Моля за съвет за покупка на Ford Sierra 2.0is 1985г. !
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 сеп 2006, 18:13
- Модел на автомобила: Ford Sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Моля за съвет за покупка на Ford Sierra 2.0is 1985г. !
Здравейте,
много добър приятел ми предлага Сиера 2.0is 1985г, на 90 000 реални км (наистина е на толкова - 100%), знаете за какво става дума но все пак - мотор OHC ,115коня , инжекцион. Салона е готин - спортен, колата е МНОГО стегната. Има ръждички но това не ме притеснява ще я пребоядисам, въпроса е в друго. Почти нищо не е пипано по нея, фабрична си е отвсякъде, не се е чупило нищо още просто
Преди няколко месеца и беше сложена газова уредба. Тук, във форума прочетох мнение, че фордовете от тези години са с чугунени глави, и
"клапаните се окопавали" в тях и т.н. ? За мен не е опция да не я карам на газ, т.к. въртя много а тя си харчи доста това е ясно.
Какво е точно това явление, ако може някой да обясни за какво става въпрос?
Другото което знам за нея е че губи по малко антифриз - примерно 100 грама на 2 седмици, нещо от сорта. Нещо са я гледали но не видели теч (не е гаранция че няма, но... ) - какво би могло да бъде това ?
Отделно, от свещта на 4ти цилиндър - най-вътрешния към купето - явно духаше защото беше омаслено и правеше балончета - това само незатегната свещ ли е или може да е нещо по-лошо ? Не вярвам, защото колата е на 90 000, пак казвам, но не съм запознат със спецификата на модела, и на фордовете като цяло, затова търся вашето мнение.
Имаше тракане в мотора - клапаните, може би има някой повдигач който сдава багажа, но беше доста слабо, иначе определено може да се каже че "мърка". Има ли там слабости някакви ?
Благодаря на всички които се отзоват !
много добър приятел ми предлага Сиера 2.0is 1985г, на 90 000 реални км (наистина е на толкова - 100%), знаете за какво става дума но все пак - мотор OHC ,115коня , инжекцион. Салона е готин - спортен, колата е МНОГО стегната. Има ръждички но това не ме притеснява ще я пребоядисам, въпроса е в друго. Почти нищо не е пипано по нея, фабрична си е отвсякъде, не се е чупило нищо още просто

Преди няколко месеца и беше сложена газова уредба. Тук, във форума прочетох мнение, че фордовете от тези години са с чугунени глави, и
"клапаните се окопавали" в тях и т.н. ? За мен не е опция да не я карам на газ, т.к. въртя много а тя си харчи доста това е ясно.
Какво е точно това явление, ако може някой да обясни за какво става въпрос?
Другото което знам за нея е че губи по малко антифриз - примерно 100 грама на 2 седмици, нещо от сорта. Нещо са я гледали но не видели теч (не е гаранция че няма, но... ) - какво би могло да бъде това ?
Отделно, от свещта на 4ти цилиндър - най-вътрешния към купето - явно духаше защото беше омаслено и правеше балончета - това само незатегната свещ ли е или може да е нещо по-лошо ? Не вярвам, защото колата е на 90 000, пак казвам, но не съм запознат със спецификата на модела, и на фордовете като цяло, затова търся вашето мнение.
Имаше тракане в мотора - клапаните, може би има някой повдигач който сдава багажа, но беше доста слабо, иначе определено може да се каже че "мърка". Има ли там слабости някакви ?
Благодаря на всички които се отзоват !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта