Страница 1 от 2

след цял ден мъки извадих мотора

Публикувано: 26 яну 2008, 18:57
от venom4o
Значи... Днеска ок 12 часа до сега съм вадил мотора на ХМ-а който продавам на части.. Много трудна кола за работа бе ? не е като на форда - за 50 минути е готов за Вадене.. е*ати ужаса е .. На някой прави ли му впечатление ,че фордовете са направени доста удобно винаги имаш достъп до всичко!

Публикувано: 26 яну 2008, 19:07
от pepy1
не само ситроена е така ,а всички френски коли
най лесно е на лада и москвич

Публикувано: 26 яну 2008, 19:10
от 1.8d
Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.

Публикувано: 26 яну 2008, 20:03
от форд мк2
Съгласен съм с колегата 1.8d !!! При твоя модел сиера може да е лесно и широко но я ела с моята фиеста да се занимаваш.
Като беше за смяна водната помпа си викам чакай за 15 мин е работа не е кой знае какво. А като отворих капака лошо ми стана къде беше завряна и моменнтално я закарах в сервиз. Жал ми стана накрая за момчетата там а и какви лафове чувах за фордовете през цялото време.....

Публикувано: 26 яну 2008, 20:18
от pepy1
1.8d написа:Хо,хо,хо...във 60% от сервизите не искат да се занимават с Форд точно защото всичкото е сбито и не можеш да си пъхнеш ръката никъде и за да достигнеш до нещо трябва да свалиш покрай него поне 5 неща.Нали гледах като ми сменяха ангренажа.Погледни един VW двигател примерно да видиш какъв достъп имаш до всичко.
ако става дума за голф 2 съм съгласен ама виждал ли си фв поло как за елементарна манипулация се разглобява почти целия двигател
ако сте обърнали внимание на по новите автомобили мястото на двигателния отсек е малко ,правят ги с малък кош за да пестят място за комфорт на пътника - така хем колата е малка ,хем на пътниците в него не им е тясно

Публикувано: 26 яну 2008, 20:25
от 1.8d
Правя аналогия между моите,Ескорт 1.8Д и Мондео ТД,на братовчет ми - Пасат 1.6 ТДИ,на колегата Голф 3 ГТД и на един комшия - Джета 1.8 на газ и едно Пежо 405 1.9Д.Не става въпрос за новите коли сега,те сега мамата си еб....Но като вземем коли от периода 90-98г примерно,Фордовия ДВГ е един от най-претрупаните и труднодостъпни

Публикувано: 26 яну 2008, 20:36
от gmivanko
Ми аз имам главно поглед при Екорт 91-ва (1,4mi/1,6EFI CVH) Пежо 205/405 1,6/1,9бенз. и Рено Еспейс 2,1ТД. 91-95г.
Ми главата най-лесно се сваля на ескорта (1,4 и 1,6 CVH мотори) и имаш що годе нормален достъп. На Пежата (1,6 и 1,9 бенз. ама те са напълно еднакви) си е под наклон и е по-неудобно работата на място (не съм свалям ама такана пръв поглед) а пък на Еспейса.... за да натегна алтернатора съм се мъчил 2 часа и сумати деруги по ръцете... там са измисли да се свали пластмасовото турпедо, заедно със радиаторите и тогава да пипаш каквото ти трябва по двигателя (той е надлъжно разположен не напречно). Та съм забелязал, че на рената за сега най-много мъки съм имал за монтаж и демонтаж като цяло :? Не че са много лишо, ама там много инженери явно са мислили и се е получило все едно "много баби хилаво бебе" *00120* .
То всяка кола си има и трудни и лесни неща за монтаж/демонтаж но на рената до сега съм попадал предимно на трудните явно :twisted: .

Публикувано: 26 яну 2008, 20:50
от Bijutera
след 10 години като отворим предния капак,ще видим една голяма пластмаса,на която пише вида на мотора и толкоз.нищо няма да можем да пипаме,за съжаление.

Публикувано: 26 яну 2008, 22:03
от HACKO
venom4o е прав, на Фордовете с CVH и OHC мотори, в коша има място да сложиш още един мотор и няма да си пречат. При Дизела и при Зетека е друго.
Да видите обаче Корса с мотор Исузо какво чудо е, за да се смени масления филтър е по-лесно да се свали мотора, отколкото да се мъчиш на място.

Публикувано: 26 яну 2008, 22:27
от Sasho85
:shock:

Публикувано: 27 яну 2008, 10:04
от Dundee
И на моя се сваля подкалника. Както и казанчетата за антифриза и хидравличната течност. Всичко е много нагъсто под капака. Не можеш да свалиш крушката на фара без да си надереш ръцете. За да стигна до горивния филтър, махам капака и тръбата на въздушния. За да стигнеш до алтернатора, трябва да окачиш и поместиш радиатора, а преди това и корите отдолу.
Не сме изключение фордовете.

Публикувано: 27 яну 2008, 11:34
от jack71
абе и аз не съм много съгласен. особено ако се отнася за болтовете на кръглия тампон на ДВГ (мъкааа) или рейката, или недай бойе да счупиш стабилизираща щанга (мъкаааааа) иначе другото е що годе достъпно...

Публикувано: 27 яну 2008, 13:57
от bochev89
Специално за сиерата съм съгласен, че има доста място, спокойно могат да се "мунат" 7, 8 "капацитета" и да размишляват какво и има :D

Публикувано: 28 яну 2008, 10:24
от doctordre
точно така си е, сиерата и според мен има едно от най-добрите пространства в коша. честно казано не се сещам нещо до което да не може да се стигне по лесен начин, особено това важи за ОНС карбураторните мотори. там както казаха колегите има място направо за още един двг :D

Публикувано: 28 яну 2008, 11:43
от venom4o
Твоя кош верно в сравнение със моя си е направо празен.. ТОва като на един приятел Волагата на дядо му като се махне стария мотор има място за два ОНС мотора там.. Ние мислим да му купим един ОНС Ефи и да му го боднем на Волгата ще заспи..

едит: честно казано тоя мотор от Ситроена за там го гласяхме но няма да стане защото е от кола със предно.. Мислим да земем някфо малко купенце и да го боднем... той е 120 коня

Публикувано: 28 яну 2008, 23:55
от venom4o
Изображение


Изображение


Изображение

Публикувано: 29 яну 2008, 21:22
от GalinBelos
Определено Фордовете не правят изключение с претрупаният двигателен отсек.Из онез дни си вадих предната броня на Монди (защо му викат броня - по-правилно е предна пластмасова украса - особенно чуплива :D )Не знам как е при другите модели но за Мондеото най-лесният начин да свалиш предната броня е като демонтираш двигателя преди това :P !

Публикувано: 30 яну 2008, 08:32
от nikolovvd
Ако бъркнете в коша на Ланча Делна Интеграле ще спрете да говорите колко е тясно в коша на Форд. Там игла неможеш да бутнеш, а какво остова за ръка. :lol:

Публикувано: 30 яну 2008, 08:35
от venom4o
един приятел има вентилирано рено 19 шамад.. Мотора е 1.8 16в 137 коня.. и преди 1 седмица 4 часа се опитвахме да му сложим новия радиатор .. просто е цифра тясно.. На сиерата го откачаш от 3 те маркуча.. отдолу има 2 болта 13 дето го държат към рамата и пада.. нищо сложно...

Публикувано: 30 яну 2008, 09:52
от jlpetkov
Сладурско :)
Ние пък веднъж изпуснахме един камък десетка на фиестата из двигателя и след два месеца го намерихме вътре на една греда ;) два месеца каране и не беше паднал, смятайте колко е претъпкано!