Една различна Фиеста
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Една различна Фиеста
Привет колеги, дойде време и аз да споделя моя скромен проект който още е в действие. Колата в началото беше напълно обикновенна мк3 1.1 CLX 55к.с. 1991г. Като цяло колата ми трябваше за градски и извън градски ( до село ) условия, защото алфата ( 156 2000г. 2.4 JTD ) не ми се искаше да я чупя. С течение на времето разбрах че е доста добра колата и много запазена от всякаде, и понамаля работата с нея и стоеше повечето време без да се кара и си казах " защо не я посъживя малко ... ". И така се почна първо с затъмняване на стъклата 


После визията отзад хич не ми харесваше и си викам " тази п*шка отзад я режа ... ", oтрязах я аз, стана право нормално гърне но пак не ми харесваше и си взех за 17 лв преставка за гърне, Уж неръждавейка малко

по добре стана после последва подмяната на страничните огледала, че онези не ми харесваха

И продължаваше отзад да не ми харесва колата, и се чудех какво да променя, и се сетих за черни стопове, и веднага се захванах с тях


после последваха белите мигачи

след това, без да искам си счупих лявото странично огледало, и се наложи да слагам пак старите
След което беше ред на джантите разбира се
RONAL made in germany 13" 7J


имаха доста външни забележки, но най важното за мен беше да не са заварявани или криви и се заех с боядисването им. Направих ги черни защото тогава уж беше такава модата ... за което сега съжалявам, но както и да е
Започнах работа по отстраняването на емблемата на предния капак






После визията отзад хич не ми харесваше и си викам " тази п*шка отзад я режа ... ", oтрязах я аз, стана право нормално гърне но пак не ми харесваше и си взех за 17 лв преставка за гърне, Уж неръждавейка малко

по добре стана после последва подмяната на страничните огледала, че онези не ми харесваха

И продължаваше отзад да не ми харесва колата, и се чудех какво да променя, и се сетих за черни стопове, и веднага се захванах с тях



после последваха белите мигачи

след това, без да искам си счупих лявото странично огледало, и се наложи да слагам пак старите

След което беше ред на джантите разбира се



имаха доста външни забележки, но най важното за мен беше да не са заварявани или криви и се заех с боядисването им. Направих ги черни защото тогава уж беше такава модата ... за което сега съжалявам, но както и да е

Започнах работа по отстраняването на емблемата на предния капак



Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
както се вижда на някои снимки, имах ръжда по задните вежди и се наложи да ги китосвам защото много ме дразнеха.След кърпенето дойде ред и на оригиналните крила на RS tuning, и по междо другото боядисах спирачните апарати червени



зае*ах проекта за извесно време, но с затоплянето се почна пак работа по колата, сложих малко музичка елипси на магнат и една туба 10ка пак магнат,предната линия сложих две среди незнам марката но бащатата ги е зимал преди година две за доста пари, също така си закупих CD JVC . а музиката е без усилватели и такива глезотий ( не съм превържаник толкова на басовата музика
)

не ме питайте защо така съм сложил елипсите и аз не мога да си отговоря, можеби нещо различно ... но съм доволен и нямам никакви проблеми не увисва кората. И точно на последния сняг едно приателче ме "аргаса" отзад :doh: но само бронята ми е щетата, а при него е по зле положението фар калник броня

последва смяна на топката на скоростният лост взех я от един авторай незнам марката но 28 лв ми излезна с кожата под топката, и още на другия ден си закупих от един блуснат ескорт, спортен волан оригинален на WOLF ( водят се като тунинг марка за форд ескорт или поне на друг модел коли не съм ги виждал )


и не след дълго осъзнах, че ме дразнят много корите на вратите и започнах издирването на кори тип "плюш" и не след дълго се намериха и те и веднага се поднаха на вратеите :thumbup: но преди да получа корите, боядисах пласмасите по вратите в черно за да се слеят с новите кори.


след това се замислих за ново сърце за колата (двигателя), че от алфата до фиестата разликата в вървежа беше 3-4 пъти по малко ....
и ми се струваше, че се влача по пътя ... и сложих от ескорт 1.6 16в

последваха после други промени по задницата закупих предна и задна броня, свалих номера под бронята, защото задната броня която получих нямаше плафон на нея а не ми се искаше да я сасипвам и да я режа на ново. Задната броня е малко модифицирана без лаисна и не е грапава а гладка и обла. а за усветление взех пръчка с диоди 24см. по принцип не съм превържаник на този вид освеление но просто нямах друг вариант, пък не мога да карам без осветление на номера един път се измъкнах от куките но се ще случа на някой непознат ... за да не съм като всички останали с този вид осветление сложих пред пръчката с диоди една пласмаса за да не се виждат отзад и отстрани и се получи сега отзад все едно съм с неон


след 1 2 седмици се заиграх и с предната броня която е свалена от фиеста с турбо и за това има дупка в средата ( пък и знае ли се може и на мен да ми потрябва някой ден




Последва и спортното гърне което е закупено от един наш колега, made in germany на NES SPORT с вход 63мм ( прекрасен звук вади както ми каза колегата от когото го купих
)



След това премахнах стикерите на тунинг форума от прозорците, защото започнаха да се разлепват, пък и без тях повече ми харесва колата




зае*ах проекта за извесно време, но с затоплянето се почна пак работа по колата, сложих малко музичка елипси на магнат и една туба 10ка пак магнат,предната линия сложих две среди незнам марката но бащатата ги е зимал преди година две за доста пари, също така си закупих CD JVC . а музиката е без усилватели и такива глезотий ( не съм превържаник толкова на басовата музика


не ме питайте защо така съм сложил елипсите и аз не мога да си отговоря, можеби нещо различно ... но съм доволен и нямам никакви проблеми не увисва кората. И точно на последния сняг едно приателче ме "аргаса" отзад :doh: но само бронята ми е щетата, а при него е по зле положението фар калник броня


последва смяна на топката на скоростният лост взех я от един авторай незнам марката но 28 лв ми излезна с кожата под топката, и още на другия ден си закупих от един блуснат ескорт, спортен волан оригинален на WOLF ( водят се като тунинг марка за форд ескорт или поне на друг модел коли не съм ги виждал )


и не след дълго осъзнах, че ме дразнят много корите на вратите и започнах издирването на кори тип "плюш" и не след дълго се намериха и те и веднага се поднаха на вратеите :thumbup: но преди да получа корите, боядисах пласмасите по вратите в черно за да се слеят с новите кори.


след това се замислих за ново сърце за колата (двигателя), че от алфата до фиестата разликата в вървежа беше 3-4 пъти по малко ....


последваха после други промени по задницата закупих предна и задна броня, свалих номера под бронята, защото задната броня която получих нямаше плафон на нея а не ми се искаше да я сасипвам и да я режа на ново. Задната броня е малко модифицирана без лаисна и не е грапава а гладка и обла. а за усветление взех пръчка с диоди 24см. по принцип не съм превържаник на този вид освеление но просто нямах друг вариант, пък не мога да карам без осветление на номера един път се измъкнах от куките но се ще случа на някой непознат ... за да не съм като всички останали с този вид осветление сложих пред пръчката с диоди една пласмаса за да не се виждат отзад и отстрани и се получи сега отзад все едно съм с неон



след 1 2 седмици се заиграх и с предната броня която е свалена от фиеста с турбо и за това има дупка в средата ( пък и знае ли се може и на мен да ми потрябва някой ден





Последва и спортното гърне което е закупено от един наш колега, made in germany на NES SPORT с вход 63мм ( прекрасен звук вади както ми каза колегата от когото го купих




След това премахнах стикерите на тунинг форума от прозорците, защото започнаха да се разлепват, пък и без тях повече ми харесва колата


Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Известно време колата си стоеше така, но нали знаете "тунинга" си е краста ... и се замислих какво да сложа още по колицата ... и се сетих
прагове от фиеста xr2i >:D<:
и се започна издирването на такива прагове. Доста време търсих, и един слънчев ден намерих от един човек праговете даже беше и близко до плевен, и веднага бяха закупени на добра цена и естествено поставени на колата








И това е състоянието на колата в момента
не е перфектна но съм доволен от себе си
Да споделя какво ще се случи още по нея ... след някой ден ще се задъни дупката на багажника кадето беше номера, ще направя джантите бели защото така ми се губят и изобщо не ми харесва как стоят на колата ... и по някакво съвпадение намерих в мобиле същатата фиеста като мойта само че 2(3) врати, със същите джанти като мойте само че бели и вече бях сигурен за цвета!!


След джантите, ще намръщя предния капак и може да го направа с карбоново фолио ( но не е сигурно още )
Това са ми идеите за известно време, че нали трябват пари и за почивка ...
Дано поне малко ви харесва какво съм направил с минимум средства ... Поздрави












И това е състоянието на колата в момента


Да споделя какво ще се случи още по нея ... след някой ден ще се задъни дупката на багажника кадето беше номера, ще направя джантите бели защото така ми се губят и изобщо не ми харесва как стоят на колата ... и по някакво съвпадение намерих в мобиле същатата фиеста като мойта само че 2(3) врати, със същите джанти като мойте само че бели и вече бях сигурен за цвета!!


След джантите, ще намръщя предния капак и може да го направа с карбоново фолио ( но не е сигурно още )
Това са ми идеите за известно време, че нали трябват пари и за почивка ...

Дано поне малко ви харесва какво съм направил с минимум средства ... Поздрави

Drag Racing Pleven


- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
да супер е,бялата джанта отваря още повече а не си ли се замислял да я смъкнеш че нещо е бая висока 

- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
търся си червени прожини, но без успех ... иначе много ми се иска да я смъкна, и без това мойте прожини ми се струват меки отпред а амортесиорите са на 6 месеца. ето една старичка снимка на двете ми зверчета



Drag Racing Pleven


- Sparco24
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 16 мар 2010, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
УЖАСНО МНОГО ме кефи тази Фиестичка.. евала за труда върху нея... ще следя темата с интерес.. много безаварийни от мен! 


- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Евала за всичко което си правил по Фиестата колега
Кефи от всякъде!!!! Продължавай само така

- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
до преди 2 мин нямах настроение .. ( лични проблеми ) но като прочетох коментарите ви, се усмихнах
Благодаря ви колеги! и се радвам че ви харесва какво съм направил. Чак другата седмица ще има нещо ново по колата, Поздрави на всички 


Drag Racing Pleven


-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 13 юли 2011, 18:47
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Браво за усилията-резултата е супер!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Готина количка!А скоростната кутия от 1,1-то ли е?Правил ли си и засечки 0-100 и максимална скорост?
Да си я караш още дълго.
Поздрави
Да си я караш още дълго.
Поздрави
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
скоростната кутия си беше с двигателя, мисля че момчето ми каза че е от 1.4, от 0-100 ги права за около 9 сек, максимална скорост още не съм дигал, но 170-180 съм дигал 

Drag Racing Pleven


- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Добре звучи 9 до 100,а Двигателя ти е 90коня Зетек,има ли промени по него?Racinga написа:скоростната кутия си беше с двигателя, мисля че момчето ми каза че е от 1.4, от 0-100 ги права за около 9 сек, максимална скорост още не съм дигал, но 170-180 съм дигал
Поздрави.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Ей супер е станала,сега само кеф с големия мотор 

- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
промени няма по двигателя, само съм го отпушил малко, като махнах катализатора и сложих един спортен филтър K&N и накрая гърнето и пак си остана 90 к.с.
. Сега само си сипвам и си карам
а ако ми се иска гонка зимам алфата тя има какво да покаже >:D<: Радвам се че ти харесва MARТO_85 



Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Айде още малко снимки да не съм валат
новото по колата е само че я пастирах и скъсих скоростния лост със 5-6 см. А за другото, чакам едно момче да се освободи за да ми помогне с заваряването на ламарина но няма да подсказвам друго 










Drag Racing Pleven


-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
Много се радвам за това с какъв кеф си я правиш, а относно резултата........ уникално е станала



- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
мерси за хубавите думи, още не съм я завършил надявам се тази седмица да променя малко визията иsgel написа:Много се радвам за това с какъв кеф си я правиш, а относно резултата........ уникално е станала![]()

Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Една различна Фиеста
ето и малко развитие, вече две от джантите са със нова визия, утре и другите две ще довърша, че ми умаляха ръцете сам да ги шкуря и утре снимки как стоят на колата 





Drag Racing Pleven


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта