F-1 2011 КОМЕНТАРИ
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Браво отново Марк, браво отново и за мен в играта. Браво и за избора ми на Торнадото 

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Team Radio Hamilton след последната бърза обиколка в Q3 думи на Хам:
"This was a good lap. This was a wicked lap"
Мисля че Хамилтън показа как се кара по-бавен болид по-бързо от пилоти с по-силни(без 2 мнения) болиди печелили всичко наред без 3 състезание (две заради грешки и падане на радиото, 3тата заради 100 излизания на safety car-a и късметлийско подхлъзване 3 завоя преди края) - с пилот не с болид+който седне! Аре само 1ви утре, всичко друго е провал, винаги - думи на най-големия Сена, който гордо гледа какво прави неговия последовател в отбора на Сена - McLaren.
Искам да се повтори времето (метерологичното) от Германия 2007
http://www.youtube.com/watch?v=w-I7IMRFJAc
"This was a good lap. This was a wicked lap"

Мисля че Хамилтън показа как се кара по-бавен болид по-бързо от пилоти с по-силни(без 2 мнения) болиди печелили всичко наред без 3 състезание (две заради грешки и падане на радиото, 3тата заради 100 излизания на safety car-a и късметлийско подхлъзване 3 завоя преди края) - с пилот не с болид+който седне! Аре само 1ви утре, всичко друго е провал, винаги - думи на най-големия Сена, който гордо гледа какво прави неговия последовател в отбора на Сена - McLaren.
Искам да се повтори времето (метерологичното) от Германия 2007



Последна промяна от PcMan на 23 юли 2011, 16:14, променено общо 2 пъти.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Аз не мисля, че Макларън е по-бавната кола. Това, че Хамилтън твърди това в началото на квалификацията означава само едно - заблуда на противника. Макларъните вървят добре от доста състезания насам. Според мен, единствено пилотите определят класирането си, а Хам е нервен, прави често грешки и не зачита тактиката.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Аз ще ти дам фактите, всеки за себе си да чете коментари и твърдения в тях:ImpossibleMan написа:Аз не мисля, че Макларън е по-бавната кола. Това, че Хамилтън твърди това в началото на квалификацията означава само едно - заблуда на противника. Макларъните вървят добре от доста състезания насам. Според мен, единствено пилотите определят класирането си, а Хам е нервен, прави често грешки и не зачита тактиката.
Ред Бул 6 първи места, 4 втори, 5 трети
Макларън 2 първи (след 100 коли за сигурност след липса на радио + грешна стратегия с 1 стоп по-малко -> каране без свойства в гумите на фетел накрая, не заради по-бавния или равностоен на другите болид). Говорим за болида, не за тактика+грешки+болид+други фактори=каквото стане. Макларън 2 първи(уточнихме какви), 4 втори и 2 трети места. Щастлива за ред бул бе само победата в монако, за макларън и 2-те им победи бяха щастливи. Само фактите.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Навремето всички смятаха Ферари с Шумахер за най-бързата кола, но реално тя никога не е била най-бързата с малки изключения. Шумахер се е борил за всяка титла с много силни и дори по-бързи конкуренти и автомобили от него - Хакинен, Хил, Алонсо... Бързината на един автомобил е относително понятие. Аз все пак смятам, че Макларън са равностойни на Ред Бул. Всичко зависи от пилотите, а Фетел и Уебър са достатъчно бързи пилоти, за да разчитат само на техника за позициите си. Само един пример, който доказва, колко е бърз Маклаарън в момента. Преди 2 години в нощта на шампионите участваха Бътън, Фетел и Шумахер. Бътън сдаде багажа най-напред, въпреки, че бе шампион с Браун. На полуфинала се срещнаха Шумахер и Фетел. Фетел просто отвя Шумахер. Това показва, че Фетел е много бърз пилот - по-бърз дори от седемкратния световен шампион. Бътън е някъде назад. Сега, ако наложим представянето от нощта на шампионите върху сегашните болиди виждаме, че Фетел не постигна нищо, въпреки, че е най-бързият пилот от гореспоменатите. Марк винаги е следвал Фетел плътно, а напоследък го и изпреварва. Това какво говори? Ами много просто. Уебър е почти толкова бърз, колкото Фетел. Тогава какво остава? Ами остава това, че РБ не е достатъчно бърз, за да гарантира победата. Ако в тая кола седят на тоя етап Бътън и Шумахер, то те едва ли щяха да постигнат нещо повече от 5-6 място. Смятам, че Макларън в момента е отлична кола, която ако не по-бърза от РБ, то поне е равностойна.Лично мнение.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Да именно за това фоворит от MGP ми В. Роси, никога почти не стартираше първи, а винаги завършваше първи, и състезанието е безкрайно интересно. А във Ф-1 напоследък Фетел сам кара-първи излиза-няма адреналин, като подгони Хамилтън-не може да го изпревари, или не смее, стана за смях, не знам, няма я някогашната красота на битките.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Какво говориш, последното състезание MotoGP мин.седмица в Германия хвърлях **** по тавана от кеф както се казва. Почти всяко състезание там е изпълнено с драма и невероятно каране и изпреварвания. Толкова ме беше яд докато гледах motogp germany как скапаната ФИА и всички скапани организации и помии се концентрират в/у Ф1 и я ограничават от много години насам. Как ограничаваш нещо години наред и то е зрелищно ? Сега се молим да има дъждове по пистите за да е интересно. Това е жалко. И във WRC където дори са само по времена е по-интересно, защото ФИА не им обръща внимание, всичко трябва да разсипе Ф1, безопасността изобщо изобщо не им е оправдание, защото тя е на топ ниво много отдавна. И каква кнсумация на гориво за екологията ? Това са няма 25 болида в 20 състезания на година по 5-6 часа каране общо на weekend(+тренировки). За цялата история на Ф1 не са замърсили повече от 1 американски завод за 1 месец. Смешна причина за ограничения, налудничева. И продължават да ос*рат спорта. Жалко! Дано вали днес, за да не гледаме Валенсия 2. Например ако всички не се фокусираха да развалят Ф1 сега симончели отдавна щеше да е наказан 10 състезания. А не е.. Това искаме в Ф1, да има само хамилтън и кобаяшита на пистата, а стюардите да са заключение в мазето и само в наистина груби ситуации да наказават/намесват болните си мозъци.ЯЛТА написа:Да именно за това фоворит от MGP ми В. Роси, никога почти не стартираше първи, а винаги завършваше първи, и състезанието е безкрайно интересно. А във Ф-1 напоследък Фетел сам кара-първи излиза-няма адреналин, като подгони Хамилтън-не може да го изпревари, или не смее, стана за смях, не знам, няма я някогашната красота на битките.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Ами то като вали, пак не става, защото никой не иска да кара на дъжд. Затова и в Канада висяхме като изпразнени ху**е над 4 часа пред телевизора. Не, благодаря. Няма я Белгия навремето, където Шумахер вземаше на абордаж болидите пред него, а на старта успяваха да стартират само 10 % от пилотите.
http://www.youtube.com/watch?v=jW2DjAN0NLQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jW2DjAN0NLQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Ще дам факти на хората за да преценят сами какво си написал и защо:ImpossibleMan написа:Навремето всички смятаха Ферари с Шумахер за най-бързата кола, но реално тя никога не е била най-бързата с малки изключения. Шумахер се е борил за всяка титла с много силни и дори по-бързи конкуренти и автомобили от него - Хакинен, Хил, Алонсо... Бързината на един автомобил е относително понятие
2002ра Ферари взимат всички състезания без точно две където са 2ри и 3ти. Шумахер взима титлата с 144т от възможни 170. 2ри е Баричело(пак ферари!) с 77, 3ти е Монтоя с 50т - разликата е 94т с най-бързия извън ферари.
2004та последните 10 сътезания от сезона са спечелени от ферари. Както и от целия сезон 17 състезания отново само 2 състезания ферари не са 1ви. Шумахер е с 148т. от възможни 170, баричело втори с 114, най-бързия пилот след ферари 85т бътън с бар-хонда.
Горните са само най-фрапантните, има и други с голяма разлика за тогава (само 10т. за 1во място, 8т второ)
2009та до средата доминираха браун. С колко спечели бътън накрая ? С 11т.
2011 ред бул имат 6/9 победи, с изпуснати 2 първи места доста очевидно не заради болида който си беше по-бърз, а заради други фактори. От вчера 10 от 10 спечелени квалификации.
Само браун 2009та имат 6/9 последните години, а като си спомня 2009та изобщо не личеше че са по-бързи брауновете, дори бътън не си е признавал че му е от друга планета болида, само 2-3 пъти след състезанията. Бътън какво разбира!
Последна промяна от PcMan на 24 юли 2011, 16:25, променено общо 1 път.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Ами аз затова и казах " с малки изключения". Не приемай толкова буквално нещата. Ферари доминираха в годините, когато Шумахер стана техен пилот. Тогава всички журналисти казваха, че Ферари са най-добрите болиди, но релано не бе така с малки изключения, когато мачкаха наред. Но дори и тогава конкуренцията не спеше, а бе много близо до тях, а на някои писти и пред тях като скорост. Достатъчно е да спомена за болидите на Макларън, Уйлямс, а в един период и Рено. За мен Ферари никога не са били доминиращи, освен на отделни писти. Колата на Браун вървеше отлично в началото на сезона, понеже не използваше KERS и цялата конструкция бе основана на това - по-нисък център на тежестта, по-добро разпределение на масите. Тя бе най-добрата тогава и две мнения по този въпрос няма.
Има и друг фактор, който вероятно пропускаш. Не знам на колко години си, но има нещо в човек, което го кара да действа добре или постоянно да греши. Това е психиката. Виждам, че играеш игри и вероятно, ако си играл онлайн с други противници знаеш, че понякога никой не може да те победи, но има моменти на криза, в които каквото и да правиш, нищо не става. Играл съм GRID години наред и най-вече състезанията с дрифт. Бил съм един от най-добрите, мачкал съм наред, но идва един момент, в който просто не може да прецениш нещата добре, дори да си по-добрия или другия да е равностоен. Гледал съм и психиката на останалите играчи. Когато губят, те също не могат да преценят нещата точно и правят детински грешки. Тук ти говоря не за пишлемета, дето седнали да завъртят волана пред PC, а за сериозни играчи, които всеки ден играят. Така е и във F1 имаш ден, поредица от състезания, а понякога и сезон. Конкурентът няма, поради психологични причини. Лично аз очаквах тоя сериозен спад на Марк в началото на сезона, но не очаквах да продължи толкова дълго. Сега мисля, че влиза в ритъм и то благодарение на отбора си, който почна да играе против него. Понякога нещата стават със злоба, а не с трезва преценка. Марк не можа да прецени правилно ситуацията тоя сезон, затова му се наложи да се озлоби. Това дава ефект, както се вижда...
Има и друг фактор, който вероятно пропускаш. Не знам на колко години си, но има нещо в човек, което го кара да действа добре или постоянно да греши. Това е психиката. Виждам, че играеш игри и вероятно, ако си играл онлайн с други противници знаеш, че понякога никой не може да те победи, но има моменти на криза, в които каквото и да правиш, нищо не става. Играл съм GRID години наред и най-вече състезанията с дрифт. Бил съм един от най-добрите, мачкал съм наред, но идва един момент, в който просто не може да прецениш нещата добре, дори да си по-добрия или другия да е равностоен. Гледал съм и психиката на останалите играчи. Когато губят, те също не могат да преценят нещата точно и правят детински грешки. Тук ти говоря не за пишлемета, дето седнали да завъртят волана пред PC, а за сериозни играчи, които всеки ден играят. Така е и във F1 имаш ден, поредица от състезания, а понякога и сезон. Конкурентът няма, поради психологични причини. Лично аз очаквах тоя сериозен спад на Марк в началото на сезона, но не очаквах да продължи толкова дълго. Сега мисля, че влиза в ритъм и то благодарение на отбора си, който почна да играе против него. Понякога нещата стават със злоба, а не с трезва преценка. Марк не можа да прецени правилно ситуацията тоя сезон, затова му се наложи да се озлоби. Това дава ефект, както се вижда...
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Хамилтън вчера и днес - класа над всички(лично мнение)
И за кой ли път Фетел стои 20об. зад болид на 1метър зад него = по-бърз е от него но не може да го мине. За кой ли път.. Изводите всеки за себе си. Аз съм ги направил и надали някога ще му стана фен (не само заради такивата случки, има още доста). При това в случая зад по-слабия и непостоянен пилот на ферари маса. И постоянно трябва по радио да му помагат как да го изпревари и пак не успява за кой ли път (последно великобритания зад хамилтън за поне 15об с очевидно по-бърз болид и свежи гуми на 1м зад предния болид нон стоп). Добре че беше влизане в последната обиколка в пита за да мине фетел отпред. И маса се забавиха техниците имаше шанс да го пуснат пред фетел вместо да чакат. Бесен съм на ферари как помогнаха на фетел за шапионата с маса..
И 33обиколка Хам показва как се прави и изпреварва отново отвън, както обожава и се прави само от топ пилоти в историята на Ф1, които имат "balls". Коментатора каза че не помни скоро успешно изпреварване на този завой отвън.


И за кой ли път Фетел стои 20об. зад болид на 1метър зад него = по-бърз е от него но не може да го мине. За кой ли път.. Изводите всеки за себе си. Аз съм ги направил и надали някога ще му стана фен (не само заради такивата случки, има още доста). При това в случая зад по-слабия и непостоянен пилот на ферари маса. И постоянно трябва по радио да му помагат как да го изпревари и пак не успява за кой ли път (последно великобритания зад хамилтън за поне 15об с очевидно по-бърз болид и свежи гуми на 1м зад предния болид нон стоп). Добре че беше влизане в последната обиколка в пита за да мине фетел отпред. И маса се забавиха техниците имаше шанс да го пуснат пред фетел вместо да чакат. Бесен съм на ферари как помогнаха на фетел за шапионата с маса..
И 33обиколка Хам показва как се прави и изпреварва отново отвън, както обожава и се прави само от топ пилоти в историята на Ф1, които имат "balls". Коментатора каза че не помни скоро успешно изпреварване на този завой отвън.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Първо, честито на Хамилтън за победата. Второ, най-сетне другите да му тръгнат по гайдата. Избута Уебър след излизането си от бокса и там свърши всичко. Но това състезание показа само едно. Макларън бе най-добрият болид. Нито Ферари, нито Ред Бул имаха скорост. Марк обаче показа, че е джентълмен - пропусна Хамилтън и качи Алонсо на стоп.
PcMan, Алонсо поднесе задница, затова Хам го изпревари. Обаче Хамилтън постъпи неспортменски, като избута Уебър от пистата.
