хм, четох четох

с някой неща казани от колегите съм съгласен с други не...
Нека да кажа мойто мнение (няколко пъти в отделни теми съм ги казвал впечатленията ми...)
за база: моята е на 265 000 км, карана само в БГ, купена съвсем в края на 97 г. от Мото-Пфое. 1,8 бензин.
1. Спирачна система - Спира невероятно добре (признато и от шофьори на други марки, които мразят форд), но пък има проблеми с дисковете... аз лично два пъти съм кривил дискове (оригинални) при екстремно спиране... Също така според каталозите е с дискове отзад, а моята е с барабани... необяснено...
2. Разход - извънградско 8 - 8,5, градско 10 - 11 и при двете с уговорката че са при превишена скорост + климатик
3. По моята тръгна ръжда... по веждите и праговете... лака на много места също е отишъл в общи линии по ъгълчетата...
4. Окачването е много здраво с изключение на тампоните при стабилизиращите щанги... много пъти сме говорили, признато неофициално и от МП като фабричен дефект на нашия модел... твърдят че при следващото мондео са го решили... но пък смяната на тампоните не е скъпа и трудоемка...
5. Това което казва демиро за материалите в купето при мен не е така. Моята няма махагони... Пластмасата започна да скърца след 200 000. "Кожата" е супер здрава, и само на 1 място имам съвсем лека подутина с размерите на 5 стотинки. Има една пластмаса само, която е м/у таблото и предния прозорец, която първо че се е спукала и второ че скърца... май ще и видя сметката скоро... Тапицериите на седалките ако се изперат ще са като нови с изключение на шофьорската, която е малко закъсана вече...
Лично на мен всички уреди и бутони по таблото са ми изключително удобни. Пепелника е неудобен за седящия до шофьора, понеже при 5-та малко трудно се бърка до него... иначе за шофьора е перфектен.
Пространството отзад е добре, но за двама... барчето посредата е малко по-изнесено и в общи линии на този по средата, краката трабва да са го прекрачили... да не говорим, че като го прекрачва, винаги рита задния пепелник или седалките, ефекта е счупен пепелник и мръсни седалки

...
6. Както казва демиро, изключително слаби брони... това е много голям проблем особено в голям град... почти винаги си със счупена броня... (обърнете внимание... всички мондеота са с щета

) на всичкото отгоре, като се монтират винаги остават луфтове и скърцат доста неприятно... дори и в купето ги чувам...
7. Сетих се за ИЗКЛЮЧИТЕЛНО проблемното разположение на масления филтър... приготви се да те гледат лошо на всяко друго място освен в МП, когато сменяш масло
8. За двигателя не искам да говоря, шото не разбирам, но все пак, моята не харчи масло (смисъл харчи в рамките на уж нормалното... под 1 л. на 10 000) като напоследък забелязвам че омаслява на няколко места отгоре на двигателя, и пак наскоро почна да се забелязват симптоми на тръгнали гумички на клапани... Иначе като динамика мен лично ме удовлетворява, като се изключи стрмежа на всеки нормален човек за малко повече
хм, май за друго по специфично не се сещам... ако се сетя ще допълвам
Поздрави и успехи в търсенето,
la4o
Допълнение: Като гледам снимката на волана, имам чувството че му е правено нещо... някак не ми се връзва изхабяването на средния панел (Airbag) със запазения овал... хем той повече се хаби... като гледам педалите, ми се струва че са износени като моите... но все пак по тея снимки не може да се види кой знае колко
