Ford Focus 1,8 Ghia АГУ
Публикувано: 28 май 2012, 20:12
Здравейте, колеги. След като не поддържах много темата за старата ми кола - http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 00#p228600" onclick="window.open(this.href);return false;, мисля да правя това за новото ми возило - Ford Focus Ghia, комби, 1,8 с газова уредба. Колата е далеч по-пъргава от Ескорта, работи идеално и на газ, и на бензин, с 4 дискови спирачки е, фул екстри.. изобщо - ъпгрейда е налице.
Тези дни ще кача снимки, исках да побързам с няколко въпросчета:
- когато завали дъжд или има условия колата да се изпоти, като пусна парното на топло и се изпотява за секунди цялата. Ако пусна климатика на каквато и да е температура, много бързо се изчиства и не се изпотява. Свикнал съм на старата само да пусна парното на първа степен на хладна температура и не се изпотяваше изобщо. Възможно ли е да има някакъв проблем по отоплителната/климатичната инсталация?
- колата е с 4 ел. стъкла, но с тях има малко проблемчета - от шофьорската врата например дясното стъкло не се смъква, от задните копчета самите задни стъкла не се вдигат винаги и някакви подобни. Дали проблемът е в лош контакт или е нещо друго?
- след първото запалване, моторът тресе малко повечко, даже - повече, от колкото на Ескорта едно време. И не че самият двигател работи неустойчиво, ами доста силно се предават вибрациите към купето.
- по таблото и купето има разни пощраквания и потропвания супер леки, но дразнят, като работи на място колата. Кажете някой лесен начин да ги отстраня!
- от къде мога да намеря евтини щипки за корите на вратите, че 1-2 липсват и пак е малко дразнещо като потропва.

- когато завали дъжд или има условия колата да се изпоти, като пусна парното на топло и се изпотява за секунди цялата. Ако пусна климатика на каквато и да е температура, много бързо се изчиства и не се изпотява. Свикнал съм на старата само да пусна парното на първа степен на хладна температура и не се изпотяваше изобщо. Възможно ли е да има някакъв проблем по отоплителната/климатичната инсталация?
- колата е с 4 ел. стъкла, но с тях има малко проблемчета - от шофьорската врата например дясното стъкло не се смъква, от задните копчета самите задни стъкла не се вдигат винаги и някакви подобни. Дали проблемът е в лош контакт или е нещо друго?
- след първото запалване, моторът тресе малко повечко, даже - повече, от колкото на Ескорта едно време. И не че самият двигател работи неустойчиво, ами доста силно се предават вибрациите към купето.
- по таблото и купето има разни пощраквания и потропвания супер леки, но дразнят, като работи на място колата. Кажете някой лесен начин да ги отстраня!
- от къде мога да намеря евтини щипки за корите на вратите, че 1-2 липсват и пак е малко дразнещо като потропва.