Fiesta
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Честито, със здраве да си я караш. Някакъв силов тунинг нямали да и правиш, ако е да какъв. И много безаварийни километри.
Във FORD-а e комфорда
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
След джантите, трябва да купя 2 нови гуми, че задните са близо до контролата.
Следва...




Следва...




Последна промяна от disc на 21 яну 2013, 20:31, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Аайде лепна я с ъпгрейдите
fiestaturbo.info е свободен



fiestaturbo.info е свободен


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Това MAF и ECU от 2 литра Zetec ли са ? С какво ще помогнат ако се монтират на фабричния 1,6 ? Ще следя с интерес проекта, ако мога и аз да добавя накой кон на мойта.
- TM RACER®
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
- Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
R.I.P. Escort XR3 130hp '92 - Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Верно кажи за МАФ-а ... кои модели с какъв диаметър са, защото моя ми се струва доста тесен, а дросела ми е голям. Така че ще ми дойде доста добре и колко пара трябва да си приготвя ...
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Честито колега. Много е хубава фиестата. И много хубави седалки има искам и аз едни такива
.
П.С Благодаря отново за часовника

П.С Благодаря отново за часовника



- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Малко нови части:
Гарнитурки

Ремък с ролки

Водна помпа за Zetec Фиеста/Ескорт

И малко не толкова нови части:
Мръсен картер за Zetec Фиеста/Ескорт + Zetec Фиеста/Ескорт гърловина за маслената помпа

The Weapon Of Mass Destruction - 2L., Zetec 16 valves Ford engine


Явно дебитомера и ECU-то не за 1.6 двигателя
, липсват ми само всмукателни алуминиеви колектори от 1.8 Zetec от Фиеста/Ескорт 
Гарнитурки

Ремък с ролки

Водна помпа за Zetec Фиеста/Ескорт

И малко не толкова нови части:
Мръсен картер за Zetec Фиеста/Ескорт + Zetec Фиеста/Ескорт гърловина за маслената помпа

The Weapon Of Mass Destruction - 2L., Zetec 16 valves Ford engine



Явно дебитомера и ECU-то не за 1.6 двигателя


Последна промяна от disc на 21 яну 2013, 20:32, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
И за такова съм си мислил, но има 2 проблема -> стрелката остава неосветена и не ми се иска много да я модифицирам (поне на външен вид).
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
абе човек, тия двигатели все едно от задния си джоб ги вадиш 
п.п. Моля за упдейт в орионтурбо.инфо :Р

п.п. Моля за упдейт в орионтурбо.инфо :Р

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Вече с четири перфектни гуми 







Последна промяна от disc на 21 яну 2013, 20:33, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Двулитровата Фиеста е факт от няколко часа! Грубо около 14 часа ми бяха необходими за "сърдечно-съдовата трансплантация" - сам човек развива и завива болтчета и гайки, като двама души ми помагаха само за изваждането и поставянето на двигателите. Най-големият номер ми изигра картера:

Този от снимката НЕ става. На снимката не се вижда предната част, но там трябва да има няколко отвора с резби - там се захваща стойката за генератора и хидравличната помпа. Въпросният картер нямаше
и това го разбрах прекалено късно - вече бях приготвил новия двигател със нова гарнитура на картера и т.н. Наложи се да сваля картера от 1.6-то, което си беше 1 час загубено време. Всичко останало мина по план.
Забележка - маслената помпа на 2Л Zetec (Мондео) е различна от тази на 1.6 и 1.8 (Ескорт/Фиеста)!!! На 1.6 и 1.8 тялото където се завива масленият филтър е по-късо и леко наклонено към скоростната кутия, докато на 2Л е по-дълго и право. Това води до проблем с мястото за масленият филтър - стандартен 16V филтър не се побира, опира в купето. Спасението е в 2 варианта: сменя се маслената помпата с такава от 1.6 или 1.8 (толкова много не ми се занимаваше
) и вариант 2 - маслен филтър от CVH или Renault 5 GT Turbo (варианта с резба 3/4, а не 20Х1.5 М). Масления филтър от CVH е по къс около 4-5 см. от Zetec филтъра, а масления филтър от Renault 5 GT Turbo е по къс с около 3-4 см. от CVH филтъра (или с около 7-8 см. от Zetec филтъра). Аз се спрях на варианта с CVH филтър защото се побира и има междина около 1 см. и повече и защото филтъра от Renault 5 GT Turbo ми се струва прекалено малък
. Ще пусна снимки на филтрите за сравнение. Разбира се и на колата, но няма да забележите разликата от преди и сега
.
Нямам нито една снимка от процеса, като доказателство така че ще трябва да приемате факта за двулитровата Фиеста на доверие
.

Този от снимката НЕ става. На снимката не се вижда предната част, но там трябва да има няколко отвора с резби - там се захваща стойката за генератора и хидравличната помпа. Въпросният картер нямаше

Забележка - маслената помпа на 2Л Zetec (Мондео) е различна от тази на 1.6 и 1.8 (Ескорт/Фиеста)!!! На 1.6 и 1.8 тялото където се завива масленият филтър е по-късо и леко наклонено към скоростната кутия, докато на 2Л е по-дълго и право. Това води до проблем с мястото за масленият филтър - стандартен 16V филтър не се побира, опира в купето. Спасението е в 2 варианта: сменя се маслената помпата с такава от 1.6 или 1.8 (толкова много не ми се занимаваше



Нямам нито една снимка от процеса, като доказателство така че ще трябва да приемате факта за двулитровата Фиеста на доверие

Последна промяна от disc на 21 яну 2013, 20:34, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
еее уникален си!
това ще е най-лудата фиеста в БГ

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Здравейте,
Вече няколко пъти получавам запитвания за тази конверсия и реших да я опиша в детайли.
Последвалото описание важи САМО за Фиеста 1.6 16V Zetec!!! Възможно е да се постави двулитров двигател на коя да е Фиеста, но ситуацията е доста по сложна!
Започвате с нещо такова:

Ако имате климатик би изглеждало така:

Преди да почнете да разглобявате се снабдете със следните неща:
1 бр. двигател 2L от Мондео (Серия 1 или Серия 2). Серия 3 НЕ Е съвместим с Фиеста, повече за различните видове двигатели Zetec прочетете тук -> клик)
Желателно е да вземете двигателя комплект със всмукателни колектори, инжектори, дюзи, дросел, иначе казано - без изпускателните колектори и без генератор, стартер, компресор, климатик, тампони, ел. инсталацията не ви трябва!
1. бр. всмукателни колектори от Ескорт 1.8 16V - алуминиеви! Колекторите не е нужно да са комплект! Не ви трябват инжектори, дросел, TPS и т.н. - нужни ви са големите алуминиеви части! Причината е, че колекторите на Фиеста 1.6 16V са с по-малки портове/отвори. Може да запазите и стандартния колектор от Фиестата, но ще загубите няколко коня (~10).
1. бр. нова водна помпа от Фиеста или Ескорт - 16 клапанов двигател!!! Водната помпа на Мондеото се върти в обратна посока! Ако не смените водната помпа, резултата ще е загряващ двигател!!! Може да ползвате и старата от Фиестата, ако е наред, но не го препоръчвам! Снимка на водната помпа:

1. бр. ECU, компютър от Мондео 2 литра със код DEEP или DESK!!! Кода на компютъра се намира на хартиена лепенка и е 4 цифрено-буквена комбинация. Снимка на моя компютър със код DEEP:

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО компютъра трябва да е със код DEEP или DESK!!! Ако вземете кой да е компютър от Мондео 2 литра, може да попаднете на по-новите компютри с имобилайзер - допълнителни проблеми, с които не мога да ви кажа как да се преборите!
1. бр. дебитомер от Мондео 2 литра със номер 93BB-12B579-BA. Снимка на моя дебитомер:

1. бр. маслен филтър за 8 клапанов двигател (CVH), например 1.6;
Следват пожелателни неща, но аз си ги смятам за задължителни:
Гарнитури капак клапани, картер, водна помпа, изпускателни колектори, комплект за смяна на ангренажен ремък, нов термостат - всички тези неща купете за Фиеста 1.6 16V или Мондео 2.0 16V - няма значение, еднакви са. Сега е момента да смените и ремъка на генератора, ако не сте го правили наскоро - ако Фиестата е със серво усилвател на волана, смяната на ремъка е много гадна работа, свързана с много разглобяване - точно сега ще разглобите всичко нужно и ще е удобно да смените въпросният ремък.


Чак сега идва ред на разглобяването
Свалете капака от колата - ще имате много място за работа! Започнете с акумулатора и леко-полеко свалете целия двигател от колата. Скоростната кутия може да си остане на място - аз направих така, но ако мислите, че ще ви е по-удобно, свалете и скоростната кутия. Източете антифриза/водата. Има доста уловки - гледайте внимателно, кабели, болтчета, гайки... Свалете радиатора на двигателя - задължително! Иначе рискувате да го повредите. Махнете и колекторите до първото им съединение със гърнетата.
Идва ред на сглобяването.
Ако решите, че двигателя от Мондео-то има нужда от ремонт - направете го. моят двигател го чух работещ във кола, преди да го сваля собственоръчно от Мондео-то и реших да рискувам - ако не гори масло, добре - ако ли пък гори ще го сваля и ремонтирам. Излезнах късметлия
От 2L двигателя свалете картера и тръбичката на маслената помпа (на следващата снимка - извитата тръбичка).

Заменете ги със същите части от Фиестата. Поставете новата водната помпа или тази от Фиестата. Прехвърлете маховика, съединителя и претискателя от Фиестата на Мондео-вия двигател. Сменете ангренажният комплект и термостата.Все още не монтирайте всмукателните и изпускателните колектори, генератора, помпата на сервоусилвателя на волана, общягащи ролки и т.н., стартера. Така подготвения двигател може да се монтира в колата, все още не е пълен комплект, но така ще е по-лесно да маневрирате в малкия кош на Фиеста-та. След като двигателя застане на тампоните, монтирайте стартер, генератор, помпата на сервоусилвателя на волана, ремъка на генератора и общягащи ролки. Последен монтрайте допълнителният тампон от ляво,отпред на двигателя. Единствено Фиеста 1.6 16V (отнесена към периода на производство на автомобила) е със 4 тампона на двигателя! Именно този тампон отпред, в ляво я отличава от другите Форд-ове и повярвайте ми - има нужда от такъв тампон
. Монтирайте новия маслен филтър.
Сега трябва да направите "хибридният" всмукателен колектор! Оборудвайте колектора от Ескорт 1.8 16V със следните детайли:
- Горивната рейка от Фиеста-та, но със инжекторите от Мондео-то!!! Не се правете на тарикати и да решите да спестите 20 мин. като сложите директно рейката на Мондеото - рейките се различават и после ще страдате с горивните маркучи
;
- клапана за празен ход от Фиеста-та;
- Дроселовата клапа от Мондео-то (тук трябва да поясня, че механизъма на дроселовата клапа на Модео се върти в обратна посока, в сравнение с тази на Фиестата! Няма място за притеснение! Тази клапа се преработва, като се ползват части от клапата на Фиестата, или пък от колектора от Ескорт, ако е дошъл с клапа. По-подробно описание на манипулацията, макар и на английски, но пък със снимки ще намерите тук -> http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-8 ... 3/#p988085 , при неяснотии - питайте:) ).
- TPS-a от Фиеста-та.
Монтирайте всмукателният колектор - прегледайте и включете всички маркучлета! Монтирайте си тръбичката за сервоусилвателя на волана (от помпата към рейката). Поставете радиатора, изпускателните колектори от Фиестата. Дооборудвайте двигателя със всичко нужно от Фиеста-та. Сменете ECU/компютъра със този от Мондео. Сменете дебитомера с този от Мондео - тук ще се натъкнете на неочкваната изненада ( на фона на това, че всичко от Мондео пасва на Фиеста). Дебитомера пасва на кутията на въздушния филтър, но не и на гуменият маркуч който се свързва с дросела - маркуча влиза направо в дебитомера вместо върху него! Без паника и мускули!!! Вземете топла/вряла вода и загреете края на маркуча, който трябва да поставите върху дебитомера, после внимателно (може би с ръкавици) напъхайте маркуча върху дебитомера и поставете метална скоба! Ако не успеете от първия път - не губете търпение, пробвайте пак. Всеки път когато оставяте колата за ремонт при някой "майстор" не пропускайте да му кажете да не откачва този маркуч от дебитомера
Монтирайте всичко останало, налейте течности - антифриз, масло за двигателя, масло за сервоусилвателя на волана, хубава течност за чистачки (после като карате с 200 км/ч. да може да си измиете мухите от предното стъкло
).
При добро стечение на обстоятелствата и след около 10-15 часа работа може да палите. Не е нужно да правите каквито и да е промени по ел. инсталацията!
Наслаждавайте се на мощността! Колата е доста пъргава, но мисля, че скоростна кутия от дизел би била по-подходяща от стандартната на Фиеста-та, защото е по-дълга, въпрос на вкус.
P.S. - Може да се каже всичко важи със страшна сила за конверсията на 16 клапанов Ескорт към 2 литра, но откъм ел. инсталация има доста преработки!!!
P.S. 2 - В следващите месец-два съм свободен и ако някой има голямото желание да кара бърза кола, бих му направил въпросната конверсия на 16 клапанова Фиеста/Ескорт срещу скромно възнаграждение и при подсигурени части или пари.
Вече няколко пъти получавам запитвания за тази конверсия и реших да я опиша в детайли.
Последвалото описание важи САМО за Фиеста 1.6 16V Zetec!!! Възможно е да се постави двулитров двигател на коя да е Фиеста, но ситуацията е доста по сложна!
Започвате с нещо такова:

Ако имате климатик би изглеждало така:

Преди да почнете да разглобявате се снабдете със следните неща:
1 бр. двигател 2L от Мондео (Серия 1 или Серия 2). Серия 3 НЕ Е съвместим с Фиеста, повече за различните видове двигатели Zetec прочетете тук -> клик)
Желателно е да вземете двигателя комплект със всмукателни колектори, инжектори, дюзи, дросел, иначе казано - без изпускателните колектори и без генератор, стартер, компресор, климатик, тампони, ел. инсталацията не ви трябва!
1. бр. всмукателни колектори от Ескорт 1.8 16V - алуминиеви! Колекторите не е нужно да са комплект! Не ви трябват инжектори, дросел, TPS и т.н. - нужни ви са големите алуминиеви части! Причината е, че колекторите на Фиеста 1.6 16V са с по-малки портове/отвори. Може да запазите и стандартния колектор от Фиестата, но ще загубите няколко коня (~10).
1. бр. нова водна помпа от Фиеста или Ескорт - 16 клапанов двигател!!! Водната помпа на Мондеото се върти в обратна посока! Ако не смените водната помпа, резултата ще е загряващ двигател!!! Може да ползвате и старата от Фиестата, ако е наред, но не го препоръчвам! Снимка на водната помпа:

1. бр. ECU, компютър от Мондео 2 литра със код DEEP или DESK!!! Кода на компютъра се намира на хартиена лепенка и е 4 цифрено-буквена комбинация. Снимка на моя компютър със код DEEP:

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО компютъра трябва да е със код DEEP или DESK!!! Ако вземете кой да е компютър от Мондео 2 литра, може да попаднете на по-новите компютри с имобилайзер - допълнителни проблеми, с които не мога да ви кажа как да се преборите!
1. бр. дебитомер от Мондео 2 литра със номер 93BB-12B579-BA. Снимка на моя дебитомер:

1. бр. маслен филтър за 8 клапанов двигател (CVH), например 1.6;
Следват пожелателни неща, но аз си ги смятам за задължителни:
Гарнитури капак клапани, картер, водна помпа, изпускателни колектори, комплект за смяна на ангренажен ремък, нов термостат - всички тези неща купете за Фиеста 1.6 16V или Мондео 2.0 16V - няма значение, еднакви са. Сега е момента да смените и ремъка на генератора, ако не сте го правили наскоро - ако Фиестата е със серво усилвател на волана, смяната на ремъка е много гадна работа, свързана с много разглобяване - точно сега ще разглобите всичко нужно и ще е удобно да смените въпросният ремък.


Чак сега идва ред на разглобяването

Свалете капака от колата - ще имате много място за работа! Започнете с акумулатора и леко-полеко свалете целия двигател от колата. Скоростната кутия може да си остане на място - аз направих така, но ако мислите, че ще ви е по-удобно, свалете и скоростната кутия. Източете антифриза/водата. Има доста уловки - гледайте внимателно, кабели, болтчета, гайки... Свалете радиатора на двигателя - задължително! Иначе рискувате да го повредите. Махнете и колекторите до първото им съединение със гърнетата.
Идва ред на сглобяването.
Ако решите, че двигателя от Мондео-то има нужда от ремонт - направете го. моят двигател го чух работещ във кола, преди да го сваля собственоръчно от Мондео-то и реших да рискувам - ако не гори масло, добре - ако ли пък гори ще го сваля и ремонтирам. Излезнах късметлия

От 2L двигателя свалете картера и тръбичката на маслената помпа (на следващата снимка - извитата тръбичка).

Заменете ги със същите части от Фиестата. Поставете новата водната помпа или тази от Фиестата. Прехвърлете маховика, съединителя и претискателя от Фиестата на Мондео-вия двигател. Сменете ангренажният комплект и термостата.Все още не монтирайте всмукателните и изпускателните колектори, генератора, помпата на сервоусилвателя на волана, общягащи ролки и т.н., стартера. Така подготвения двигател може да се монтира в колата, все още не е пълен комплект, но така ще е по-лесно да маневрирате в малкия кош на Фиеста-та. След като двигателя застане на тампоните, монтирайте стартер, генератор, помпата на сервоусилвателя на волана, ремъка на генератора и общягащи ролки. Последен монтрайте допълнителният тампон от ляво,отпред на двигателя. Единствено Фиеста 1.6 16V (отнесена към периода на производство на автомобила) е със 4 тампона на двигателя! Именно този тампон отпред, в ляво я отличава от другите Форд-ове и повярвайте ми - има нужда от такъв тампон

Сега трябва да направите "хибридният" всмукателен колектор! Оборудвайте колектора от Ескорт 1.8 16V със следните детайли:
- Горивната рейка от Фиеста-та, но със инжекторите от Мондео-то!!! Не се правете на тарикати и да решите да спестите 20 мин. като сложите директно рейката на Мондеото - рейките се различават и после ще страдате с горивните маркучи

- клапана за празен ход от Фиеста-та;
- Дроселовата клапа от Мондео-то (тук трябва да поясня, че механизъма на дроселовата клапа на Модео се върти в обратна посока, в сравнение с тази на Фиестата! Няма място за притеснение! Тази клапа се преработва, като се ползват части от клапата на Фиестата, или пък от колектора от Ескорт, ако е дошъл с клапа. По-подробно описание на манипулацията, макар и на английски, но пък със снимки ще намерите тук -> http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-8 ... 3/#p988085 , при неяснотии - питайте:) ).
- TPS-a от Фиеста-та.
Монтирайте всмукателният колектор - прегледайте и включете всички маркучлета! Монтирайте си тръбичката за сервоусилвателя на волана (от помпата към рейката). Поставете радиатора, изпускателните колектори от Фиестата. Дооборудвайте двигателя със всичко нужно от Фиеста-та. Сменете ECU/компютъра със този от Мондео. Сменете дебитомера с този от Мондео - тук ще се натъкнете на неочкваната изненада ( на фона на това, че всичко от Мондео пасва на Фиеста). Дебитомера пасва на кутията на въздушния филтър, но не и на гуменият маркуч който се свързва с дросела - маркуча влиза направо в дебитомера вместо върху него! Без паника и мускули!!! Вземете топла/вряла вода и загреете края на маркуча, който трябва да поставите върху дебитомера, после внимателно (може би с ръкавици) напъхайте маркуча върху дебитомера и поставете метална скоба! Ако не успеете от първия път - не губете търпение, пробвайте пак. Всеки път когато оставяте колата за ремонт при някой "майстор" не пропускайте да му кажете да не откачва този маркуч от дебитомера

Монтирайте всичко останало, налейте течности - антифриз, масло за двигателя, масло за сервоусилвателя на волана, хубава течност за чистачки (после като карате с 200 км/ч. да може да си измиете мухите от предното стъкло

При добро стечение на обстоятелствата и след около 10-15 часа работа може да палите. Не е нужно да правите каквито и да е промени по ел. инсталацията!
Наслаждавайте се на мощността! Колата е доста пъргава, но мисля, че скоростна кутия от дизел би била по-подходяща от стандартната на Фиеста-та, защото е по-дълга, въпрос на вкус.
P.S. - Може да се каже всичко важи със страшна сила за конверсията на 16 клапанов Ескорт към 2 литра, но откъм ел. инсталация има доста преработки!!!
P.S. 2 - В следващите месец-два съм свободен и ако някой има голямото желание да кара бърза кола, бих му направил въпросната конверсия на 16 клапанова Фиеста/Ескорт срещу скромно възнаграждение и при подсигурени части или пари.
Последна промяна от disc на 21 яну 2013, 20:37, променено общо 2 пъти.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Големи благодарности за темата ще бъде полезна на всички. 

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ и от мен на колегата disc >:D<: .Ние с негова помощ направихме Фиеста РС в фиеста 2.0 16В.
И Фиеста 1.6 16в в фиеста 2.0 16в турбо.
Това е атмосфернят вариант

А това е турбо варианта


И Фиеста 1.6 16в в фиеста 2.0 16в турбо.
Това е атмосфернят вариант
А това е турбо варианта
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
Колега Disc би ли пояснил защо се сменя маховика и дали не трябва допълнително да се мести и местоположението на датчика на хол.Поздрави
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta
baro написа:Колега Disc би ли пояснил защо се сменя маховика и дали не трябва допълнително да се мести и местоположението на датчика на хол.Поздрави
Маховика се сменя, защото на 2 литра е с много голям диаметър (Мондеото е с новите скоростни кутии) и не влиза в старите скоростни кутии (като на Фиеста или Ескорт). Не се променя никаква позиция на никакви датчици

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта