ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 08 сеп 2008, 18:51
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Край няма да пипна нищо повече по тази кола тази вечер ми се случи най - неприатното нещо което дори немога и да си представя че може да се случи ...
слизам аз във 00:30 часа просто защото ме човърка нещо и искам да проверя отново маркучите и другите простотии на малоумната си кола недай си боже виждам че единия маркуч за вакуума е изваден викам си супер най накрая я оправих .. но уви понеже немога да бръкна до там буксата на динамото ми пречи реших да я извадя извадих я , бъркам - наместих маркуча и в момента когато си вадя ръката измежду колекторите и динамото гривната ми се опира във буксата на динамото някакви искри излязаха и имах чувството че сичкия ток на света беще ме праснал понеже немога да си изкарам раката заклещена от паника гривната ми направо се стопи е ако не сте виждали разтопено сребро върхо човешка плът обадете се ще ви покажа първата ми мисал беше да спра тока по някакав начин но незнаех дали да мсиля за оганя и заклещената ми къка която вече си беше на виглен ... протягам се с последни сили и откачих клемата на акомулатора тока ме пусна но горенето продалжи напанах си зрдаво ръката и я отклещих
и в крайна сметка откачен вакум МИЗЕРНА кола ФОРД откачена клема и дланта ми и част от китката на въглен разтопена гривна по кожата ми
после извиках майка ми и вече помня че ми прилоша и се събудих на леглото сас студена карпа на челото
няма какво да казвам повече
Бродава се форд фиеста 97-ма ел мел климатик 1.4 16 в
както са казали хората най - хубавият форд е продадения !
слизам аз във 00:30 часа просто защото ме човърка нещо и искам да проверя отново маркучите и другите простотии на малоумната си кола недай си боже виждам че единия маркуч за вакуума е изваден викам си супер най накрая я оправих .. но уви понеже немога да бръкна до там буксата на динамото ми пречи реших да я извадя извадих я , бъркам - наместих маркуча и в момента когато си вадя ръката измежду колекторите и динамото гривната ми се опира във буксата на динамото някакви искри излязаха и имах чувството че сичкия ток на света беще ме праснал понеже немога да си изкарам раката заклещена от паника гривната ми направо се стопи е ако не сте виждали разтопено сребро върхо човешка плът обадете се ще ви покажа първата ми мисал беше да спра тока по някакав начин но незнаех дали да мсиля за оганя и заклещената ми къка която вече си беше на виглен ... протягам се с последни сили и откачих клемата на акомулатора тока ме пусна но горенето продалжи напанах си зрдаво ръката и я отклещих
и в крайна сметка откачен вакум МИЗЕРНА кола ФОРД откачена клема и дланта ми и част от китката на въглен разтопена гривна по кожата ми
после извиках майка ми и вече помня че ми прилоша и се събудих на леглото сас студена карпа на челото
няма какво да казвам повече
Бродава се форд фиеста 97-ма ел мел климатик 1.4 16 в
както са казали хората най - хубавият форд е продадения !
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
както са казали други хора:
Проблема не е в бобината, а...
Попитай, те ще ти обяснят
Проблема не е в бобината, а...
Попитай, те ще ти обяснят

- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
МИХАИЛЧО,
Ти защо си мислиш, че подобно нещо не може да ти се случи и с друга марка автомобил? Явно си афектиран, та правиш такива крайни заключения. Ако има и други причини, т.е. просто не си доволен от колата си, то това вече е друго нещо.
И дано бързо да ти се възстанови ръката от инцидента!
Ти защо си мислиш, че подобно нещо не може да ти се случи и с друга марка автомобил? Явно си афектиран, та правиш такива крайни заключения. Ако има и други причини, т.е. просто не си доволен от колата си, то това вече е друго нещо.
И дано бързо да ти се възстанови ръката от инцидента!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
АКо си мислиш ,че с друга марка автомобил няма да имаш същите проблеми жестоко се лъжеш.. На чичо ми алфата 1.8 ТДИ за да и смениш подгряващите свещи трябва или да извадиш ГНП или да разглобиш мотора или да извадиш целия мотор.. Той успя да смени 1 и се отказа да я кара сега гние пред нас от 3 седмици...Мога да ти кажа ,че форда колкото и да има неудобни неща за смяна е кола доста лесна за ремонт! И аз сбъърках като теб точно на колектора и вчера си скъсах сребърната гривна..
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Вие па с ланците ,гривните и пръстените ли правите ремонтите по колите си??
Забравих да спомена и чесовника от RADO....
Оправяй се бързо с изгарянията по ръката,стагай фиестата и друг път жена и кола няма да бараш с железа по ръцете



Забравих да спомена и чесовника от RADO....
Оправяй се бързо с изгарянията по ръката,стагай фиестата и друг път жена и кола няма да бараш с железа по ръцете

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Приятелю, на тъмно се проверява само дали не ти прескача искра от кабелите и свещите и може да бъркаш под полата на жена. Всяко отклонение от правилото не носи нищо добро или най-малкото присмех на околните . Добре, че не ти се е подпалила инсталацията, че можеше да си изгориш целия.
Като човек, който над 30 години работи с токове мога да ти припомня основното правило при работа с ток - изключваш тока преди да направиш каквото и да е по инсталацията или около нея. Няма значение дали пипаш по GSM, компютър, готварска печка или автомобил. Преди много години една ИФА прегази шофьора си по анарогичен начин като твоя - човека не изключил акумулатора и бръкнал отпред да оправи някакъв мъркуч, но задействал стартера и камиона потегляйки на І-ва скорост го размазал на стената на работилницата. Обърни внимание, че дори и в подходящо за ремонт място стават нещастни случаи, а какво остава на тъмно.
Пожелавам ти да се оправиш по-бързо и дано си вземеш поука. Проблема не е във Форда. Същото може да ти се случи с всеки модел автомобил, ако не внимаваш и нарушаваш правилата.
Като човек, който над 30 години работи с токове мога да ти припомня основното правило при работа с ток - изключваш тока преди да направиш каквото и да е по инсталацията или около нея. Няма значение дали пипаш по GSM, компютър, готварска печка или автомобил. Преди много години една ИФА прегази шофьора си по анарогичен начин като твоя - човека не изключил акумулатора и бръкнал отпред да оправи някакъв мъркуч, но задействал стартера и камиона потегляйки на І-ва скорост го размазал на стената на работилницата. Обърни внимание, че дори и в подходящо за ремонт място стават нещастни случаи, а какво остава на тъмно.
Пожелавам ти да се оправиш по-бързо и дано си вземеш поука. Проблема не е във Форда. Същото може да ти се случи с всеки модел автомобил, ако не внимаваш и нарушаваш правилата.
- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Изключително креативна мисъл на автора.Ако не беше Форд а беше примерно Пасат динамото щеше да е на задния мост,а колекторите при спирачните дискове....стига глупости,каквато и кола да беше същото щеше да ти се случи,защото не мислиш като работиш и работиш не когато трябва.Какво ти пречеше сутринта да провериш на бистър ум и отпочинал,а ти си решил в полунощ по колата да пипаш.Знам,че е гадно,знам,че е нещастие,ама Форд не ти е виновен,че си се издънил.Заради нескопосаността си другия път може да обвиниш Световната криза,фазата на луната или земното притегляне,но каквото и да говориш проблема ще си остане в теб,защото на българина винаги нещо му е виновно.Дано се оправиш по-бързо и преди да правиш нещо първо помисли! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Техническите ръководства обикновено започват с "Извадете клемите на акумулатора...." , но никой не ги чете тези важни подробности. Не казвам, че аз махам клемите, но така е правилно. Аналогично като при ремонт на ел. уред- първо вадиш щепсела от контакта и след това ръчкаш по него...

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Във 00:30 вече и под полата на жена не се бърка а направо в гащите и (ако има такива).nikolovvd написа:Приятелю, на тъмно се проверява само дали не ти прескача искра от кабелите и свещите и може да бъркаш под полата на жена. Всяко отклонение от правилото не носи нищо добро или най-малкото присмех на околните . Добре, че не ти се е подпалила инсталацията, че можеше да си изгориш целия.
Като човек, който над 30 години работи с токове мога да ти припомня основното правило при работа с ток - изключваш тока преди да направиш каквото и да е по инсталацията или около нея. Няма значение дали пипаш по GSM, компютър, готварска печка или автомобил. Преди много години една ИФА прегази шофьора си по анарогичен начин като твоя - човека не изключил акумулатора и бръкнал отпред да оправи някакъв мъркуч, но задействал стартера и камиона потегляйки на І-ва скорост го размазал на стената на работилницата. Обърни внимание, че дори и в подходящо за ремонт място стават нещастни случаи, а какво остава на тъмно.
Пожелавам ти да се оправиш по-бързо и дано си вземеш поука. Проблема не е във Форда. Същото може да ти се случи с всеки модел автомобил, ако не внимаваш и нарушаваш правилата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!

Няма лоша марка кола има мърляви собственици и пишман майстори разбирачи(не визирам тебе а принципно)!

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПОУЧЕТЕ СЕ ОТ ГРЕШКАТА МИ !!
Абсолютно ВСЯКА инструкция за работа по колата започва с "Откачете "+" клемата от акумулатора".
Не ти е виновна колата в случая.Това са елементарни правила.
Не ти е виновна колата в случая.Това са елементарни правила.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта