абе,от де толкоз антифенове на марката???

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 14 сеп 2007, 22:06

Да се похваля малко аз сега :) днеска си оставих колата да и слагат АГУ и като ходих вечерта да си я взимам и един от майсторите се качи да отидем да заредим малко газ за да я настроят и по пътя ме заразпитва за колата, пита ме колко съм я взел и като му казах 4700 и ме погледна така :shock: . После се качи другия, който да я настрои и газ към Ветрен, карам със 120 и вика мини на 4-та и газ до долу, и аз мачкам кво да правя.... вика стига и аз пускам, пита ме : с колко кара, аз му казах с малко над 170, а той - бах тва не се усеща :lol:
Изображение

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 14 сеп 2007, 22:14

колега не се учудвам аз с моята сиера съм вдигал 160 но ме достраша карам със зимни гуми а можеше още а мони е с модерен двг и съм сигурен че може и210

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 14 сеп 2007, 22:49

Не ставаше дума за това че съм карал бързо, а затова че не се усещат в купето, тихо и комфортно. Сега се сещам, че през цялото време една мацка с голф 5 караше зад мен, даже и като намалях да минавам на по-ниска предавка за ново ускорение :lol:
Изображение

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от JoroM » 19 сеп 2007, 16:01

И аз винаги сьм се 4удил откаде толкова много антифенове на Форд има в Бг? Предполагам 4е просто селяните са прекалено много, и затова. А аз като видя гоУф, особено 2-ка, особено тунингована(доколкото може да се тунингова едно дьрво) и направо ми се доповрьща, по4ти сьщото изпитвам и кьм 3-ките! Много пьти сьм спорил сьс фенове на фв и опел, и винаги сьм успявал да им запуша устите сьс факти, а не с общи приказки от типа:4и4о Пешо от нашта маала има гоУф 2-ка и разпраа 4е по-здрава кола от нея няма!

Когато купих Фокуса, работих в сот161, а там има главно голф 4-ки 1,6 и невероятно дьрвените джипове на даихатсу. За мое голямо у4удване по4ти никои от колегите не каза лоша дума за Фокуса, дори когато им казвах 4е това е по-добра кола от Голф 4.
Е, намери се един посерко, за които фв е наи-добрата марка на света.....по-добра и от БМВ и от МБ....изводите за умствения му багаж може да си ги направите сами!
При положение 4е сьм карал две от патрулките голф 4(по-нови-2003г, и на по-малко километри от моя Фокус), и ги знам как и колко вьрвят, сравнение м/у Фокус и Голф 4 за мен е несериозно! Фокуса превьзхожда Голфа вьв вси4ко!

И понеже си падам по бьрзото каране, а моя Фокус е сьс спортно ока4ване и е изклу4ително стабилен, сьм си правил гонки с доста коли, естествено сьобразявал сьм се да са общо взето в моя клас, понеже моята кола е 1,6-100к.с. Това е списьк на колите които са го издухали(v smisal, 4e te go duhaha, ne az :D ) на старт или на извьнградско до 180-190км/4, за по-нагоре просто не сьм попадал на достать4но луди за да продьлжим гонката, обикновено се отказват на около 160км/4 защото при тази скорост Фокуса ускорява по-бьрзо от тях и ги задминава. На моя доста 4есто стрелката на оборотомера стига до 7000об/м и се вклу4ва прекьсва4а :D

Голф 4-1,6-103кс(тва дьрво вьрви само до 3500, нагоре го няма!)-2 бр
Голф 4 тди-1бр
Голф 4 тди комби-1бр
Голф 3 гл-90кс-2бр
Астра 3 1.6 туинпорт-103кс-1бр(много са тромави тея астри, полицеиските-2, сьщо)
Астра 1 1.6-100кс-1бр
бмв 316и-1бр
бмв 316и компакт-1бр (тоя много го заболя горкия :D )
ауди А4 комби 1,8-около 120кс (е с тоя гонката продьлжи до 195км/4 и тогава се отказа, защото бях по-бьрз) :D
Гонил сьм се на два пьти с голф 2 гти, и за мое голямо у4удване, в единия слу4аи го минах на около 120, а в другия- вьрвяха наравно!
Абе доста си вьрви Фокус 1.6, от немските в тоя клас, не знам кое вьрви пове4е, маи само японки могат да го бият, и то не вси4ки
А като кьм вьрвенето добавим и дизаина, които много ми харесва, за мен Фокуса е с отли4но сьотношение цена/ка4ество и на практика няма конкуренция от фв и опел.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 сеп 2007, 00:00

4-ката си седи добре там където и е мястото.
Не ти четох целия пост, защото тази 4-ка ми бърка в кьоравото око и не се замислям над съдържанието на текста.

Буквата "Ч" при нормална фонетика е горе в ляво точно под бутона Esc.
Не разбрах какъв ти е двигателя?

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 20 сеп 2007, 00:23

Относно броя на колите които са минали през мен не е малък ето и част от тях :
Лада Самара - купих я на 40к км (За първи път се качих да карам кола)
Алфа Ромео - Алфета 2.0 - 2 двойни карбуратора, задно предаване (още ми е на сърцето)
Мерцедес 123 240д-Първата кола след като изкарах книжка
Кадет GSI 1.8(От дизела на това....)
Кадет GSI 2.0 16v(още повече)
Ксантия 95г - хубави спомени
Клио 92г-отврат
Клио 2001 - още по голяма отврат
Кадет 1.8 -Вектров мотор-още си го имам и е на път да стане от Кадет-КадАстра
И Монди дето сега съм с него-Е такава кола няма- взех го на 411к км. 15к км съм минал с него от 13май тг и не съм пипнал нищо по него(освен козметика), и сега ще сменям биалетки и 1 маншон.
Няма друга кола която да не се е качвала на канала преди да и направя 10к, като изключиме Алфата щото я продадох с блокирала скоростна кутия
Някой да ми каже нещо против марката?

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от JoroM » 20 сеп 2007, 01:12

Сори за 4-ките, но клавиатурата ми е ТCМ, и нямам кирилски букви. а освен това маркировката по клавишите е на немски, а не на английски и оттам проблема с 4-то.
Фокуса е 1.6/100к.с.

Потребителски аватар
zaxyg
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 15 май 2007, 19:29
Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от zaxyg » 20 сеп 2007, 19:55

Според мен не само Форд има анти-фенове. За повечето средностатистически българи има само няколко марки: Фолксваген, Опел, Ауди и BMW тройка (предимно тъмно червено с 6-7 мургавелковци вътре). :lol: Всичко друго е боклук. Най-хубавият Форд бил продаденият. Италиански коли? Абсурд! Френски? Мали, това на първия завой се е счупило! Форда си е много прилична кола. Освен това карам и френска - Ксантия. Явно не съм се повлиял от митовете и легендите. Моят Форд преди беше учебния на тъста (между другото, той го смени пак с Ескорт, а пък той колко се кара). Когато го взех, си смених ск.кутия, съединител, направих си го като нов и си ме е слушал. Ако се поддържа колата, едва ли е по-лоша от някоя бангия ГоУф или Астра (на която заедно с маслото се сменят прагове и вежди). Ето, че сега ще сменяме Ескорта с Фиеста. Жената такова си избра, било й "симпатично, пък Форда си бил хубав, не ни е правил номера".
Някъде се спомена, че частите за Фолксваген и Опел били евтини. Евтини са турските ментета, които я изкарат 1000-2000 километра и хайде пак смяна. Ама не съм чул фен на ГоУф да купува оригинални части или поне по-качествени. Де толкоз пари ще дава? И оттам ето ти я евтината поддръжка. Нали ги гледам пред блока. Всяка неделя сутрин има евтина поддръжка. :lol:

П.П. Относно френските коли. Имам и едно мъничко Ситроенче АХ от 87-а година, което в момента съм "преотстъпил". 2 години как ли не е карано от мен, после от брат ми, който си правеше гонки с него (много върви наистина) и абсолютно нищо не е сменяно, нито се е разтропало, дори масло почти не гори на тези години. Пък после се чупели.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта