Историята на една синя сиера.
Публикувано: 17 май 2008, 17:49
Дойде време да пусна и аз тема за моята кола. Сичко е описано със снимки надявам се да ви хареса крайния резултат.
Всичко започна от това, че една мокра сутрин н "Цар Борис". Се повъртяхме малко и
Щетите бяха счупена джанта и броня. След по-малко от седмица всичко беше възтановено.








За нещастие обаче седмица по-късно се срещнахме от близо с бял москвич 12 на "Ломско шосе"




Щетите не са сериозни само видимото.



След това дойде идея за някои промени по външния вид и то така стана че стигнахме до цялостно боядисване.
Смених капака фаровете мигачите...
Доста се чудех и реших да взема капака с маската. От последния модел.


Реших да се отърва от ключалките който така или иначе не ползвах.
Както и от всички надписи отзад освен емблемата ФОРД.




Така се бях засилил да махам, че останах и без дръжки отзад.




Имаше промяна и е в маската.




Малко шприц




Наложи се направа на разпънка.

Вече е малко по-красива и двигателя доста по чист

От много снимки и интернет се хванах пак със флекса



Закупих тез въздуховоди от колегата baihui и трябваше да си дойдат на мястото.









Междувременно ми се разказа играта на секретите защото 2 пъти си губя болта. И колега стругар от форума ми направи нови уникални за което съм му благодарен.
Сложих и едно реле към алармата благодарение на което след като вече нямам ключалка си отварям багажника чрез дистанционното.


Идеята с капака не свърши до тук. И опряхме пак до флекса. Направо не остана ламарина


Изрязано

Ето го и мястото


Новите дупки са на лице

Малко плексиглас

Дойде зима.

Стана то квото стана гръмна здравия дебитомер и се отлепи капака. Реших да го почистя и ремонтирам. Тъй като трудно се намира здрав.




Ефекта беше нулев 300 оборота на бензин и това е.
Не дълго след това гръмна втори път и вече стана на сол

Намерих и купих друг здрав дебитомер но и тои искара 3 дни явно беше че имаше проблем.
В един студен ден издаде багаж и вала колата стана като трактор свалихме капака на клапаните и резултатите бяха надран вал и кобилици. Смениха се с нови.

Всичко се оправи вече мърка


Профилактично почистване на фаровете

Всичко започна от това, че една мокра сутрин н "Цар Борис". Се повъртяхме малко и

За нещастие обаче седмица по-късно се срещнахме от близо с бял москвич 12 на "Ломско шосе"
Щетите не са сериозни само видимото.
След това дойде идея за някои промени по външния вид и то така стана че стигнахме до цялостно боядисване.
Смених капака фаровете мигачите...
Доста се чудех и реших да взема капака с маската. От последния модел.
Реших да се отърва от ключалките който така или иначе не ползвах.
Както и от всички надписи отзад освен емблемата ФОРД.
Така се бях засилил да махам, че останах и без дръжки отзад.
Имаше промяна и е в маската.
Малко шприц
Наложи се направа на разпънка.
Вече е малко по-красива и двигателя доста по чист

От много снимки и интернет се хванах пак със флекса

Закупих тез въздуховоди от колегата baihui и трябваше да си дойдат на мястото.
Междувременно ми се разказа играта на секретите защото 2 пъти си губя болта. И колега стругар от форума ми направи нови уникални за което съм му благодарен.
Сложих и едно реле към алармата благодарение на което след като вече нямам ключалка си отварям багажника чрез дистанционното.
Идеята с капака не свърши до тук. И опряхме пак до флекса. Направо не остана ламарина

Изрязано
Ето го и мястото
Новите дупки са на лице
Малко плексиглас
Дойде зима.
Стана то квото стана гръмна здравия дебитомер и се отлепи капака. Реших да го почистя и ремонтирам. Тъй като трудно се намира здрав.
Ефекта беше нулев 300 оборота на бензин и това е.
Не дълго след това гръмна втори път и вече стана на сол
Намерих и купих друг здрав дебитомер но и тои искара 3 дни явно беше че имаше проблем.

В един студен ден издаде багаж и вала колата стана като трактор свалихме капака на клапаните и резултатите бяха надран вал и кобилици. Смениха се с нови.
Всичко се оправи вече мърка

Профилактично почистване на фаровете