Колко пъти се поврежда Мондео за 1 година :)
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
По тази тема не мога да дам все още мнение,но като я чета и ми се стопля сърцето:):
Моето е все още на 1 седмица и нямам никакви впечатления от него,все още не съм сменил нищо,нито ремъци,масла,номера какво остава за по-сериозни ремонти.На пръв поглед не се нуждае от нищо(иначе нямаше да го взема или щях да сваля доста от цената)Но ако излезе толкова издръжливо колкото Ескорта охооо....повече не мога да желая:):
Моето е все още на 1 седмица и нямам никакви впечатления от него,все още не съм сменил нищо,нито ремъци,масла,номера какво остава за по-сериозни ремонти.На пръв поглед не се нуждае от нищо(иначе нямаше да го взема или щях да сваля доста от цената)Но ако излезе толкова издръжливо колкото Ескорта охооо....повече не мога да желая:):
- ico_1
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 фев 2006, 14:14
- Модел на автомобила: MONDEO 1.8 TDI "98g - Kombi
- Местоположение: HASKOVO
- Status: Извън линия
Колеги,преди имах Орион 1.8Д "91г. Карах го 4г и 2-3 месеца,навъртял съм му 75000км. сменял съм само и единствено консумативи- накладки, дискове,1 задна пружина(щото не го жалех към края),1 тампон отпред, биалетките, задни лагари, акумулатор,почистване на дюзи,смяна на масла,филтри ремъци - нищо сериозно.Важното е ДОБРА НАВРЕМЕННА ПОДДРЪЖКА И РЕДОВНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ.Данеси заебете колата някъде на сянка ида я изкарвате само по празниците.В общи линии съм мн. доволен от ФОРДАКА. Надявам се сега с Мондеото да е още по добре(Имам го от 3 месеца)
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Четох одеве как колегите сменяли разни тампончета и щанги през 2-3 хил.км. и се сетих за тази тема.Моню го купих на 1 февруари на 181 282 км.(лесно запомнящи се цифри),до тук съм навъртял 18 000 км.(вчера ми светна оранжевото ключе,че се сетих да погледна километража,светна ми на 15 600 км.) и все още нищо не се е разтропало по ходовата част,а и не само.Като пусна кормилото и колата си върви напред без да си променя траекторията.Двигателя си е чист,няма една капка масло или нещо друго по него.Разхода е между 6.5 - 8/100,зависи как караш.След като го обслужих първоначално нищо не е мръднало.Обаче накладките взеха да се обаждат и ще искат смяна,но както казах лично аз съм минал 18 000км.а преди това незнам колко са въртяни още(чета че има колеги дето са виждали зор още на 4 -5 хил.км)Да не дърпам дявола за опашката,но тази кола иска доста дълбок джоб.....за нафта
Това ми е единственият проблем,не мога да я науча да върви без да сипвам






- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Дааа ... незнам кво да ти отговоря , всъщност ако "погледна назад" ще видя че проблемите ми са били само два...ама диагностицирането им е била дълга и скъпа работа , примерно "ПУШИ ЯКО" , е скъсах си нервите...то не бяха майстори , сервизи , консултаций и кво ли не...на финала в Супер Дизел ... катализатора запушен...а ми говориха за турбо , за сегменти и за кво ли не._SLiThER_ написа:Аз немога да разбера или си голям карък или си голям балък и са ти продали някой барутникsnaiperisto написа:Бла , бла ,бла ... глупости....отговор 8 " 400 пъти".![]()
Не познавам друг с мондео да хленчи толкова много
А за охладителната система немам думи : датчик 35лв. , датчик ...еди колкоси , датчик....писна ми от датчици , таа кола има 100 , после :капачка...едно кило пари , термостат 40икусур лева , сложи термостата , свали термостата...питай тоя , питай оня , ходи там , ходи на м.йната си...и на финала...абе май е от гарнитурата....е направо...е.аси Форда , апа цените на частите за Мондео са направо убийствени...караш ФОРД , подържаш БМВ.
А и нещо друго : вие не си карате колите...при поне 1000 км. седмично , градско в София (предимно по кварталните улички) едва ли вашите няма да се чупят.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За 2 години освен проблеми с охладителната система, друго нищо сериозно се съм имал - да чукна на дърво.
Взех Мондьо на 164000 км. и досега съм навъртял 20000км. Сменях термостат и двата датчика за температурата - под и над термостата. Всички си бяха оригиналните на Форд.
Всичко друго което съм правил минава в графата консумативи. Не че не струва пари, ама то се предполага, че тия неща си влизат в поддръжката - филтри, масла, антифриз, спирачна течност, ремък, ролки, тампони по окачването, тампон на скоростната кутия, свещи и кабели за тях, биалетки и разни други дребни неща по ходовата част.
Едно уплътнение по тръбите на климатика в началото, като взех колата, пълнене с антифриз и това е всичко
От известно време бавя смяната на така наречения "висящ лагер", но и той е по ходовата част и тъй като не се сменя само той, а цяла полуоска, аз все още се ослушвам
Така че мога да кажа:
- ремонт на година и повече - веднъж

Взех Мондьо на 164000 км. и досега съм навъртял 20000км. Сменях термостат и двата датчика за температурата - под и над термостата. Всички си бяха оригиналните на Форд.
Всичко друго което съм правил минава в графата консумативи. Не че не струва пари, ама то се предполага, че тия неща си влизат в поддръжката - филтри, масла, антифриз, спирачна течност, ремък, ролки, тампони по окачването, тампон на скоростната кутия, свещи и кабели за тях, биалетки и разни други дребни неща по ходовата част.
Едно уплътнение по тръбите на климатика в началото, като взех колата, пълнене с антифриз и това е всичко

От известно време бавя смяната на така наречения "висящ лагер", но и той е по ходовата част и тъй като не се сменя само той, а цяла полуоска, аз все още се ослушвам

Така че мога да кажа:
- ремонт на година и повече - веднъж

Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта