Страница 1 от 1

ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 24 дек 2010, 18:42
от ХРИСТО1971
ИНТЕРЕСНО ЗАЩО КОГАТО ПРЕСТОИ ПО ДЪЛГО ВРЕМЕ ПРИ ЗАПАЛВАНЕ ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО СВЕТВА И СЛЕД ЗАПАЛВАНЕ ИЗГАСВА(както си е нормално да бъде),ОБАЧЕ АКО СЛЕД КАТО СИ ПОКАРАЛ3-4 КИЛОМЕТРА И СПРЕШ ЗА НЕЩО ИЗГАСИШ ДВИГАТЕЛЯ И ПОСЛЕ Я ЗАПАЛИШ СВЕТВА САМО ЛАМПАТА ЗА АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ,А ТАЗИ ЗА МАСЛОТО НЕ :-/: :?: :?: :?: :?: КОГАТО ПРЕСТОИ ЦЯЛА НОЩ НА СУТРИНТА ПРИ КОНТАКТ СВЕТВАТ И ДВЕТЕ!! :| ДАТЧИК ЛИ Е ПРИЧИНАТА ,ОБРАТЕН КЛАПАН ЛИ,МАСЛЕНА ПОМПА ЛИ,МАСЛЕН ФИЛТЪР ЛИ :?: :?: :?: АКО НА НЯКОЙ МУ Е ПОЗНАТО ИЛИ ИМА ПРЕДСТАВА ОТ КАВО ГО ПРАВИ ДА КАЗВА :(: НЕ ХАРЧИ МАСЛО :!: НИВОТО НА ПРЪЧКАТА ПОЧТИ НЕ СЕ ПРОМЕНЯ :!:

Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 25 дек 2010, 10:04
от RUSNAKA
По скоро е от датчика

Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 25 дек 2010, 23:13
от ХРИСТО1971
RUSNAKA написа:По скоро е от датчика
И аз така предполагам колега,ама все пак...... :-/: да попитам 8)

Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 26 дек 2010, 15:54
от Kostadin21
Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...

Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 29 дек 2010, 09:49
от ХРИСТО1971
Kostadin21 написа:Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...
Не би трябвало да е така колега ;): при всяко даване на контакт ТРЯБВА да светва и след запалване на двигателя да загасва(2-5сек) :!:
Оказа се датчика :) ВЯРНО,ЧЕ Е НА ДОСТА НЕУДОБНО МЯСТО НАД ФИЛТЪРА ПОД КОЛЕКТОРИТЕ :| като дадоха кабела на маса и светна лампата :wink: смениха датчика и----ГОТОВО :wink: :D:

Re: ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО

Публикувано: 29 дек 2010, 13:59
от Kostadin21
ХРИСТО1971 написа:
Kostadin21 написа:Ако минеш 20тина километра и спреш и след това дадеш контакт е нормално да не свети лампата за маслото,но другото което казваш май не е...
Не би трябвало да е така колега ;): при всяко даване на контакт ТРЯБВА да светва и след запалване на двигателя да загасва(2-5сек) :!:
Оказа се датчика :) ВЯРНО,ЧЕ Е НА ДОСТА НЕУДОБНО МЯСТО НАД ФИЛТЪРА ПОД КОЛЕКТОРИТЕ :| като дадоха кабела на маса и светна лампата :wink: смениха датчика и----ГОТОВО :wink: :D:
Говорим след каране и малко високи обороти маслото се разперква доста добре навсякъде.Ако спреш за малко и веднага след това дадеш на контакт датчика отчита,че маслото вече е навсякъде и казва че е ок при което лампата не светка.Ако изчакаш малко след дълго каране пак ще си светне като дадеш контакт.Имам наблюдения и мисля че е нормално.Сутрин като я паля винаги си свети маслото така че...Сега откакто съм с кастрол 10w40 ми прави впечатление че сутрин гасне по бързо лампата като запаля,за разлика от 15w40,бързо се разхвърля тънкото масло >:D<: