ДИЗЕЛ
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз лично съм го правил този номер и има ефект определеноarabiata написа:Ако имаш условия,по добре я утаявай преди да я налееш.

1. Купуваш си една фуния с чупеща тръба и цедка.
2. Взимаш едно варелче, пробиваш му дупка но забележи: не най-отдолу а поне 3-4 пръста по-нагоре и му слагаш една канелка.
3. Купуваш си някакъв свестен подобрител за гориво (Кастрол или Лики Моли)
4. Взимаш си една тубичка от 20-на литра с която ще ходиш да зареждаш.
Та идеята каква е ... отиваш с тубичката на бензиностацията и я пълниш до горе (ха какъв добър тест можеш да направиш за това колко те удрят като ти наливат гориво). Изливаш горивото от тубата във варелчето което си пригодил за целта, сипваш подобрителя и оставяш гориворо така няколко дни за да може да се утаят всички мизерии. Изтачаш от варелчето колкото нафта ти трябва и сипваш на колата. За по-сигурно може и марля да ползваш за да я цедиш но според мен е излишно. Ако ще я цедиш най-добре е това да става преди да сипеш горивото във варела.
Ако не ти се занимва с тези процедури - аз лично бих препоръчал Шел и ОМВ

А между другото не е зле от време на време да си изтачаш водата от горивния филтър. Колкото и да е качествено едно гориво винаги има вода в него

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: ДИЗЕЛ
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0#53301" onclick="window.open(this.href);return false;bobitbg написа:Здравейте,
моля някой да ми каже къде да сипвам нафта, защото имах Мондео ново и дадох 3000 лв. за дюзи.
Сега си купих Фокус и не знам какво да правя с тая наша нафта
1.8d написа:аз имам познат който кара цистерна и зарежда бензиностанции...............на около 5 тона артисват към стотина кила ..................И веднага бат' Таньо го причака с Мондеото да си ги смукне тези 90-100 литра нафтичка

- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
И как ще докаже, че е от нафтата??? На комън рейл дюзите най-често се поврежда клапана за обратното гориво. Това е една сачма. Напуква и се циментацията и започва да не държи. Теории защо става така - много, но нито една не издържа в раздела "лоша нафта". Просто новите коли са си правени набързо и съответно са калпави.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 яну 2005, 19:29
- Местоположение: ford fiesta curier
- Status: Извън линия
Re: ДИЗЕЛ
здравейте аз карам 4 форда 1 бензин и 3 дизела 2 са 1.8 тдци система СИМЕНС не е делфи,относно проблемите при инжекторите на делфи просто те са като че ли най напредничиви като технология и неса много добре изпипани и живота им независимо от отаена ,прецедена само от ОМВ САМО ШЕЛ ,САМО НЕМСКА ИЛИ САМО ТУРСКА живота им е окло 140-220 хил километра,ходил съм по изложения АУТОМЕХАНИКА и в Германия и франция и турция положението е еднакво първоначално неса знаели какъв е проблема и са сменяли цели двигатели ,това е в турция и германия ,"а то било от нашата нафта е калпава"не е така просто живота им е такъв независимо дали е рено ,мерцедес или форд ,след това са започнали да ги сменят с времено сега са СИМЕНС но както разбрах от 2011-2012 ще са ДЕНСО ,доколкото чух при тях са направени тестове и са издържали над 500 000 хил без промяна на параметрите ,и много от спецовете доклокото чух ХУ ИЗ №1 ,ОТГОВОРА БЕШЕ "ДЕНСО",така че и нафта от марс да сипете живота на делфи ще е окол макс. тези 200 000 и почват аномалии и присветване на лампа за подгряване и това винаги става на път извън града.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта