Страница 1 от 1

Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 20:43
от ph.kolarov
Здравейте, Колеги,

На тази снимка видях, че форда на таблото има часовник... е аз нямам такъв и реших да си сложа. Въпросът е това часовник ли е или не е, дали подава някаква друга информация или просто часа ?

Изображение

Благодаря!

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 20:47
от le6o
Ако визираш това в ляво до километража , не е часовник. Трип компютър е - мери разход, околна температура, оставащо гориво за пробег и т.н. Потърси из форума има много написано, но не се надявай да имаш готово окабеляване.. при мен нямаше ;(

Поздрави

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 20:49
от Doin
Часовника на Фикуса се намира над радиото и няма как при теб да липсва. Ако говориш за дисплея над левия въздуховод, то това не е часовник, а трип компютър, и ако имаш окабеляването и си с бензинов фокус, то не е проблем да си сложиш.
Тук колега продава един - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=71193

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 20:53
от ph.kolarov
Момчета, точно за трипкомпютъра говорех....

Последно въпросче имате ли идея как да проверя дали имам кабелите? В смисъл, дали може да стане без да свалям таблото, че ми се струва страшно сложна операция и накрая да остана с пръст в уста. :D

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 21:43
от Doin
Кората на таблото се сваля елементарно - развиваш трите винта от горната й страна, дърпаш за да излезе от щипките и си готов. Трябва само да махнеш и буксата на копчето на багажника. Нищо сложно няма, нищо не можеш да счупиш.

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 06 мар 2015, 21:47
от ph.kolarov
Doin написа:Кората на таблото се сваля елементарно - развиваш трите винта от горната й страна, дърпаш за да излезе от щипките и си готов. Трябва само да махнеш и буксата на копчето на багажника. Нищо сложно няма, нищо не можеш да счупиш.
Железен си... Благодаря! _friends_

Re: Часовник Фокус МК1 ?

Публикувано: 07 мар 2015, 10:54
от dragonn2
Тества се и без да имаш инструменти :)
Отваряш пластмасата над колоната на волана - държи се на две щипки от всяка страна.
След това вадиш буксата на лоста на мигачите. Ако на всеки пин (общо 10) има кабелче, значи имаш окабеляване. Ако имаш само на 9, значи нямаш окабеляване за трип.
Аз проверих на мойта, за да не си давам празни надежди и естествено нямам окабеляване :) Затова сега мисля алтернативи.