Страница 1 от 1

Парното духа само на прозореца

Публикувано: 15 дек 2013, 09:11
от keanu
Защо като въртя врътките на парното духа само на предния прозорец? Предполагам няма жило на Мондео мк 2 за въздуховодите? Къде да търся проблема?

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 15 дек 2013, 09:40
от giorgio73
колега,"дидибао" от Перник ще ти отговори! Той явно е спец по Мондео! ;)

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 15 дек 2013, 23:15
от HACKO
giorgio73 написа:колега,"дидибао" от Перник ще ти отговори! Той явно е спец по Мондео! ;)
Колега сарказма ти е напълно излишен, спазвай добрия тон!
А, и прати поздрави и от мене на оня инженер. Ако не вярваш, измъкни лулата на някоя свещ и виж дали управлението ще спре.

По темата, клапите насочващи въздуха на Мондео се управляват с вакум, често срещан проблем е разхерметизиране на системата, спукан или измъкнат маркуч или проблем в крана, който превключва вакума.

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 09:14
от giorgio73
колега Наско,наясно съм че из всички фирмени сервизи има чалапаци, които нищо не разбират. Не само в мото пфое е така,но в случая възникна спор относно въздухопотока и моторчетата в купето ми с приемчика,който се запъна,че нямали общо с двг. След като въпросния инженер му разясни, смяната на избилия кабел беше извършена пред очите ни и всичко с посоките на въздуха се оправи. Повече какво да кажа!? Защо трябва да се коментира кой какво трябвало да чете и да се заяждаме!

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 10:44
от keanu
Дайте повече разяснения, моля !
Къде е този вакуум? И какъв кабел сте оправяли ?

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 11:56
от HACKO
keanu написа:Дайте повече разяснения, моля !
Къде е този вакуум? И какъв кабел сте оправяли ?
Няма кабел, вакумите отиват към копчето за превключване на таблото. Свали го изключи буксата, която влиза в него, запали д-ля и към един от маркучите трябва да има вакум. Ако има вземаш една шлаувка със съответен размер и подаваш вакум към останалите изводи, трябва клапите да се превключват. Ако не се случи или изобщо няма вакум, трябва де се проследят съответните маркучи за спукване. Ако при теста превключва, проблема е в копчето.
Спукването на вакумен маркуч, води до неравномерна работа на инак изправен мотор. Колегата много убедително са го излъгали и са му продали кабели без да има нужда от това, като междувременно са му закачили откачения вакумен маркуч и всичко си е дошло на мястото.

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 13:11
от keanu
Благодаря

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 15:37
от giorgio73
ей Наскоо,не съм чак толкова кьорав де! ;) а пък и едва ли от откачен вакуум на моторчето двг ще работи на 3 цилиндъра! ;)

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 16 дек 2013, 19:03
от HACKO
Няма значение, извинявай.

Re: Парното духа само на прозореца

Публикувано: 25 дек 2013, 13:42
от kazama1
При мен,което беше много отдавна стана така.Разглобяваш панела с врътките.Отзад има маркучета, там гледаш, мисля че беше черно на цвят маркуче,което отива от едната врътка в другата ,прекъсваш го и го затапваш от двата края.Пробваш и стискаш палци.Друго по примитивно решение е ,изключваш вакума за предното стъкло и го затваряш ръчно ,или оставяш леко отворен все пак да духа и там.И другите позиции ще си работят.Вакума -както някои му казват"лимонка"се намира над педала на газта към централната конзола.Весели празници и успех.