На бензин или на газ?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.

С какво гориво карате колата си?

Бензин
88
44%
Газ
78
39%
Метан
3
2%
Дизел
31
16%
 
Общо гласове: 200

Потребителски аватар
audiokick
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 27 юли 2006, 15:57
Модел на автомобила: VW Polo 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от audiokick » 27 юли 2006, 16:06

Твърдо на газ! Не се издържа иначе. *unknw*

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 28 юли 2006, 00:09

Днеска пак коментирахме с познати за бензина и газта и отново и те бяха на мнение че на газ се прецаква колата. Със сигурност отива бензиновата помпа от постоянното превключване бензин/газ и обратно. Мойта газова си седи за красота в багажника, само в редки случаи съм я ползвал за извънградско, обаче в града съм твърдо на бензин. Така си е най-добре, щом е произведена колата на бензин значи така трябва да се кара, всичко останало е компромис.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 31 авг 2006, 09:26

На газ, много се писало за предимствата и недостатъците, аз едвали ще напиша нещо по-ново :!: искам да вдина процента на газаджиите :D:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 31 авг 2006, 10:04

qwert написа:На газ, много се писало за предимствата и недостатъците, аз едвали ще напиша нещо по-ново :!: искам да вдина процента на газаджиите :D:
в момента колата понеже се ремонтира и я карам на бензин.. от майсторите до нас.. Иначе ще се кара на газ..Има си газова която си работи ,но нали си имам проблемс дебитомера и трябва да не се направи диагностика и да се нагласи да работи на бензин. Избирам газ-та защото колата е 1.7 тона и защото ще носи по още 0.5 тона.. Мисля че е по двобре зазход 11-12 газ отколкото 9-10бензин...

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 01 сеп 2006, 00:59

Аз съм на газ. Просто на бензин не иска да върви. А дали на газ се скапва двигателя, ако не го щадиш и на бензин може да ти се развали.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 сеп 2006, 11:08

Rick написа:Днеска пак коментирахме с познати за бензина и газта и отново и те бяха на мнение че на газ се прецаква колата. Със сигурност отива бензиновата помпа от постоянното превключване бензин/газ и обратно. Мойта газова си седи за красота в багажника, само в редки случаи съм я ползвал за извънградско, обаче в града съм твърдо на бензин. Така си е най-добре, щом е произведена колата на бензин значи така трябва да се кара, всичко останало е компромис.
Това пък кой те излъга? Прецаквала се помпата??? Глупости! Какво и е различното като си на газ? Нищо! Освен ако не я спираш. То колата се разваля най много от стоене...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 01 сеп 2006, 11:21

Помпата се прецаква, когато колата остане без бензин и я караш само на газ.
Обикновенно помрата се включва докато направи неовходимото налягане и спира. Ако работи по-дълго не е проблем, защото бензина минава през нея и я охлажда и смазва.
Ако в резервоара няма бензин, помпата няма как да се охлажда и смазва, като по този начин изгаря.
При каране на газ (това е мое мнение) има вероятност след 100-120 хиляди километра да се повредят иглите на инжекциона поради липса на охлаждане от бензина. Затова е добре да се сменят с такива, които да издържат около 200 лв. парчето, защото били от платина.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 01 сеп 2006, 12:23

Да помпата се гори точно така - патил съм!
Затова правило - бензин в резервуара винаги!

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 01 сеп 2006, 12:55

При мен също бензиновата помпа е горяла, защото няма бензин в резервоара. Едва ли двигателят се скапва чак толкова, единственият недостатък е, че от дупките понякога се случва настройките на изпарителя да се разместят и оборотите да започнат да играят.

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 10 сеп 2006, 20:53

Дизел дизел и само дизел е тва е истината голфа беше на газ добре ама ми писна зимата с топлата вода и тъкмо запали и замръзне
е за тва взех дизелака като пари за гориво ми е еднакво с голфа(1.3 55к.с.) сипвам нафта на черно

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 11 сеп 2006, 08:55

Замръзва, защото изпарителят е стар или некачествен. Моето Ловато като го сложиха, казаха гаранция 4 години, ако паля през зимата на газ, 3 години и половина. Вече две години пали от раз зимата, дори когато беше минус 20 градуса. Ще видим как ще бъде тази.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 11 сеп 2006, 18:43

Имах прекрасната възможност да се возя 1седмица с рено 19кабрио маи 1,8 моноинжекция беше мотора страшен кеф вятър в косите и т.н. но за съжаление имах и нещастието да му сипвам бензин направо се разорих софия-ГКПзлатарево с форда 40лв за газ с реното 80лв бензин
ГАЗТА Е НАЙ ДОБРИЯ ПРИЯТЕЛ НА БЕНЗИНОВИЯ ДВИГАТЕЛ :D
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
murselin
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от murselin » 25 окт 2006, 17:47

Тя схемата е ясна Транзитчето си гокарам на газ ма мондеото засега е на ви пауър.
добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат :)

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Минавам на бензинец !!!

Мнение от vaskoneti » 13 ное 2006, 17:59

Минавам на бенз, и без това е почти същото вече така или иначе !

Потребителски аватар
```Mar4o```
потребител с
потребител с
Мнения: 133
Регистриран: 03 сеп 2006, 23:51
Модел на автомобила: `00 Fiat Punto 1.9 JTD 97 Mondeo TDI
Местоположение: lozenec
Status: Извън линия

Re: Минавам на бензинец !!!

Мнение от ```Mar4o``` » 13 ное 2006, 20:17

мии аз си карам на бензин газта нещо ми е противна

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

ГАЗ

Мнение от tata1971 » 04 дек 2006, 21:33

Аз съм със СКОРПИО 2.0 i DOHC и разхода ми е 10/100 извън градско на газ.Причината да не мога да засеча разхода на бензин е че го няма-има малко само за запалване.Е то и километража ми не работи но за сметка на това нивомера на таблото показва колко газ има в бутилката.[/b]
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 дек 2006, 17:46

След премеждията ми с АУДИ В4 2.0 на газ съм твърдо фен на дизела! Факт е, че на пръв поглед дизела излиза по-скъпо, но в реалност не е така: 1. няма ги редовните посещения при безброй елитни и съмнителни газаджии; 2. гърнетата и фълтара остават здрави; 3. няма я честата смяна на свещи и кабели /особено при алфите тяхната смяна е много солена/; 3. няма го паленето на едно гориво и после преминаването на газ /па като забравиш вечерта при отрицателни температури да минеш на бенз..../.

Така погледнато от спестените за горепосочените точки средства + "свободния" багажник /особенно важно за комбитата/ и по-ниския по часов разход на диз. двг. по задръстванията приемам, че все още карането на дизел е по-изгодно!

пп: като се огледа човек докато е в задръстванията и има мнооого време за размисли, ще открие, че почти всички купени като нови в РБ коли са дизелови!

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 05 дек 2006, 18:24

Има си плюсчета и дизела, карал съм турбо дизел и е приятно. Хубаво е също и това че караш двигателя така както е създаден, само на едно гориво. Газта я мразя, тя освен да прецаква друго не може да прави. Вярно по-евтино е, но до кога? Като ти прецака важни работи по двигателя и после тва дето си го спестил от бензин ще се даде за ремонт. Това естествено важи за хора които се интересуват от колите си, щото има и такива дето докато колата не спре не усещат че нещо не е наред. И аз имам газова БРЦ и е оригинално слагана в Италия обаче не я ползвам, само в много редки случаи. На старата Сиера се бях навил да я махам, ама така и не го направих. Много ме е яд как може да развалят тия хубави двигатели с газ. От много места вече са ми потвърдили че ако си държа на колата трябва да избягвам газта и аз така и правя.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 07 дек 2006, 15:59

Да особено ако си с инжекцион - накрая спира да върви и на газ и на бензин /това с почистването на дюзите с ултразвук е малко бошлав работа - накрая пак стигаш до решението да си купиш нови такива/

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 07 дек 2006, 17:05

Май малко наизуст взехте да пишете, а? :?:

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта