Много електроника не е на добре
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
Ами ако може да се вярва на каталозите, те пуказват това:
- Ford Sierra 2.0
- Начало производства: январь 1990
Окончание производства: октябрь 1992
Кузов: 3 дв. хэтчбек
Двигатель
Наддув: нет
Мощность, л.с.: 105
Достигается при об. в мин.: 5500
Объем двигателя, куб. см.: 1998
Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 166 / 3000
Максимальная скорость, км/ч: 183
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 10.8
Марка топлива: бензин
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 7.5
Клапанов на цилиндр: 2
Система газораспределения: ohc
Система питания: карбюратор
Диaметр цилиндра, мм: 86
Ход поршня, мм: 86
Коэффициент сжатия: 10.3
- Ford Sierra 2.0i
- Начало производства: январь 1990
Окончание производства: апрель 1993
Кузов: 3 дв. хэтчбек
Двигатель
Наддув: нет
Мощность, л.с.: 120
Достигается при об. в мин.: 5600
Объем двигателя, куб. см.: 1998
Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 171 / 2500
Максимальная скорость, км/ч: 190
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 10
Марка топлива: бензин
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 7.8
Клапанов на цилиндр: 2
Система газораспределения: ohc
Система питания: инжектор
Диaметр цилиндра, мм: 86
Ход поршня, мм: 86
Коэффициент сжатия: 10.3
- Какво имаме при инджексиона в повече ? 15 к.с , 7км по-голяма скорост ,5 Нм. 0,8 сек по-бърз до 100 и всичко това е увеличило разхода със 300 мл.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
Хайде да погледнем и Ескортите, една и съща кубатура и можност, стария 8 клапанов CVH. срещу мудерния 16 клапанов Zetec. карбуратур с-щу инджексион.

- Ford Escort 1.6
- Начало производства: сентябрь 1990
Окончание производства: сентябрь 1992
Кузов: 5 дв. хэтчбек
Двигатель
Наддув: нет
Мощность, л.с.: 90
Достигается при об. в мин.: 5800
Объем двигателя, куб. см.: 1597
Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 126 / 4000
Максимальная скорость, км/ч: 177
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 11.8
Марка топлива: бензин
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 7.2
Клапанов на цилиндр: 2
Система газораспределения: ohc
Система питания: карбюратор
Диaметр цилиндра, мм: 80
Ход поршня, мм: 79.5
Коэффициент сжатия: 9.5
- Ford Escort 1.6i
- Начало производства: сентябрь 1992
Окончание производства: январь 1995
Кузов: 5 дв. хэтчбек
Двигатель
Наддув: нет
Мощность, л.с.: 90
Достигается при об. в мин.: 5500
Объем двигателя, куб. см.: 1597
Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 134 / 3000
Максимальная скорость, км/ч: 177
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 12.3
Марка топлива: бензин
Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 7.2
Клапанов на цилиндр: 4
Система газораспределения: dohc
Система питания: инжектор
Диaметр цилиндра, мм: 76
Ход поршня, мм: 88
Коэффициент сжатия: 10.1


- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
Да, 15% повече мощност, при почти същия разход. Това с Ескорта не върши работа, двигателите са различни. Виж диаметъра и хода на буталото, освен това единия е доста по-разреден. При Сиера са абсолютно еднакви.
Освен това, тук не отчитаме разликите във вредните емисии. Предполагам, предимството на инжекциона ще е още по-голямо.
Освен това, тук не отчитаме разликите във вредните емисии. Предполагам, предимството на инжекциона ще е още по-голямо.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
На практика опасността идва от желанието на фирмите производители да следят състоянието на продадените автомобили през Интернет и евентуално да коригират някой от параметрите в работата на двигателя и системите за сигурност.
Нещо като системата на Windows, при коята компютъра изпраща до сърверите на Microsoft съобщение за възникнала грешка, а те пишат "кръпката" която да коригира проблема.
Нещо подобно се прави в болидите от Формула 1, но от бокса.
Иначе си е голям кеф като сипеш кофти гориво от Форд да ти пратят съобщение на дисплея, че горивото е с ниско октаново число и фирмата е ъпдейтвала програмата за управление на впръскването с цел намаляване на вредните емисии или подобряване на динамиката.
Нещо като системата на Windows, при коята компютъра изпраща до сърверите на Microsoft съобщение за възникнала грешка, а те пишат "кръпката" която да коригира проблема.
Нещо подобно се прави в болидите от Формула 1, но от бокса.
Иначе си е голям кеф като сипеш кофти гориво от Форд да ти пратят съобщение на дисплея, че горивото е с ниско октаново число и фирмата е ъпдейтвала програмата за управление на впръскването с цел намаляване на вредните емисии или подобряване на динамиката.

-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
Аз на моя майстор съм му казал, че следващата кола той ще ми я сглобява. Не искам нито хидравлика, нито електроника...нищо. Искам да стават всякакви свещи, да става обикновена газова уредба и т.н.



Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
Не разбирам защо ми хвалите електрониката? били по-безопасни! Ами нека ги направят така, че да могат да се карат без книжки
За това Toyota отново изтегля коли от пазара, Lexus спря продажбите на LS 600 и LS 600h.Този път е проблем във Софтуера, завъртането на волана в крайно ляво/дясно полужение не съответствало с това на колелата.По скоро проблеима е друг,...правиш обратен завой, при пускане на волана той се изправя но гумите не
сега щели да сменят софтуера. Още от самото начало отклонихме темата и намесихме нашите прости компютри които отговарят само за запалването . Тук става въпрос за новите технологии които командват абсолутно всичко в колата и шофьра трябва само да управлява, ами за това не се искат почти никакви умения, аз въртях волана още на 8 год.
Да не говорим, че вече нито една марка не може да се оттарве от проблеми в електрониката, дори Мерцедес, Ауди и БМВ.



- Ето и статията за Lexus http://ams.bg/?act=content&rec=8538" onclick="window.open(this.href);return false;
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много електроника не е на добре
не забравяй че софтуера не го пише Тойота ,а фирма като Майкрософт ,нито пък компонентите на компютъра ги е произвела тя,
автомобилната компания обаче обира всички негативи,тъй като тя продава колата на клиента и тя носи отговорност
така че това не е критерий да няма електроника в колите
автомобилната компания обаче обира всички негативи,тъй като тя продава колата на клиента и тя носи отговорност
така че това не е критерий да няма електроника в колите
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта