Вървят ли фордовете или са "куци коне"?
- RS TURBO
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
- Status: Извън линия
Какво ми е на тонаstangen написа:RS TURBO пооправи си тона малко ако искаш да те приемат на сериозно в този форум ! (вече имам доста оплаквания от теб и молба да затрия тази тема ! )
Колкото до кофтито Опели доста приятели имам с двулитрови Астри и на магистралата с по 3-5 човека си държат 220-230 км


И никъде не съм писал, че опелите са кофти


тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
- RS TURBO
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
- Status: Извън линия
ако трябва да съм честен си голем тупанstangen написа:Хехехе ти какво приемаш за актуалност ? Може би добрата кола се познава по кичозните спойлери и синият неон светещ отдоло ?

къде прочете или видя /вкл. мойта кола/ нещо подобно

исках да те светна че астра 115 кс неможе да направи 240, но има 150кс която ще ги направи по един или друг начин



тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
- RS TURBO
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
- Status: Извън линия
Ми и аз тва се опитвам да обесна на некои хора тук ама те рупат ли рупатred написа:Явно трябват истински психо тестове преди да се двата книжки!? Кой нормален човек по нашите пътища, че и с "Астра" ще кара с 240!?


тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За RS turbo:
Виж сега, очевидно си решил, че сме неква секта тук и се проявяваш като отрезвител. Похвално, но в този форум нещата не стоят така. Тук основно обменяме опит, за да решаваме проблемите на фордовете си по-лесно. Ако си забелязал, в други форуми дори не се говори за проблеми, защото техните коли са напрао железни. Целта на тази тема е не да си повярваме че фордовете се недостижими бегачки, а просто да си сверим часовниците с другите марки. И както виждаш хората споделят както успехи, така и провали в уличните гонки.
Сега конкретно по моя казус:
1. За стария ескорт - разстоянието от София до Чирпан е около 170 км и и е почти изцяло магистрала. При 200 км/ч СРЕДНА скорост това са 50 минути. Но аз не съм казал,че съм карал с такава скорост, защото това означава, че на места е трявало да карам с над 230 км/ч, което бе непостижимо за тази кола. Казах "скорости около 200 км/ч".Това означава скорост м/у 180 и 210 км/ч в 95% от времето, като над 195-200 само на спускане. Карал съм по този начин доста пъти и на колата и нямаше нищо. Само веднъж скъса гарнитура на главата, но причината беше лош монтаж на гарнитурата, а не голямото натоварване. Виждам, че разбираш, така че осъзнаваш че продължителното каране с висока скорост не е най-износващия режим на работа на двг. Писал съм кой е този режим и че често ми се случвало да карам и така, пак без последствия за колата.
2. За новия ескорт - колата върви доста добре за 1.8 - на равен път прави 200-205 независимо от товара, на спускане малко над 220, за изкачването ти казах. Това го казвам, базирайки се на сериозен опит - карал съм поне 50 различни марки и модели коли. Скоростите, които споменавам са точно такива, не съм преувеличил и 1 км/ч. Твой проблем е дали ми вярваш. Не претендирам че километража ми е абсолютно верен, не са ме спирали с над 150 км/ч /до тази скорост със сигурност е верен според радара/.
Само ще ти кажа съвсем прясна случка пак на вакарелското изкачване. На 2-ри се прибирах от пловдив и бързах много - карах над 170 почти постоянно. На вакарелския баир, в последната му, най - стръмна част ме засече еди ситроен С4 и намалих до 110. След това той почна да настъпва здраво, понеже се притесни. Изпреварих го със 170, на най-високата точка бях със 190. Бях само с приятелката ми, но с доста багаж - поне 100 кг.
Ако държиш, мога да ти покажа че това е истина, Вакарел не е далече
Виж сега, очевидно си решил, че сме неква секта тук и се проявяваш като отрезвител. Похвално, но в този форум нещата не стоят така. Тук основно обменяме опит, за да решаваме проблемите на фордовете си по-лесно. Ако си забелязал, в други форуми дори не се говори за проблеми, защото техните коли са напрао железни. Целта на тази тема е не да си повярваме че фордовете се недостижими бегачки, а просто да си сверим часовниците с другите марки. И както виждаш хората споделят както успехи, така и провали в уличните гонки.
Сега конкретно по моя казус:
1. За стария ескорт - разстоянието от София до Чирпан е около 170 км и и е почти изцяло магистрала. При 200 км/ч СРЕДНА скорост това са 50 минути. Но аз не съм казал,че съм карал с такава скорост, защото това означава, че на места е трявало да карам с над 230 км/ч, което бе непостижимо за тази кола. Казах "скорости около 200 км/ч".Това означава скорост м/у 180 и 210 км/ч в 95% от времето, като над 195-200 само на спускане. Карал съм по този начин доста пъти и на колата и нямаше нищо. Само веднъж скъса гарнитура на главата, но причината беше лош монтаж на гарнитурата, а не голямото натоварване. Виждам, че разбираш, така че осъзнаваш че продължителното каране с висока скорост не е най-износващия режим на работа на двг. Писал съм кой е този режим и че често ми се случвало да карам и така, пак без последствия за колата.
2. За новия ескорт - колата върви доста добре за 1.8 - на равен път прави 200-205 независимо от товара, на спускане малко над 220, за изкачването ти казах. Това го казвам, базирайки се на сериозен опит - карал съм поне 50 различни марки и модели коли. Скоростите, които споменавам са точно такива, не съм преувеличил и 1 км/ч. Твой проблем е дали ми вярваш. Не претендирам че километража ми е абсолютно верен, не са ме спирали с над 150 км/ч /до тази скорост със сигурност е верен според радара/.
Само ще ти кажа съвсем прясна случка пак на вакарелското изкачване. На 2-ри се прибирах от пловдив и бързах много - карах над 170 почти постоянно. На вакарелския баир, в последната му, най - стръмна част ме засече еди ситроен С4 и намалих до 110. След това той почна да настъпва здраво, понеже се притесни. Изпреварих го със 170, на най-високата точка бях със 190. Бях само с приятелката ми, но с доста багаж - поне 100 кг.
Ако държиш, мога да ти покажа че това е истина, Вакарел не е далече
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Тази тема както Racer11 написа е просто за да си сверим часовниците с другите марки.
Моя човек с 210 на Сливница ги направи по възможно най-безопасния начин (доколкото може да има такъв в града), с кола, която да сигнализира на кръстовището което се пресича и т.н. Той не е как да кажа, кисело "дупе", просто самия участък е осветен през ноща е й доста по удобно да направиш тест там, като се предполага че на моста на захарната няма откаде да се появят хора... Иначе и аз не одобрявам бързото каране тип "купих си Голф" или "Астра "Селинджър" GSI
Така, а сега ще напиша последния си пост адресирана към RSTURBO.
Приятелю, както по нагоре написах става въпрос за коли след 1998 с ДВГ поне 1.8 +, и не ми давай некви вектри за пример. Тоя същия ДВГ дет е 136 к.с. на Омега Б държи 210 без проблем.
Аз все си мисля че максималната скорост зависи и до голяма степен от скоростната кутия ама ...
А за Църна Маца там прдложението ти е несеризоно, може да си бърз на старт, но междуосието ти идва малко късо за да подъдржаш (не да я вдигнеш) спокойно висока скорост... Все пак сигурността преди всичко... Не мисля че някой тук би имал някаква полза от това да лъже или да преувеличава...
Така че прави като мен и не се стягай много, 100% разбираш от коли повече от мен (аз честно да си призная повече обичам да ги карам) ама и не се изхвърляй с някакви умопомрачителни заключения, че новите коли от към ДВГ не били нищо в срвнение със старите.
Карал съм на не много големи разстояния голям брой марки сравнително нови коли и разликата е огромна.
Моя човек с 210 на Сливница ги направи по възможно най-безопасния начин (доколкото може да има такъв в града), с кола, която да сигнализира на кръстовището което се пресича и т.н. Той не е как да кажа, кисело "дупе", просто самия участък е осветен през ноща е й доста по удобно да направиш тест там, като се предполага че на моста на захарната няма откаде да се появят хора... Иначе и аз не одобрявам бързото каране тип "купих си Голф" или "Астра "Селинджър" GSI
Така, а сега ще напиша последния си пост адресирана към RSTURBO.
Приятелю, както по нагоре написах става въпрос за коли след 1998 с ДВГ поне 1.8 +, и не ми давай некви вектри за пример. Тоя същия ДВГ дет е 136 к.с. на Омега Б държи 210 без проблем.
Аз все си мисля че максималната скорост зависи и до голяма степен от скоростната кутия ама ...
А за Църна Маца там прдложението ти е несеризоно, може да си бърз на старт, но междуосието ти идва малко късо за да подъдржаш (не да я вдигнеш) спокойно висока скорост... Все пак сигурността преди всичко... Не мисля че някой тук би имал някаква полза от това да лъже или да преувеличава...
Така че прави като мен и не се стягай много, 100% разбираш от коли повече от мен (аз честно да си призная повече обичам да ги карам) ама и не се изхвърляй с някакви умопомрачителни заключения, че новите коли от към ДВГ не били нищо в срвнение със старите.

Карал съм на не много големи разстояния голям брой марки сравнително нови коли и разликата е огромна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта