Странен проблем след паленето

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
stan4opan4o
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 26 окт 2007, 14:28
Модел на автомобила: Форд / фиеста
Местоположение: Банишора /София
Status: Извън линия

Странен проблем след паленето

Мнение от stan4opan4o » 04 дек 2007, 14:47

Имам Ford Фиеста 98г 1.25 бензин :D
Карам я от 3 години и до сега сам нямал кой знай какви проблеми с нея ,но в последно време (сега зимата) като я запаля ....първоначално стартиране /студен двигател/ пали си нормално и работи без грешка първите 5-10 сек. и след това започва да работи неспокойно, тресе, падат оборотите и дори гасне /на празен ход/. При подаване на газ се задавя и неще да качва обороти ...така докато загрее и после си бачка без проблемно.
какъв може да е проблема....сменях наскоро въздушния филтър като се опасявах ,че е замърсен.Без катализатор съм ,но се съмнявам оттам да идва проблем. :roll:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 дек 2007, 15:19

преди да започнеш да сменяш каквото и да било иди на елкон.Там ще видят сместа,възможно е след малко време работа компа да се лъже от нещо и да обеднява сместа твърде рано.Но това само анализатор на изгорелите газове може да го отчете.Сензора за входящ въздух също може да окаже влияние на това,и то точно на студен двигател.Обикновенно се замърсява от въздуха и трябва да се свали,да се напръска с почистващ спрей.

stan4opan4o
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 26 окт 2007, 14:28
Модел на автомобила: Форд / фиеста
Местоположение: Банишора /София
Status: Извън линия

Мнение от stan4opan4o » 04 дек 2007, 15:23

оки,мерси за съвета ....някакви други идеи преди да съм отишал при анализатор

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 04 дек 2007, 22:27

При 16V първо я свързвай на комп и тогава пипай, че може лесно да се нанесат сериозни повреди! :wink:

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 05 дек 2007, 09:59

Ако откриеш проблема, пиши какво и е, че и аз имам подобен :evil:
Изображение

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 05 дек 2007, 18:10

Моя проблем беше подобен с тая разлика че не се нормализираше след като загрее. Оказа се потенциометър на дроселовата клапа.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 06 дек 2007, 19:48

трябва да видиш и бензиновата помпа ,щото може и да не качва постоянно,от опит ти казвам
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 06 дек 2007, 22:47

Почисти датчика за количеството на постъпващият въздух с контактен спрей.При Мондео същият проблем се решава след почистване на МАФа,при Фиеста как се нарича този датчик не знам.Често се появява при висока влажност на въздуха.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта