Моят Форд Фокус 1.6
Публикувано: 21 юни 2015, 00:33
Здравейте на всички и от мен !
Ето и моята магьосническа история: още през детските ми години разполагахме с Форд. Модела беше ескорт с 1.6 бензинов карбуратор. Страхотна кола за времето си. Баща ми брои за него 4200 лева и да си призная колата беше страхотна. Черна , пет врати , удобна и винаги чаках с нетърпение да пътуваме с нея. Сляд няколко години на вярна служба ескорта беше "замръзен" пред блока. Не след дълго взех книжка и започнах да стягам колата - боя ,кърпене,обслужване и т.н. Известно време колата ми служеше вярно,но множеството проблеми след това надделяха и колата тотално се предаде. Както и да е , колата отиде на вторични, а а з започнах да мисля за следващата си кола. . След известно време се изправих пред дилемата - каква кола да си купя ?! Бюджета ми беше 4000 лева и бях харесал един фокус - двуврат,сив,бензин с 1.6 двигател, спортно окачване и още куп екстри за цената от 3200 лева. Засилих се веднага. Заедно с приятел тръгнахме от Благоевград и се отправихме към Дупница. По път за Дупница се обадих на човекът от автокъщата,който ми съобщи скръбната вест , че братята македонци вече товарят "колата ми" на платформа. Доста тъжно ,но не се отказах. Обикалях около 6 часа в този океан от автомоблилни разновидности в търсене на "точния" автомобил. Вероятно повечето от вас са наясно какви кочини има там! Разбити,милионници,без лак по купето , а цените до небето. Повярвайте ми бях обиколил всички къщи и накрая се отказах от фокуса. Гледах голфове,аудита,мазди и какви ли не изгъзици и нищо. Отчаяни и изморени се качихме в колата на приятелчето и решихме ,че днес няма да я бъде. И както става в приказките - точно когато тръгнахме видях светлина в тунела - сив фокус ,5 врати, току що свален от автовоза. Нямаше какво повече да губя - отидохме да проверим колата - беше с лепенките от италиянският оказион от който е закупена , а цената 3999 лева. Бюджетът ми рязко се сви , имайки впредвид обслужванията и евентуалните пробшеми които се очакваха за един 22 годишен автомобил. След дълги уговорки и много пазарлък колата беше продадена на моя милост за цената от 3250 лева , с вкючен транспорт до КАТ Благоевград. Последва регистрация и втори тест на автомобила. Проблемът беше ,че колата просто отказваше да върви, трябваше да се настъпва до слес 5000 оборота за да се събудят тези 101 ( по данни ) коня. Едно обслужване фиксира проблема и магьосникът получи "шут в гъза" ,просто не беше същия муден и бавен. Страхотна разлика. Последваха няколко промени - почти мигновено затъмняване на стъкла, озвъчение , смяна на част от осветлението в купето и други. Предлагам сни.ка на която можете да видите моят верен другар на пътя , а скоро ще ви зарадвам и със снимки слес боядисването , преминаване към 16" джанти и още нещо!
Ето и моята магьосническа история: още през детските ми години разполагахме с Форд. Модела беше ескорт с 1.6 бензинов карбуратор. Страхотна кола за времето си. Баща ми брои за него 4200 лева и да си призная колата беше страхотна. Черна , пет врати , удобна и винаги чаках с нетърпение да пътуваме с нея. Сляд няколко години на вярна служба ескорта беше "замръзен" пред блока. Не след дълго взех книжка и започнах да стягам колата - боя ,кърпене,обслужване и т.н. Известно време колата ми служеше вярно,но множеството проблеми след това надделяха и колата тотално се предаде. Както и да е , колата отиде на вторични, а а з започнах да мисля за следващата си кола. . След известно време се изправих пред дилемата - каква кола да си купя ?! Бюджета ми беше 4000 лева и бях харесал един фокус - двуврат,сив,бензин с 1.6 двигател, спортно окачване и още куп екстри за цената от 3200 лева. Засилих се веднага. Заедно с приятел тръгнахме от Благоевград и се отправихме към Дупница. По път за Дупница се обадих на човекът от автокъщата,който ми съобщи скръбната вест , че братята македонци вече товарят "колата ми" на платформа. Доста тъжно ,но не се отказах. Обикалях около 6 часа в този океан от автомоблилни разновидности в търсене на "точния" автомобил. Вероятно повечето от вас са наясно какви кочини има там! Разбити,милионници,без лак по купето , а цените до небето. Повярвайте ми бях обиколил всички къщи и накрая се отказах от фокуса. Гледах голфове,аудита,мазди и какви ли не изгъзици и нищо. Отчаяни и изморени се качихме в колата на приятелчето и решихме ,че днес няма да я бъде. И както става в приказките - точно когато тръгнахме видях светлина в тунела - сив фокус ,5 врати, току що свален от автовоза. Нямаше какво повече да губя - отидохме да проверим колата - беше с лепенките от италиянският оказион от който е закупена , а цената 3999 лева. Бюджетът ми рязко се сви , имайки впредвид обслужванията и евентуалните пробшеми които се очакваха за един 22 годишен автомобил. След дълги уговорки и много пазарлък колата беше продадена на моя милост за цената от 3250 лева , с вкючен транспорт до КАТ Благоевград. Последва регистрация и втори тест на автомобила. Проблемът беше ,че колата просто отказваше да върви, трябваше да се настъпва до слес 5000 оборота за да се събудят тези 101 ( по данни ) коня. Едно обслужване фиксира проблема и магьосникът получи "шут в гъза" ,просто не беше същия муден и бавен. Страхотна разлика. Последваха няколко промени - почти мигновено затъмняване на стъкла, озвъчение , смяна на част от осветлението в купето и други. Предлагам сни.ка на която можете да видите моят верен другар на пътя , а скоро ще ви зарадвам и със снимки слес боядисването , преминаване към 16" джанти и още нещо!