Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci - Проблема решен
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 сеп 2010, 15:13
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci - Проблема решен
Ford Focus 18tdci 2000г.
Значи парното ми духа постоянно студено и на 4-рите степени 1-2-3-4
Колата си има антифриз даже преди няколко дена налях нов и обезвъждуших системата
Преди пак духаше на моменти студено за 5-10мин но се оправяше а сега постоянно си духа
Някой ако може да помогне какъв ми е проблема да сподели щото не е работа сега зимата без парно
Търсих в търсачката но неможах да намеря нищо конкретно и реших да пусна нова тема
Значи парното ми духа постоянно студено и на 4-рите степени 1-2-3-4
Колата си има антифриз даже преди няколко дена налях нов и обезвъждуших системата
Преди пак духаше на моменти студено за 5-10мин но се оправяше а сега постоянно си духа
Някой ако може да помогне какъв ми е проблема да сподели щото не е работа сега зимата без парно

Търсих в търсачката но неможах да намеря нищо конкретно и реших да пусна нова тема
Последна промяна от BT9028BA на 03 ное 2010, 18:18, променено общо 1 път.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
Клапана на парното ти трябва да е вакумен, може въздух да гълта, може ключа да парното да е повреден... Но като наяало започни то вакума.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 сеп 2010, 15:13
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
А къде се намира тази клапа и как се обезвъждушаваDoin написа:Клапана на парното ти трябва да е вакумен, може въздух да гълта, може ключа да парното да е повреден... Но като наяало започни то вакума.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 сеп 2010, 15:13
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
Днеска пак обезвъздуших системата и покарах 20км извънграско - пъртите 4 5 6 км духаше топло и след това лека полека почна да си духа пак студено - развих капачката на раширителния съд и изкочи малко вода - направи ми впечетление че водата е студена и си мисля че водата въобще не се върти
След това пак обезвъздуших и покарах пак 10 15 км - отначало си духаше топло след това почна студено и по едно време почна пак да духа топло но за 1 2 мин и пак стана студено
Да питам тия радиатори на тоя Форд имат ли си пробка за обезвъздушаване и ако да къде се намира защото аз неможах да я намеря
Давайте идеи какво да правя че ми е спешно
След това пак обезвъздуших и покарах пак 10 15 км - отначало си духаше топло след това почна студено и по едно време почна пак да духа топло но за 1 2 мин и пак стана студено
Да питам тия радиатори на тоя Форд имат ли си пробка за обезвъздушаване и ако да къде се намира защото аз неможах да я намеря

Давайте идеи какво да правя че ми е спешно
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
що ми се струва че се е образувала въздушна възглавница в системата, наливай антифриз и подавай малко газ и намери от къде се обезвъздушава , но си мисля че е автоматично
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
До колкото знам системата се обезвъздушава сама. На капачката на разширителния съд има клапан. Ако е повреден не може да се обезвъздуши системата. Пробвай с нова капачка.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 сеп 2010, 15:13
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
Вчера пак цял ден се занимавах да я обезвъждушавам и май се подобри малко положението , почна да духа леко топло на 1-ра и 2-ра степен но като се даде на 3-та и 4-ра почва пак хладно да духа
Другата Събота и Неделя ще почистя радиатора и маркучите защотот бая мрасотия са е събрала и дано от това да се оправи проблема
Другата Събота и Неделя ще почистя радиатора и маркучите защотот бая мрасотия са е събрала и дано от това да се оправи проблема
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
Здрасти,BT9028BA написа:Вчера пак цял ден се занимавах да я обезвъждушавам и май се подобри малко положението , почна да духа леко топло на 1-ра и 2-ра степен но като се даде на 3-та и 4-ра почва пак хладно да духа
Другата Събота и Неделя ще почистя радиатора и маркучите защотот бая мрасотия са е събрала и дано от това да се оправи проблема
С две думи ще напиша какво направих аз: понеже спуках радиатор преди няколко седмици, се наложи да го подменя.
При източването на системата известно количество вода остава в двигателя, но после при пълненето трудно се обезвъздушава. След няколко цикъла на загряване (перката върти), положението мааалко по малко започна да се оправя, но отне доста време да го обезвъздушим.
Последният път брат ми направи следното:
а)откачи маркуча от ЕГР кулера и още един, който минава на кръст с него (зад двигателя).
б) Напълнихме казанчето, и после духнахме в него докато антифриза започна да бълбука от тези два маркуча.
Донапълнихме казанчето (този път системата събра 5.3 литра), загряхме до един цикъл на перката, доляхме още малко и престо -- парното пак си бъцка.
Процедурата отне 25 минути, а не както преди часове.
Иначе би трябвало двигателят сам да се обезвъздушава, нооо... май не винаги се получава.
Тези двата маркуча, като духнаме през тях изкараха през пробката на радиатора още доста течност, която иначе би останала в двигателя.
Дано съм помогнал, поне при мен това сработи.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
На моя звяр така в петък изчезна парното смених антифриз и термостат никакъв ефект и тогаве се светнах за водна помпа,поръчах и вчера разглобих кво да видя перката превърта от оста и от време на време зацепва.Мое мнение е че щом няма парно и радиатора е студен водата не циркулира и няма необходимото налягане като вдигне температурата да отвори големия кръг,ако не си сменял помпа така или иначе трябва да я смениш,сигърно още завотската стои.Успех
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 сеп 2010, 15:13
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Парното духа студено - Ford Focus 1.8tdci
Най-накрая отсраних проблема
Тъй като ходих по майстори и всеки гледа на една страна и дига рамене или казва пълни глупости които няма как да са верни та реших да промия цялата система , славих радиатора всички маркучета към охладителната система и ги промих добре с вода - от радиатора излезна страшна мрасотия както и от маркучетата , и маркучетата бяха целите клеясали а вода трудно минаваше през тях
След като сглобих всичко налях антифриз и вода и колата сама без никакви проблемми се обезваздуши и почна да си цирколира водата , водата в раширителния съд вече е гореща и стои само на едно ниво без да я изхвърля като преди на загрял мотор
Дано да съм бил полезен с написаното на колеги със същия проблем като моя
Тъй като ходих по майстори и всеки гледа на една страна и дига рамене или казва пълни глупости които няма как да са верни та реших да промия цялата система , славих радиатора всички маркучета към охладителната система и ги промих добре с вода - от радиатора излезна страшна мрасотия както и от маркучетата , и маркучетата бяха целите клеясали а вода трудно минаваше през тях
След като сглобих всичко налях антифриз и вода и колата сама без никакви проблемми се обезваздуши и почна да си цирколира водата , водата в раширителния съд вече е гореща и стои само на едно ниво без да я изхвърля като преди на загрял мотор
Дано да съм бил полезен с написаното на колеги със същия проблем като моя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта