Ударен Форд Фокус 2007
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Ударен Форд Фокус 2007
Здравейте, колеги,
Преди няколко дни ударих много лошо Фокус, 2007г., 1.6 бензин, Ghia. Колата беше супер, на 67000 км и направо....не мога да се разделя с нея, като знам колко беше добре.
Та след това лирическо отклонение, ще съм много благодарен, ако ме посъветвате какво е най-добре да се направи. Ремонт, включващ и смяна на въздушни възглавници, предполагам, че ще излезе над 6000 лева... Да я дам на скрап за 400 лева е все едно да я оставя някоя каручка да мине и да я вземе. Имате ли представа дали за толкова зле ударени коли има вариант някой да даде повече от 2000 лева?
Ето и снимчици:
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35648h.JPG
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35743e.JPG
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35863p.JPG
Още веднъж благодаря за съдействието предварително!
Преди няколко дни ударих много лошо Фокус, 2007г., 1.6 бензин, Ghia. Колата беше супер, на 67000 км и направо....не мога да се разделя с нея, като знам колко беше добре.
Та след това лирическо отклонение, ще съм много благодарен, ако ме посъветвате какво е най-добре да се направи. Ремонт, включващ и смяна на въздушни възглавници, предполагам, че ще излезе над 6000 лева... Да я дам на скрап за 400 лева е все едно да я оставя някоя каручка да мине и да я вземе. Имате ли представа дали за толкова зле ударени коли има вариант някой да даде повече от 2000 лева?
Ето и снимчици:
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35648h.JPG
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35743e.JPG
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?i ... 35863p.JPG
Още веднъж благодаря за съдействието предварително!
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Колега съжалявам за колата, надявам се всички да са добре и да няма сериозно пострадали. Къде ти е каското ако има такова? Колата бракувана ли е?

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
За радост нямаше никой друг, освен мен, а и всичко е наред и няма пострадали. За съжаление каското е изтекло и докато го подновя и стана фала. Но май по-скоро нещата отиват към бракуване...
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Колега не бързай да я бракуваш. Когато ударих моя фокус ме свързаха с един човек дето купува само такива коли, но не трябва да са бракувани. Сега ще се разтърся къде съм му записал телефона и ще ти го пратя на лично.

-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
m
Последна промяна от niki85 на 09 юли 2013, 18:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Най-сигурно ще бъде, ако е оправена в мото-пфое. За целта обаче ще ми вземат пари, колкото нова кола най-вероятно, че и отгоре - и то без възглавниците. Това съответно нито е изгодно, още повече безопасно за пътниците, които ще возя. И се отказвам от този вариант, както вървят нещата.
И аз нямам къде да я държа и това е основния проблем - идеята е да я продам цяла и да успея да взема максималното, доколкото е възможно. Все пак има и доста здрави части, основно от таблото назад
2500 ми се струва сравнително добра цена, макар и да не знам какво е било положението при теб. Затова се и чудех кой би дал повече - автоморга или някой, който ще си я продава/оправя и няма против да я кара. Част по част ще бъде дълъг процес
Дано подобни неща не се случват на никого!
И аз нямам къде да я държа и това е основния проблем - идеята е да я продам цяла и да успея да взема максималното, доколкото е възможно. Все пак има и доста здрави части, основно от таблото назад

2500 ми се струва сравнително добра цена, макар и да не знам какво е било положението при теб. Затова се и чудех кой би дал повече - автоморга или някой, който ще си я продава/оправя и няма против да я кара. Част по част ще бъде дълъг процес

Дано подобни неща не се случват на никого!
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
;l
Последна промяна от niki85 на 09 юли 2013, 18:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Аз за момента нищо не съм пипал, освен да си събера двата предни фара от пътя.
Таблото, изключвайки отварянето на възлавниците, не ми се струва пострадало (с малки изключения). Но определено ремонтът се приближава повече към четирицифрено число, отколкото към изгоден вариант.
Някои от автоморгите клонят от смехотворни до нагли - има такива, които дават 300 лева...
Ще продължавам търсенето.
Благодаря за съдействието!
Таблото, изключвайки отварянето на възлавниците, не ми се струва пострадало (с малки изключения). Но определено ремонтът се приближава повече към четирицифрено число, отколкото към изгоден вариант.
Някои от автоморгите клонят от смехотворни до нагли - има такива, които дават 300 лева...
Ще продължавам търсенето.
Благодаря за съдействието!
Последна промяна от friki на 21 май 2013, 09:34, променено общо 1 път.
- eodor
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
- Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Точка 1 . Колата ти струва в момента повече от 2000 лв .
Точка 2 . Този който ти дава 300 лв , може само джантите с гумите да си купи за толкова . Ако ти се правят много на вървежни , кажи им вица за вибратора и чехлите .
Точка 3 .Не бързай с бракуването , то е най лесно .
Точка 4 . На части , като първо се огледаш кое колко струва втора ръка за да не се минеш
. Поразпитай само задна броня и 5 врата оборудвани колко вървят .По нататък имаш двигател , салон , дреболии които не са по 5 лв и т.н.
Точка 5 . Жив и здрав .. желязото се оправя подменя , живота е по-важен .
Точка 6 . Да не си стъпил в Мото Пфое за ремонт

Точка 2 . Този който ти дава 300 лв , може само джантите с гумите да си купи за толкова . Ако ти се правят много на вървежни , кажи им вица за вибратора и чехлите .
Точка 3 .Не бързай с бракуването , то е най лесно .
Точка 4 . На части , като първо се огледаш кое колко струва втора ръка за да не се минеш

Точка 5 . Жив и здрав .. желязото се оправя подменя , живота е по-важен .
Точка 6 . Да не си стъпил в Мото Пфое за ремонт


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Не се заяждам, но няколко въпроса просто изникнаха докато четях.
)
Колата изглежда възстановима, стига да си струва, намери сервиз, говори колко ще искат и решавай. Тука само ще се объркаш от противоречиви мнения.

Каква е гаранцията, че колата която караш не е била даже в по-лошо състояние преди да ти я продадат? Отговор- никаква, единствено изключение ако я купиш нова. Виждал съм ужасно ударени автомобили да слизат (ако може да се каже слизат) от автовоза и 10 дена по-късно са неузнаваеми на пазара. Колкото по-нова е колата, толкова тази вероятност е по-голяма, легендата е "човека бил паралия и искал да кара най-новото и щото излезнал фейслифта, тая я продал на 50 000кмniki85 написа:...Според мен ще са ти мръднали и гредите, т. е. се е изкривила и геометрията. Ако вътрешно ще си спокоен да караш такава кола, в някои сервизи изпъват криви греди...

Че Мото Пфое имат ли собствени тенекеджии? Поне в Х-во ползват подизпълнител, което е много по-добре, защото един специализиран тенекеджийски сервиз има по-добри специалисти и техника. Само стенда за възстановяване на геометрията е 5-6 цифрена сума, да не говорим за останалите инструменти. Цени които никой продавач на коли няма да си го позволи. Така че защо да дадеш на някой едни пари, част от които той ще даде на друг да свърши работата и ще остави и за себе си, вместо да се договориш директно с изпълнителя?friki написа:Най-сигурно ще бъде, ако е оправена в мото-пфое. ...!
Колата изглежда възстановима, стига да си струва, намери сервиз, говори колко ще искат и решавай. Тука само ще се объркаш от противоречиви мнения.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Наско, културният човек не говори за някой без да го познава. Или пък беше с мен, когато изкарвах колата от магазина?
Точно ти объркваш човека още повече, давайки му надежди, че колата е възстановима... Ще ме извиняваш, ама само едната възглавница струва колкото двете коли от подписа ти...
Както и да е, имах желание да помагам на хората, ама честно казано пи писна от умници, избиващи комплекси тук. Та, понеже явно не съм достатъчно умен, за да се класирам сред богоизбраните, реших да се изнеса на "другият бряг". Явно отцепниците са имали за какво да се цепят.
Айде със здраве.
Точно ти объркваш човека още повече, давайки му надежди, че колата е възстановима... Ще ме извиняваш, ама само едната възглавница струва колкото двете коли от подписа ти...
Както и да е, имах желание да помагам на хората, ама честно казано пи писна от умници, избиващи комплекси тук. Та, понеже явно не съм достатъчно умен, за да се класирам сред богоизбраните, реших да се изнеса на "другият бряг". Явно отцепниците са имали за какво да се цепят.
Айде със здраве.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Една случка от София.
Шурека виждайки как две BMW-та се удрят пред него набива спирачки. Зад него Х3 успява да спре, но зад Х3-ката идва Х5 и удря с такава сила Х3-ката, че я вкарва в багажника му. Колата е Хюндай Соната с пета врата. След месец колата е като чисто нова, което го отказа да си търси кола ІІ-ра ръка.
Според него задницата изглежда в пъти по-добре от останалата част на колата, която не е участвала в удара.
Много пъти съм разказвал на колетите как автовози от Видин карат колите директно от ферибота в Монтана за ремонт и боядисване, за да не ги виждат бъдещите купувачите тук в какво отчаяно състояние са. Понякога предниците ги правят толкова добре, че дори по светенето на фаровете не може да се познае, че колата е катастрофирала, а с оглед по купето дори и специалист няма да забележи нищо.
Ако преди докарваха коли на 10+ години по 500 Евро в движение и без да са ударени или катастрофирали ги продаваха за 2000, то сега докарват катастрофирали за 500-1000 Евро на 6-7 години и ги продават след ремонта за 4-5000 Евро.
Шурека виждайки как две BMW-та се удрят пред него набива спирачки. Зад него Х3 успява да спре, но зад Х3-ката идва Х5 и удря с такава сила Х3-ката, че я вкарва в багажника му. Колата е Хюндай Соната с пета врата. След месец колата е като чисто нова, което го отказа да си търси кола ІІ-ра ръка.
Според него задницата изглежда в пъти по-добре от останалата част на колата, която не е участвала в удара.
Много пъти съм разказвал на колетите как автовози от Видин карат колите директно от ферибота в Монтана за ремонт и боядисване, за да не ги виждат бъдещите купувачите тук в какво отчаяно състояние са. Понякога предниците ги правят толкова добре, че дори по светенето на фаровете не може да се познае, че колата е катастрофирала, а с оглед по купето дори и специалист няма да забележи нищо.
Ако преди докарваха коли на 10+ години по 500 Евро в движение и без да са ударени или катастрофирали ги продаваха за 2000, то сега докарват катастрофирали за 500-1000 Евро на 6-7 години и ги продават след ремонта за 4-5000 Евро.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
А ти прочете ли какво съм написъл? Явно не си, защото ако беше го направил, щеше да прочетеш за изключението. Човека не пише, че е паралия като тебе та да си купува нова кола като се напълни пепелника. А ако колите не можеха да се възстановяват от подобни удари, нямаше да се произвеждат скъпите стендове за изправянето им. Явно и "на Запад" не са чак толкова паралии.niki85 написа:Наско, културният човек не говори за някой без да го познава. Или пък беше с мен, когато изкарвах колата от магазина? ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Явно не според повечето автоморги, след известно звънене тези няколко дни, но това беше очаквано. Проблемът с продажбата на части е, че отнема доста време, както и човек, който да се занимава с разглобяването (аз не съм особено добър в тези неща).eodor написа:Точка 1 . Колата ти струва в момента повече от 2000 лв .
Точка 6 . Да не си стъпил в Мото Пфое за ремонт![]()
А колкото до Мото Пфое - все съм чувал лоши неща, но може и по-лошо да е явно

Тенекеджиите са най-малкият проблем. Идеята за тях беше по-скоро, като уж специализиран и надежден сервиз, реално да кажат какви са пораженията, а вече оттам нататък може да се ходи при друг майстор. Боядисването и изправянето ще е най-лесно впоследствие. Идеята сега е как най-ефективно да се разделя с неяHACKO написа:Че Мото Пфое имат ли собствени тенекеджии?

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
В София има мисля два сервиза на застрахователи, които изправят далеч по тежко-катастрофирали автомобили. Цената обаче е друг въпрос, а твоята кола е възстановяема.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Е хайде сега не сме в детската градина да се сърдим, кой какво казал. Всеки си дава мнението, нали за това е форум. Разни хора разни мнения.niki85 написа:Както и да е, имах желание да помагам на хората, ама честно казано пи писна от умници, избиващи комплекси тук.
Иначе по темата: Навремето когато ударих първата ми Фиеста МК3 беше нарушена геометрията и я разпъваха. Явно добре я бяха направили, защото и след мен човека на който я продадох я кара 2-3 години без проблеми. Нито е дърпала настрани, нито е яла гуми. За конкретния случай обаче ремонта е икономически неизгоден. Лично моето мнение е, че кола която към момента струва над 3000лв не трябва да се кара и един час дори без автокаско. Пък като имаш каско и стане проблем варианти много.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Е и аз ще коментирам да не остана по назад
Случката се развива 2 или 3 години след като бащата си взима ескортчето блестящо и лъскаво.
Отива на работа, паркира колата успоредно до самият бордюр и докато работи чува силен удар на коли, кога поглежда един пич с някакъв ситроен се удря челно в дясната страна на колата, колата минава през бордюра с 4-те колела ( височината на бордюра е малко под педя) и колата се спира съв задница в дърво, добре че не е имало човек вместо дърво.
Щетите по задницата са малки, отпред дяснта гума със макферсона и носача са били почти откъснати, значи гредата е нагъната на хармоника. Не и се беше нарадвал и първите 4-5 години колата имаше каско.
Казват му тотал щета и след месец и нещо му званят да си вземе колата. До ден днешен няма никакви следи от удър по колата, гледам гредите и няма никава разлика, сеедно е направено във завода, гледам калник, капак,врата, луфта е перфектен, как е заварявано както е резано незнам, маската е направена перфектно със една обикновенна настройка на фаровете която е направена на ГТП, фаровете осветяват перфектно пътя.
Просто искам да кажа че хората които са ремонтирали колата са си свършили работата повече от преди. От застрахователната фирма са пратили в някакъв си сервиз колата за ремонт. Баща ми не е и питал кой е тоя сервиз.

Случката се развива 2 или 3 години след като бащата си взима ескортчето блестящо и лъскаво.
Отива на работа, паркира колата успоредно до самият бордюр и докато работи чува силен удар на коли, кога поглежда един пич с някакъв ситроен се удря челно в дясната страна на колата, колата минава през бордюра с 4-те колела ( височината на бордюра е малко под педя) и колата се спира съв задница в дърво, добре че не е имало човек вместо дърво.
Щетите по задницата са малки, отпред дяснта гума със макферсона и носача са били почти откъснати, значи гредата е нагъната на хармоника. Не и се беше нарадвал и първите 4-5 години колата имаше каско.
Казват му тотал щета и след месец и нещо му званят да си вземе колата. До ден днешен няма никакви следи от удър по колата, гледам гредите и няма никава разлика, сеедно е направено във завода, гледам калник, капак,врата, луфта е перфектен, как е заварявано както е резано незнам, маската е направена перфектно със една обикновенна настройка на фаровете която е направена на ГТП, фаровете осветяват перфектно пътя.
Просто искам да кажа че хората които са ремонтирали колата са си свършили работата повече от преди. От застрахователната фирма са пратили в някакъв си сервиз колата за ремонт. Баща ми не е и питал кой е тоя сервиз.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Колеги, благодаря на всички за съветите и мненията.
Но ремонтът определено няма да е никак изгоден, с оглед на липсата на каско (това вече е друга тема...). Поне 5-6000 ще излезе най-вероятно без възглавниците, което дори и при евентуална продажба впоследствие не е рентабилно. Да не говорим за безопасността.
Надявам се по-скоро да се намери някой, който да предложи някаква прилична цена и да я вземе за части
Но ремонтът определено няма да е никак изгоден, с оглед на липсата на каско (това вече е друга тема...). Поне 5-6000 ще излезе най-вероятно без възглавниците, което дори и при евентуална продажба впоследствие не е рентабилно. Да не говорим за безопасността.
Надявам се по-скоро да се намери някой, който да предложи някаква прилична цена и да я вземе за части

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ударен Форд Фокус 2007
Ако си взел твърдо решение, пусни тема в раздел продава, а тая да се приключи.friki написа:Надявам се по-скоро да се намери някой, който да предложи някаква прилична цена и да я вземе за части
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта