Тестово шофиране 12.09
Публикувано: 14 сеп 2020, 12:35
Тествах оранжевия Ford Ranger. Първо ми направи впечатление супер удобната шофьорска седалка. Имаше си всички необходими реглажи. Изпълнението на салона очевидно с годините се е подобрило мнооого чувствително. Като визия, разположение и усещане вътре всичко направено много добре. Единствено ми липсваше информация на таблото за това на коя предавка съм когато съм в режи D. Пък и не само – На таблото не видях информация като местиш скоростния лост да изписва в коя позиция е текущо. Има информация само когато си лоста е в позиция S и сменяш предавките ръчно. Тук трябва да отбележа, че поради ограниченото време не съм оглеждал всичко много детайлно и не е изключено да съм пропуснал тази информация по таблото… Но дори и да е така дизайна търпи критика, защото според мен тази информация трябва да е видима от пръв поглед, когато става дума за автоматична скоростна кутия.
По отношение на двигателя – стандартен дизелов агрегат. Моето мнение е, че ако го караш празен или не много натоварен може би става. Но ако го ползваш по-често, за да пренасяш разни неща, с посочената товароносимост от 1700 kg, може би този мотор му е малко слабичък. Но пък няма да м удава много да мърда от пътя. Като е празен и задницата му е лека, дори и с включено 4х4.
Скоростно кутия - Малко мудно реагира на педала на гаста, но може би за такъв тип автомобил е нормално. За раптора разбрах, че реагира по-адекватно и по-бързо, но за съжаление не ми остана време да го тествам. До колкото разбрах автомата подлежи на обучение, така че може би с времето и на рейнджъра да се научи да реагира по-бързо….
Като усещане за пътя – седиш високо, имаш чудесна видимост навсякъде. Управлението е много добро. Струва ми се, че окачването му е малко по меко токлото трябва, което допуска малко да се клати по завоите, но пък иначе минава през неравности добре, което допринася за добрия комфорт при возене.
По отношение на двигателя – стандартен дизелов агрегат. Моето мнение е, че ако го караш празен или не много натоварен може би става. Но ако го ползваш по-често, за да пренасяш разни неща, с посочената товароносимост от 1700 kg, може би този мотор му е малко слабичък. Но пък няма да м удава много да мърда от пътя. Като е празен и задницата му е лека, дори и с включено 4х4.
Скоростно кутия - Малко мудно реагира на педала на гаста, но може би за такъв тип автомобил е нормално. За раптора разбрах, че реагира по-адекватно и по-бързо, но за съжаление не ми остана време да го тествам. До колкото разбрах автомата подлежи на обучение, така че може би с времето и на рейнджъра да се научи да реагира по-бързо….
Като усещане за пътя – седиш високо, имаш чудесна видимост навсякъде. Управлението е много добро. Струва ми се, че окачването му е малко по меко токлото трябва, което допуска малко да се клати по завоите, но пък иначе минава през неравности добре, което допринася за добрия комфорт при возене.


.Като нормален водач на превозно средство и фен на големите машини останах приятно очарован от "камиончето",което въпреки размерите си се оказа доста маневрена и много удобна за управление машина, със своите режими на движение за пресечен терен,градско и извънградско шофиране.Друго което ми направи впечатление беше оборудването в кабината, което напомня за висок клас лимузина със всичките си екстри и системки сложени вътре и създаващи удобство и комфорт на водача и пътниците,също така освен удобството няма как да не спомена голямото пространство вътре, бутоните и тъч дисплеят който са поставени така ,че без усилие и протягане да са лесно достъпни без да има разсейване от страна на водача,относно визията мога да кажа ,че създателите и са се погрижили и за страничните наблюдатели да се насладят да гледат и обсъждат тази внушителна машина.В общи линии горещо препоръчвам ford ranger raptor за едно изключително изживяване