Страница 1 от 2
Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 18:54
от Bijutera
Страшно много съм си харесал два-три Мустанга в Мобиле.бг на изгодна цена-между 9 и 12 хилки и искам да питам някой има ли лични впечатления от моделната гама 1994-1999 г моделите ?
Намират ли се части,скъпа ли е поддръжката изобщо всичко което сметнете за важно

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 22:05
от Rick
И аз съм си харесал и Мустанга ми е резервен вариант ако не намеря Скорпио каквото искам. Обаче нямам идея как е поддръжката. То има ли и значение ако си го купиш е ясно че ще е от всичко по много и кефа и парите когато се наложи.

Части се намират разбира се но в МП, не в моргата.

Евтината поддръжка при Форд свършва с Фиеста и Ескорт, от там нагоре цените са в друг клас.
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 22:13
от madboy
Мустанг си струва и десета ръка, ако знаеш за какво го взимаш.
(народно поверие)
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 22:26
от Bijutera
никой ли нема Мустанг в тоя форум да каже как е ситуацията бе да го еВа

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 22:31
от cenzor
Bijutera написа:никой ли нема Мустанг в тоя форум да каже как е ситуацията бе да го еВа

Ти мързелив ще дойдеш май, да те еВа.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BD%D0%B3" onclick="window.open(this.href);return false;
Има, разбира се, още поне 50 теми за същото.
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 22:44
от DigiPro
Чукча не читател, чукча писател

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 30 ное 2008, 23:18
от Cougar
Те тея тънките в мобиле.бг са все с десни волани. Иначе на националния събор лафих с колегата axi и той ми каза, че задните му накладки с доставката били 32 лева, което според мен си е много добра цена

На мен предните са ми 40 лв, а са като на Мондео/Ескорт/Фиеста

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 11:42
от axi
Айде да се включа по темата, като собственик на Мустанг. За разходите малко по-долу сега за това дали си заслужава... Ами ДА заслужава си - това все пак е Мустанг, ще караш легенда
Разходите по поддръжката са малко по-големи от тези на едно Мондео например. Мога да ти дам информация за това което съм направила до тук, но все пак зависи какъв Мустанг ще си вземеш, лично моя е малко по специален заради пълния оптичен пакет на Roush, но все пак разликата ще ти е главно в цената на гумите. Та така, разходите - застраховка 1100 лв /Интерамерикан - Мега каско, ГО и асистанс, който идва дори и да няма настъпило застрахователно събитие - асистанса по принцип е 19 лв на година, така че няма той да те събори/. Смяна на масло на двигателя, скорости /моя е автоматик и по документи маслото е 13 литра, но реално глътна 9-10/ и диференциал, заедно с консумативите 500,00 лв /това преди 5-6 месеца, в Джемини/. Маслата са - за двигателя Motorcraft, а за скоростите и диференциала ACDelco. Препоръчителен интервал за смяна на малслото на двигателя - 5000 или 8000 км в зависимост от условията и начина ти на каране. Да продължавам нататък - накладки - 40 лв, стикери Клуб Форд 12 лв

, гуми ... така тука е малко страшно, защото моите са 17-ки и компромисния вариант е на Vredestein Quatrac 3 - 1300 лв със смяната. Оригиналните са 15-ки, така че не е толкова страшно. Аааа забравих - филтър въздушен - 50 лв. по поръчка и проверка на ходова част и реглаж преден, заден мост при любимците от Мото Пфое 87 лв. Резервни части се намират понякога дори и в наличност във Вестауто или Скорпион 13, но в повечето случаи трябва да почакаш - между 5 и 15 дни, а за по специални части може и малко повече, но до сега не ми се е налагало. Проблемни са предните амортисьори - 400 лв, не ми се е налагало, но проверих ... Окачването му е зверско и странно и ако там нещо се случи идея нямам как ще е като парите. Същото важи и за веригата - ако тя замине, нямам пердстава каква ще е сумата, но все пак както казах - караш легенда.
Относно обявите в Мобилето, една от фирмите, които ги предлага там е фирмата от която аз си взех моя - тези от Япония, които са. Не се бъркай, че са внос от там, доколкото знам Мустанг се прави само с ляв волан, но нищо не пречи да им звъннеш един телефон.
А да не пропусна - малко е лаком зимата в задръстванията и с работещ климатик. Е това е в общи линии -ако съм изтървала нещо - свиркай, ще отговарям.

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 13:29
от Bijutera
хах мерси Акси супер ти е информацията!
Фирмата е същата която ти казваш-всичките са с ляв волан,но са автоматици,а аз търся ръчка

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 13:38
от axi
А относно автоматика - направо ще се родиш - лесно се свиква, супер се кара и не е никак тромав

. А на старт по светофарите имаш супер голямо предимство - дори аз дето съм шофьор от 2 седмици тръгвам преди другите - просто предимството на автоматика. А за София с това влачене по задръстванията - няма равен, но ... всеки си знае за него си, това си е моето мнение

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 15:25
от la4o
axi написа: стикери Клуб Форд 12 лв

Ще ме вкарате в беля с тея цифри бе хора

Кой ви продаде по 12 лв. стикерите

или за мустанга за по скъпи

щото за мондеото са по 5

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 17:35
от Sasho85
12 лв. са с доставката предполагам.
Ако искаш да караш наистина уникална кола за България си взимай Мустанга. Не е с по-скъпа подръжка от другите. 17" гуми са с една цена независимо дали са на Мустанг или на Гоуф. Накладките от 40 лв. са колкото на Фиеста или Ескорт.
Справка за някои цени при т.н. семейни коли по-нисък клас. Смяна на ангренажен ремък, ролки, масло и маслен филтър за Рено Меган е 550 лв. за Опел Вектра В са 700 лв. Катализатор за Вектрата- оригинален е 2000 лв.
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 17:56
от pantata
Гумите са най-малкия проблем, аз карам с 225/45/17 заводско, купуваш един път и забравяш, а и втора употреба се намират за под 80 лева бройката и то маркови с много добър грайфер, според мен най-големия разход ще е бензина
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 17:58
от isoiso
При някои коли въпроса "струва ли си" не стои на дневен ред. Купуват се с голям МЕРАК

Относно Мустанга, лошото е при тази кола, че някои части по интериор и екстериор нямат поддръжка. Като се счупят/скъсат и т.н. така си стоят. Просто няма къде да ги намериш или са на баснословни цени. Но това са рисковете на гъзарията който не му понася кара масовки.
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 18:38
от Cougar
Извинявам се за объркването, имах впредвид, че са автоматици, а не че са с десен волан
И все пак автоматика не е като ръчните скорости

Не ще се пързаля така с автоматик то..
Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 20:22
от 1.8d
Cougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хляб

Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 20:28
от Bijutera
1.8d написа:Cougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хляб

Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
нафтовата печка ше отвее Мустанга ли

не винаги цифрите са всичко брат

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 21:48
от isoiso
1.8d написа:Cougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хляб

Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
Така е обаче и играта му свършва много бързо

след 1800 аха аха още 1500-2000об и стига толкова

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 22:12
от Bijutera
isoiso написа:1.8d написа:Cougar написа:...Едно от най-хубавите неща при тея Мустанги като на акси е, че въртящия момент е 275 Нм при едва 2500 оборота

Ха,че то едно Мондео от 2001г. дизелак ще го лапне като топъл хляб

Според каталога на Монката въртящия момент е 330/1800 об.мин
Така е обаче и играта му свършва много бързо

след 1800 аха аха още 1500-2000об и стига толкова

те дизеларките за тва прекъсвача удра на 4000 оборота.Ти представяш ли си кво ше стане с тва налягане направо главата ше се откъсне от блока

отклонихме се от темата колеги,

Re: Струва ли си Мустанг като кола втора ръка ?
Публикувано: 01 дек 2008, 22:18
от Sasho85
Проблема не е в налягането, а в смесообразуването. Но много лесно се отстранява..................... взимаш си Мустанг
