Фокус??????????
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Фокус??????????
агледал съм се във комбито на фокус 2000 година събрах парички и взеха едни мисли да ме мъчат заслужава ли си да не е някой боклук (всички познати викат пак ли форд) дали е като ескорта ??????
и ако го вземам колкйо кубика-коня да търся някакви такива тънкости ако можете помагайте .10х
и ако го вземам колкйо кубика-коня да търся някакви такива тънкости ако можете помагайте .10х
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кое трябва да му е същото на Фокуса с на Ескорта? Единствената прилика която съм открил до момента е, че това (врътката)което регулира ел.огледалата е същото като на Ескорта.
А и че и двете са модели Форд естествено
.
От Ескорт към Фокус прехода които са направили е доста голям, всичко е различно (за купето става дума), окачването има доста подобрения също като отзад е изцяло ново (пълно независимо окачване). Спирачките са на изключително високо ниво.
Бензиновите мотори не мога да кажа колко са по различни от тези поставяни в Ескорта, но дизела (TDdi) е оборудван изцяло с електроника, за (TDCI да не говорим пък) . Разхода е поносим и вървеното е прилично. Комбито е чудесно, предлага изключителен комфорт и возия при доста добра стабилност на пътя при това.
Питай нещо по конкретно.
А и че и двете са модели Форд естествено

От Ескорт към Фокус прехода които са направили е доста голям, всичко е различно (за купето става дума), окачването има доста подобрения също като отзад е изцяло ново (пълно независимо окачване). Спирачките са на изключително високо ниво.
Бензиновите мотори не мога да кажа колко са по различни от тези поставяни в Ескорта, но дизела (TDdi) е оборудван изцяло с електроника, за (TDCI да не говорим пък) . Разхода е поносим и вървеното е прилично. Комбито е чудесно, предлага изключителен комфорт и возия при доста добра стабилност на пътя при това.
Питай нещо по конкретно.
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Имах предвид че от ескорта до сега съм много доволен(да чукам на дърво нямам грижи седма година ) , но искам да се пообновя не че ще продавам ескорта а просто ми се кара по-нова кола.Интересува ме какъв двигател да търся (кубици, коне,винтили),какво купе (след коя година -кое е по-качествено) екстри и т.н.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Казваш че си доволен от Ескорта, въпреки че за него се носят легенди колко бил лош. Защо си склонен да слушаш подобни за Фокуса, 90% от хората които ги говорят не са карали и поддържали Форд. Относно д-ля ако смяташ че на бензина не издържаш се ориентирай към турбодизела. Комбинацията бензинов мотор със газова уредба е извращение с техниката. Въпреки това ако се решиш на бензин търси мотори от 1.6 нагоре. За окачването нищо не мога да кажа, щото и аз не съм карал Фокус (при първа възможност ще си купя).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
С дизелите нямам опит, но бензиновите от 1,6 нагоре са добри. 1,4 е куц, особено за комби. Опциите са 1,6 - 101 коня, 1,8 - 115 коня, 2,0 - 130 коня. Всичките са с по два вала и 16 клапана, 1,8 и 2,0 са си фордови двигатели, еволюция на Зетека - последен етап, докато 1,6 (въпреки името Зетек) е от японските разработки, които и в момента се слагат като Дуратек. Окачването на комбитата е по-различно отколкото на хечбеците и седана, където е прословутия Control Blade.
По възможност търси кола от фейслифта, ако можеш да си го позволиш - изчистени са дребните недостатъци от първото поколение. Като цяло кривите неща, които ме дразнят мен са следните:
- стъклата на предните врати тропат в полуотворено положение и скърцат в затворено при преминаване през неравности - оправено е с променен дизайн на повдигачите им след фейслифа.
- фаровете със стандартните крушки светят слабо - проблемът също е решен при фейслифта, аз карам с Osram Silverstar и положението е горе-долу добре.
- оригиналните гърнетата гният
- "спортните" седалки със страничните опори имат тенденция да се чупят, т.е. да се къса точковата заварка на опората. Лесно се открива - като хванеш опората на седалката и я натиснеш, се усеща как желязото мърда. Нова заварка оправя завинаги проблема, но трябва да се свалят тапицериите и си е играчка.
- Купето не гние, поне първите 9 години
, но вътре под таблото има разни железа, които не се виждат и съответно са без грам покритие - те си ръждясват (много фордовско).
- Оригиналните механични огледала играят при висока скорост или неравна настилка и замъгляват образа. Интересно е, че ментетата с неясен произход не играят...
- Централната конзола е с интересен, но непрактичен дизайн - имаш две дупки, които са големи за чаши и малки за нещо друго...
- Освен при Ghia изпълненията, основни неща, които не мога да нареча екстри, липсват при Фокусника - например осветление в краката на водача, осветление в жабката, автоматично вдигане и сваляне на стъклата, заден плафон в салона, автоматично изтегляне на предната дясна седалка при сваляне на облегалката за по-лесен достъп при тривратите и прочие дреболии. Не че нещо, ама Маздата от 84-та ги има повечето от тия "екстри".
Горните неща ги описвам от стремеж да съм обективен, не съм от хората които сляпо хвалят колите си. Фактът, че съм си купил втори Фокус, въпреки че на първия му хвърлих двигателя, говори че колата ми харесва и за мен е добър автомобил с много добро съотношение качество / цена.
Реално обаче не можеш да добиеш пълни впечатления при пробно каране, трябва да покараш колата един-два пъти през Биклемето или Шипка, за да разбереш къде и е силата
Уф, цял роман написах...
По възможност търси кола от фейслифта, ако можеш да си го позволиш - изчистени са дребните недостатъци от първото поколение. Като цяло кривите неща, които ме дразнят мен са следните:
- стъклата на предните врати тропат в полуотворено положение и скърцат в затворено при преминаване през неравности - оправено е с променен дизайн на повдигачите им след фейслифа.
- фаровете със стандартните крушки светят слабо - проблемът също е решен при фейслифта, аз карам с Osram Silverstar и положението е горе-долу добре.
- оригиналните гърнетата гният
- "спортните" седалки със страничните опори имат тенденция да се чупят, т.е. да се къса точковата заварка на опората. Лесно се открива - като хванеш опората на седалката и я натиснеш, се усеща как желязото мърда. Нова заварка оправя завинаги проблема, но трябва да се свалят тапицериите и си е играчка.
- Купето не гние, поне първите 9 години

- Оригиналните механични огледала играят при висока скорост или неравна настилка и замъгляват образа. Интересно е, че ментетата с неясен произход не играят...
- Централната конзола е с интересен, но непрактичен дизайн - имаш две дупки, които са големи за чаши и малки за нещо друго...
- Освен при Ghia изпълненията, основни неща, които не мога да нареча екстри, липсват при Фокусника - например осветление в краката на водача, осветление в жабката, автоматично вдигане и сваляне на стъклата, заден плафон в салона, автоматично изтегляне на предната дясна седалка при сваляне на облегалката за по-лесен достъп при тривратите и прочие дреболии. Не че нещо, ама Маздата от 84-та ги има повечето от тия "екстри".
Горните неща ги описвам от стремеж да съм обективен, не съм от хората които сляпо хвалят колите си. Фактът, че съм си купил втори Фокус, въпреки че на първия му хвърлих двигателя, говори че колата ми харесва и за мен е добър автомобил с много добро съотношение качество / цена.
Реално обаче не можеш да добиеш пълни впечатления при пробно каране, трябва да покараш колата един-два пъти през Биклемето или Шипка, за да разбереш къде и е силата

Уф, цял роман написах...
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Focus е една от най-сполучливите покупки втора ръка.
Доста награди е спечелил и в тази връзка (в Англия последователно много години, TUV преди няколко и пр.).
Комбито също е с прословутото Control Blade задно окачване, но е малко по-стегнато за по-голяма товароносимост.
От бензиновите двигатели за нормално шофиране 1.6 Zetec 16V 100 к.с. е прекрасен. Може и 1.8 и 2.0 разбира се. Характерно е, че са с много дълги предавки и на дълъг път разхода е мн. нисък като за бензин.
От онези години, които си търсиш, 1.8 TDdi 90 к.с. е чудесен. Единствен кусур - шумничък е. Гледай да не попаднеш на версия 75 к.с., макар че са много редки (само от първите години). Имай предвид, че дизелите често са с колосален километраж.
Още преди 2 години съм виждал Focus 1.8 TDdi на 480 000 км!
Смяната на ангренаж веднага е задължителна ако купиш дизел, при това внимавай къде!
Успех с покупката, дано сме помогнали.
Доста награди е спечелил и в тази връзка (в Англия последователно много години, TUV преди няколко и пр.).
Комбито също е с прословутото Control Blade задно окачване, но е малко по-стегнато за по-голяма товароносимост.
От бензиновите двигатели за нормално шофиране 1.6 Zetec 16V 100 к.с. е прекрасен. Може и 1.8 и 2.0 разбира се. Характерно е, че са с много дълги предавки и на дълъг път разхода е мн. нисък като за бензин.
От онези години, които си търсиш, 1.8 TDdi 90 к.с. е чудесен. Единствен кусур - шумничък е. Гледай да не попаднеш на версия 75 к.с., макар че са много редки (само от първите години). Имай предвид, че дизелите често са с колосален километраж.
Още преди 2 години съм виждал Focus 1.8 TDdi на 480 000 км!
Смяната на ангренаж веднага е задължителна ако купиш дизел, при това внимавай къде!
Успех с покупката, дано сме помогнали.
Ford. Feel the difference
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
много благодаря за инфотоdebug написа:С дизелите нямам опит, но бензиновите от 1,6 нагоре са добри. 1,4 е куц, особено за комби. Опциите са 1,6 - 101 коня, 1,8 - 115 коня, 2,0 - 130 коня. Всичките са с по два вала и 16 клапана, 1,8 и 2,0 са си фордови двигатели, еволюция на Зетека - последен етап, докато 1,6 (въпреки името Зетек) е от японските разработки, които и в момента се слагат като Дуратек. Окачването на комбитата е по-различно отколкото на хечбеците и седана, където е прословутия Control Blade.
По възможност търси кола от фейслифта, ако можеш да си го позволиш - изчистени са дребните недостатъци от първото поколение. Като цяло кривите неща, които ме дразнят мен са следните:
- стъклата на предните врати тропат в полуотворено положение и скърцат в затворено при преминаване през неравности - оправено е с променен дизайн на повдигачите им след фейслифа.
- фаровете със стандартните крушки светят слабо - проблемът също е решен при фейслифта, аз карам с Osram Silverstar и положението е горе-долу добре.
- оригиналните гърнетата гният
- "спортните" седалки със страничните опори имат тенденция да се чупят, т.е. да се къса точковата заварка на опората. Лесно се открива - като хванеш опората на седалката и я натиснеш, се усеща как желязото мърда. Нова заварка оправя завинаги проблема, но трябва да се свалят тапицериите и си е играчка.
- Купето не гние, поне първите 9 години, но вътре под таблото има разни железа, които не се виждат и съответно са без грам покритие - те си ръждясват (много фордовско).
- Оригиналните механични огледала играят при висока скорост или неравна настилка и замъгляват образа. Интересно е, че ментетата с неясен произход не играят...
- Централната конзола е с интересен, но непрактичен дизайн - имаш две дупки, които са големи за чаши и малки за нещо друго...
- Освен при Ghia изпълненията, основни неща, които не мога да нареча екстри, липсват при Фокусника - например осветление в краката на водача, осветление в жабката, автоматично вдигане и сваляне на стъклата, заден плафон в салона, автоматично изтегляне на предната дясна седалка при сваляне на облегалката за по-лесен достъп при тривратите и прочие дреболии. Не че нещо, ама Маздата от 84-та ги има повечето от тия "екстри".
Горните неща ги описвам от стремеж да съм обективен, не съм от хората които сляпо хвалят колите си. Фактът, че съм си купил втори Фокус, въпреки че на първия му хвърлих двигателя, говори че колата ми харесва и за мен е добър автомобил с много добро съотношение качество / цена.
Реално обаче не можеш да добиеш пълни впечатления при пробно каране, трябва да покараш колата един-два пъти през Биклемето или Шипка, за да разбереш къде и е силата![]()
Уф, цял роман написах...

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
debug е много запознат с нещата,наистина.Мога да добавя само,че фокуса има уникално задно окачване с тампони и биалетки на всяко колело.Това го прави много по стабилен при преминаване през неравности с висока скорост.На ескорта ми се е случвало да поднасям гъз@ в звой с крив паваж.
За мен (лично мнение) бензина е горивото за автомобили.При положение,че дизела вече стана по висок и от бензина някак си няма изгода.
Единствено бих приел дизел ако е под 100 000км и е ТДЦИ,а за кола на 7-8г. 100 000км са изминати по няколко пъти.
За мен (лично мнение) бензина е горивото за автомобили.При положение,че дизела вече стана по висок и от бензина някак си няма изгода.
Единствено бих приел дизел ако е под 100 000км и е ТДЦИ,а за кола на 7-8г. 100 000км са изминати по няколко пъти.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сриозно изложено мнение, използвам възможноста да благодаря на колегите за труда който са си направили да помогнат в избора на хора като мен.debug написа:С дизелите нямам опит, но бензиновите от 1,6 нагоре са добри. 1,4 е куц, особено за комби. Опциите са 1,6 - 101 коня, 1,8 - 115 коня, 2,0 - 130 коня. Всичките са с по два вала и 16 клапана, 1,8 и 2,0 са си фордови двигатели, еволюция на Зетека - последен етап, докато 1,6 (въпреки името Зетек) е от японските разработки, които и в момента се слагат като Дуратек. Окачването на комбитата е по-различно отколкото на хечбеците и седана, където е прословутия Control Blade.
По възможност търси кола от фейслифта, ако можеш да си го позволиш - изчистени са дребните недостатъци от първото поколение. Като цяло кривите неща, които ме дразнят мен са следните:
- стъклата на предните врати тропат в полуотворено положение и скърцат в затворено при преминаване през неравности - оправено е с променен дизайн на повдигачите им след фейслифа.
- фаровете със стандартните крушки светят слабо - проблемът също е решен при фейслифта, аз карам с Osram Silverstar и положението е горе-долу добре.
- оригиналните гърнетата гният
- "спортните" седалки със страничните опори имат тенденция да се чупят, т.е. да се къса точковата заварка на опората. Лесно се открива - като хванеш опората на седалката и я натиснеш, се усеща как желязото мърда. Нова заварка оправя завинаги проблема, но трябва да се свалят тапицериите и си е играчка.
- Купето не гние, поне първите 9 години, но вътре под таблото има разни железа, които не се виждат и съответно са без грам покритие - те си ръждясват (много фордовско).
- Оригиналните механични огледала играят при висока скорост или неравна настилка и замъгляват образа. Интересно е, че ментетата с неясен произход не играят...
- Централната конзола е с интересен, но непрактичен дизайн - имаш две дупки, които са големи за чаши и малки за нещо друго...
- Освен при Ghia изпълненията, основни неща, които не мога да нареча екстри, липсват при Фокусника - например осветление в краката на водача, осветление в жабката, автоматично вдигане и сваляне на стъклата, заден плафон в салона, автоматично изтегляне на предната дясна седалка при сваляне на облегалката за по-лесен достъп при тривратите и прочие дреболии. Не че нещо, ама Маздата от 84-та ги има повечето от тия "екстри".
Горните неща ги описвам от стремеж да съм обективен, не съм от хората които сляпо хвалят колите си. Фактът, че съм си купил втори Фокус, въпреки че на първия му хвърлих двигателя, говори че колата ми харесва и за мен е добър автомобил с много добро съотношение качество / цена.
Реално обаче не можеш да добиеш пълни впечатления при пробно каране, трябва да покараш колата един-два пъти през Биклемето или Шипка, за да разбереш къде и е силата![]()
Уф, цял роман написах...
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта