защо старите БМВ самолети особено онези

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 31 окт 2006, 11:40

перката е с система на зацепване Виско така са и мерцедес 124 примерно както и БМВ повечето модели познати на нас простосмъртните както и повечето тирове тя е със силикон който се разпъва от температурата и така се зацепва системата е много добра тъй като е проста и неможе да се повреди отведнъж става постепенно с годините
Евала, сериозен отговор! Току що обясни на повечето хора защо старите БМВ самолети особено онези които карат с по 2850 км/ч на 2ра прегряват така поголовно. И защо хората наричат този иначе доста добър мотор дефектен. :)

Колкото до вълшебните формули серийно производство с фабрични показатели 180, но иначе след 15 години вдигащи по 260 без да влязат червено, защото лагерите на главините са се поразтегнали и се "развинтват" отръки... *00142* Тук мисля че забравихме Опел и БМВ, като самолетите на пътя от 19и век насам!
*00118* *167*
Последна промяна от Kocko на 31 окт 2006, 14:47, променено общо 1 път.
Изображение Изображение

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 31 окт 2006, 18:48

Kocko написа:
Евала, сериозен отговор! Току що обясни на повечето хора защо старите БМВ самолети особено онези които карат с по 2850 км/ч на 2ра прегряват така поголовно. И защо хората наричат този иначе доста добър мотор дефектен. :)

Колкото до вълшебните формули серийно производство с фабрични показатели 180, но иначе след 15 години вдигащи по 260 без да влязат червено, защото лагерите на главините са се поразтегнали и се "развинтват" отръки... *00142* Тук мисля че забравихме Опел и БМВ, като самолетите на пътя от 19и век насам!
*00118* *167*
Кой е този шест цилиндров автомобил, който е с фабрични показатели 180км/ч ? И как успя да сложиш рамо до рамо две коренно различни марки като Опел и БМВ? Няма 15годишни, няма 20годишни, няма чисто нови! Две, три, четири, или колкото искаш марки с един клас и едно и също поколение може да ги сравняваш само с това, че имат и предлагат почти и даже еднакви екстри. От там нататък просто забрави. Сравнение няма- повярвай!

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 01 ное 2006, 01:51

БМВ само 6-цилиндрови машини ли имат? БМВ 3та серия беше еталон за гъзария доскоро. Колко пътища останаха без дървета до тях.

По логиката на поста ти, Мондео от новите и Ауди А4 нямат ли база за сравнение?

Не съм искал да обидя никой с този пост, нямам нищо против никоя марка. А колкото до 180 го използвах просто така. Много коли имат тази или сходна скорост за максимална, докато във форумите се пише как са карали със 230. Да бе да :) Тя и моята вдига 200 поне, но на километраж... а иначе?

В кафенцето сме. Това е добре :P Дано да си лафим тук и да не ни се разболяват количките, за да пишем сериозни неща в tech темите!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 01 ное 2006, 09:52

Е силиконовата перка си е слабо място на по-старите баварци спор няма. Смяната и е почти задължителна с покупката на колата (както сменяме ангренажен ремък и ролки).
Все пак, че си бягат няма кво да се лъжем. Но да ги сравняваме с Опел ... въобще не коментирам подобна глупост.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 02 ное 2006, 18:25

Еми то и на Сиера-та и е слабо място тоя силиконов съединител. :P Карам без перка от както съм я купил ,с разни там охлаждащи приспособления :shock:

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 14 ное 2006, 23:29

Kocko написа:БМВ само 6-цилиндрови машини ли имат? БМВ 3та серия беше еталон за гъзария доскоро. Колко пътища останаха без дървета до тях.

По логиката на поста ти, Мондео от новите и Ауди А4 нямат ли база за сравнение?

Не съм искал да обидя никой с този пост, нямам нищо против никоя марка. А колкото до 180 го използвах просто така. Много коли имат тази или сходна скорост за максимална, докато във форумите се пише как са карали със 230. Да бе да :) Тя и моята вдига 200 поне, но на километраж... а иначе?

В кафенцето сме. Това е добре :P Дано да си лафим тук и да не ни се разболяват количките, за да пишем сериозни неща в tech темите!
Да прав си за Мондеото и Аудито. Имат база за сравнение и тя е, че са автомобили и двете. За гъзарията която спомена с тройките напълно съм съгласен с теб макар и да не виждам връзка с темата.
А за пример относно сравненията ще ти дам от моята практика:
Имах 90г.-730 на двеста хиляди, която карах още около осемдесет хиляди километра като отбелязвам, че за този пробег съм сменил освен текущите консумативи само и единствено биалетките и които са на цена 62лв. Само не си мисли, че съм я галил колата. Не! Купя ли веднъж една кола аз я изтисквам максимално и ежедневно отвсякъде.
Да! От колите които съм имал до сега шест тройки съм ги бракувал на улицата, но нито една от тях не ме е оставяла някъде заради повреда в двигателя. Е, четири цилиндрова кола досега освен един Опел Кадет на времето не съм имал и не знам дават ли проблеми, но...
Сега от известно време имам едно Скорпио 2.8 дето го търкалям от време на време и колкото и да ме убеждават, че като е една и съща година със седмицата и като било един и същи клас и тъй нататък мога да ти кажа, че няма АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО. Скорпиото го взех от близък човек първи собственик педантично грижовно гледано и подържано до колкото може и е на абсолютно реални 130хил.км, а при изминати от мен 5хил.км смених цялото предно окачване, спукаха се две водни съединения от ??? не работи силиконовата перка както трябва, амортесьорите тръгнаха..... В движение също поведението и е особенно: в завои се държи като пубертет, набира като двулитрова Вектра и спира като тройка, сервото не и е много леко, а върхът на инженерната мисъл пък е сложил жило на съединителя при този двигател. Ако има човек, на когото му се е налагало да сменя повече жила на съединителя от мен ще го черпа! Това е безумие! Майстори сваляха огледален, феродов,лагери, философстваха..лелее... и НИЩО!
Както и да е. Добре е, че колата ми е малко дюшиш и си карам основно друга та затова и не се впрягам много.
С горенаписаното не се опитвам да провокирам никого нито да обиждам марката щото в крайна сметка и аз имам такава. Просто съм абсолютно обективен, и не искам хора (не визирам никого ), които са карали само една марка, или една кола и са се качвали за по-малко на други да са пристрастни само към това защото трябва да знаят, че ВИНАГИ ИМА И ПО ДОБРИ, ВСИЧКО Е САМО ВЪПРОС НА ФИНАНСИ!

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 15 ное 2006, 01:28

Евала на FEN-а...

...според мен Бмв и Мерцедес са винаги "нещо повече" от останалите коли , а па Фордовете са "нищо повече" от останалите коли...


...а Мондео (седан и хетчбек) са баси грозните коли...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 15 ное 2006, 05:40

Станахме за мезе...

В интерес на истината не знаех че Скорпио има силиконов съединител на перката на радиатора като БМВ. Никога, ама никога не съм сравнявал БМВ и Мерц с Форд, Ауди много ги обичам, ама като интериор, не като подръжка.

И все пак нека не забравяме че говорим за second hand коли, които нямат нищо общо с чисто нови. Съседа ми има Мондео лимитирана серия последната. Откакто я кара, мисля че 2 години му се събраха на човека - нищо освен масло (говорим за много хиляди км. постоянно каране дизел при ужасни пътища) и отвътре е една от най-красивите коли, които съм виждал.

Но ако ще говорим за коли 96та +- някоя друга година, как бихме могли да сравняваме Ескорт с 316 и C-class.

Колкото до въпрос за жило...

190 Мерц... е с жило на съединител и газ.
Ами веднъж успях да скъсам жилото на газта на 190 2.5 бензин... В този ред на мисли, означава ли че колата е калпава?

И за какво изобщо спорим?

Снайпер! Съгласен съм че Форд в БГ са нищо повече от останалите коли, но докато бях в Англия редовно използвахме услугите на един таксиджия, който караше Тойота Авенсис, та той казваше че няма нищо по-приятно за каране от Форд Орион... каза че за 200,000 мили не е сменил нищо освен масло и накладки. Говорим за английски пътища разбира се. Това калпава кола ли е? На Авенсиса смени 2 пъти за 1 год. катализатори. VVTI има 4 катализатора, като някой от тях откаже, нали се сещаш какво става.

Fen, Скорпио не съм карал никога, нямам си идея за какво иде реч! Но не ми е ясно как си сменил толкова много жила на съединител!? Как го правиш това разрушение.
БМВ 7ма серия = Мерц 124, доколко е сравнимо със Скорпио, нека колегите, които карат такава машина да споделят. Аз не съм имал 7ма серия. В пубертетските години карах едно 735 автоматик известно време и бях възхитен от приятното плавно каране на тази кола, колкото и да съм гледал от шофьорска-аматьорска гледна точка на нея.

Затова нека зарових брадвата. Всеки си кара, каквото му харесва и едва ли иска мнение, веднъж взел ли е машината. По въпроса "Кой е по-по-най?"... според мен няма и не може да има конкретен отговор, щом става въпрос за стари коли. Всеки взима каквото му е на сърце и според джоба!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 15 ное 2006, 12:50

А аз с това изречение
(повечето модели познати на нас простосмъртните)
визирах коли на стоиност до 10000евро такива коли са виждали повечето от нас :wink:
Ако ти имаш някви приятели с коли за по 100000лв повечето хора нямат такива и не са наясно какво има под капака и ако случайно са виждали какво има там то едвали са имали времето и нуждата да гледат каква е перката :twisted:
Ако някой се е обидил от написаното от мен то той сам се прехвърля от страната на простосмъртните (обикновенните) хорица а защо го прави щом има 2 варянта и сам можеш да си избереш какъв да бъдеш
Брат ми има BMW 325tds с чип =175НР от 1997 лято струва 13000лв
Аз си купих Ford 1.8d = 60HP от 1998 лято който струва само 4500лв
сравнението го направи ти че аз немога нещо да ги сравнявам тези 2 коли :twisted:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 15 ное 2006, 14:41

Аз пък не съм виждал Мерцедес с жило на съединителя , моята 190ка 2.0 карбуратор 84г. беше с помпа.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 15 ное 2006, 18:28

Kocko написа:...в Англия редовно използвахме услугите на един таксиджия, който караше Тойота Авенсис, та той казваше че няма нищо по-приятно за каране от Форд Орион... каза че за 200,000 мили не е сменил нищо освен масло и накладки. Говорим за английски пътища разбира се. Това калпава кола ли е? На Авенсиса смени 2 пъти за 1 год. катализатори. VVTI има 4 катализатора, като някой от тях откаже, нали се сещаш какво става.
Е и аз към Ориона си имах специални чувства които не съм имал нито към Вектрата си, нито към Голфа, а за Примерата ... май още е само флирт =P~: Аз не мога да кажа, че Ориона нищо не ми е правил като въртели но повечето неща по-скоро бяха случайни и по-скоро смешни ;)
Все пак не мога да пропусна да отбележа каква велика простотия си написал ... сравняваш Орион и Авенсис?! Не че нещо но ... първо те са съвсем различни като клас, второ Орион не се сглабят от 1994 г, а първите Авенсис са 1998 г или 1999 ще те излъжа, трето Тойота са едни от най-здравите автомобили правени някога .. това, че един е изревал не значи че всички са такива. Една пичка (пардон птичка) пролет не прави :roll: Пък и съединител при това на такси изкарал 200 000 мили (мили не километра) ... айде стига бе ;)

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 15 ное 2006, 18:58

Гледайте ся кво мисля аз всяка кола си е за собственика и винаги чуждото е по хубаво ама мойто си е мое :lol:
Аз много си харесвам фордчето това ми е 3 форд и никога форд не ме е оставял на пътя а само пред нас незнам дали е късмет или друго ама е факт с форд№2 се прибрах от златарево с така виещи скорости че в колата не се стоеше на бул. България вече блокира така че щях да си счупя ребро в волана едвам я качихме на пътна помощ а за свалянето не питаите :shock:
И ремонта ми беше 600лв скорости феродов притискателен лагер и работа а ако форда беше БМВ трябваше на части да го продавам :twisted:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 15 ное 2006, 19:03

Крив съм, разстреляхте ме... предавам се :)
Поначесахме си пръстите

Амин :)
(може и да го е сменял съединителя)
Орион се прави докато се прави и Ескорт под същото име
190, може да е с помпа, да си призная не съм сигурен
Нямам приятели с коли, струващи 100000+

И за какво спорим?
Стига й толкова на тая тема!
Изображение Изображение

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 15 ное 2006, 20:17

kurshuma написа: с форд№2 се прибрах от златарево с така виещи скорости че в колата не се стоеше на бул. България вече блокира така че щях да си счупя ребро в волана едвам я качихме на пътна помощ а за свалянето не питаите :shock:
:twisted:
Ето за това говорех.... Благодаря колега за точния пример.

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 15 ное 2006, 20:25

kurshuma написа:
Брат ми има BMW 325tds с чип =175НР от 1997 лято струва 13000лв
Аз си купих Ford 1.8d = 60HP от 1998 лято който струва само 4500лв
:twisted:
Хей човече! Прекрасни примери даваш.
=D>: =D>:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 16 ное 2006, 00:41

Съединителите на Хюндай Елантра в Ок Супертранс изкарват от нов до над 200 000 км. , в София , барабар с метановите бутилки отзад.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 16 ное 2006, 05:34

Колегата snaiperisto май още не може да прости на горкото Мондео :lol:
От всички тия разговори стигам до извода че сравнение между колите не може да става, ако ще и да са купени в един и същи час като нови. От както се качи новия собственик колата започва дългия си път който понякога не е особено приятен, дали заради калпави собственици /най-често/ или заради лошо качество на материала /повечето колите след 1993-4/...
От личен опит и наблюденията ми върху повече от 8 марки коли които е имало у нас, мога да твърдя че Форда не могат да го бият по нищо, като почнеш от визия, возия, екстри, здравина и т.н. Може и да съм попаднал просто на добре подържана кола, но се съмнявам че е само това. Защо смятате че купих втора Сиера, вместо да продам старата и с останалите пари за новата да купя друга по-нова кола? Ако харесвах това което имам само защото е мое, нали щях да го сменя ако имам възможност. И имах, но не го смених. Това естествено си мой личен избор и желани което не означава че и вие трябва да го споделяте, но преди да критикувате си помислете дали вие сте направили всичко което трябва за да получите това което искате и очаквате.
Не ми се обиждайте, но като чета как масово хората си карат колите и се пазарят за 2 лева по-скъп антифриз или масло, слагат А92 и как псуват колите щото сложили турски боклук за част и като се счупи пак колата му била виновна, по-точно марката. Замислете се къде е причината за проблемите и защо в чужбина същите тези коли нямат тукашните оплаквания. Българина си мисли че като вземе Мерцедес и той автоматично ще се самообслужва и няма да го пипа само щото е скъп. Всяко нещо изисква грижи и щом го имате, автоматично примате това, ако пък не няма на кого да се сърдите.
И друг път съм се изказвал в подобни теми и целта ми е да се опитам да си обясня защо има толкова много негативни настроения срещу Форд. Еми не мога. Мисля си обаче че ако имате проблем или нещо друго ви мъчи ако го споделите в съответния раздел с цел решаване, а не оплакване, може и да е по-ефикасно.

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 16 ное 2006, 12:25

Rick написа:Колегата snaiperisto май още не може да прости на горкото Мондео
И сигурно има защо!
Не смяташ ли, че точно мнението на такива хора като "снайпериста" е миродавно, щото по всичко личи (поне аз така улавям без да го познавам ), че е от хората които са навъртяли доста километри на различни коли? Така ли е, или не "Rick" ? Защо когато на всички Ви е безкрайно ясна разликата в качеството на марките (в което съм абсолютно убеден ) не си кажете честно, че причината например да караш "Форд", или " нямам друг пример" е просто финансова.
Е, да! Слага редовия потребител в джоба примерно 4500лв. които навярно ги е събирал със хиляди комбинаций и лишения, и започва търсене на автомобила който задължително трябва да притежава, или поне да се доближава по брой екстри и параметри до коли от други"три марки"които обаче в същото състояние, клас и километри започват от 15000лв нагоре.
До тук добре. Няма лошо човек да иска и прави всичко това, но не трябва да прави себе си и околните на балъци като ги кара да вярват в равенството. А може би Компанията "Форд" е будала и затова продава колите си три-пъти по евтино от "Мерцедес", или от "Ауди"???
Онзи ден един комшия бакшиш, който кара нова "Шкода" за има-няма двадесет бона, ми се оплаква, че му чука рейката на хидравликата!!!! Представяш ли си??? Горе долу 70 хиляди е минал само! Иначе глезотийки и возия като на BMW- първа серия, но докога????
Ето до онзи ден. Или да ти дам пример с един приятел, който си смени задният мост на "Партнера" точно когато направи сто хиляди километра и излезе от гаранция, или един друг дето се беше стиснал, а има и взе от магазина "Мондео"-последния подел и на 90-95хиляди смени лагери, амортисьори и се оплаква от изолацията на купето вече. Какво като има гаранция и сервиз? Факта, че се трошат по бързо е на лице.
Що трябва вечно за всичко да си траеме, някой да ни казва какво да пишеме, или мислиме и ние като овце да му вярваме? Защо трябва да пълниме джоба на "някоя марка" с безплатна реклама от наша страна като на практика най- малкото нито сме кьорави, нито получаваме дивиденти за това? Така е и докато си затваряме очите от яд и срам щото сме се тъм-тадъм все ще си "караме трета класа" и ще сме си "трета класа". Кой от вас не иска да кара поне А-4, или С-класа, или тройка? Кой от вас иска да не вижда тарикати профучаващи от ляво на червено пред полицаите докато вие скромно си чакате реда вече двадесет минути на кръстовището? Кой от вас не иска да вижда паяците пълни с S-класи и X5-ци неправилно паркирали трета редица вместо да ни дигат от тротоара щото сме били на 1.80м, а не на 2.00м отстояние от жилищната зграда? Кой от вас не иска да се изградат обществени и достъпни паркинги за народа вместо да ни "......." с тази "Синя зона"? Ебална държава сме, щото сме си ебалници.
Затова се обръщам към модераторите и към всички които имат идеи от които да сме по -добре за каквото и да било: Хора дайте идеи как да се организираме и да си защитаваме правата масово. Напишете какво мислите. А към модератора ще кажа, че ако не ми изстрие горенаписаното значи приемам, че сме вече двама които имаме какво да кажем в защита на всички останали.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 ное 2006, 12:44

Аз пък искам да карам Порше, ама на тоя етап възможностите ми позволяват Форд. *00143*
Не мисля че има пряка връзка между гражданската активност на човека и колата, която има. Отношението ми към околния свят си беше същото като карах Москвич, по-стар Форд, ще остане така и ако някой ден се кача на по-висок клас кола.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 ное 2006, 14:43

Всички сте прави, НО трябва да се простираме според чергата си.
2001 година имах възможност да избирам каква кола да си взема. На паркинга в Германия имаше Мерцедес 220, BMW 525 и Форд Скорпио. От факта, че съм в този форум ви е ясно какво съм избрал. Финансовата страна на въпроса никога не е била проблем и на мен ще ми е гот да се показвам с марков автомобил. Но като знам как мой приятел автомонтьор потрива ръце като види Мерцедес или БМВ на входа на сервиза веднага се отказах. Да не съм луд да се оглеждам като гърмян заек като спирам някъде и да си загубя съня в мисли кой ще ми шамароса колицата. Да не говорим за частите. Вярно рядко се трошат, затова и цената им е такава, но съм бил свидетел преди месец как собственник на 325-ца кърши пръсти и усуква за втора потреба MAF сензор, защото нов е 1400лв. Друг като чу, че 1 метър гумен маркуч за бавареца е 172 лв. и щеше да припадне.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта