Страница 1 от 1
Ескорт 1.6 RS Turbo
Публикувано: 26 юни 2006, 23:28
от li4o26
Публикувано: 27 юни 2006, 00:25
от Yamatto
В гараж ли я гледаш, изглежда перфектно!
Сподели как е усещането с охлювче под капака и карат ли ти се атмосферки след като си се качил на нея.
Публикувано: 27 юни 2006, 13:37
от li4o26
Yamatto написа:В гараж ли я гледаш, изглежда перфектно!
Сподели как е усещането с охлювче под капака и карат ли ти се атмосферки след като си се качил на нея.
Колата е страхотна - за съжаление я продадох, но не се стърпях да пусна една снимка във форума - все пак модела е много рядък!
Стандартно като оборудване колата имаше ел. прозорци, борд компютър, кожен волан HELLA, шибидах, спортни седалки...
Отвън този модел излиза от завода с праговете и веждите на калниците, лети джанти, халогените също са оригинални към модела-HELLA, на предния капак има вентилационни отвори, който найстина спомагаха за по-добрата циркулация на топлия въздух, имаше и малко странен ABS
Двигателя е 1.6 8V - 136 к.с. с турбо Garret + интеркулер.
Карах колата няколко години без никакви ядове - сменил съм само някой датчици и елементи от окачването.
А за вървенето нямам думи - след 3500 направо полудяваше...ако не бях я продал - сега вече щеше да е с по-голяма турбина

Публикувано: 27 юни 2006, 14:41
от rusinoff
а имаш ли снимка на двигателя

Публикувано: 27 юни 2006, 15:36
от li4o26
rusinoff написа:а имаш ли снимка на двигателя

За съжаление на моята кола нямам
Но ако някой се интересува от модела - може да погледне линка - има снимки на двигателя
http://images.google.bg/images?q=escort ... art=0&sa=N" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 27 юни 2006, 17:22
от jasonsmith
А за колко я продаде таз колица, и колко и беше разхода, спомняш ли си
P.S. Кара ми се и на мен нещо такова

Публикувано: 27 юни 2006, 18:34
от li4o26
jasonsmith написа:А за колко я продаде таз колица, и колко и беше разхода, спомняш ли си
P.S. Кара ми се и на мен нещо такова

Продадох я преди доста време и едва ли ще те ориентирам като цена.
А разхода беше доста добър - лятото градско ми гореше 8.7 до 9.0 - зимата качваше до 10 - 10.5л/100км.
Извънградско беше още по-икономична - разбира се като я настъпиш си гори - на първа и втора като съм я настъпвал яко ми дава моментен разход 25-30 - ама това е за части от секундата...