ST170
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170




За последно паркирани една до друга. Утре следва регистрация и продажба на стария Фокус. Разполагам с оригинално икачване за Фокус МК1 и 4 броя нови летни гуми Матадор 205/45/16.
Ако някой проявява интерес нека да ми пише.
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
И вече регистриран.
За уикенда успях да направя едно доста сериозно пътуване. София-Благоевград-София-Севлиево-София-Благиевград-София. Колата се представя невероятно, изключително приятна возия, поведение и разход!
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk

За уикенда успях да направя едно доста сериозно пътуване. София-Благоевград-София-Севлиево-София-Благиевград-София. Колата се представя невероятно, изключително приятна возия, поведение и разход!
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Разбираемо, аз ако я карам в града - постоянно се изкушавам да я карам до 7000 оборота, а тогава вече е доста жадна...
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Здравейте отново. След около 3000 вече направени километра искам да ви споделя, че колата е направо убиец! Колкото повече я карам - толкова повече ми харесва. При нормално каране разхода на гориво е колко на стария Фокус 1.6. Возията е перфектна и много стабилна.
Сега чакам времето да се стопли за да мога да премина към нововъведенията, които включват:
- Затъмняване на стъклата.
- Спорта изпускателна система.
- Чип.
- Смяна на зимните 16-ки с летните 17-ки ( оригиналните за модела ).
- Смяна на ножа под бронята. Ще се монтира нож от Сеат ( с любезното съдействие на Димитър Деренцев ).
- Смяна на въздушния филтър с комплект с алуминиево рамо на К&Н ( в момента съм в процес на търсене).
- Замяна на 17 цоловите джанти с 18 цолови.
Списъкът е доста дълъг, но съм твърдо решен малко по малко да отмятам нещата.До момента успях единствено да сложа музиката от стария Фокус. Всеки, който би могъл по някакъв начин да ми даде съвет за нещо допълнително е добре дошъл.

Сега чакам времето да се стопли за да мога да премина към нововъведенията, които включват:
- Затъмняване на стъклата.
- Спорта изпускателна система.
- Чип.
- Смяна на зимните 16-ки с летните 17-ки ( оригиналните за модела ).
- Смяна на ножа под бронята. Ще се монтира нож от Сеат ( с любезното съдействие на Димитър Деренцев ).
- Смяна на въздушния филтър с комплект с алуминиево рамо на К&Н ( в момента съм в процес на търсене).
- Замяна на 17 цоловите джанти с 18 цолови.
Списъкът е доста дълъг, но съм твърдо решен малко по малко да отмятам нещата.До момента успях единствено да сложа музиката от стария Фокус. Всеки, който би могъл по някакъв начин да ми даде съвет за нещо допълнително е добре дошъл.



mechanic-smile *fe*
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ST170
Чипа има по голям ефект на кола с турбокомпресор...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: ST170
Знам, но аз не гоня резултати от 300+ коня. Целта на всичките доработки е колата да стане +30/40 к.с. да звучи добре и да е удобна за ежедневно каране.ЯЛТА написа:Чипа има по голям ефект на кола с турбокомпресор...............
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: ST170
Скоро ще имам повече инфо какво може да се очаква като резултат и кога е най-добре да се сложи. Дали преди генерацията и филтърната система или след.essex написа:Здравей колега ще ми е доста интересно резултата от " чипа "
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ST170
Колега наистина не се занимавай с глупости и не си набивай парите излишно. Визуално можеш да подобряваш и без това красивия автомобил, но от към тема мощност, няма никакъв начин. Това е атмосферен мотор, на който каквото и да правиш, не можеш да го "засилиш". Генерации, филтри, колектори, чипове и т.н. няма да му дадат сила - гарантирано. В някои случаи дори може да има обратен ефект. Говориш за 30-40 коня?!? Това е абсурдно дори да си го помисляш. Качи я на дино сега, изсипи една камара пари, качи я пак и ще останеш разочарован от резултата. 2-литров атмосферен мотор с 4 цилиндъра вади 170 коня....това е абсолютният максимум.
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Преди да се заема с тези неща първо ще проверя с няколко от фирмите какви са евентуалните резултати и дали наистина има смисъл. Относно спортния филтър - дори да няма промяна в конете - колата ще диша по-свободно, а и съм забелязъл, че колата става по-отзивчива в по-ниски обороти. За генерацията - идеята е звука да стане по-плътен, но не натрапчив. Далеч съм от идеята колта да се чува 5 минути преди да мине покрай някого. В крайна сметка - идеята на цялие проект е колата да стане така като ми харесва на мен. Относно резултати и впечатления - ще споделя когато имам налице точни факти.
mechanic-smile *fe*
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ST170
Мощността идва от възможността да натъпкаш повече горивна смес в цилиндрите. Без турбо това няма как да стане, или ако стане то ще е от увеличената порция гориво. Ефекта е галене на собственото его.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ST170
И аз съм за това, да не си набиваш парите, най-вече за тоя чЕп. Тях може да ги дадеш за нещо друго, което си наумил. Но на атмосферен мотор почти няма смисъл,чувал съм и съм чел за някакви 7-10%, които могат да се добавят при изпълнени всички тия неща, които си намислил, вече дали ти ще усетиш нещо е съвсем друг въпрос. Може така да ти се струва, все пак ще си вкарал пари. Виж, ако беше с турбинка там работите са по-други, аз съм с променен софт от...6 години мисля, отдавна не ми прави впечатление, но първоначално след чипосването беше страшна забава. 

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ST170
От добре направен чип, ефекта винаги се усеща и дори на хартия да не е голяма в кефа от карането е доста повече. При СТ в англия вадят към 190 коня, което ако не е разлика..
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- Vandall
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 ное 2012, 20:03
- Модел на автомобила: Ford Focus ST170
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ST170
Благодаря за мненията, колеги. Както вече писах - питал съм на няколко места какви са евентуалните резултати, които могат да се постигнат. Първоначалната ми идея беше да направя колата около 200 к.с. Карам я всеки ден и поради тази причина не искам да слагам турбо. Ако някой може да предложи място, където могат да ми предоставят инфо за чип ще бъда много благодарен!
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk
mechanic-smile *fe*
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: ST170
Обади се в Горна Оряховица OEMotorsport твърдят за 185hp/216Nm, искат колата за 3 дни настройки на дино, около 600лв е цената, това е. Такива екстри 200 коня с чип можете да си ги гледате ама на хартия само, просто не става, трябват раздвижени колела и други неща за да се получи.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта