Защо цените на колите втора употреба са такива
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Защо цените на колите втора употреба са такива
Мисълта ми е следната: защо, например, една фиеста 94 година с определени екстри е с почти същата, ако не и по-висока цена от един ескорт 94 година, та може и някое мондео дори
Годините са примерни, но това важи не само за Фордовете, а и за доста други марки.
Годините са примерни, но това важи не само за Фордовете, а и за доста други марки.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
То е ясно бе колега : малките коли се водят "икономични" , а БГ-драйверите гледат да икономисат 67стотинки на 100км. и карат "сапунерки" (изключение правят тези които си вземат малка кола за да им е лесна за каране и паркиране).
Та , пазара определя цените , Фиестата е по търсен автомобил от Ескорта и за това е с такава цена....а па ако сложиш едно Скорпио в авто къща ... там ще си изгние...да ме извиняват колегите с тези автомобили , и щото знам че ще има "БУРНИ ОПРОВЕРЖЕНИЯ" ще ви кажа следното : уважавам Скорпиото....Ауди 100...БМВ 5-7 серия...и всички "кораби"...ама това е истината (НЕ уважавам Мондео).
Та , пазара определя цените , Фиестата е по търсен автомобил от Ескорта и за това е с такава цена....а па ако сложиш едно Скорпио в авто къща ... там ще си изгние...да ме извиняват колегите с тези автомобили , и щото знам че ще има "БУРНИ ОПРОВЕРЖЕНИЯ" ще ви кажа следното : уважавам Скорпиото....Ауди 100...БМВ 5-7 серия...и всички "кораби"...ама това е истината (НЕ уважавам Мондео).
...дрън-дрън...мноо важно...
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз пък мога да кажа че малолитражките не винаги се оказват с малък разход.Може би плюсът им е по-малките габарити.Инъче малкия мотор за да върви както трябва извънграда трябва да му подаваш повече гориво, и така нещата се изравняват.В града ти дава по малък Разход както каза колегата Snaiperisto наистина 67 стотинки на 100. И като прибавиш това че ако се качат в малка кола като Фиеста 4-5 души прехода от 30-тина километра им създава доста некомфортно усещане.
Малката кола си заслужава ако караш почти и само в градски условия.
"За всеки влак си има пътници".
Малката кола си заслужава ако караш почти и само в градски условия.
"За всеки влак си има пътници".
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
бе бягай ги тия малки коли , аз не мога се събра , пък ако реша да кача още някой и да сложим и багаж и няма място да си сложа бутилката с вода.....глупава работа. Пестиш 2-4 лв на 100 км и нито возията ти возия нито комфорт нито място за багаж нищо.....пълен ташак
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
От край време малките коли държат повече цена Фиеста, Корса, Пежо 205 едно време и т.н. Аз лично не виждам нищо хубаво в малките коли и никога не бих карал, но хората имат различни нужди. Повечето искат икономична, практична и т.н., все работи дето хич не ми правят впечатление на мен лично. Друго си е да си е дълга, хубава, тежка и масивна машина... красота! 

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 26 ное 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i DOHC 1990год
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде и аз да кажа: карам Скорпио/както се вижда/ и съм доволен, много комфортна и с добра возия въпреки годините си. Преди карах Вектра седан 2.0 куб. и тя беше готина докато не и смених амортесьорите/задните оригинално бяха помпещи/. Разхода на Скорпиото в града е 9.5-10 л на 100 км./разбирасе без ръчкане/, а познавам хора със съпунерки и тяхния разход май не е кой знае колко по-малко. Та с 2 думи привърженик съм на големите коли.
това е вярно, 1 такова 95 год full екстри в Плевен стоя маса време на 7000 лв. и на края на "примоция" 5000 лв и веднага го лапнаха, айде да си купя малка кола, никогаа па ако сложиш едно Скорпио в авто къща ... там ще си изгние...


- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Ейй що работи се изписаха.... тцтцтц! Дали са карали и малка и голяма кола та да ги сравняват? Щот аз съм - имахме семеен бус- toyota liteace, служебно съм вилнял с Jeep Gran Cherokee и сега съм с фиеста /и на 1 мондео навъртях наколко хиляди, ама него направо не го броя/! Странно нали? Е да ама не!
Защо взехме фиеста /освен случайния фактор
/. Караме основно градско с ежедневно неколкократно паркиране в центъра на софия+ обиколки по малките еднопосочни улички. Пробвал съм го и с буса... не си е работа на 50% от завоите се спира, задна, аре пак... докат го земеш на 1 боя разстояние. Колегите дет не са се опитвали да паркират в центъра просто не могат да знаят какав ужас е.
Дрег фактор: ми ние сме двама... за нас багажник са и задните седалки. Когато тръгваме в отпуск или на път мъкнем 2 куфара, телевизор, столчета, чъдър, плажна чанта дет събира 6 бутилки от 2.5 литра и т.н. В багажника се кипри и газовата бутилка. Е и да взема по- гляма пак ще нахвърлям по нещо на задната седалка. Ама тя така или иначе не ни трябва- за какво да я возя празна? По- голяма си трябва на семейните с деца.
Дълъг път- ми доста пътуваме вкл и извън страната. Проблеми няма от това, че колата е малка.
Тия митове с еднаквия разход на 2.0 с на 1.1 двигателя са приказки за баба ми. А и не може да се сравнява пускането по инерция на 2.0 със зверското ръчкане на 1.1 и да се каже ми то почти същото. Разлика има, а при 30000 км годишно се усеща.
И сега да кажа- по- голямата е по- хубава, ама не и за нас в момента. Даже ще ни е в пречка като цяло. Е ако тръгнем 4-ма в колата вече не е удобно де. А пък 4-ма с багаж си е направо сложно...
Защо взехме фиеста /освен случайния фактор

Дрег фактор: ми ние сме двама... за нас багажник са и задните седалки. Когато тръгваме в отпуск или на път мъкнем 2 куфара, телевизор, столчета, чъдър, плажна чанта дет събира 6 бутилки от 2.5 литра и т.н. В багажника се кипри и газовата бутилка. Е и да взема по- гляма пак ще нахвърлям по нещо на задната седалка. Ама тя така или иначе не ни трябва- за какво да я возя празна? По- голяма си трябва на семейните с деца.
Дълъг път- ми доста пътуваме вкл и извън страната. Проблеми няма от това, че колата е малка.
Тия митове с еднаквия разход на 2.0 с на 1.1 двигателя са приказки за баба ми. А и не може да се сравнява пускането по инерция на 2.0 със зверското ръчкане на 1.1 и да се каже ми то почти същото. Разлика има, а при 30000 км годишно се усеща.
И сега да кажа- по- голямата е по- хубава, ама не и за нас в момента. Даже ще ни е в пречка като цяло. Е ако тръгнем 4-ма в колата вече не е удобно де. А пък 4-ма с багаж си е направо сложно...

БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съгласен съм с колегата писал преди мен, но само донякъде. Да ти кажа.. за година и нещо.. не съм имал чак такива трудности с паркирането на мондеото в София. Както знаете.. няма голяма разлика дали си с по-голяма или по-малка кола..все няма паркоместа
. Виж ако си със СМАРТ..да.. там е различно...Имам колеги с фиеста и др. "малки" коли.. ми и на тях им е много зор да си намерят място. А за дълъг път не мисля че има смисъл от спор. Ние сме двама и да ти кажа Мондеото си е колата за мен.. удобно, просторно, има мощ , не е като да се чудя ЗИЛ-а ли ще ме изпревари на Витиня или аз него. Имах Голф 2 (не е с пернишка регистрация и НЯМАШЕ ремус
). След пътуване до морето.. все едно бяха ме ритали в бъбреците.. а с Мони не е така. Затова за мен малката кола е неизгодна, не си струва парите. По-малко от средния клас не бих си купил.
Сори за леко разпокъсания пост, но още ми се спи



Сори за леко разпокъсания пост, но още ми се спи

- samorasliche
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лично за себе си аз разделям колите на малки, големи и средни. Когато си взимах ескорта 1 от нещата, които ме насочи към него е точно големината му - не беше някаква грамадна щайга, в която трябва да сядам на възглавничка на шофьорското място и да се абонирам за някоя бензиностанция, че да насмогвам за горивото, нито пък беше прекалено малка и да се чудя как да си напъхам краката, как да не си удрям колената във волана и къде да си дяна багажа. За паркирането и лавирането из малки улички пък да не говорим ако съм с нещо голямо, на което не знаеш къде му почва предния капак и къде свършва багажника. Доволна съм от големината на ескорта, от разхода му и че не съм в сапунерка.
И за да не ме нападнат колегите ще уточня, че съм карала и големи коли, и малки, но няма да забравя как се бута ауди на оживена улица / лелеее как тежи тая пущина/ и колко време ми бяха сини краката и лактите от 1 фиестичка........
Така, че най-важно е човек да си прецени с каква цел си взима кола
И за да не ме нападнат колегите ще уточня, че съм карала и големи коли, и малки, но няма да забравя как се бута ауди на оживена улица / лелеее как тежи тая пущина/ и колко време ми бяха сини краката и лактите от 1 фиестичка........

Така, че най-важно е човек да си прецени с каква цел си взима кола

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Спокойно не се препирайте.
Големата кола си е голяма. Скорпио седан събира 40 тухли четворки и 40 единични и багажника се затваря без насилие. Освен това имам и бебе. Като тръгнем надалече, а аз съм роден в Ямбол, и се почва от датското креватче (добре че е сгъваемо) пакет памперси чанта с дрехи за изпът, чанта с храна (всичко за бебето) , телевизора не излиза от багажника и за нас и сина ми колкото място остане толкова багаж и вземаме. А разхода при 90 км/ч е 6.1-6.2, както е по книгата. До белоградчик отивам и се връщам с 10 лв. V-пауър рейсинг 100 и като си напълня 5 бутилки от 10 л. с планинска вода съм на нула. Хем полезно,хем приятно.
Малката кола си е малка малко багаж събира и малко й трябва да паркира. За София е идеална, особено ако е Смарт.
Големата кола си е голяма. Скорпио седан събира 40 тухли четворки и 40 единични и багажника се затваря без насилие. Освен това имам и бебе. Като тръгнем надалече, а аз съм роден в Ямбол, и се почва от датското креватче (добре че е сгъваемо) пакет памперси чанта с дрехи за изпът, чанта с храна (всичко за бебето) , телевизора не излиза от багажника и за нас и сина ми колкото място остане толкова багаж и вземаме. А разхода при 90 км/ч е 6.1-6.2, както е по книгата. До белоградчик отивам и се връщам с 10 лв. V-пауър рейсинг 100 и като си напълня 5 бутилки от 10 л. с планинска вода съм на нула. Хем полезно,хем приятно.
Малката кола си е малка малко багаж събира и малко й трябва да паркира. За София е идеална, особено ако е Смарт.
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
S@sel@ написа:
Защо взехме фиеста /освен случайния фактор/. Караме основно градско с ежедневно неколкократно паркиране в центъра на софия+ обиколки по малките еднопосочни улички. Пробвал съм го и с буса... не си е работа на 50% от завоите се спира, задна, аре пак... докат го земеш на 1 боя разстояние.
Дълъг път- ми доста пътуваме вкл и извън страната. Проблеми няма от това, че колата е малка.
Абе за бус не знам, ама със сигурност мога да кажа че сиерата (това ми е бившата кола) е в пъти по маневрена от ескорта, и от Опел Корса (случва ми се да карам една на последък), най - елементарно има улици кадето сиерката си правеше обратния от раз а корсата не може

Що се отнася до паркирането тоя половин, маскимум един метър разлика в дължината не е проблем при търсенето, кадето влиза фиеста, почти винаги има място и S-класа..._SLiThER_ написа:Rick написа:
Друго си е да си е дълга, хубава, тежка и масивна машина... красота!
Да и като излезеш да се чудиш къде да я паркираш
А и за пътуването извън София, ми приятел, не може да твърдиш, че при скорост от 120+ твойта кола не те изморява... просто междуосието и е малко и седи по много различен начин..
Но не искам да оставям впечатление, че малките коли са лоши, просто изкавам лично мнение, все пак си има различни вкусове... :wink[/quote]
Love sucks......true love swallows!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Чакайте и аз да се включа. Ами и аз съм с малка кола. Висок съм 187 и достатъчно комфортно ми е и в града и до София или Варна например. А най ми харесва динамиката на колата в градски условия. Тва да видиш че текът последните секунди от зеленото на светофара и като я настъпиш и минаваш. Или пък да правиш смешни от светофар до светофар селските гъзари с Голфове или Калибри
А пък от Търново към Ловеч се гонихме с едно BMW 324td. Горкото голям зор видя. Накрая понеже пътя почна да става лош и викам чакай да го пусна да го видя какво е. Едвам му видях табелата от облака сажди.
Иначе вярно че като седне някой на седалката зад мен ако е по дълъг се оплаква че му е тясно ама аз там не сядам и тва не ме бърка.
С предишната Фиеста ходихме 4ма човека на море и се събрахме заедно с багажа. Вярно че нямам газова бутилка а и бяхме мъже - с по малко багаж ходим на море от жените

А пък от Търново към Ловеч се гонихме с едно BMW 324td. Горкото голям зор видя. Накрая понеже пътя почна да става лош и викам чакай да го пусна да го видя какво е. Едвам му видях табелата от облака сажди.
Иначе вярно че като седне някой на седалката зад мен ако е по дълъг се оплаква че му е тясно ама аз там не сядам и тва не ме бърка.
С предишната Фиеста ходихме 4ма човека на море и се събрахме заедно с багажа. Вярно че нямам газова бутилка а и бяхме мъже - с по малко багаж ходим на море от жените

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
абе аз попринцип нали нямам години (на 17 съм) но съм карал и 2те ни коли (мондео и ескорт) и то неведнъж, и мога да кажа че мондеото просто е много, много по-тихо, много по-меко вози а и макар с малък двигател (1.6) 90те му коня дърпат здраво! седалките са големи и удобни, вярно педалите са много меки и контрола е малко труден, но се свиква. Вярно като маневреност ескорта е по-къс и се обръща с няколко маневри в двора (малък е, двора), а мондеото - зор. Но и за градско и за дълго голямата кола си е удоволствие ! А и големите коли правят впечатление 

- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Пишете ме и мен при големите
От малките ме е страх (нагледал съм се на ударени коли и...).
В по-големите коли освен повечето пространство(което аз мноого обичам) има много повече вложена мисъл. Материалите са по-качествени, по-добре стъпват на пътя, по тихи са и не те е страх,че ако те блъсне велосипедист ще те насини
Поддръжката е малко по-скъпа ама...човек си преценя.
На малките готиното им е,че с един мотор от порядъка на 1600кубика може наистина много успешно да се ебаваш с разни бързи БМВта, Фолксвагени и т.н.
а сиерата (или скорпио май беше в дадения пример) има по-малък радиус на завой от корса, защото е със задно и птпред няма полуоски, които ограничават волана. А "на пета" ще е още по-бързо обръщането

От малките ме е страх (нагледал съм се на ударени коли и...).
В по-големите коли освен повечето пространство(което аз мноого обичам) има много повече вложена мисъл. Материалите са по-качествени, по-добре стъпват на пътя, по тихи са и не те е страх,че ако те блъсне велосипедист ще те насини

Поддръжката е малко по-скъпа ама...човек си преценя.
На малките готиното им е,че с един мотор от порядъка на 1600кубика може наистина много успешно да се ебаваш с разни бързи БМВта, Фолксвагени и т.н.
а сиерата (или скорпио май беше в дадения пример) има по-малък радиус на завой от корса, защото е със задно и птпред няма полуоски, които ограничават волана. А "на пета" ще е още по-бързо обръщането

"It's a triumph of handling over power!"


- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
ама за сkорпиото и сиерата колко си прав идея си нямаш.страшно маневрени са дъртите кучета и са здрави мамицата им.аз имам чувството че колите правени за тогавашните условия отговарят идеално и се справят идеално с днешните български....визирам пътищата с дупки , павета качество на горивото и т.н. и т.н. , а новите постоянно издъхват в тая Българска обстановка на движение , по прилягаща на пътищата в Афганистан например 

оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Айде от онзи ден и аз станах компетентен точно по темата.Карах за малко една Корса,ами то ужас,че и по-долната степен на ужаса дори
То вярно че Опела не е като колите,ама все пак
Едно че друса,клати се и усетих всяко камъче по пътя,ами и като вдигнах 120 и все едно че ще литна.А Моню на 120 имам чувството че ако хукна да бягам и ще го мина.И друго че на всеки ТИР срещу теб то не е клатене, то не е ударна вълна-страх ме хваща.Днес в "24 часа"имаше една статия за това дето като се разминали с тира и се завъртял фолксвагена на 360 градуса от ударната вълна и се хакнал в една мантинела и 5 год.дете останало на място.Ужас


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта