Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от eskort » 27 яну 2009, 01:19

И аз си имам такова не6то.Браво,браво и дано по малко проблем4ета да ти прави 4е моч мизерник е...
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 29 яну 2009, 14:35

Мерси _friends_
Надявам се, ама сигурно все нещо ще изниква... че да си имам занимавка... поне дано не са сериозни нещата занапред, че идва пролет, лято, има колата да върти километри и то яко.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от eskort » 02 фев 2009, 15:40

Дано защото при мен по4ти нама нещо по двигатела което да не се е развалило,ама и аз много го ровч безпри4инно :) По ходоба 4аст само 2 6арнира смених и си разах пружините
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 03 мар 2009, 21:32

8)
Последна промяна от peterdi_bg на 03 юни 2009, 10:43, променено общо 5 пъти.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 10 мар 2009, 12:31

Чакам да се оправи времето и да посъбера малко финанси, за да се заема с доста отлаганите неща, които искам да направя:

1. смяна на стъклата на стоповете + евентуално монтиране на трети стоп под тавана. Въпрос - ако се върже само към левия или десния стоп, няма ли съответния да свети по-слабо?
2. изкърпване на калниците около мигачите, бели мигачи и нови държачи за фаровете и мигачите (плачат си за смяна, пък и сигурно още нещо ще се счупи докато свалям старите).
3. изправяне на предния капак (който веднъж вече е бил изправян и може би заради това от едната страна е малко високо, но не знам защо по принцип капаците са леко дигнати отдясно при доста ескорти от тоя модел?), но главно заради цунката с едно дърво при паркиране (все на сняг ги правя такива...).
4. изправяне и пребоядисване на задната броня (черен мат или няколко слоя акрил предполагам ще ми свършат работа).
5. изправяне (ако успея) на кривотиите при ауспуха.
6. смяна на предни накладки.
7. освежаване на тасовете със спрей за джанти, преди това ще ги "позашия" където са се пукнали.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от VEGA » 10 мар 2009, 12:54

Моят съвет е, ако имаш финанси разбира се. Да разкулачиш цялата кола. Остави я по купе. Изкърпи всичко ръждясало, пребоядисай я, сложи едно спортно окачване с едни добри джанти и колата става един път ;):
Цялата тази операция ще ти излезе около още един по-нов Ескорт ;):
Успех ти желая!
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от diesel1.6 » 11 мар 2009, 16:42

peterdi_bg написа: 1. смяна на стъклата на стоповете + евентуално монтиране на трети стоп под тавана. Въпрос - ако се върже само към левия или десния стоп, няма ли съответния да свети по-слабо?
peterdi_bg написа: Ако ти е в ред инсталацията няма да има разлика. Също ако ползваш светодиоден стоп. Трябва ли ти толкова много?
peterdi_bg написа: 3. изправяне на предния капак (който веднъж вече е бил изправян и може би заради това от едната страна е малко високо, но не знам защо по принцип капаците са леко дигнати отдясно при доста ескорти от тоя модел?), но главно заради цунката с едно дърво при паркиране (все на сняг ги правя такива...).
Не са вдигнати отдясно. Често е изгнил подкалника и е деформиран и надига капака или пък капака не е регулиреан. Има две гумени опори около или пред средата на калника - някои са на резби е се регулират, други са само гума и трябва да се намисли нещо.
peterdi_bg написа: 6. смяна на предни накладки.
peterdi_bg написа: Внимавай какви си купуваш. СПециално търси меки и хубави и с по-къс живот.

Погледни си лагерите на амортисьорите. Те трябва да са сухи, само пластмасова втулка, но може да се почисти и да се сложи малко молибденова грес или синтетична такава.
От много украсяване няма да върви повече ;)

Потребителски аватар
cotaca
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от cotaca » 11 мар 2009, 17:39

Абе хора тея машини не омират да знаете ето и моята Ескорт 1,3л 1981 и е кукла откъм ходова част и двигател.
При това е изяла и адски много тормос и пари,и е изпитала много ремонти за една година и пак не се дава :D
Прикачени файлове
IMAG0078.jpg
IMAG0080.jpg

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 11 мар 2009, 18:22

diesel1.6 написа:Ако ти е в ред инсталацията няма да има разлика. Също ако ползваш светодиоден стоп. Трябва ли ти толкова много?

От много украсяване няма да върви повече ;)
Ами през деня стоповете ми отдалеч не се много виждат, може би защото стъклата са стари и замърсени. Пък нали нямам втори светлини за стоп, а и третия стоп се вижда през колите. Те тия стъкла така или иначе ще се сменят, защото са малко разбити и като мия колата в ОМВ ми влиза вода в багажника.

Иначе - за отвън не си говорим толкова за украсяване, колкото за борба с ръждата. Докато е време...
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 11 мар 2009, 18:24

Иначе червения е много готин, като се поддържат тия коли и карат сума си време, само да има желание и пари за части.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re:

Мнение от diesel1.6 » 11 мар 2009, 22:48

cotaca написа:... е изяла и адски много тормос и пари,и е изпитала много ремонти за една година и пак не се дава :D
Ако от ремонтите се очаква да се счупи автомобила, не е на добре работата.

Относно ръждата и фаталните места на ескорта вафла.
Трябва да се следи внимателно състоянитео на подкалниците отпред и на връзката им с колонката на купето. Мястото на акумулатора също никак не трябва да се разпада, отговорно е - държи подкалника и калника към купето. Ако има проблеми някъде по тези места - край колонката, мястото на хващане на пантата на предния капак - трябва да се свали калника с помощщта на свредло за разпробиване на точкови заварки 4-5 мм. Като се махнат всичките, остава лек срез до мигача, отвътре и калникът е свален без деформации и повреди и годен за ползване пак без да се боядисва. Само трябва да се намести подкалникът и всичко внимателно. Ако има деформации, след като се поосвободят ламарините, колата се вдига на някакви опори под двата рога под предните места. Ако трябва се натискат с ръка подкалниците и калниците, за да се наместят.
Добре е да се приспособят от пластмасовите водо... предпазители??, че оригинално няма. От ескорт след 83 или от лада (за 15 лв 4 броя в Русе на пазара).
Пода гние по ъглите. специално шофьорското място се пълни от таблото, трябва да се намери начин таблото с бушоните да се завие здраво и да се сложи мека пореста гума за уплътнение, както си е било. От дясно пък предното стъкло пуска често - там може да се залепи уплътнението с нещо - полиуретанова паста (наричат я силикон и нея по магазините). Такава паста и без това трябва за да се запушат разни дупки по пода. Има я по строителните магазини, казват и паста за фуги на бетон. Отличава се по това, че я дават да лепи бетон и метал и дърво и други. И мирише на ацетон.

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 12 мар 2009, 09:24

При мене имаше проблем точно с мястото на акумулатора, влизаше вода в краката оттам обаче отдавна успях да го уплътня и сега е ОК, ще си намеря от друг ескорт поставка за акумулатор и ще си я сложа, като гледам няма болтове и трябва да се завари.

Останалите проблеми с течове в купето и прочие ги нямам.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от diesel1.6 » 12 мар 2009, 11:47

Поставка не ти трябва твърде, вжното е да не тече и да не е изгнило толкова, че да се деформира коша на мотора.

Потребителски аватар
cotaca
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от cotaca » 12 мар 2009, 14:44

Ееее начи аз съм добре штот нямам никви течове отникаде освен дет зимата ми замръзваше задното стъкло ОТВЪТРЕ :P ма тва заради липсата на оплътнения там

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 13 мар 2009, 09:14

За външния вид има още нещо, което, като си дооправя техниката, за мен лично също е важно. За пореден път се убедих днеска сутринта. Като ми видят предницата, и ме смятат за някакво едва мърдащо изкопаемо и примерно днеска един направо ме накара да закова за да си направи левия завой и да влезе в някакъв паркинг. Естествено беше с някаква гъзарска кола, забравих каква точно ама няма никакво значение. Въпроса е че на кола с оправен външен вид, без много кривотии и ръжда на пътя се гледа по по-друг начин. Колко пъти съм имал случаи с хора, които само като ме видят пред себе си в града и се силят да ме изпреварят, щото си мислят че ще ги бавя, и ги отказвам като дръпна малко повече и увелича дистанцията, щото като ми се лепнат отзад все едно мед ми капе от ауспуха - нали се сещате като спра по-рязко какво става. Досега, за мое и тяхно щастие, спирачките на такива не са отказвали.
Последна промяна от peterdi_bg на 23 ное 2009, 00:08, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от diesel1.6 » 13 мар 2009, 09:49

peterdi_bg написа:Колко пъти съм имал случаи с хора, които само като ме видят пред себе си в града и се силят да ме изпреварят, щото си мислят че ще ги бавя, и ги отказвам като дръпна малко повече и увелича дистанцията, щото като ми се лепнат отзад все едно мед ми капе от ауспуха - нали се сещате като спра по-рязко какво става. Досега, за мое и тяхно щастие, спирачките на такива не са отказвали.
Е ти нали си с 1,1, и си бавен все пак? Аз пък въобще не им давам път - карам си по правилника и точка. Ама пък моя двигател е доста нов, и съм с пет-скоростна кутия. През зимата или извън пътя ми е любимо да се насляждавам на озлобените физиономии на разни типове. Защо трябва да се сърдят, ако някоя кола на много години е добро състояние и върви по-добре от тяхната? Май си виждат положението - помия в лъскава кутийка, често пробита, шофиращи из мизерния прахоляк или кал.
Когато лъскавите коли станат на 15-20 години, ще си говорим пак чия кола е по-хубава и здрава и практична. Ако оцелеят сегашните китайски боклуци дотога

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт-мохикан (Мк3 - 1985, 1,1 бензин)

Мнение от peterdi_bg » 13 мар 2009, 10:03

Аз че съм бавен съм бавен, ама не чак толкова, говорим си за града все пак. На магистрала си карам със 100 в дясно и изобщо не ми пука кой ме изпреварва, ако не ми пречи. Обаче в града кой кара на пета освен на Цариградско и България и още 2-3 места (и аз имам пета скорост иначе). Нито толкова бавно набирам на кръстовищата, нито нищо, изобщо не ми пука кой как ме гледа, ама да ми се лепят на метър, да ме карат да набивам спирачки и да ми отнемат предимство изобщо не съм навит. От какъв зор трябва и с тях да се съобразявам.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 03 юни 2009, 10:37

Изображение

Изображение
Последна промяна от peterdi_bg на 23 ное 2009, 00:11, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Mitaka78
потребител с
потребител с
Мнения: 53
Регистриран: 02 юни 2009, 21:25
Модел на автомобила: ESCORT - 1.1 D 1984
COUGAR - 2.0 16V 2000
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от Mitaka78 » 04 юни 2009, 01:11

Качи някоя снимка на двигателя.За да се уверя че не съм единствения с такава кола.
!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мохикана - Ескорт Мк3, 1985, 1.1 бензин

Мнение от peterdi_bg » 04 юни 2009, 08:47

Двг-то ми изглежда като ТОЗИ

По ръководството се води тип GLA и е по-скоро като на фиестите. Основната разлика е, че е с верига и че делкото е отзад под карбуратора. Много други части също са различни от по-големите кубатури и не стават.
Интересно, разбрах че има и междинки с такъв двигател. Някои в мобилето ги пишат че са 1,3 но малко ме съмнява (пример)
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта