Няма защо да те притеснява, че не ти светят габаритите. Тук си прав - при фабрични дневни светлини не свети нито един габарит. Излишно е да работят през светлата част на денонощието, защото: първо почти няма да се виждат ако навън грее ярко слънце и второ при по не чак толкова ярко слънце в градски условия много хора, съзерцавайки габаритите на колата пред него, не "виждат" на време кога са светнали стоповете му (ако крушките са комбинирани) => следва писане на двустранен протокол

Още по-ненужно е да светят и предните габарити, осветление на номер, табло... и отново се връщам на написаното от мен по-горе - по-малко консумация на алтернатора, по дълъг живот на крушките.
http://drl.viewbg.net/cardrl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ето тук има информацийка за модула. Използвах същият на предният ми автомобил. Колата през зимата се чувстваше перфектно (сравнение бях направил при зима с къси светлини и зима с модула). Добавям, че модула има възможност да управлява и габаритните светлини, както ти искаш... Но отново съвет - няма смисъл от работата им през деня.
При мен в момента обаче използването на този модул е... не невъзможно, по скоро затруднено. Сегашният ми автомобил има налични ксенонови къси светлини, поради което дългите ми светлини се управляват от няколко релета, едните от тях се намират в самите фарове. Т.е. за да включа модула да работи на дългите, трябваше да правя доста голямо преокабеляване, да свалям фарове... и както ти каза "бля бля"

При мен обаче оригиналното окабеляване за фабрични дневни съществува. Остава единствено да избера: дали да слагам диодни дневни светлини, което няма да стои естетически добре на колата, защото няма добро място на бронята за монтаж... Или да сложа реле, което да ми включва само ксенона (без никакви габарити). В случая при мен и при всички останали коли, с фабрични къси дневни светлини, както подадеш на контакт, така светват и се получава споменатото от теб "палене на фарове", което зимата е същински кошмар за акумулатора. Но при тези коли проблема е решен с ръчната спирачка - дръпнеш ли ръчната, фаровете спират

При теб спокойно можеш да използваш този модул, защото ако не се лъжа колата ти трябва да е с крушки H4, от което следва, че (но не съм сигурен) нямаш релета във фаровете за дългите и монтажа на модула ще бъде по-лесен. Можеш да провериш дали имаш релета във фаровете, като просто отвориш капака и "примигваш" с дългите, ако има релета - ще ги чуеш