PcMan, Алонсо поднесе задница, затова Хам го изпревари. Обаче Хамилтън постъпи неспортменски, като избута Уебър от пистата.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Страхотно състезание! Макар да не съм почитател на Хамилтън, признавам, че това му е едно от най-добрите състезания. И никой не избута и блъсна! Уебър така и не можа да се научи да стартира за съжаление. Но пък се бори с невероятен хъс! Фетел като не е пръв не се справя достатъчно добре. Но номера с автостопа си е класика хаха.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Виж сега. На черното не казвай бяло. След излизането си от бокса, Хамилтън не се държеше добре в първия завой, а Марк го застигна от външната страна за втория завой. Тогава Хамилтън избута Уебър и го принуди да намали и да излезе леко от пистата. Това имах предвид, а не старта на Уебър. Защото Марк се справи блестящо до втория стоп, след който нямаше късмет. Отново неточно спиране и излизане зад бавен пилот, а след това и забавянето от страна на Хамилтън, което позволи на Алонсо да излезе пред двамата след по-късното си спиране. Но това са фактите и трябва да се извлекат поуки, както каза Марк на пресконференцията. Видимо не бе доволен и има защо. До втория стоп бе най-бързия пилот, макар Хамилтън и Алонсо да се движеха в рамките на 3 секунди. Последната обиколка преди влизането в бокса, отново допусна да бъде застигнат, вместо да натисне яко и натрупа малка преднина. Вероятно и гумите са причина за това. Не знам, защото германската телевизия даваше всичко друго, но не и борбата между първите трима. Та затова за пореден път следих времената в лайф тайминга. Там Уебър в първата част на състезанието имаше 4-6 десети преднина пред Хам във втория сектор, а губеше 1-3 десети в другите два.fordmaniac написа:Страхотно състезание! Макар да не съм почитател на Хамилтън, признавам, че това му е едно от най-добрите състезания. И никой не избута и блъсна! Уебър така и не можа да се научи да стартира за съжаление. Но пък се бори с невероятен хъс! Фетел като не е пръв не се справя достатъчно добре. Но номера с автостопа си е класика хаха.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Уебър му осраха тактиката - 30тата обиколка му боцнаха медиумките - малоумно ...
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Днешното състазание определно напомни, че това наистина е Формула 1! Изпреварването на Хамилтън- маневрата на сезона! (нищо, че не съм гледал повече от половината състезания
)

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Уебър сложи медиумките 57-мата обиколка от 60 възможни, а Фетел и Маса в 59-тата. Ако Уебър бе рискувал да сложи медиумките 30-тата обиколка, щеше да рискува да изкара само с 2 спирания и вероятно щеше да е победител. Но се видя, че Хамилтън литна, като сложи медиумките. Постави и рекорди. Уебър също постави свой рекорд с медиумките, който бе с 2-3 десети по-слаб от тоя на Хамилтън.
И аз се заблудих от тъпите коментари на коментаторите, които казаха, че Уебър кара с твърдите гуми. Обаче не бе така. Бяха си жълти. Просто не му вървеше достатъчно добре колата, а и той като че ли се отчая от това, че Хамилтън и Алонсо спечелиха позиции.
И аз се заблудих от тъпите коментари на коментаторите, които казаха, че Уебър кара с твърдите гуми. Обаче не бе така. Бяха си жълти. Просто не му вървеше достатъчно добре колата, а и той като че ли се отчая от това, че Хамилтън и Алонсо спечелиха позиции.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
gurcayy написа:Днешното състазание определно напомни, че това наистина е Формула 1! Изпреварването на Хамилтън- маневрата на сезона! (нищо, че не съм гледал повече от половината състезания)
Ами трябваше да го гледаш макар, че думата 'гледаш" е относително понятие за немската телевизия. А Хамилтън направи най-обикновена маневра, след като Алонсо поднесе в първия завой. Нищо особено. Може би добра маневра бе една обиколка преди това, след като затвори Уебър в същия завой и го принуди да напусне пистата, за да не се блъсне в безразсъдния негър. Бътън му показа преди няколко старта, какво заслужава. Явно негърът не си взема поука и продължава в същия дух, разчитайки на състраданието на журналистите, които най-накрая ще го изкарат мъченик, ако продължава все така с катастрофите. Да, но Уебър не мисли така. Добре, че не му се връзва на акъла.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: F-1 2011 КОМЕНТАРИ
Браво, страхотно състезание стана, чудесно, красиво, напомни ми за миналите хубави години на Ф-1. Доволен съм когато става хубаво състезание, всичко беше точно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта