Разни хора, разни идеали
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разни хора, разни идеали
Значи сигурно вече много пъти сте го слушали това, ама и аз да си кажа че нещо ме сърби да го напиша. Имам един прост въпрос - какъв е проблема на хората които постоянно хулят Форда?
Да го чуеш от тук там бива, ама всеки втори комплексар да се дуе че много разбира и че според него Форд бил най-големия боклук.
От както съм фен на тази марка, демек от както се помня, съм спорил и съм се карал /само до бой не съм стигал още/ да убеждавам че преди да говорят е нужно малко и да разбират.
Тука искам да направя и едно уточнение че аз не карам Форд защото съм беден или нямам пари за по-скъпа кола, както предполагам вие също. Карам го защото ужасно много го харесвам и няма друга кола която досега да ме грабвала повече. Някой ще каже че съм болен, но в крайна сметка мое право си е, пък и ми е хубаво. Никога и при никакви условия не бих карал друга кола... Ако не е Форд просто няма да съм шофьор.
Та малко излязох оф топик и сега да се върнем на основния въпрос.
Интересен факт е че всички които твърдят че Форд е лоша кола всъщност никога не са карали Форд, а масата не са се и качвали.
Предполагам, че основен източник на това анти настроение имат наще братя германците. Много ги уважавам, но не съм съгласен с тактиката им. Това и преди съм го казвал, че когато бях за пръв път там през 1993, още бях малък, на всички ни беше интересно защо Форда е на по-ниска цена в сравнение с другите немски коли. И отговора беше, "Ами защото и Форд, а не е немска марка"! Край това е положението, хубава или лоша няма значение важното е че не била немска. Е прощавайте ама това не е ли адски тъпо и комплексарско мнение?
И сега идва ред на наште хора българите които чули недочули решават че само БМВ, Ауди или VW са хубавите коли...защо? ами просто щото това били чули! Може да гние, да друса като каруца, да е невъзможна за поддръжка финонсово, но това не са доводи за хората. Оставяме сега настрана външния вид, защото няма какво да коментираме хора които смятат че Голф 2 или Пасата изглеждат добре. Особено първият споменат е такава смешка. Все едно със брадва са дялкани.
Не отричам че имат и добри страни, но те далеч не покриват критериите ми за хубава кола.
Като търсих да купувам Сиерата, от автокъщите ми викаха " Че то това нещо още ли се движи по уличите? Що не си вземете Голф или Астра, много са хубави"... Е да много благодаря, ама нещо не сме на едно мнение тука.
Сега ако някой си помисли че говоря ей така без опит няма да е прав, защото съм имал "честа" баща ми да има Голф и да е също толкова голям противник на Форд.
Е за мен това е най-кошмарната кола, просто неописуема комбинация. Иначе много била здрава, да верно че е вече на 14 години и още върви но нека да не обръщаме внимание на дребните детайли като: опит за отваряне на врата и случайно дръжката да осане в ръката ти, също случайно като се наложи да отвориш отвътре да го няма бутончето щото се било счупило, пепелника е долу в краката ти и е голям късмет ако успееш да загасиш цигарата там вместо върху обувката си, даже уредите на таблото се осветяват от лампички отстрани, а самите стрелки не светят. Все едно свещ си сложил да ги огрява.
За комфорта и дизайна няма какво да се коментира.
Има и други примери, като една Вектра която беше в сервиза на един приятел, произведена 1994 и блестеше цялата, тоест хубаво поддържана....обаче каква изненада като и свалиха вратите да я кърпят - изненада!!! Че то под не останал отдолу, незнам дали това е екстра за проветряване на крака можеби...вие ще кажете.
Следващ случай, монтьора до нас ми разправя как според него дори и 20 годишен VW или Рено 19 били на светлиини години от Форд.
Друг бисер ми го изтърсиха днеска когато ме попитаха каква кола карам, и аз отговарям Форд Сиера 1992 - умното отвръщане беше " Ох да еми така е то само хората които още не разбират от коли си мислят че Форд е кола" и подължението беше "Ами всяка кола независимо от марката е по-добра от който и да е Форд".
Е сега чакам и вашите коментари, много ми е интересно какво смятат другите хора тук които също като мен още не са разбрали че всящност те не карат коли а само си мислят така.
Да го чуеш от тук там бива, ама всеки втори комплексар да се дуе че много разбира и че според него Форд бил най-големия боклук.
От както съм фен на тази марка, демек от както се помня, съм спорил и съм се карал /само до бой не съм стигал още/ да убеждавам че преди да говорят е нужно малко и да разбират.
Тука искам да направя и едно уточнение че аз не карам Форд защото съм беден или нямам пари за по-скъпа кола, както предполагам вие също. Карам го защото ужасно много го харесвам и няма друга кола която досега да ме грабвала повече. Някой ще каже че съм болен, но в крайна сметка мое право си е, пък и ми е хубаво. Никога и при никакви условия не бих карал друга кола... Ако не е Форд просто няма да съм шофьор.
Та малко излязох оф топик и сега да се върнем на основния въпрос.
Интересен факт е че всички които твърдят че Форд е лоша кола всъщност никога не са карали Форд, а масата не са се и качвали.
Предполагам, че основен източник на това анти настроение имат наще братя германците. Много ги уважавам, но не съм съгласен с тактиката им. Това и преди съм го казвал, че когато бях за пръв път там през 1993, още бях малък, на всички ни беше интересно защо Форда е на по-ниска цена в сравнение с другите немски коли. И отговора беше, "Ами защото и Форд, а не е немска марка"! Край това е положението, хубава или лоша няма значение важното е че не била немска. Е прощавайте ама това не е ли адски тъпо и комплексарско мнение?
И сега идва ред на наште хора българите които чули недочули решават че само БМВ, Ауди или VW са хубавите коли...защо? ами просто щото това били чули! Може да гние, да друса като каруца, да е невъзможна за поддръжка финонсово, но това не са доводи за хората. Оставяме сега настрана външния вид, защото няма какво да коментираме хора които смятат че Голф 2 или Пасата изглеждат добре. Особено първият споменат е такава смешка. Все едно със брадва са дялкани.
Не отричам че имат и добри страни, но те далеч не покриват критериите ми за хубава кола.
Като търсих да купувам Сиерата, от автокъщите ми викаха " Че то това нещо още ли се движи по уличите? Що не си вземете Голф или Астра, много са хубави"... Е да много благодаря, ама нещо не сме на едно мнение тука.
Сега ако някой си помисли че говоря ей така без опит няма да е прав, защото съм имал "честа" баща ми да има Голф и да е също толкова голям противник на Форд.
Е за мен това е най-кошмарната кола, просто неописуема комбинация. Иначе много била здрава, да верно че е вече на 14 години и още върви но нека да не обръщаме внимание на дребните детайли като: опит за отваряне на врата и случайно дръжката да осане в ръката ти, също случайно като се наложи да отвориш отвътре да го няма бутончето щото се било счупило, пепелника е долу в краката ти и е голям късмет ако успееш да загасиш цигарата там вместо върху обувката си, даже уредите на таблото се осветяват от лампички отстрани, а самите стрелки не светят. Все едно свещ си сложил да ги огрява.
За комфорта и дизайна няма какво да се коментира.
Има и други примери, като една Вектра която беше в сервиза на един приятел, произведена 1994 и блестеше цялата, тоест хубаво поддържана....обаче каква изненада като и свалиха вратите да я кърпят - изненада!!! Че то под не останал отдолу, незнам дали това е екстра за проветряване на крака можеби...вие ще кажете.
Следващ случай, монтьора до нас ми разправя как според него дори и 20 годишен VW или Рено 19 били на светлиини години от Форд.
Друг бисер ми го изтърсиха днеска когато ме попитаха каква кола карам, и аз отговарям Форд Сиера 1992 - умното отвръщане беше " Ох да еми така е то само хората които още не разбират от коли си мислят че Форд е кола" и подължението беше "Ами всяка кола независимо от марката е по-добра от който и да е Форд".
Е сега чакам и вашите коментари, много ми е интересно какво смятат другите хора тук които също като мен още не са разбрали че всящност те не карат коли а само си мислят така.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хич не им се връзвай на тия
И на мен ми е писнало да слушам за здравите голфове 2-ки дето в момента цените им по автокъщите почвали от 3500 лв. Еми да ме извиняват ама за такова дърво и на толкова години... И аз навремето имах Голф 2. Не искам да си спомням как му блокира скоростната кутия на задна, как го теглихме на съединител до сервиза и колко пари ме оскубаха за ремонт. Колкото до ръждата - той беше на 15 години като го взех и имаше също толкова ръжда колкото и фиестата сега.
Един познат пък има Рено 19. И той голямо хвалене на Рено.....докато не мина през едха по голяма локва по наводненията и не му блокира двигателя. Влязла вода през въздушния филтър! Аз с мойта през какви локви минавам и единствения проблем беше че не свиреше сирената на алармата.Естествено като изсъхна и се оправи
В крайна сметка кой каквото иска да си кара но да не критикува някоя марка без да я познава.

Един познат пък има Рено 19. И той голямо хвалене на Рено.....докато не мина през едха по голяма локва по наводненията и не му блокира двигателя. Влязла вода през въздушния филтър! Аз с мойта през какви локви минавам и единствения проблем беше че не свиреше сирената на алармата.Естествено като изсъхна и се оправи

В крайна сметка кой каквото иска да си кара но да не критикува някоя марка без да я познава.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ама вие ..........като ви слушам ...по-точно гледам, май още се вързвате на голфаджиите ?!?! Какво ви пука от мнението на другите ?! И моята Фиеста я обиждат и казват ,че карам кола на най-тъпата фирма в света , ама това въобще не може да ме трогне, даже се кефя на такива , единият ми приятел кара Опел Калибра (така де селският Мерцедес) с разход 20/100 и то градско .........ама газ! Кола бонбон на външен вид и с апетит на самолет. Е кой е набутан а ?
Както и да е , всеки има право да си харчи парите както си иска ,а и май в тоя клуб данък мнение не плащаме нали ?
) Нека да си караме фордовете, да имаме повод ( а и без повод) да се събираме веднъж или няколко пъти в годината , пък другите да си приказват каквото си искат
Дидо ?!?! Приятелю !!!!! Ама ти голф ли си имал ?!?!? Малиииии другият път като се видим ша та спукам от майтап !
Както и да е , всеки има право да си харчи парите както си иска ,а и май в тоя клуб данък мнение не плащаме нали ?

Дидо ?!?! Приятелю !!!!! Ама ти голф ли си имал ?!?!? Малиииии другият път като се видим ша та спукам от майтап !

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Преди, а понякога и сега се дразня, когато чувам разни неща против форд особено от хора, които никога не са имали. След 3 години само форд, а преди това близо 3 опел, мога да кажа, че форд-а, колкото и симпатична кола да е, си има и своите недостатъци.
Естествено след като съм я избрала съм и забелязала предимствата
, но не трябва да се забравя, че като всяка вещ се чупи и разваля
, а специално при предпочитаната от мен марка коли, някои неща се развалят по-често, отколкото при други, а си има и много неща, които ги монтират на най-невероятни места, с което само се ускорява по-бързото им разваляне, утехата е, че подръжката не е толкова скъпа, както при някои други марки.
С риск да се изкажа твърде крайно, но явно има защо една чисто нова кола среден клас да струва 60 хиляди лева, а друга да и е на половината като цена. Но и много пари за "ламарини" не си струва и в крайна сметка остава да се разчита, че ще върши работа и няма да се разваля много. А и се надявам да имам повече основания, заради които да се изказвам и положително за форд:-)

Естествено след като съм я избрала съм и забелязала предимствата


С риск да се изкажа твърде крайно, но явно има защо една чисто нова кола среден клас да струва 60 хиляди лева, а друга да и е на половината като цена. Но и много пари за "ламарини" не си струва и в крайна сметка остава да се разчита, че ще върши работа и няма да се разваля много. А и се надявам да имам повече основания, заради които да се изказвам и положително за форд:-)
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз така - хич не им се връзвам. Да сиприказват и карат хората, каквото им харесва. А като ме хване нервата отивам в ж.к. Голф (разбирай Люлините), изяждам някой-друг наточен на светофара (те там само се натискат да се дърпат и карат отвратително опасно) и ги оставам да плюят по адрес на Форд, без право на реванш 

-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На икономическа гледна точка няма лоша кола а кола която си струва или не парите. Затова и си взех форд(отново). Първо защото ми харесва повече от голф и второ по си струва парите и разбира се трето в ескорта се почувствах като у дома си-позната и приятна обстановка.
Примерче за моята съм дал 4200 аналогичен Голф същата година със същите коне и климатик за по-малко от 6000 нямаше как да се намери и за капак трябваше да преглътна липсата на багажник. Ако приемем че голфа е абсолютно нечуплива кола,което разбира се не е верно то какво трябва да строша по ескорта за да покрия разликата от 1800 лева?
За мен смятам че съм направил правилния избор и съм доволен от него.
Примерче за моята съм дал 4200 аналогичен Голф същата година със същите коне и климатик за по-малко от 6000 нямаше как да се намери и за капак трябваше да преглътна липсата на багажник. Ако приемем че голфа е абсолютно нечуплива кола,което разбира се не е верно то какво трябва да строша по ескорта за да покрия разликата от 1800 лева?
За мен смятам че съм направил правилния избор и съм доволен от него.
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
виж братле, аз карам ескорт а преди това карах голф минах от каруца на фаетон
хе-хе, но частите са евтини а това не е за пропускане по нашите калдъръми седалките са много по удобни а и като махнеш корта като гътнеш задната седалка и метнеш две одиала знаеш ли какви работи могат да ставт там А
ТАКА ЧЕ ВСИЧКИ СМЕ ЗА ФОРДА


петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
И аз да се изкажа
. я питайте някой с Голф колко пъти нощем ходи до тоалетната
сигурно някой и друг вече се напикава. егати каруцата. вози като бронетранспортьор. а някои казват че форд имал твърда возия. глупости. карал съм и Вектра (учебната ми кола). при нея трябва да се пазиш от локвите не заради двигателя ами да не ти се намокрят чорапите. Астра - хубава кола ама... километража може да падне долу а капачката на клаксона да те удари в челото като хвръкне (както се случи на приятел) . липсват и здравина на малките детайли.
За добавка мога да кажа че инженерите на форд имат доста нестандартно мислене(заради което псуваме отвреме навреме) ама каприто ми (70 год.) има толкова прости и елементарни решения по окачването, съединителя. има даже и автоматичен смукач. супер елементарен но го има и няма опасност да даде фира.
в заключение : кво се впрягате от приказките на другите - оставете ги да дерзаят....


За добавка мога да кажа че инженерите на форд имат доста нестандартно мислене(заради което псуваме отвреме навреме) ама каприто ми (70 год.) има толкова прости и елементарни решения по окачването, съединителя. има даже и автоматичен смукач. супер елементарен но го има и няма опасност да даде фира.
в заключение : кво се впрягате от приказките на другите - оставете ги да дерзаят....
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
NIKJAMa написа:Хехе това за кората на мен не ми го обяснявай, че знаеш ли какво става в комбито като се бутнат седалките
може да играете карти нал и

комби та комби аз зкарах до софия един хладилник мраз от малките една печка раховец телевизор21' и всичките дрехи на сестра ми

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Един приятел скоро си взе Пасат 1996г. за 8 500лв
Като го чух не го повярвах, като го видях пък съвсем. С климатик бил и нов внос само на 130 000 км /както карат в Германия малко не го вярвам това, повече ще да е 230 000/...
Колата изглежда доста прилично, но поради факта че е VW нямва да коментирам дизайна и особено возията.
Две седмици по-късно и се развали скоростната кутия така че колата просто спря да работи. Разглобиха я цялата скоростна на части, поръчаха от сервиза на VW това което трябваше. Доставиха го, обаче не стана работата. Същата процедура се изпълни 3 пъти и резултата най-накрая дойде - 2 месеца по-късно колата е отново готова за каране.
Е незнам аз дали бих издържал такова нещо, да се бръкна тия пари за 9 годишна кола с гадна возия и дизайн, да не мога да я ползвам 2 месеца след покупката и след това да очаквам следващото посещение на сервиза.
Ако реша да покрия разликата в цената между Сиера и Пасат, немога да си представя какво мога да я направя тая Сиера. Сигурно ще мога да я вкарам обратно в салона за нови коли.
Нямам представа каква е представата за здрава кола, но познавам един таксиджия с Сиера 1987, 2.3 дизел на 280 000 к.м. и още работи с нея!
Баща ми като купи Голфа преди 11 години беше на 4 години тогава и имаше проблеми с оборотите. До сега е обиколил всички възможни сервизи и никой не можа да го оправи. Закърпят положението за няколко седмици и после отново вдига такива обороти че колата гасне сама. Зимата е изключено да тръгне ако поне 10 минути не работи да загрее.
Един голям майтап чух ония ден от един горд собственик на Пасат 1989, той твърдеше че колата му била толкова добра че му предлагали 5 500 лв. за нея. Немога само да реша кой е по-луд - собственика или купувача?

Колата изглежда доста прилично, но поради факта че е VW нямва да коментирам дизайна и особено возията.
Две седмици по-късно и се развали скоростната кутия така че колата просто спря да работи. Разглобиха я цялата скоростна на части, поръчаха от сервиза на VW това което трябваше. Доставиха го, обаче не стана работата. Същата процедура се изпълни 3 пъти и резултата най-накрая дойде - 2 месеца по-късно колата е отново готова за каране.
Е незнам аз дали бих издържал такова нещо, да се бръкна тия пари за 9 годишна кола с гадна возия и дизайн, да не мога да я ползвам 2 месеца след покупката и след това да очаквам следващото посещение на сервиза.
Ако реша да покрия разликата в цената между Сиера и Пасат, немога да си представя какво мога да я направя тая Сиера. Сигурно ще мога да я вкарам обратно в салона за нови коли.
Нямам представа каква е представата за здрава кола, но познавам един таксиджия с Сиера 1987, 2.3 дизел на 280 000 к.м. и още работи с нея!
Баща ми като купи Голфа преди 11 години беше на 4 години тогава и имаше проблеми с оборотите. До сега е обиколил всички възможни сервизи и никой не можа да го оправи. Закърпят положението за няколко седмици и после отново вдига такива обороти че колата гасне сама. Зимата е изключено да тръгне ако поне 10 минути не работи да загрее.
Един голям майтап чух ония ден от един горд собственик на Пасат 1989, той твърдеше че колата му била толкова добра че му предлагали 5 500 лв. за нея. Немога само да реша кой е по-луд - собственика или купувача?

- vvvasilev
- потребител
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Баща ми казваше, че най-важното за една кола е задкормилното устройство. Няма кола, която да не се чупи. На времето когато си търсех бусче за фирмата, обикалях горубляне. Някакъв там ми каза че първата ми грешка била че съм купил Форд изобщо. Аз му казах - "а какво- да си купя кефа на селяните - Голф ли?" Тоя се обиди - имал Голф
А пък аз знам че от край време мечтата на селянина е : ЧЕРВЕН ГОЛФ 2-КА GTI с перденца и SONY TRINITRON

"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
- tisho.74
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
- Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе, колеги, какво им се връзвате на всичките глупости, а? Да не плащате данък обществена мнение? Я си карайте форитата и да не ви пука! А който иска нека си дава парите за разни VW и AUDI-та във всичките им разновидности!
Аз си купих фиеста '95 от онези 1,6i (или Si) за 4500 с всичко по нея за което може да се сети човек. Карам си я вече месец и няма от какво да се оплача. Преди да я избера гледах разни голфчета 3-ки, естествено след 94-та, ама се оказа, че за тия пари може да си купя Форд Транзит дизел, да почна като товарно такси и пари да изкарвам! А пък тоталната липса на багажник при голфа направо ме вбеси- на фиестата е по- голям! За Поло от същата реколта пак се опитаха да ми резнат тиквата от кръста, пък и съвсем си няма багажник, горкото. А докато си избирах колата видях един с фиеста да си вози старата Перла 04-Вариант към село и то при затворен капак!
А на всичкото отгоре карам служебна Вектра реколта '01, 2,0 DTI, и след всеки пропътувани 150 километра ми се налага да слизам, да се разхождам поне 20 минути, че да не се схвана. А като финиширам във Варна след 5 часа се чувствам като мъртвец и се движа като мумията от филма! Същото е и при Астра от същата реколта ('01). Карах и голф-пак така, и освен това нищо по таблото и в купето не е на мястото си.
Та, като се качих на фиестата определено се влюбих в нея, покарах я, консултирах се сериозно за части и ремонти, много ме обнадеждиха, и я взех. Вчера пътувах до Видин и обратно, изминах 220 километра без да спирам и като слезнах от колицата се чувствах все едно, че не съм карал, да не говорим за умора и за такива неща.
А пък тия с голфовете и пасатите ги гледахме с жена ми по отбивките- слизаха като вдървени и се движеха като с патерици, раздвижваха се по 10-на минути около колите преди да отидат да си купят кафе, та да не ги гледат хората на какво мязат...
А за дизайна няма какво да кажа- то е толкова очевидно, че каквото и да се каже ще е малко.
А, сетих се и още нещо. Жена ми преди да купим фиестата беше фен на немските коли- VW, Opel, Audi. Ама за мой (пък и за неин) голям късмет точно преди да пристъпим към покупката на колата я возих с вектрата до морето, а на всичкото отгоре и не спрях никъде. Като стигнахме, освен че аз не знаех на кой свят съм от умора, и тя беше така (ама причината не беше "онези неща"). Дотогава допусках, че аз нещо съм дефектен, та се схващам и се изморявам зверски, ама нейсе. Два дни след като се върнахме пък я качих на голф 3-ка, '96 до Благоевград. Ама най интересното беше, че историята се повтори.
Та нека си карат VW-тата неразумните юроди и нека си говорят глупостите, ама ние да си караме истинските автомобили.
А и кой е направил автомобила наистина достъпен, а?
Аз си купих фиеста '95 от онези 1,6i (или Si) за 4500 с всичко по нея за което може да се сети човек. Карам си я вече месец и няма от какво да се оплача. Преди да я избера гледах разни голфчета 3-ки, естествено след 94-та, ама се оказа, че за тия пари може да си купя Форд Транзит дизел, да почна като товарно такси и пари да изкарвам! А пък тоталната липса на багажник при голфа направо ме вбеси- на фиестата е по- голям! За Поло от същата реколта пак се опитаха да ми резнат тиквата от кръста, пък и съвсем си няма багажник, горкото. А докато си избирах колата видях един с фиеста да си вози старата Перла 04-Вариант към село и то при затворен капак!
А на всичкото отгоре карам служебна Вектра реколта '01, 2,0 DTI, и след всеки пропътувани 150 километра ми се налага да слизам, да се разхождам поне 20 минути, че да не се схвана. А като финиширам във Варна след 5 часа се чувствам като мъртвец и се движа като мумията от филма! Същото е и при Астра от същата реколта ('01). Карах и голф-пак така, и освен това нищо по таблото и в купето не е на мястото си.
Та, като се качих на фиестата определено се влюбих в нея, покарах я, консултирах се сериозно за части и ремонти, много ме обнадеждиха, и я взех. Вчера пътувах до Видин и обратно, изминах 220 километра без да спирам и като слезнах от колицата се чувствах все едно, че не съм карал, да не говорим за умора и за такива неща.
А пък тия с голфовете и пасатите ги гледахме с жена ми по отбивките- слизаха като вдървени и се движеха като с патерици, раздвижваха се по 10-на минути около колите преди да отидат да си купят кафе, та да не ги гледат хората на какво мязат...
А за дизайна няма какво да кажа- то е толкова очевидно, че каквото и да се каже ще е малко.
А, сетих се и още нещо. Жена ми преди да купим фиестата беше фен на немските коли- VW, Opel, Audi. Ама за мой (пък и за неин) голям късмет точно преди да пристъпим към покупката на колата я возих с вектрата до морето, а на всичкото отгоре и не спрях никъде. Като стигнахме, освен че аз не знаех на кой свят съм от умора, и тя беше така (ама причината не беше "онези неща"). Дотогава допусках, че аз нещо съм дефектен, та се схващам и се изморявам зверски, ама нейсе. Два дни след като се върнахме пък я качих на голф 3-ка, '96 до Благоевград. Ама най интересното беше, че историята се повтори.
Та нека си карат VW-тата неразумните юроди и нека си говорят глупостите, ама ние да си караме истинските автомобили.
А и кой е направил автомобила наистина достъпен, а?
Търся си форд
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Браво Tisho само така! Ей много обичам да чета тука мненията
Все умни хора и с хубав вкус сме се сърбали.
Като спомена за седалките на Голф 3 много си прав отново, имал съм честа да седя 10 минути на предна седалка на това нещо и после се почувствах като 70 годишен дядо с болен гръбнак.
А случайно някой да си е удрял крака отпред в купето опитвайки се да седне?

Все умни хора и с хубав вкус сме се сърбали.
Като спомена за седалките на Голф 3 много си прав отново, имал съм честа да седя 10 минути на предна седалка на това нещо и после се почувствах като 70 годишен дядо с болен гръбнак.
А случайно някой да си е удрял крака отпред в купето опитвайки се да седне?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта