Кола от UK, или другата страна на нещата...

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: Кола от UK, или другата страна на нещата...

Мнение от pantata » 07 яну 2010, 11:58

Лепенките вършат чудна работа, не ги подценявайте, цяла година си карах с тях, докато ги свалих като стъпих отново в Англия. Осветената линия се променя от \\__\\__ на __ __ . Остава малък недостатък с неосветеността на банкета, но като съм с ксенон нямам такива проблеми. Аз пък не приемам всички аргументи срещу десните волани. Хората са опасни, не колите им, както е и с оръжието.

Изображение
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кола от UK, или другата страна на нещата...

Мнение от diesel1.6 » 07 яну 2010, 12:10

Трябва да се обаждаме на КАТ в по-тежките случаи. Наказания има колкото искаш. Ако се приеме за неизправност, колата трябва да се спре временно от движение до преминаване на технически преглед, и има няказание за управление на автомобил с неизправни светлини.
Съответно наказаният може да съди пункта за технически прегледи, или направо Автомобилна администрация, че са му пуснали колата така и не са го информирали. Но това само ако в прегледа е разпоредено се гледа и работата на светлините.
Друг вариант за случая е да се напише акт, че такава кола пречи на останалите на на пътя, което е забранено със закон. Този случай е по-нормален и възможен. Не помня наказанията за водач, който застрашава или пречи на другите по пътя. Май са малки, това е добре - няма нужда да се тормозят хората.
Ако лепенките са достъпни, да се въведат в употреба. След това проверката на фаровете става на всяка една стена.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Кола от UK, или другата страна на нещата...

Мнение от HACKO » 07 яну 2010, 12:23

PcMan написа: Да, и това е за който му пука дали свети в очите на другите.. А на повечето не ни пука. Апаратурата не е скъпа и я има, може да се направи задължително - не всички милиони коли на веднъж минават ГТП в 1 център. Центровете са стотици, а хората не минават всеки ден, а се разпределят през годината. А и веднъж всички с реглаж, повечето коли за напред само ще им ги проверяват на стената, че са ОК. Само коли с десен волан, коли със сменени фарове и т.н. ще се регулират, другите само проверяват за отрицателно време, поради факта, че 1 път са минали всички вече. Решението е елементарно, но и държавата ни е такава, поне за сега.
100% и катастрофи са причинявали такива фарове. Дадени рефелектори при слагането на ксенон почват да светят буквално на всички посоки, което също има елементарно решение и отново никой не го интересува от регулаторните органи, отново лесно за контрол. :shock:
Фаровете се проверяват на стенд, а не на стената, наличието този стенд е задължително във пунктовете за ГТП. Големите сервизи (особено наследниците на сервизите от преди демокрацията) също имат стендове. Като отидеш на ГТП преди да ти сложат отметка за изправност на фаровете, трябва задължително да сложат стенда и да проверят настройката на фаровете. Защо това масово не се прави, е въпрос на съвсем друга тема. Не случайно е и изискването прегледа да трае минимум 20мин., затова и отстрани изглежда, че механиците се размотават и нищо не правят, а колата стои в халето (времето се отчита от бележките които излизат от стенда на газовете и стенда на спирачките).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: Кола от UK, или другата страна на нещата...

Мнение от pantata » 07 яну 2010, 12:33

diesel1.6 написа:Трябва да се обаждаме на КАТ в по-тежките случаи. Наказания има колкото искаш. Ако се приеме за неизправност, колата трябва да се спре временно от движение до преминаване на технически преглед, и има няказание за управление на автомобил с неизправни светлини.
Съответно наказаният може да съди пункта за технически прегледи, или направо Автомобилна администрация, че са му пуснали колата така и не са го информирали. Но това само ако в прегледа е разпоредено се гледа и работата на светлините.
Друг вариант за случая е да се напише акт, че такава кола пречи на останалите на на пътя, което е забранено със закон. Този случай е по-нормален и възможен. Не помня наказанията за водач, който застрашава или пречи на другите по пътя. Май са малки, това е добре - няма нужда да се тормозят хората.
Ако лепенките са достъпни, да се въведат в употреба. След това проверката на фаровете става на всяка една стена.
Това нещо за съжаление е само в мечтите на много хора, докато полицейски автомобили нарушават закона, като променят осветителната уредба и монтират ксенони...
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кола от UK, или другата страна на нещата...

Мнение от diesel1.6 » 07 яну 2010, 13:42

Не е варно. Всеки поне малко запознат може да се захване и да свърши такава работа. Опитай и ще видиш.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта