Представям ви Tiffany
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 мар 2008, 18:25
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1989г. 1,6 LX
- Status: Извън линия
Представям ви Tiffany
Здравейте нов съм във форума и реших да започна с представянето на моя автомобил Ford Sierra 1989г., 1,6L бензин/газ, модификация LX, двигател OHC - двукамерен карбуратор или на кратко казано Тифани
Имам я от 1998 година и съм и първият и единствен собственик в БГ.
Това което е характерно за нея:
1. За тези 10 години от както я имам 3 пъти ми се е случвало да спира да работи по един от цилиндрите и всеки път е различен. Майсторите казват, че се натягали и блокирали, но не съм много навътре с тези неща.
2. Всяка година задължително къса жило на съединител. Просто не пропуска и винаги го къса горе, но никога не е протрито, а винаги е като отрязано с ножица.
3. 2 пъти съм късал жило на газта и то при наглед обикновенни ситуации. Никога не я карам бързо, нито я форсирам или нещо от сорта, но уви.
4. От една година съм без километраж и без оборотомер. Жилото на километража се скъса една зима, тогава спря и оборотомера. Закарах я на Мото-Пфое в Хасково. Смениха ми жилото за 80лв и казаха, че за оборотомера не могат да намерят къде е проблема. Тяхното уж оригинално жило издържа 1 час (83км) и пак се скъса, а когато я закарах пак в сервиза ми казаха - SORRY дай пак 80 кинта за ново и аз отказах! От тогава съм така, поне оборотомера да можех да оправя ама... нейсе!
5. Най-големият и проблем е горенето. Разходът е както следва:
Газ: Извънградско 12-13л/100км Градско 14-15л/100км
Но си мисля, че е нормално при положение, че по книжка и дават да гори 10л/100км бензин, а тя и на годинки май по-добре не може да стане. Всъщност казаха ми да съм си купел "спортен" въздушен филтър или там както му казват - ето това:

не знам дали изобщо има такова нещо в България и дали става за моя двукамерен карборатор, но ме уверяваха, че щял съм да намаля разхода на гориво и да дигне мощността. Какво е вашето мнение?
Ами май е това. Положителното е, че по ходовата част май няма проблеми. Сменял съм амортисьорите и щангите, но тя все пак е на 19 години. Корозия също няма да чукна на дърво.
Сега след всичко написано сигурно се чудите защо ли още я карам - ами защото е моята Тифани!






Имам я от 1998 година и съм и първият и единствен собственик в БГ.
Това което е характерно за нея:
1. За тези 10 години от както я имам 3 пъти ми се е случвало да спира да работи по един от цилиндрите и всеки път е различен. Майсторите казват, че се натягали и блокирали, но не съм много навътре с тези неща.
2. Всяка година задължително къса жило на съединител. Просто не пропуска и винаги го къса горе, но никога не е протрито, а винаги е като отрязано с ножица.
3. 2 пъти съм късал жило на газта и то при наглед обикновенни ситуации. Никога не я карам бързо, нито я форсирам или нещо от сорта, но уви.
4. От една година съм без километраж и без оборотомер. Жилото на километража се скъса една зима, тогава спря и оборотомера. Закарах я на Мото-Пфое в Хасково. Смениха ми жилото за 80лв и казаха, че за оборотомера не могат да намерят къде е проблема. Тяхното уж оригинално жило издържа 1 час (83км) и пак се скъса, а когато я закарах пак в сервиза ми казаха - SORRY дай пак 80 кинта за ново и аз отказах! От тогава съм така, поне оборотомера да можех да оправя ама... нейсе!
5. Най-големият и проблем е горенето. Разходът е както следва:
Газ: Извънградско 12-13л/100км Градско 14-15л/100км
Но си мисля, че е нормално при положение, че по книжка и дават да гори 10л/100км бензин, а тя и на годинки май по-добре не може да стане. Всъщност казаха ми да съм си купел "спортен" въздушен филтър или там както му казват - ето това:

не знам дали изобщо има такова нещо в България и дали става за моя двукамерен карборатор, но ме уверяваха, че щял съм да намаля разхода на гориво и да дигне мощността. Какво е вашето мнение?
Ами май е това. Положителното е, че по ходовата част май няма проблеми. Сменял съм амортисьорите и щангите, но тя все пак е на 19 години. Корозия също няма да чукна на дърво.
Сега след всичко написано сигурно се чудите защо ли още я карам - ами защото е моята Тифани!






- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
Това с колоните на тавана е гениално! Толкова ме изкефи, че пиша това съобщение и слизам долу до колата с ролетката!!!
А това вашето с Тифани си е любов отвсякъде

А това вашето с Тифани си е любов отвсякъде


Е голф ли да карам?...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 мар 2008, 18:25
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1989г. 1,6 LX
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
Благодаря, но тъй като съм "скромен" ще призная, че не е моя идея, а на дойчото, от който е купена.Andrei написа:Това с колоните на тавана е гениално! Толкова ме изкефи, че пиша това съобщение и слизам долу до колата с ролетката!!!
А това вашето с Тифани си е любов отвсякъде![]()
Подозирам, че е бил малко над 20 като мен сега, защото не е имал много пари, а е искал луксозен ( за времето си) седан. Купил е Сиера салон, но с базово оборудване LX и слаб двигател за това тежко купе, но пък е искал да я разнообрази малко и е направил това с колоните. Между другото много добре са направени и някакси са капсоловани, така че дано не се развалят, че не знам как ще се сменят. Иначе с 4-те фабрични (в предните врати две и зад задната седалка две) стават 10 и ми е малко странно, при положение, че не обичам газарията, но не мисля и да ги пипам!
А за любовта... ами тя е като "Хърби" от едноименния филм сещате се!

- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
А ако я отървеш и от лепенките от задния капах ще стане още по хубава 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 мар 2008, 18:25
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1989г. 1,6 LX
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
Приемам критиката!Plamen CONSUL 73 написа:А ако я отървеш и от лепенките от задния капах ще стане още по хубава
Тази с БГ знамето крие немският стикер, който не се маха с нищо дори с препарати!
А онова другото е от кампанията на 24 Часа - "Карай умно" или нещо от сорта и се опитвам да я махна, но е доста трудно без да надраскам боята. Дори след миене с пароструйка не става, но и мен ме дразнят, особенно така избелели!

- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
Уфф..да, криво е, аз имам гадно петно от стикер от мърлявия италианец дето е карал моето момиче...само пистолет за горещ въздух не съм пробвал, направо ме депресира това леке отзад, заради него даже мислех да тегля ленти през цялата дължина на колата...thaaht написа:Приемам критиката!Plamen CONSUL 73 написа:А ако я отървеш и от лепенките от задния капах ще стане още по хубава
Тази с БГ знамето крие немският стикер, който не се маха с нищо дори с препарати!
А онова другото е от кампанията на 24 Часа - "Карай умно" или нещо от сорта и се опитвам да я махна, но е доста трудно без да надраскам боята. Дори след миене с пароструйка не става, но и мен ме дразнят, особенно така избелели!

Е голф ли да карам?...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 мар 2008, 18:25
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1989г. 1,6 LX
- Status: Извън линия
Re: Представям ви Tiffany
А някой идея за въпросния филтър има ли или да пусна нова тема в подходящия раздел?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта