Страница 1 от 4
МОИТО МОНДЕО ( В ПРОЕКТ )
Публикувано: 04 фев 2008, 19:52
от teodor4o
Публикувано: 04 фев 2008, 20:02
от debug
Колата е хубава, нещо бронята не е мой тип, но важното е на теб да ти харесва. Две въпросчета - Тия коне замервани ли са дино? Може ли да пуснеш графиката, както и вида на чипа, че и аз имам някакви идеи за лятото....
Публикувано: 04 фев 2008, 20:09
от tisho_tbk
много яко си го замислил.
колко коня вдига чипа и колко пари и откъде

?
като свършиш с проекта да пратиш снимки да се насладим

Публикувано: 04 фев 2008, 20:46
от teodor4o
да замервани са колеги 169 са кончетата за сега
двигателя ( ремонта ) е правен от 4и4о ми преди 1 година и нещо , частите буталата и валовете също са купени от Холандия , а чип-а ми го прати братовчед ми също от Холандия . чипа вдига мощността с 13 конски сили . на мен ми го сложи едно момче от Стара загора което се занимава с такива ел неща .
след няколко дни ще сложа задната броня и ще я боядисам и пак ще я покажа !
за сега е без компресор но съм закупил един от Г60 рециклиран .
А бе и с 169 коня оставя доста завистливи погледи по " голф " газарчета
ако се оправя с компютъра ще кача клип4е

Публикувано: 04 фев 2008, 21:07
от Bijutera
браво чуден проект,дано всичко ти завърши сполучливо

Публикувано: 04 фев 2008, 21:09
от FordSierra1.6L
teodor4o написа: чипа вдига мощността с 13 конски сили
Колега тва 13 коня от чип се изцеждат трудно на атмосферна кола....трябва да се ровичка 100 часа по колата и да го правят сумати специалисти за да стане....тва 13 коня са ти го дали с чипа че вдига нали ????чипа реално ти вдига около 7-8 коня не ми се вярва повече....вече другите коне са от бутала и т.н.......
Иначе форда е много злобен изглежда добре

Публикувано: 04 фев 2008, 21:29
от mrdds
debug написа:Колата е хубава, нещо бронята не е мой тип...
+1
всичкото добре ама като почнете с тези слески брони...оризилихте колите.Няма нищо по хубаво от заводски тунинг,а то има и такъв
Тази броня тип снегорин през зимата и комбайна през лятото да вземеш да я махнеш.Поздрави за ентусиазма!
Публикувано: 04 фев 2008, 22:00
от teodor4o
аз колеги от такива ел неща не разбирам много . бронята и праговете не са боядисани иначе за мен си е много красива .
преди е 1 година и нещо след ремонта по мотора минах около 2000 км даже и помалко и тук в стара загора колата отчете 169 коня ( тогава аспуховата система не беше преправяна даже и колата нямаше 4ип поставен ... истинската мощ ще дойде след поставянето на компресора
тогава ще доида в софия и ще я кача да я тестват колко коня е .
само че трябва да събера някои лев поне към 1000

и тогава да почна да го слагам защото всеки знае че е трудно с тея тунинг изгъзици да ги наречем
това момче ми каза 13 коня батка ! цял ден седя с един лаптоп докато я настрой не мога да ти кажа какво е правил , даже на другия ден след като я разкарах постоя още 1 час покраи нея .
даже след като преправихме аспуха и спортния филтър( поставихме ) пак с компютъра я нагласяше защото държеше 1900 оборота постоянно а като загрее 1500 и така .
Публикувано: 05 фев 2008, 08:00
от vladi tanev
Браво колега много добре е станала понеже съм я виждал по улиците на стара загора и ми хареса много на живо изглежада доста по добре,айде в края на седмицата ще си правим една сбирка и да дойдеш да я видим хем ще пием по кафе
Публикувано: 05 фев 2008, 09:53
от teodor4o
БЛАГОДАРСКО за всички мнения , само да не съм на работа ще се съберем да ви я покажа

Публикувано: 05 фев 2008, 10:43
от Conan_1
Ако е в завършен вид вече пусни някоя снимка да се накефим!!Иначе евала за ентусиазма и избора на марка за тунинг проекта ти!Със здраве и безаварийно колега

Публикувано: 08 фев 2008, 08:38
от frankypro
Колата е жестока

Колега с този компресор който искаш да слагаш , предполагаш ли какаф разхох ще ти дава!? не мислиш ли че след компресор , трябва да укрепиш малко и купето !?

и аз съм мислил такива неща като теб чип-чета , компресори ...ама просто за момента нямам никакво свободно време

иначе идеята ти е жестока. Пожелавам ти след 1-вото турбо да не ти хареса как върви колата и да и сложиш Би :П
Публикувано: 12 фев 2008, 23:36
от teodor4o
тези дни ще я боядисвам и ще я снимам ( петъка по точно ) . а компресора е купен и планката е стругавана вече , но ще го сложа чак лятото . окачването ще го прерабовам също лятото , много Студено е сега

Автомобила ми е втори и затова го подлагам на такива глезотиики

Публикувано: 13 фев 2008, 11:05
от Bijutera
значи голямото чакане е до петък

Публикувано: 16 фев 2008, 01:51
от MIG19
Сри за спана ама имам малко въпросчета
За тези неща.
ДВГ - 2.0 16КЛАПАНА ,изцяло преработен мотор - ковани бутала , нови валове , лагери , клапани , биели , сегменти , глава . инжекцион , чип тунинг , 8000 оборота няма ограничител , " спортен " аспух уж Very Happy , премахнати катализатор , и преработено средно гърне . има още много екстри и допълнителни неща но сега малко ме мързи да пиша .
КРАИНИЯ РЕЗУЛТАТ е цели 169 коня
Ако си сложил всичко това с да речем тези валове
SUPERSPORTS ‘R’ 3750-8000 . 304o на KENT CAMS
И ковани бутала с 8.0:1- WOSSNER
Да кажем чип до 8000об.
Дюзи с по голям капацитет.
Колата я подготвяш за сериозен турбо кит,колко коне очакваш,даи малко по сериозно ифо за матора.
Публикувано: 16 фев 2008, 23:30
от teodor4o
" матора " е много мощен

на 23 в стара загора ще се събираме от клуба които иска нека дойде и види колата как върви

Публикувано: 17 фев 2008, 09:23
от MIG19
Е ми който не от там?
Дай малко инфо тук за бутала и валове че ме интересува.
Публикувано: 18 фев 2008, 21:51
от teodor4o
-------------------------------
Публикувано: 18 фев 2008, 21:58
от _SLiThER_
Публикувано: 18 фев 2008, 22:01
от teodor4o
двигателя го подготвя 4и4о ми аз казах по горе , аз му бях само помощник така да се каже и давах парите
всички части са купени от холандия чрез леля ми и братовчедите ми там .
ще намеря всички документи и фактури и ще кажа всичко с точност .