Страница 1 от 2
Мигачи комфорт
Публикувано: 09 фев 2008, 17:22
от 1.8d
Онзи ден бях в сервиза на VW в Ст.Загора за реглаж на ходовата част на Мондеото и докато чаках да ми приемат колата се загледах в една листовка с една джаджа на него.Че този модул прави така че при едно докосване на лоста на мигачите те светват 3-4 пъти.Сега като се разтърсих,гледам че по другите форуми колегите вече си го наслагали по колите
мигачи-комфорт...Какво е вашето мнение

Публикувано: 09 фев 2008, 18:03
от SKLR
Кофти, на Мондеото трябва само да бутнеш лостчето и мигат 3 пъти. Но е кофти ако го бутнеш попогрешка защото мигат и няма спиране(е може да смениш посоката по същия начин ако се усетиш де)...
Та си мисля, че ако е само с докосване ще е по некомфортно.
Публикувано: 09 фев 2008, 19:22
от madboy
А като натисна бутона на клакона или присветна на дълги колко пъти ще мига? Всичко ми е на тази ръчка. Май ще светя като елхичка и най-много да отнеса някой акт.
Публикувано: 09 фев 2008, 19:24
от paci
баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп

Публикувано: 09 фев 2008, 19:27
от madboy
paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп

Без коментар!

Публикувано: 09 фев 2008, 19:49
от maxpoint
paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп

комфорта се състои в това че когато пътувам по магистралата и тръгна да изпреварвам не включвам пътепоказателя а леко го чуквам и мигача премигва три пъти а това се налага често по магистралата...удобно е

Публикувано: 09 фев 2008, 21:47
от Bijutera
maxpoint написа: а това се налага често по магистралата...удобно е


Публикувано: 09 фев 2008, 22:14
от HACKO
Да цъкнеш 3 пъти с мигача и да излезеш и изобщо да не дадеш мигач според мен е равностойно, след като излезеш по нищо не личи дали изпреварваш или си карате успоредно за удоволствие.
Публикувано: 09 фев 2008, 22:15
от cenzor
maxpoint написа:paci написа:баа и аз не му разбрах комфорта на тФа
мноо съм тъп

комфорта се състои в това че когато пътувам по магистралата и тръгна да изпреварвам не включвам пътепоказателя а леко го чуквам и мигача премигва три пъти а това се налага често по магистралата...удобно е

По закон си длъжен да си с включен мигач
до завършване на маневрата , а нещо не ми се вярва да успееш да изпревариш за три цъквания на мигача?!
За три присветвания тези отзад я видят, я не какво си намислил да направиш....
ЕДИТ: HACKO го е написал същото аз докато си довърша поста.
Публикувано: 10 фев 2008, 00:55
от 1.8d
Когато четох листовката за мигачи-комфорт аз се замислих за почти подобна ситуация,която са описали колегите по другите форуми за магистралата.Аз рядко ползвам магистрала,но често лятно време по извънградски пътища се случва със 100-120 да застигна някой Московец или Вартбург излязъл от някой селски път натоварен до тавана със зелки или щайги с домати и краставици да кара с 40-50км/ч.В такива случаи леко натискам лоста на мигачите колкото да мигне веднъж и да го изям.Не толкова да покажа на околните каква маневра ще направя(то това се подразбира),а за собствено успокоение че все пак съм дал мигач преди да изпреваря.В случая само едно мигане ми е достатъчно да завърша маневрата с оглед скоростта между двете коли,но няма ли да е по-добре да мигне няколко пъти???
Публикувано: 10 фев 2008, 01:55
от paci
Ако нямаш нагласа да цъкаш къФ е смисъла?
А аз разбрах, че се включват 4-те едновременно, един вид си пуснал авариините.
Затва ми се стори тъпотия.
А за цъкането го казах вече

Публикувано: 10 фев 2008, 09:24
от doctordre
абсолютна глупост

Публикувано: 10 фев 2008, 09:40
от Cougar
т'ва не е толко до комфорт, колкото до мързел !

Публикувано: 10 фев 2008, 09:53
от hitman
Какво толкова има в това да се пускат както си е по принцип няма мускулна треска да се хване от натискане на лостчето.Само допълнителни проблеми като неволно пускане на мигач като превключваш на дълги или къси.Макар че който е състезател и през 1-2 минути изпреварва по някоя кола навярно ще му е от полза тази ''екстра''

Публикувано: 10 фев 2008, 10:14
от vlad
Както
maxpoint каза, удобно е когато караш на магистрала и излизаш в лявата лента. Не просто да изпревариш и да се върнеш в средната лента. Или когато караш в лявата и трябва да освободиш на някой по-бърз, прибирайки се в дясно. Спестяваш две щтракания на ключето. Не е кой знае каква екстра, но е малко удобство като му свикнеш. То при тази конкуренция неминуемо се раждат и подобни измишльотини.

Публикувано: 10 фев 2008, 10:25
от hitman
Малко не е по темата но ще патентовам клаксон който се задейства с гласова команда да ти е.а майката

Ето на това му викам идеална екстра в България.
Публикувано: 10 фев 2008, 11:42
от zar
Трите цъкания с мигача са най-подходящи като се прибираш и си изпреварил вече.Иначе аз на моята се бъркам доста често и го докосвам лостчето и става една паникйосваш се че си дал мигача и тръгваш да го спираш ама ако не си свикнал пускаш другия мигач и някой отсрани яко се бърка.Все още не съм и свикнал на колата а не слизам от нея почти!Та като цяло добре е с тези мигачи но само в дадени случай според мен!
Публикувано: 12 фев 2008, 04:53
от SKLR
Светлинен сигнал се подава непосредствено преди започване на маневра. Тоест ЛЕВ мигач при минаване У ЛЕВОТО платно, дотук с тази маневра. Следва десен при при връщане в дясното. И за 2-те е много удобно "цъкването".
Особенно удобно е и при преминаване с 80 през 1/4 от кръгово през ноща, така и така си е права линия ама тряя се подаде сигнал, винаги го цъкам на излизане. От кадето и да го гледате си е едно нарушение по-малко.
Публикувано: 12 фев 2008, 09:27
от madboy
Има си предимства, разбира се! Не забравяйте, че си остава и другата функция на лоста като се бутне за продължителен светлинен сигнал.
П.П. Всички изобретения са измислени от мързел.

Публикувано: 12 фев 2008, 11:20
от pan_m
Е хубаво де, ама пича май не се е регистрирал в нашия форум, че нещо ми стана интересно ?
Дали ще има някакви проблеми със слагането в колата - в смисъл да не се прецака някакво управление и пр. ?
