Представям ви Tiffany
Публикувано: 12 мар 2008, 19:10
Здравейте нов съм във форума и реших да започна с представянето на моя автомобил Ford Sierra 1989г., 1,6L бензин/газ, модификация LX, двигател OHC - двукамерен карбуратор или на кратко казано Тифани
Имам я от 1998 година и съм и първият и единствен собственик в БГ.
Това което е характерно за нея:
1. За тези 10 години от както я имам 3 пъти ми се е случвало да спира да работи по един от цилиндрите и всеки път е различен. Майсторите казват, че се натягали и блокирали, но не съм много навътре с тези неща.
2. Всяка година задължително къса жило на съединител. Просто не пропуска и винаги го къса горе, но никога не е протрито, а винаги е като отрязано с ножица.
3. 2 пъти съм късал жило на газта и то при наглед обикновенни ситуации. Никога не я карам бързо, нито я форсирам или нещо от сорта, но уви.
4. От една година съм без километраж и без оборотомер. Жилото на километража се скъса една зима, тогава спря и оборотомера. Закарах я на Мото-Пфое в Хасково. Смениха ми жилото за 80лв и казаха, че за оборотомера не могат да намерят къде е проблема. Тяхното уж оригинално жило издържа 1 час (83км) и пак се скъса, а когато я закарах пак в сервиза ми казаха - SORRY дай пак 80 кинта за ново и аз отказах! От тогава съм така, поне оборотомера да можех да оправя ама... нейсе!
5. Най-големият и проблем е горенето. Разходът е както следва:
Газ: Извънградско 12-13л/100км Градско 14-15л/100км
Но си мисля, че е нормално при положение, че по книжка и дават да гори 10л/100км бензин, а тя и на годинки май по-добре не може да стане. Всъщност казаха ми да съм си купел "спортен" въздушен филтър или там както му казват - ето това:

не знам дали изобщо има такова нещо в България и дали става за моя двукамерен карборатор, но ме уверяваха, че щял съм да намаля разхода на гориво и да дигне мощността. Какво е вашето мнение?
Ами май е това. Положителното е, че по ходовата част май няма проблеми. Сменял съм амортисьорите и щангите, но тя все пак е на 19 години. Корозия също няма да чукна на дърво.
Сега след всичко написано сигурно се чудите защо ли още я карам - ами защото е моята Тифани!






Имам я от 1998 година и съм и първият и единствен собственик в БГ.
Това което е характерно за нея:
1. За тези 10 години от както я имам 3 пъти ми се е случвало да спира да работи по един от цилиндрите и всеки път е различен. Майсторите казват, че се натягали и блокирали, но не съм много навътре с тези неща.
2. Всяка година задължително къса жило на съединител. Просто не пропуска и винаги го къса горе, но никога не е протрито, а винаги е като отрязано с ножица.
3. 2 пъти съм късал жило на газта и то при наглед обикновенни ситуации. Никога не я карам бързо, нито я форсирам или нещо от сорта, но уви.
4. От една година съм без километраж и без оборотомер. Жилото на километража се скъса една зима, тогава спря и оборотомера. Закарах я на Мото-Пфое в Хасково. Смениха ми жилото за 80лв и казаха, че за оборотомера не могат да намерят къде е проблема. Тяхното уж оригинално жило издържа 1 час (83км) и пак се скъса, а когато я закарах пак в сервиза ми казаха - SORRY дай пак 80 кинта за ново и аз отказах! От тогава съм така, поне оборотомера да можех да оправя ама... нейсе!
5. Най-големият и проблем е горенето. Разходът е както следва:
Газ: Извънградско 12-13л/100км Градско 14-15л/100км
Но си мисля, че е нормално при положение, че по книжка и дават да гори 10л/100км бензин, а тя и на годинки май по-добре не може да стане. Всъщност казаха ми да съм си купел "спортен" въздушен филтър или там както му казват - ето това:

не знам дали изобщо има такова нещо в България и дали става за моя двукамерен карборатор, но ме уверяваха, че щял съм да намаля разхода на гориво и да дигне мощността. Какво е вашето мнение?
Ами май е това. Положителното е, че по ходовата част май няма проблеми. Сменял съм амортисьорите и щангите, но тя все пак е на 19 години. Корозия също няма да чукна на дърво.
Сега след всичко написано сигурно се чудите защо ли още я карам - ами защото е моята Тифани!





