Golf 3
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Далеч не съм съгласен с твърдението ти. Най - здрав е бил Голф 2 и то първите няколко годиниsnaiperisto написа:За втори път откакто съм ЧЛЕН на този форум ви го казвам : НЕ ПЛЮВАЙТЕ ПО ГОЛФА , ТОЙ Е НАЙ ЗДРАВИЯТ АВТОМОБИЛ В СВОЯ КЛАС , прекалено си величаете ЧУПЛИВИТЕ фордове. Голфа може да друса ама е стабилен.
Па като почне тоя и оня да дава характеристики....па що не сметнете на пръстите на едната си ръка колко коли сте имали в живота си( и колко сте лежали под тях ) па тогава да се изказвате....
Може да бълвате простотий ... ама като изключим Мерцедес , Ауди и WV са най здравите европейски коли.


И накрая, тва за нечупливата кола е абсолютен мит, няма кола дето да не се чупи


П.С. освен японеца

Love sucks......true love swallows!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Евала за тия думи......ако знаеш как ми се кара новата Honda Accord.cybernone написа:ВИНАГИ призове за надежност печелият предимно японски модели, които СМЕЛО ПОНАСЯТ НЕЧОВЕШКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ поне 500 000 км само на масло и консумативи.
Японците правят най-здравите, най-пъргавите и най-икономичните коли. Ако имах парите бих си купил нова японска кола. Нищо чудно, че вече в Америка предпочитат японските коли пред родните си производители.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Баща ми навремето... 93-та година , когато можехме да си го позволим .. си купи една чистонова Мазда 626 2.0 и. 3-тата в България, всички екстри 115 коня... 8-9 градско разход.. 159000 КМ без ремонт... освен един изгорял бушон за фаровете... И мога да ви кажа ,че тази кола 220 км ги намаше за нищо.. бях по малък но помня и знам ,че са го гонили да го ограбят с Мерцедеси тогава и го хванаха за .... На Магистралата БВМ-тата не можеха да го настигнат. 2-ри случай - Чичо ми си купи НАЙ-Ниския клас Мазда - 121 -88-ма година 1.3 карбуратор !Взе я на 150000 км с лек челен удар и издъхнал сиединител защото ,я беше карала жена.ТАзи кола имаше около 7 леки удара и 1 400 000КМ без основен ремонт и я върна на надин за старожелязо - НА СОБСТВЕН ХОД ! И мога да ви кажа ,че нито форд нито каквато и да е европейска кола не може да се сравни с Японските коли - освен може би новия Пасат -6 !Имаме Поло - 94 1.1 Моно инж. Еми най-ниския клас ФВ не може да стъпи на МАЛКИЯ пръст на ниския клас Мазда..DigiPro написа:Евала за тия думи......ако знаеш как ми се кара новата Honda Accord.cybernone написа:ВИНАГИ призове за надежност печелият предимно японски модели, които СМЕЛО ПОНАСЯТ НЕЧОВЕШКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ поне 500 000 км само на масло и консумативи.
Японците правят най-здравите, най-пъргавите и най-икономичните коли. Ако имах парите бих си купил нова японска кола. Нищо чудно, че вече в Америка предпочитат японските коли пред родните си производители.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно Голф 3 е обявен дори и от феновене на тази марка за много по-лош от 2-та, която от своя страна е ужасна във всяко отношение.
Празните думи и митове нищо не говорят, например кое е толкова здравото на Голфа? За последните 12 години не съм видял особените достойнства на тази кола, нищо от нещата които се правиха по нея не можаха да се направят както трябва и колата нон стоп си има все проблеми. Нагледен пример - на Сиерата която вече е на 205 000 за пръв път лепих радиатор зимата, на Голфа вече 2 пъти се сменя с нов, ауспуха ми е също оригинален и без ръжда, на Голфа три ауспуха е сменил баща ми. Преди 2 години смениха предните калници на Голфа с нови и сега пак са изгнили, на Сиерата нямам грам ръжда още, поне не видима. Тия са само малка част от примерите които мога да дам. Заключението е че или съм попаднал на изключителна кола, и втора такаква няма, или че проста митовете са си митове и са далеч от реалноста. При положение че от личен опит го казвам това смятате ли че някой би могъл да ми дойде със статистиките и да се опитва да ми промени мнението и да ме убеди колко чуплив е моя Форд в сравнение с неповторимия и здрав Голф дето нищо не може да му се развали. А също не говори ли и факта че прословутия Голф си седи в гаража и никой не го бара, а си карам Форда и не ми минава през ум да го оставя и за ден и да взема Голфа.
Празните думи и митове нищо не говорят, например кое е толкова здравото на Голфа? За последните 12 години не съм видял особените достойнства на тази кола, нищо от нещата които се правиха по нея не можаха да се направят както трябва и колата нон стоп си има все проблеми. Нагледен пример - на Сиерата която вече е на 205 000 за пръв път лепих радиатор зимата, на Голфа вече 2 пъти се сменя с нов, ауспуха ми е също оригинален и без ръжда, на Голфа три ауспуха е сменил баща ми. Преди 2 години смениха предните калници на Голфа с нови и сега пак са изгнили, на Сиерата нямам грам ръжда още, поне не видима. Тия са само малка част от примерите които мога да дам. Заключението е че или съм попаднал на изключителна кола, и втора такаква няма, или че проста митовете са си митове и са далеч от реалноста. При положение че от личен опит го казвам това смятате ли че някой би могъл да ми дойде със статистиките и да се опитва да ми промени мнението и да ме убеди колко чуплив е моя Форд в сравнение с неповторимия и здрав Голф дето нищо не може да му се развали. А също не говори ли и факта че прословутия Голф си седи в гаража и никой не го бара, а си карам Форда и не ми минава през ум да го оставя и за ден и да взема Голфа.
Сега остава да кажеш, че всички сменени части са били оригинални и сменени както трябва и ще ме убедиш напълно...Rick написа:....... радиатор зимата, на Голфа вече 2 пъти се сменя с нов, ауспуха ми е също оригинален и без ръжда, на Голфа три ауспуха е сменил баща ми. Преди 2 години смениха предните калници на Голфа с нови и сега пак са изгнили, на Сиерата нямам грам ръжда още, поне не видима. Тия са само малка част от примерите които мога да дам.......

- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, виждам, че някои от вас много въздишат по японски автомобили, което напълно разбирам, но лично аз смятам, че в последните години и те вече не правят толкова качествени и здрави автомобили. А причините за това са същите както причините, поради които и немците започнаха да правят нездрави автомобили - пари, пари и пак пари. Жестоката конкуренция и динамичния пазар принуждава всички производители да режат разходите и това естествено е за сметка на качеството. Японските коли отдавна масово се правят в Европа и на практика почти няма коли на нашия пазар произведени в Япония. Да, техните коли винаги са били много здрави, но не така стоят нещата, когато ги правят в Турция, Англия и Испания, особено пък ако са специално за България. Освен това японците никога не са били особено авангардни в техниката, използвали са проверени, изпитани и преосигурени технически решения, за да постигнат надеждност. За сметка на това техните коли никога не са имали особено вълнуващ дизайн, а не беше далеч времето, когато всички модели на Тойота, примерно, ползваха едни и същи детайли в интериора. В крайна сметка японците така и не успяха да достигнат престижа на Мерцедес и БМВ и още дълго време няма да могат. Така че сравнение между Ауди, БМВ, Мерцедес и японците са неуместни, още повече, че като модели - там, където японците спират - до средния клас - там немците тепърва започват. Реално само Лексус се опитва да се бърка нависоко, но на европейския пазар доста безуспешно, просто защото копирането на Мерцедес е повече от явно.
За формирането на мнение в България много хора разчитат не чужди изказвания и слухове, а често пъти некомпетентни хора правят гръмки и уверени изказвания. Колеги, немските автомобили, карани в Германия например, се експлоатират здраво, и макар, че се поддържат добре, когато дойдат тук, те са с изчерпан ресурс. С цената на манипулации от търговците се постига приличен външен вид, но след време нещата си идват на мястото. Затова много хора се оплакват от Аудита и Пасати, че не били здрави и т.н. Ами нормално е, в Германия има хора, които правят по 300км/ден само за да ходят на работа (да не говорим за куриери и др. под.), след 3-4 години една такава кола е на 200-300хил. км и просто не става, но тук се продава за нов внос и ето го следващия разочарован. В същото време японските коли се карат много по-спокойно от по-улегнали хора, често пенсионери, затова и когато дойдат тук, се държат много по-добре. Нека не забравяме и нещо друго - колкото и здрава да е една кола, рано или късно се поврежда, а ако е късно може да се повреди сериозно, а при японските това често пъти е фатално и окончателно, защото има части, които са безбожно скъпи и ремонта е просто безсмислен. В същото време при подобни тежки повреди повечето европейски коли могат да бъдат поправени.
И накрая, да се върна на темата за Голф 3 - статистически факт е, че 3-ката е много по-нездрава и ненадеждна от 2-ката. Все пак като става въпрос за Голф 2 да не забравяме, че това са коли на по 15-20 години и те, колкото и добри да са били, отдавна са минали всякакви проектни и инженерни разчети. Въобще Голф 2, Астра 1 и Ескорта от началото на 90-те са доста бъгави коли - това бяха годините, в които немците много затягаха коланите и докато се усетят бяха руинирали образа си на производител на качествени коли. Хубаво е, че по-късно се усетиха и пооправиха нещата - ще видим докога
За формирането на мнение в България много хора разчитат не чужди изказвания и слухове, а често пъти некомпетентни хора правят гръмки и уверени изказвания. Колеги, немските автомобили, карани в Германия например, се експлоатират здраво, и макар, че се поддържат добре, когато дойдат тук, те са с изчерпан ресурс. С цената на манипулации от търговците се постига приличен външен вид, но след време нещата си идват на мястото. Затова много хора се оплакват от Аудита и Пасати, че не били здрави и т.н. Ами нормално е, в Германия има хора, които правят по 300км/ден само за да ходят на работа (да не говорим за куриери и др. под.), след 3-4 години една такава кола е на 200-300хил. км и просто не става, но тук се продава за нов внос и ето го следващия разочарован. В същото време японските коли се карат много по-спокойно от по-улегнали хора, често пенсионери, затова и когато дойдат тук, се държат много по-добре. Нека не забравяме и нещо друго - колкото и здрава да е една кола, рано или късно се поврежда, а ако е късно може да се повреди сериозно, а при японските това често пъти е фатално и окончателно, защото има части, които са безбожно скъпи и ремонта е просто безсмислен. В същото време при подобни тежки повреди повечето европейски коли могат да бъдат поправени.
И накрая, да се върна на темата за Голф 3 - статистически факт е, че 3-ката е много по-нездрава и ненадеждна от 2-ката. Все пак като става въпрос за Голф 2 да не забравяме, че това са коли на по 15-20 години и те, колкото и добри да са били, отдавна са минали всякакви проектни и инженерни разчети. Въобще Голф 2, Астра 1 и Ескорта от началото на 90-те са доста бъгави коли - това бяха годините, в които немците много затягаха коланите и докато се усетят бяха руинирали образа си на производител на качествени коли. Хубаво е, че по-късно се усетиха и пооправиха нещата - ще видим докога

- klisurov
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 25 авг 2006, 09:40
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1iC продадена
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз като другите да попитам: Защо сравнявате коли от различен клас?
Имаме (със съпругата) и Ford Fiesta 1.1iC, и VW Passat GL 2E. Трябва да съм луд за да ги сравнявам! Съпругата не иска да кара Passat из София, а аз Fiesta извън София.
А колкото за здравина: ето резултата след 7 години само "каране". То си зависи кой и как кара (и поддържа).
Имаме (със съпругата) и Ford Fiesta 1.1iC, и VW Passat GL 2E. Трябва да съм луд за да ги сравнявам! Съпругата не иска да кара Passat из София, а аз Fiesta извън София.
А колкото за здравина: ето резултата след 7 години само "каране". То си зависи кой и как кара (и поддържа).
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
При хибридните двигатели може да се каже че са пионери, тъй като ги въвеждат серийно (при Приус и при Лксус, и то не само в ниския клас)andy_a написа: Освен това японците никога не са били особено авангардни в техниката, използвали са проверени, изпитани и преосигурени технически решения, за да постигнат надеждност.

Престижа може би все още не са го достигнали тъй като повечето им фирми са сравнително млади, а репутацията на Бенц е градена много години сред най- богатата част от човечеството именно в Европа.andy_a написа: В крайна сметка японците така и не успяха да достигнат престижа на Мерцедес и БМВ и още дълго време няма да могат. Така че сравнение между Ауди, БМВ, Мерцедес и японците са неуместни, още повече, че като модели - там, където японците спират - до средния клас - там немците тепърва започват. Реално само Лексус се опитва да се бърка нависоко, но на европейския пазар доста безуспешно, просто защото копирането на Мерцедес е повече от явно.
Не знам за какъв среден клас говориш, но искам да те просветля, че че иманно за да се разграничат от средния ценови сегмент на брандовете си, Тойота нарече луксозното си подразделение Лексус, което именно почва от високия среден клас нагоре, и повече от успешно преборва Бенц, там където са истинските продажби на коли, а именно в САЩ (където и клиентелата е МНОГО по взискателна относно лукса.) Става въпрос за невероятно надежни и луксозни автомобили, имал съм възможност да покарам за няколко дни RX300, и е направо на светлинни години откъм комфорт и динамика сравнение с ML, в който само съм се возил

За Инфинити въбще няма да споменавам, прецени си сам.
Не знам как реши , че японските коли се карат предимно от пенсионери и улегнали хора, но напоследък в германия се купуват доста френски колиandy_a написа:
Колеги, немските автомобили, карани в Германия например, се експлоатират здраво, и макар, че се поддържат добре, когато дойдат тук, те са с изчерпан ресурс. .... Затова много хора се оплакват от Аудита и Пасати, че не били здрави и т.н. Ами нормално е, в Германия има хора, които правят по 300км/ден само за да ходят на работа (да не говорим за куриери и др. под.), след 3-4 години една такава кола е на 200-300хил. км и просто не става, но тук се продава за нов внос и ето го следващия разочарован. В същото време японските коли се карат много по-спокойно от по-улегнали хора, често пенсионери, затова и когато дойдат тук, се държат много по-добре. Нека не забравяме и нещо друго - колкото и здрава да е една кола, рано или късно се поврежда, а ако е късно може да се повреди сериозно, а при японските това често пъти е фатално и окончателно, защото има части, които са безбожно скъпи и ремонта е просто безсмислен. В същото време при подобни тежки повреди повечето европейски коли могат да бъдат поправени.


Love sucks......true love swallows!
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Определено съм съгласен по въпроса с хибридите, но искам да направя огромно уточнение - бъдещето ще покаже доколко те са правилния път, лично аз - не мисля. Германските фирми нямат необходимост да правят хибриди все още, основните им пазари нямат нужда от такива автомобили, а разработки на хибриди и други алтернативи в Германия има, просто не получават достатъчно голяма публичност.
За Лексус и Инфинити - ами те са създадени като директни конкуренти на най-луксозните немски марки, като на моменти съвсем отявлено ги копираха. Нямам нищо против, прекрасни коли са, но успяха на американския пазар, където традицията няма толкова силна роля, най-вече заради по-ниските си цени. Сравнението между RX и ML не е съвсем коректно - просто едното е паркетен SUV, с ударение върху комфорта на пътя, а другото е кола, която все пак може да ходи там, където няма пътища. Апропо клиентелата в САЩ - не мисля, че е по-взискателна от европейската, просто има разлика в платежоспособността на масовия купувач.
Не казвам, че японските коли се карат основно и единствено от пенсионери, но профилът на купувачите на Ауди, БМВ и Мерцедес е различен от този на Мицубиши, Хонда или Тойота - и финансово и възрастово. Е Германия по-голямата част от служебните и фирмени автомобили е немско производство, всички тези неща се отразяват на пробег, поддръжка и крайно състояние на колите, мисля, че е логично.
Нямам нищо против японските двигатели да са много здрави, но не са вечни. А цените на резервните части за Мерцедес и компания сигурно са много високи, но аз имам предвид по-народните - Форд, Опел, които все пак са по-евтини от японските, с които в крайна сметка с в сходни класове. VW се опитват да играят по-нависоко, отколкото могат и доста се пресилват като цени, според мен. Нито един автомобил не се проектира да бъде вечен, но очевидно повечето шофьори в България очакват точно това.
За Лексус и Инфинити - ами те са създадени като директни конкуренти на най-луксозните немски марки, като на моменти съвсем отявлено ги копираха. Нямам нищо против, прекрасни коли са, но успяха на американския пазар, където традицията няма толкова силна роля, най-вече заради по-ниските си цени. Сравнението между RX и ML не е съвсем коректно - просто едното е паркетен SUV, с ударение върху комфорта на пътя, а другото е кола, която все пак може да ходи там, където няма пътища. Апропо клиентелата в САЩ - не мисля, че е по-взискателна от европейската, просто има разлика в платежоспособността на масовия купувач.
Не казвам, че японските коли се карат основно и единствено от пенсионери, но профилът на купувачите на Ауди, БМВ и Мерцедес е различен от този на Мицубиши, Хонда или Тойота - и финансово и възрастово. Е Германия по-голямата част от служебните и фирмени автомобили е немско производство, всички тези неща се отразяват на пробег, поддръжка и крайно състояние на колите, мисля, че е логично.
Нямам нищо против японските двигатели да са много здрави, но не са вечни. А цените на резервните части за Мерцедес и компания сигурно са много високи, но аз имам предвид по-народните - Форд, Опел, които все пак са по-евтини от японските, с които в крайна сметка с в сходни класове. VW се опитват да играят по-нависоко, отколкото могат и доста се пресилват като цени, според мен. Нито един автомобил не се проектира да бъде вечен, но очевидно повечето шофьори в България очакват точно това.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Мисля, че правим безмислени сравнения на несравними неща.
Ако вземем два еднакви автомобила, произведени в един и същ ден и в един и същ завод, но карани от различни водачи пак не може да се направи сравнение. Какво остава за различни марки от различни години и най-неправилното от различни класове.
Който е идвал до Видин знае в какво състояние е пътя Видин-Монтана.
Как тогава да сравним два автомобила - единия от Видин, а другия от Ихтиман например.
В една статия за качеството на Японските и Американските автомобили бе изтъкнат следният факт:
На два Японски автомобила се пада един производствен дефект, а на един Американски автомобил - два дефекта. Друг е въпроса къде се продават произведените в Япония автомобили.
1989г. в Германия, по-точно в Мюнхен, ми направи впечетление, че уокмен SONY бе два пъти по-скъп от аналогичния модел на PHILIPS. На това май му казваха икономическа дискриминация.
И накрая. Ако правим сравнение, то би следвало да се прави само за нови автомобили. В противен случай трябва да се отчитат както обективните така и субективните фактори. Иначе само си гибим времето.
Ако вземем два еднакви автомобила, произведени в един и същ ден и в един и същ завод, но карани от различни водачи пак не може да се направи сравнение. Какво остава за различни марки от различни години и най-неправилното от различни класове.
Който е идвал до Видин знае в какво състояние е пътя Видин-Монтана.
Как тогава да сравним два автомобила - единия от Видин, а другия от Ихтиман например.
В една статия за качеството на Японските и Американските автомобили бе изтъкнат следният факт:
На два Японски автомобила се пада един производствен дефект, а на един Американски автомобил - два дефекта. Друг е въпроса къде се продават произведените в Япония автомобили.
1989г. в Германия, по-точно в Мюнхен, ми направи впечетление, че уокмен SONY бе два пъти по-скъп от аналогичния модел на PHILIPS. На това май му казваха икономическа дискриминация.
И накрая. Ако правим сравнение, то би следвало да се прави само за нови автомобили. В противен случай трябва да се отчитат както обективните така и субективните фактори. Иначе само си гибим времето.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да ти кажа честно нямам идея с какви части са били сменени оригиналните, но може да бъдеш сигурен че не са били боклуци. И в крайна сметка не е важно с какво се сменени, защото оригиналните на Голфа са вече история за разлика от тези на Форда.valboy написа:Сега остава да кажеш, че всички сменени части са били оригинални и сменени както трябва и ще ме убедиш напълно...
Може би най-големия плюс на ФВ-то са евтините части и това че общо взето всеки гаражен майстор може да го оправи. Също така са толкова масови чи едва ли ще се затрудни човек да намери каквото и да е. Това не означава че колата е добра или лоша, просто е достъпна за повечето хора.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе колеги и колежки, не знам кой какви впечатлениея има от колите на VAG, но аз като бивш собственик на такива /два "прочути" модела от "върховите" им марки/ заявявам, че не искам и да видя повече някой от тях въпреки, че повечето ми приятели често ме натоварват психически да им лежа под "самолетите" - в техните очи се водя нещо като спец /леле ужас, а по принцип съм дърводелец - не искам да ви описвам с колко зор съм се преквалифицирал/. Просто това са коли пълни с някакви инжинерни недоразумения /предница - голяма, двигател - малък, място - много, ремонти - невъзможни: е кажете ми как успяха.; Смяна на ангренаж - еми защо да не разглобим колата преди това!; двг. голям - радиатор малък, обич. раб. температура - 110 - 120градуса е и това е хубаво често си сменяваш гарнитурата и те така и така вече са отишли и гумичките на клапаните та излиза икономично с едно отваряне на главата комплексно обслужване; е вижте тука постваме, че спирачната течност се сменяла на 2г. - е при VAG се сменя ежегодно - абсолютно задължетилно е в багажника да има комплект спирачни маркучета, те наистина изкарват невероятно малко; пожарогасителя им е винаги готов - пушеците от към таблото и двг. отсек са нещо често, кабелите са по зле от руските,за това първото което се прави е да се инсталира шалтер на главния кабел - пести много разходи по възстановяването на ел. с-мата и предотвратява по-сериозни пожари: е аз карах със слаби акумолатори и като дадеше някъде на късо просто му свършваше паура и т.н./. Въобще по тази тема може да се пише дълго, но както са написали в един брой на "Ауто билд" явно феновете на им са някакъви ултраси и не се плашат от множеството дефекти и твърде солените цени на ремонтите и продължават да си ги купуват. Това с евтините части и евтината подръжка е пълен мит - качествените части са доста скъпи, ремонтите са особено трудоемки /смяна на носач на сиера например става за 20м. пред блока без въобще да се задъхам - същата операция на аудито ми скъса нервите и ми отне половин ден/ - евтините части ..... е за тях няма да говоря.
Който иска да си кара VW и Аудитата, аз не издържах, просто тези "дребни", но циклично повтарящи се проблеми разклатиха из основи мнението ми за немската инж. мисъл!
Който иска да си кара VW и Аудитата, аз не издържах, просто тези "дребни", но циклично повтарящи се проблеми разклатиха из основи мнението ми за немската инж. мисъл!
- n-shaved
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 04 май 2006, 20:18
- Модел на автомобила: Escort '87 1.6i 90hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ЕВАЛАchains написа:Абе колеги и колежки, не знам кой какви впечатлениея има от колите на VAG, но аз като бивш собственик на такива /два "прочути" модела от "върховите" им марки/ заявявам, че не искам и да видя повече някой от тях въпреки, че повечето ми приятели често ме натоварват психически да им лежа под "самолетите" - в техните очи се водя нещо като спец /леле ужас, а по принцип съм дърводелец - не искам да ви описвам с колко зор съм се преквалифицирал/. Просто това са коли пълни с някакви инжинерни недоразумения /предница - голяма, двигател - малък, място - много, ремонти - невъзможни: е кажете ми как успяха.; Смяна на ангренаж - еми защо да не разглобим колата преди това!; двг. голям - радиатор малък, обич. раб. температура - 110 - 120градуса е и това е хубаво често си сменяваш гарнитурата и те така и така вече са отишли и гумичките на клапаните та излиза икономично с едно отваряне на главата комплексно обслужване; е вижте тука постваме, че спирачната течност се сменяла на 2г. - е при VAG се сменя ежегодно - абсолютно задължетилно е в багажника да има комплект спирачни маркучета, те наистина изкарват невероятно малко; пожарогасителя им е винаги готов - пушеците от към таблото и двг. отсек са нещо често, кабелите са по зле от руските,за това първото което се прави е да се инсталира шалтер на главния кабел - пести много разходи по възстановяването на ел. с-мата и предотвратява по-сериозни пожари: е аз карах със слаби акумолатори и като дадеше някъде на късо просто му свършваше паура и т.н./. Въобще по тази тема може да се пише дълго, но както са написали в един брой на "Ауто билд" явно феновете на им са някакъви ултраси и не се плашат от множеството дефекти и твърде солените цени на ремонтите и продължават да си ги купуват. Това с евтините части и евтината подръжка е пълен мит - качествените части са доста скъпи, ремонтите са особено трудоемки /смяна на носач на сиера например става за 20м. пред блока без въобще да се задъхам - същата операция на аудито ми скъса нервите и ми отне половин ден/ - евтините части ..... е за тях няма да говоря.
Който иска да си кара VW и Аудитата, аз не издържах, просто тези "дребни", но циклично повтарящи се проблеми разклатиха из основи мнението ми за немската инж. мисъл!

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Като минавам се маскирам на "коледна елха" , затова нема да ме фанете...valboy написа:Ае, той си е нащрек като минава през Кървава.. ааа Красна поляна, ама ...demiro написа:Абе тоз човек,няма ли кой да му хвърли един бой..........snaiperisto написа:..... прекалено си величаете ЧУПЛИВИТЕ фордове....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Не трябваше да драскам в тая тема , щото фордаджийте са мнозинство.
Като говорех за Голф имах предвид Голф2 , такива съм имал и по мое време такива се караха...и въобще говорех за колите около 83-93г....
А па ако искате мноо да знаете : любимата ми кола е Ауди 100СС , нека някой да каже лоша дума за него ? Па дори и да каже...мноо важно...важното е удоволствието да го караш (това удоволствие което не го изпитвам като карам Мондеото).
И не се напъвайте много...
...дрън-дрън...мноо важно...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Явно такъв тие късметът - защо друг не се оплака!?snaiperisto написа:Щото съм мазохист , направих му климатика иоще стотина неща и вече ми е мноо "скъп" , ма не описвам последните "приключения щото ми писна...па и станах "за резил".red написа:що не го продадеш това Мони да не те мъчи толкова....аз добра дума не чух
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта