Проблем с отоплителната уредба
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 06 мар 2008, 11:52
- Модел на автомобила: Mondeo 1994 god
- Status: Извън линия
Проблем с отоплителната уредба
Един колега има следния проблем. Парното му духа само на стъклото. Като включи на задна след известно време обръща посоката в краката и по средата. Колата е Форд Мондео, комби, турбо дизел 1996 год. До колкото знам клапите се управляват с вакуум, но какво общо има със задната скорост?
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Много интересен въпрос.
Евентуално преди това да е превключил на духане на краката и средата и вакума да не е достатъчен и след време да задейства.
Евентуално преди това да е превключил на духане на краката и средата и вакума да не е достатъчен и след време да задейства.

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Здравейте!!! Имам проблем с парното и климатика.Перките вартят нормално вси4ко си духа както трябва,оба4е парното не топли,а климатика не изстудява.Някакъв съвет?
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Не незнам каде се намира.Как изглежда и как се сваля ?6те го сменя само да го намеря...
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Те Ескорт-ите нямат филтър на купето.
По принцип ако е задръстен този филтър въздушната струя от вентилатора е много слаба, но като се включи клапата за вътрешна циркулация струята вече не зависи от него.
По принцип ако е задръстен този филтър въздушната струя от вентилатора е много слаба, но като се включи клапата за вътрешна циркулация струята вече не зависи от него.

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Не, духа си много силно,оба4е отказва да топли....
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
При това положение след като имаш добър въздушен поток значи или крана нети работи ,питата ти е задръстена или термостата постоянно е отворен.
За климатика са две причините или нямаш фреон или електромагнитния съединител не ти работи.Филтър за купе /климатик/ Форд Ескорт 1995 г.
За климатика са две причините или нямаш фреон или електромагнитния съединител не ти работи.Филтър за купе /климатик/ Форд Ескорт 1995 г.

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Къде е този кран да проверя дали е запу6ен ?
А електромагнитния клапан ......и той къде е? Ако можете да опи6ете горе долу къде се намират 6те съм ви много благодарен...
А електромагнитния клапан ......и той къде е? Ако можете да опи6ете горе долу къде се намират 6те съм ви много благодарен...
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Електро магнитния съедител се намира на компресора и се задвижва с ремък.В момента нямам скица на това но се надявам днес да ти пратя или да кача.Пиши коя година тие форда.Скайпа ми е hgeorgi63

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Моят проблем в парното се оказа запушено радиаторче.Оправянето костваше 1час работа и 0 лв разходи.Извадих маркучите които влизат и излизат от радиаторчето и единия кам чешмата.После другия и се отпуши.Интересното че няма нито ръжда нито боклуци.Явно нешто голямо беше заседнало но не го видях
.Сега вече има парно...да идва зимата 
Моляте колега научи каде се намират "ч" и "ш" на фонетичната или на БДС и ги ползвай! Вместо "4" и "6" .Пооправих тия неточности но Все пак сме Българи.Пишем на кирилица.


Моляте колега научи каде се намират "ч" и "ш" на фонетичната или на БДС и ги ползвай! Вместо "4" и "6" .Пооправих тия неточности но Все пак сме Българи.Пишем на кирилица.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Моля_теМоляте колега научи каде се намират "ч" и "ш" на фонетичната или на БДС и ги ползвай! Вместо "4" и "6" .Пооправих тия неточности но Все пак сме Българи.Пишем на кирилица.
кАде
В българският език има буквичка "Ъ" и не е хубаво да се замества в думите с "А", защото прочетено на глас се получава едно голямо Акане

И на ум да го чета пак Акам като малоумен

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
paci,
Приятелю,не забравяй че преди 28(1980г съм държал матура ) години съм завършил техникум,и не съм преподавател по литература и български.А и не желая да се заяждам със хората за грешките които правят.Просто смених 4,6 и други неточности.Искам младежите като теб да пишат правилно Български.
А между другото погледни твоите писаници преди да правиш граматични забелешки на другите.
Приятелю,не забравяй че преди 28(1980г съм държал матура ) години съм завършил техникум,и не съм преподавател по литература и български.А и не желая да се заяждам със хората за грешките които правят.Просто смених 4,6 и други неточности.Искам младежите като теб да пишат правилно Български.
А между другото погледни твоите писаници преди да правиш граматични забелешки на другите.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
jordj написа:paci,
Приятелю,не забравяй че преди 28(1980г съм държал матура ) години съм завършил техникум,и не съм преподавател по литература и български.А и не желая да се заяждам със хората за грешките които правят.Просто смених 4,6 и други неточности.Искам младежите като теб да пишат правилно Български.
А между другото погледни твоите писаници преди да правиш граматични забелешки на другите.
Това кой кога е завършил е без значение.
Особенно по-малдите пишат адски неграмотно заради нета и олигофреницата.
Аз не претендирам нищо, че съм държал матура, защото просто не я взех, а ми я дадоха.
Какво ми е на писаниците?
Не замествам Ч със 4, Ш със 6 и Ъ със А.
Опитвам се да формулирам някакви изречения.
Какво не ти харесва?
За 2 реда можеше поне да си огледаш думичките и да не допускаш същите грешки заради които правиш забележка!
Вместо да се заяждаш да ги беше коригирал и да си ми изтрил поста.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с отоплителната уредба
Нали за това са ти дадени задълженията в раздела?!
Можеш да триеш, местиш, събираш теми, да редактираш мнения.
Нямаше да ти се разсърдя ако ми беше изтрил забележката и си беше оправил посочените грешки.
Ако е трябвало да се сърдя за такива раоти да сме се изпоребили с Коси дет адски много си го обичках виртуално
Можеш да триеш, местиш, събираш теми, да редактираш мнения.
Нямаше да ти се разсърдя ако ми беше изтрил забележката и си беше оправил посочените грешки.
Ако е трябвало да се сърдя за такива раоти да сме се изпоребили с Коси дет адски много си го обичках виртуално

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта