ДИЗЕЛ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
bobitbg
Status: Извън линия

ДИЗЕЛ

Мнение от bobitbg » 07 дек 2006, 12:18

Здравейте,
моля някой да ми каже къде да сипвам нафта, защото имах Мондео ново и дадох 3000 лв. за дюзи.
Сега си купих Фокус и не знам какво да правя с тая наша нафта

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 07 дек 2006, 13:03

OMV или Лукоил!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 07 дек 2006, 13:07

Аз лично съм доволен и от SHELL

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 07 дек 2006, 16:11

Ако имаш условия,по добре я утаявай преди да я налееш.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 15 дек 2006, 10:33

ОМВ и ШЕЛ

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 16 дек 2006, 11:49

arabiata написа:Ако имаш условия,по добре я утаявай преди да я налееш.
Аз лично съм го правил този номер и има ефект определено ;)

1. Купуваш си една фуния с чупеща тръба и цедка.
2. Взимаш едно варелче, пробиваш му дупка но забележи: не най-отдолу а поне 3-4 пръста по-нагоре и му слагаш една канелка.
3. Купуваш си някакъв свестен подобрител за гориво (Кастрол или Лики Моли)
4. Взимаш си една тубичка от 20-на литра с която ще ходиш да зареждаш.

Та идеята каква е ... отиваш с тубичката на бензиностацията и я пълниш до горе (ха какъв добър тест можеш да направиш за това колко те удрят като ти наливат гориво). Изливаш горивото от тубата във варелчето което си пригодил за целта, сипваш подобрителя и оставяш гориворо така няколко дни за да може да се утаят всички мизерии. Изтачаш от варелчето колкото нафта ти трябва и сипваш на колата. За по-сигурно може и марля да ползваш за да я цедиш но според мен е излишно. Ако ще я цедиш най-добре е това да става преди да сипеш горивото във варела.

Ако не ти се занимва с тези процедури - аз лично бих препоръчал Шел и ОМВ :)

А между другото не е зле от време на време да си изтачаш водата от горивния филтър. Колкото и да е качествено едно гориво винаги има вода в него ;)

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: ДИЗЕЛ

Мнение от 1.8d » 16 дек 2006, 12:50

bobitbg написа:Здравейте,
моля някой да ми каже къде да сипвам нафта, защото имах Мондео ново и дадох 3000 лв. за дюзи.
Сега си купих Фокус и не знам какво да правя с тая наша нафта
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0#53301" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8d написа:аз имам познат който кара цистерна и зарежда бензиностанции...............на около 5 тона артисват към стотина кила ..................И веднага бат' Таньо го причака с Мондеото да си ги смукне тези 90-100 литра нафтичка
:twisted:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
VPP
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 08 ное 2006, 07:43
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI
Местоположение: Gabrovo
Status: Извън линия

Мнение от VPP » 17 дек 2006, 19:27

Аз лично наливам само ОМV

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 19 яну 2007, 09:01

И аз пробвах от каде ли не и се уверих че наи дърпа като заредя от Шел ви пауър-дизел, доволен съм въпреки че е с 0,10лв по скъп. и расхода ми пада.

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 19 яну 2007, 11:37

е, защо не си си потърсил правата все пак, а си дал 3000 лв. за ремонт заради некачествена нафта.. ?
Играчките се променят,
момчетата - не.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 19 яну 2007, 11:44

И как ще докаже, че е от нафтата??? На комън рейл дюзите най-често се поврежда клапана за обратното гориво. Това е една сачма. Напуква и се циментацията и започва да не държи. Теории защо става така - много, но нито една не издържа в раздела "лоша нафта". Просто новите коли са си правени набързо и съответно са калпави.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 19 яну 2007, 11:54

абе, мама им и дизелите, аз за това карам бензин :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
Пламен_Plamen
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от Пламен_Plamen » 19 яну 2007, 19:01

Четвърта година зареждам само във ШЕЛ и до сега съм нямал проблеми. :D

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 21 яну 2007, 22:50

BadAngel написа:абе, мама им и дизелите, аз за това карам бензин :)
не така за дизелите - по-добро няма!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 22 яну 2007, 21:24

Гроздето май е кисело :P .
Небойте се роби Спартак е с вас!

aisman
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 яну 2005, 19:29
Местоположение: ford fiesta curier
Status: Извън линия

Re: ДИЗЕЛ

Мнение от aisman » 05 фев 2011, 21:52

здравейте аз карам 4 форда 1 бензин и 3 дизела 2 са 1.8 тдци система СИМЕНС не е делфи,относно проблемите при инжекторите на делфи просто те са като че ли най напредничиви като технология и неса много добре изпипани и живота им независимо от отаена ,прецедена само от ОМВ САМО ШЕЛ ,САМО НЕМСКА ИЛИ САМО ТУРСКА живота им е окло 140-220 хил километра,ходил съм по изложения АУТОМЕХАНИКА и в Германия и франция и турция положението е еднакво първоначално неса знаели какъв е проблема и са сменяли цели двигатели ,това е в турция и германия ,"а то било от нашата нафта е калпава"не е така просто живота им е такъв независимо дали е рено ,мерцедес или форд ,след това са започнали да ги сменят с времено сега са СИМЕНС но както разбрах от 2011-2012 ще са ДЕНСО ,доколкото чух при тях са направени тестове и са издържали над 500 000 хил без промяна на параметрите ,и много от спецовете доклокото чух ХУ ИЗ №1 ,ОТГОВОРА БЕШЕ "ДЕНСО",така че и нафта от марс да сипете живота на делфи ще е окол макс. тези 200 000 и почват аномалии и присветване на лампа за подгряване и това винаги става на път извън града.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта