Кора под двигателя на Форд Фюжън - монтирана !
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 яну 2012, 16:57
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Кора под двигателя на Форд Фюжън - монтирана !
Здравейте приятели имам един въпрос относно кората под двигателя а именно дали някои е слагал такава на Фюжън 1.4 тдци, понеже заводски си нямат.
Купих ето тази :

и се чудя дали не се прецаках. Ето от тук я поръчах : http://www.ebay.de/itm/280889271271?ssP ... 1952.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Целия проблем е в това, че се предлагат 3 коренно различни кори за двигателя :
вариант 1 : изцяло метална 16кг за около 350лв http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 336b322202" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
вариант 2 : тази която избрах за 70лв
вариант 3 : и тази също от пластмаса за 120лв http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 41603c02f3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
честно казано най голямо значение имаше цената при избора ми което директно дисквалифицира металната. След това избрах по това коя колко покрива и как изглежда и тази за 70лв най много точки събра. Въпроса е дали някой има опит и мнение.
Целта на занаятието е: четох, че шума от вятъра при по високи скорости драстично намалявал а както и, че разхода падал при същатата скорост... освен това няма всеки камък и тн да удрят директно по мотора....
Моля за коментар...
Купих ето тази :

и се чудя дали не се прецаках. Ето от тук я поръчах : http://www.ebay.de/itm/280889271271?ssP ... 1952.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Целия проблем е в това, че се предлагат 3 коренно различни кори за двигателя :
вариант 1 : изцяло метална 16кг за около 350лв http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 336b322202" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
вариант 2 : тази която избрах за 70лв
вариант 3 : и тази също от пластмаса за 120лв http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz- ... 41603c02f3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
честно казано най голямо значение имаше цената при избора ми което директно дисквалифицира металната. След това избрах по това коя колко покрива и как изглежда и тази за 70лв най много точки събра. Въпроса е дали някой има опит и мнение.
Целта на занаятието е: четох, че шума от вятъра при по високи скорости драстично намалявал а както и, че разхода падал при същатата скорост... освен това няма всеки камък и тн да удрят директно по мотора....
Моля за коментар...

Последна промяна от ororomonro на 14 юли 2012, 01:30, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 2.2 D-CAT 07г.
Ford Fusion 1.4 TDCI 04г.
Audi B5 Avant 2.6i 97г.
Ford Escort 1.8TD 95г.
Opel Astra 1.7D 91г.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
Здравей, колега!!!
Моя съвет е да отидеш при "специалистите " във фото мое и да ги попиташ каква трябва да ти е кората и да ти покажат някаква снимка. Много е важно да имаш кога отдолу,защото по нашите пътища отводнителните системи са под всякаква критика, а ако намокриш някой датчик започват дискотеките по таблото, а вятъра ти е най, най-малкия проблем. Успех с правилния избор.
Много силно се съмнявам да е метална...по 2 причини скъпа изработка и теглото й спрямо пластмасата.
Моя съвет е да отидеш при "специалистите " във фото мое и да ги попиташ каква трябва да ти е кората и да ти покажат някаква снимка. Много е важно да имаш кога отдолу,защото по нашите пътища отводнителните системи са под всякаква критика, а ако намокриш някой датчик започват дискотеките по таблото, а вятъра ти е най, най-малкия проблем. Успех с правилния избор.
Много силно се съмнявам да е метална...по 2 причини скъпа изработка и теглото й спрямо пластмасата.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
ororomonro написа:Здравейте приятели имам един въпрос относно кората под двигателя а именно дали някои е слагал такава на Фюжън 1.4 тдци, понеже заводски си нямат.
Няма такава кора фабрично. Преценили са, че няма нужда. Все пак това не е офроуд автомобил, а малка градска кола.sgel написа:Моя съвет е да отидеш при "специалистите " във фото мое и да ги попиташ каква трябва да ти е кората и да ти покажат някаква снимка.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 яну 2012, 16:57
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
Да няма фабрично такава кора... но то доста неща необмислени има като цяло
Надеждата ми беше, че колегата DigiPro ще каже, че има такава, но уви:) Явно ще съм първит във форума, който ще монтира такава. Гледам по немски форуми има хора които са слагали, но не са описали какъв е ефекта.... типично...
Малко ме притеснява, че моят модел е без ESP и да не вземе да се завъртя в някой завой заради променен аеродинамичност ...
малко фантастика ма кой знае

Надеждата ми беше, че колегата DigiPro ще каже, че има такава, но уви:) Явно ще съм първит във форума, който ще монтира такава. Гледам по немски форуми има хора които са слагали, но не са описали какъв е ефекта.... типично...
Малко ме притеснява, че моят модел е без ESP и да не вземе да се завъртя в някой завой заради променен аеродинамичност ...

Toyota Avensis 2.2 D-CAT 07г.
Ford Fusion 1.4 TDCI 04г.
Audi B5 Avant 2.6i 97г.
Ford Escort 1.8TD 95г.
Opel Astra 1.7D 91г.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
Слагай, няма страшно, в противен случай инглезите нямаше да я произвеждат и предлагат. А точно за нашите си локви, гьолове, дупки ще е добре да я има. Ще я покажа и на Дани.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
Аеродинамиката няма да се наруши, тя не оказва такова влияние на обикновените коли. Обаче температурния режим се променя, което има значение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 яну 2012, 16:57
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
Да, доколкото знам дизелите основно заради температурата са масово с кори.. А по новите коли май като цяло си имат кори отдолу...
Toyota Avensis 2.2 D-CAT 07г.
Ford Fusion 1.4 TDCI 04г.
Audi B5 Avant 2.6i 97г.
Ford Escort 1.8TD 95г.
Opel Astra 1.7D 91г.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 яну 2012, 16:57
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън
И така , кората дойде и е монтирана вече !! Ето и малко снимки :



Сега малко по подробно...
Монтажа:
Кората не пасва без няколко модификации.. Просто няма начин да се закрепи на дупките които са на нея ! Има нужда от малко напасване, рязане и дупчене, за да стане. Друго интересно, че всъщност не получих кората която поръчах.. в смисъл не изглежа като снимката горе в първото ми мнение а изглежда по скоро като вариант 3 Освен това отрязахме една вентилационна дупка точно под меката връзка на ауспуха, понеже решихме, че там ще се нагрява твърде много и може да я стопи.
Резултата:
Страшно доволен съм от постигнатия резултат! На магистралата при 130 км/ч. е осезаемо по тиха като цяло и някак си дори по стабилна колкото и да е странно. Грам не се чуват някакви тропания или свирене от вятъра от кората.



Сега малко по подробно...

Монтажа:
Кората не пасва без няколко модификации.. Просто няма начин да се закрепи на дупките които са на нея ! Има нужда от малко напасване, рязане и дупчене, за да стане. Друго интересно, че всъщност не получих кората която поръчах.. в смисъл не изглежа като снимката горе в първото ми мнение а изглежда по скоро като вариант 3 Освен това отрязахме една вентилационна дупка точно под меката връзка на ауспуха, понеже решихме, че там ще се нагрява твърде много и може да я стопи.
Резултата:
Страшно доволен съм от постигнатия резултат! На магистралата при 130 км/ч. е осезаемо по тиха като цяло и някак си дори по стабилна колкото и да е странно. Грам не се чуват някакви тропания или свирене от вятъра от кората.
Toyota Avensis 2.2 D-CAT 07г.
Ford Fusion 1.4 TDCI 04г.
Audi B5 Avant 2.6i 97г.
Ford Escort 1.8TD 95г.
Opel Astra 1.7D 91г.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 яну 2012, 16:57
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Кора под двигателя на Форд Фюжън - монтирана !
Пак си пиша сам по темата
Минах около 10к километра с кората и мога да кажа, че ефекта е само и единствено позитивен. Разхода определено падна малко, колата е малко по тиха, мотора остава чист а ходих и на село с нея където влезнах спокойно в едни високи треви ...
Относно работната температура на двигателя и теорията, че ще почне да прегрява с кората - ами нищо такова не се случи, а бяха големи жеги... и в градско и на магистрала всичко си е перфектно.
Интересно беше когато отидох при някакъв маслар за смяна на филтър и масло и той почна да философства че не била сложена поради някаква си причина и тн...
Като цяло моето мнение е, че Германските Инженери просто са целили да направят възможно най евтината кола и са спестили от материали, изолации и всичко останало. Резултата е, че по Форд Фюжън-а човек където се сети може да направи подобрения, но пък е толкова стабилно и здраво направеното, че досега за 30к единствения неочакван ремонт е една крушка на фар

Минах около 10к километра с кората и мога да кажа, че ефекта е само и единствено позитивен. Разхода определено падна малко, колата е малко по тиха, мотора остава чист а ходих и на село с нея където влезнах спокойно в едни високи треви ...
Относно работната температура на двигателя и теорията, че ще почне да прегрява с кората - ами нищо такова не се случи, а бяха големи жеги... и в градско и на магистрала всичко си е перфектно.
Интересно беше когато отидох при някакъв маслар за смяна на филтър и масло и той почна да философства че не била сложена поради някаква си причина и тн...
Като цяло моето мнение е, че Германските Инженери просто са целили да направят възможно най евтината кола и са спестили от материали, изолации и всичко останало. Резултата е, че по Форд Фюжън-а човек където се сети може да направи подобрения, но пък е толкова стабилно и здраво направеното, че досега за 30к единствения неочакван ремонт е една крушка на фар

Toyota Avensis 2.2 D-CAT 07г.
Ford Fusion 1.4 TDCI 04г.
Audi B5 Avant 2.6i 97г.
Ford Escort 1.8TD 95г.
Opel Astra 1.7D 91г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта