ги помолих да проверят дали всичко е наред с монтажа и самия филър. Те заявиха, че не може да има проблем, но го свалига и прокараха с някаква течност. Точно преди да отида при тях сипах V Power с идеята, че ако има нещо задръстено, той може да издуха. След като сложиха филтъра, нещата наистина заспаха. Или те не бяха монтирали правилно филтъра, или бяха забравили да махнат някоя хартийка или друга опаковка, или в Лук Оил преди това ми бяха сипали някакви л..на в резервоара. Мисля, че нещата са ОК вече.
) и ги помолих да проверят дали всичко е наред с монтажа и самия филър. Те заявиха, че не може да има проблем, но го свалига и прокараха с някаква течност. Точно преди да отида при тях сипах V Power с идеята, че ако има нещо задръстено, той може да издуха. След като сложиха филтъра, нещата наистина заспаха. Или те не бяха монтирали правилно филтъра, или бяха забравили да махнат някоя хартийка или друга опаковка, или в Лук Оил преди това ми бяха сипали някакви л..на в резервоара. Мисля, че нещата са ОК вече.
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта