Пет годишна гаранция за моделите на Ford
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Логиката е такава, че който си има средства за нова кола, си има същите и за подръжката и.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
То и няма логика (икономическа) за нова кола за едни 10хил км на година и е икономическо самоубийство, ноЯЛТА написа:Логиката е такава, че който си има средства за нова кола, си има същите и за подръжката и.

Той има пари за поддръжка, но на кого му се дават пари на вятъра. Може да си купи по-надеждна кола, но има пари като вестници и ги пилее както дойде. Такива хора се броят на пръстите. Хората с много много пари са свидливи повече от възрастната жена с пенсия 100лв в магазин. А само те могат да си позволят кола ядаща страшни суми. Т.е. повечето хора с нови коли нямат толкова пари, колкото си мислим всички.. Всичко е на лизинг, много случаи в даден момент спира платежоспособността. За мен кредит/лизинг са най-големите зла и винаги бягам от тях.
Последна промяна от PcMan на 10 май 2011, 17:52, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Абе още не съм видял нова кола-повредена и застояла поради липса на средства.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Ялта, повече от 30% от новите коли са за*бани поради липса на средства 
В много голям процент от случаите хората като видят дадена вноска на месец и юруш и в един момент се оказва, че не могат да си го плащат и:
1. Стоят на паркингите и не ги карат
2. Лизингодателя принудително си ги взима
Явлението е супер често наблюдавано, имам дори примери с хора, на които съм им дал парите за първоначалните суми, щото и тях ги нямаха
Тъпата глАва на някои е устроена така: получава апартамент - наследство, продава го, купува си една купчина желязо, минават 3 години и пича фалира 

В много голям процент от случаите хората като видят дадена вноска на месец и юруш и в един момент се оказва, че не могат да си го плащат и:
1. Стоят на паркингите и не ги карат
2. Лизингодателя принудително си ги взима
Явлението е супер често наблюдавано, имам дори примери с хора, на които съм им дал парите за първоначалните суми, щото и тях ги нямаха


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
много народ се набълбукаха с лизинги които не могат да плащат за радост на хора като мен обичащи да карат почти нови коли на безценица ,избора е огромен
а дали е набутвация да си купиш нова кола ако ще караш по 10к на година е спорно ,ако можеш да си я позволиш защо не .. и тук идва една спекулация на продавачите на коли като МР - ние тая година продадохме 1500 коли ( примерно ) ама 500 от тях след година до три се връщат при тях върнати от лизинг без никога да са ставали собственост на някой друг освен МР .. е това продажба ли е .. колата обаче вече е втора употреба и играе в други статистики роля ...

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
много голям процент от хората(фирмите)взимат на лизинг просто защото не им се дават пари накуп,което не им пречи да си плащат лизинговите вноскиPcMan написа:То и няма логика (икономическа) за нова кола за едни 10хил км на година и е икономическо самоубийство, ноЯЛТА написа:Логиката е такава, че който си има средства за нова кола, си има същите и за подръжката и.Един вид логиката има милиярди варианти, в лицето на всеки.
Той има пари за поддръжка, но на кого му се дават пари на вятъра. Може да си купи по-надеждна кола, но има пари като вестници и ги пилее както дойде. Такива хора се броят на пръстите. Хората с много много пари са свидливи повече от възрастната жена с пенсия 100лв в магазин. А само те могат да си позволят кола ядаща страшни суми. Т.е. повечето хора с нови коли нямат толкова пари, колкото си мислим всички.. Всичко е на лизинг, много случаи в даден момент спира платежоспособността. За мен кредит/лизинг са най-големите зла и винаги бягам от тях.
времето е като парите-никога не стига
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
то ,ако беше така нямаше да е наводнено с върнати от лизинг коли .. последно гледам към 30 еднакви мондеота в МР ... и това са коли "продадени" за 1 година .. чак ме напушва на смях .. реално в БГ се продават не повече от 500-800 нови коли на година .. всичко друго е разни лизинги дето така и не се изплащат докрай ... даже имаше един "фен" тука във форума дето докато разпише договор за лизинг и писал в "моята кола " че си купил форд фокус ли кво беше .. след уместната ми забележка че той кола няма, нещо се умълча .. май не е влизал от тогава ,а колата му беше в премиум селекшъна няколко месеца ... 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
фирмата в която работя на година се взимат по 2 баничарки ,не е пропускана вноска няма върната кола ,а колите са може би повече от 30 ,е най старите с изтекъл лизинг ,които вече са собственост на фирмата се продават,освен тези има и за началниците други марки -по скъпи ...да не навлизаме в подробности ,може би сме изключение от правилото,но по голямата част от случаите сте ги описали много точно
времето е като парите-никога не стига
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Преди дни си направих проста сметка, за това дали да си вземеш нова кола или кола под наем.
Оказва се, че при 3 пътувания в годината за по 15-20 дни цената е приблизително една и съща, но рента-кар може да излезе по-солено, ако откраднат или разбият колата.
Иначе лизинга е за предпочитане, когато се говори за фирмен автомобил и с разходите по него да си намаляваш данъците.
Ако е за часно лице положението много бързо се изяснява, защото ние българите в желанието да се покажем, често се хвърляме в необмислени финансови операции, а в момент на криза това може да има и фатални последици.
Иначе хубавото на новият автомобил е това, че ти си знаеш как го караш и какво сипваш.
На новият внос нито знаеш как е каран, нито какво му е сипвано, а много често километрите пробег са 50% от истината в най-добрият случай.
Оказва се, че при 3 пътувания в годината за по 15-20 дни цената е приблизително една и съща, но рента-кар може да излезе по-солено, ако откраднат или разбият колата.
Иначе лизинга е за предпочитане, когато се говори за фирмен автомобил и с разходите по него да си намаляваш данъците.
Ако е за часно лице положението много бързо се изяснява, защото ние българите в желанието да се покажем, често се хвърляме в необмислени финансови операции, а в момент на криза това може да има и фатални последици.
Иначе хубавото на новият автомобил е това, че ти си знаеш как го караш и какво сипваш.
На новият внос нито знаеш как е каран, нито какво му е сипвано, а много често километрите пробег са 50% от истината в най-добрият случай.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Вчера ходих до МП и ми изръсиха цена от над 1700 леава за +2 години към гаранцията. Това според мен са безбожно много пари, при положение, че за старото мондео МК3 бях около 2800 (сменях и съединител и маховик - оригинални). Просто не виждам какво толкова ще се развали до 120-130 хил км (което гаранцията да признава), че да струва да кажем повече от 2000 хил лева. Така, че засега си оставам с 2 годишна гаранция. Иначе до настъпване на 21-вия месец от гаранцията може да се добавят тези +2 години.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Аз като говоря - приказвам
Дето казах, че договорът ми е прибран в офиса, правя няколко снимки от него. Мондео 2.2 TDCi 175 кончета, не е най-високо оборудване (титаниум без особени допълнителни глезотии) и струваше преди 8-10 месеца над 70 хил. лв със застраховките по време на лизинга.

Не се впечатлявайте, няма нищо ново в гаранцията без значение от пробега, досега също беше така:

Интересното обаче идва И след като се видят компонентите, които гаранцията покрива до определени километри (т.е. примерно покрива ги първия месец-два от ХХХ-годишната гаранция). Ето един пример:

А горният списък не е кратък и не са маловажни компоненти. Така че... Тая гаранция могат да я вземат и да си я заврат там, дето светлина не влиза - всичко е маркетингов трик
Та с тая пишман гаранция без ограничение в пробега е верно да седи в гаража и да не се кара, както каза леля Дани


Не се впечатлявайте, няма нищо ново в гаранцията без значение от пробега, досега също беше така:

Интересното обаче идва И след като се видят компонентите, които гаранцията покрива до определени километри (т.е. примерно покрива ги първия месец-два от ХХХ-годишната гаранция). Ето един пример:

А горният списък не е кратък и не са маловажни компоненти. Така че... Тая гаранция могат да я вземат и да си я заврат там, дето светлина не влиза - всичко е маркетингов трик

Та с тая пишман гаранция без ограничение в пробега е верно да седи в гаража и да не се кара, както каза леля Дани

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Пърхел, дай колата за 2 часа от Пловдив до Смолян и ще си я получиш с изкривени дискове и изтъркани накладки. Съединителя също може да изпищи, ако е на повече от 50 000 км. А ако същата операция я приложиш на пътя София-Монтана-София през Петрохан, така ще се разхлопа окачването, че ще се чудиш как се е върнала колата до София.
Затова вече не се кефя на "нов внос" или ІІ-ра ръка лизингови автомобили. Всичко си зависи от човека (собственика)!
Някой си вземат коли да се возят, а други да издевателстват над тях.
На практика всичко, което се сменя по автомобила в течение на експлоатационния период си е консуматив.
Така прехвалиния Хюндай Сантафе със 7 години гаранция на практика сменя съединител на 65 000 км, което не е дори половината от гаранционните 150 000 км. Обаче хората се хващат за голямата гаранция и после се оплакват, че това или онова не е гаранционно.
Затова е казано - "Четете дребния шрифт в договорите!" Същото е и при мобилните оператори и при банките и т.н.
Затова вече не се кефя на "нов внос" или ІІ-ра ръка лизингови автомобили. Всичко си зависи от човека (собственика)!
Някой си вземат коли да се возят, а други да издевателстват над тях.
На практика всичко, което се сменя по автомобила в течение на експлоатационния период си е консуматив.
Така прехвалиния Хюндай Сантафе със 7 години гаранция на практика сменя съединител на 65 000 км, което не е дори половината от гаранционните 150 000 км. Обаче хората се хващат за голямата гаранция и после се оплакват, че това или онова не е гаранционно.
Затова е казано - "Четете дребния шрифт в договорите!" Същото е и при мобилните оператори и при банките и т.н.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
И на 5к да отида с изкривени дискове - пак няма да го признаят и ще ми покажат другия дребен шрифт, с който е написано, че гаранцията е +/- ако не се използва колата 
Какви над 50к км съединител, той има горе-долу толкова гаранция от Форд
За "новия внос" не говорим, там ако не си я вкараш сам или с приятел са гробници. Тия с ясната история са по-добре, защото гледаш какво е правено по колата и после отиваш да гледаш самата кола. Всичко се вижда. Мондеото го взех след 7 месечно търсене и оглед на доста автомобили, но пък затова ми излезна на такава цена и състояние и знам, че е моя и мога да правя с нея каквото искам. То това е предимството.
Нервя се, че понятието "без ограничение на пробега" е маркетингов трик и големите "разбирачи" ми се опъват и видиш ли, те само гориво сипвали и въртели кормилото. Нервя се, че за безумни неща трябва да се ходи в дилърския сервиз, което оскъпява колата още повече.
За мен съм си решил - като сменям кола отделям няколко месеца и обикалям. По тоя начин спестявам около 60 хиляди и карам личен автомобил

Какви над 50к км съединител, той има горе-долу толкова гаранция от Форд

За "новия внос" не говорим, там ако не си я вкараш сам или с приятел са гробници. Тия с ясната история са по-добре, защото гледаш какво е правено по колата и после отиваш да гледаш самата кола. Всичко се вижда. Мондеото го взех след 7 месечно търсене и оглед на доста автомобили, но пък затова ми излезна на такава цена и състояние и знам, че е моя и мога да правя с нея каквото искам. То това е предимството.
Нервя се, че понятието "без ограничение на пробега" е маркетингов трик и големите "разбирачи" ми се опъват и видиш ли, те само гориво сипвали и въртели кормилото. Нервя се, че за безумни неща трябва да се ходи в дилърския сервиз, което оскъпява колата още повече.
За мен съм си решил - като сменям кола отделям няколко месеца и обикалям. По тоя начин спестявам около 60 хиляди и карам личен автомобил

- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Да ти кажа и аз бях решил така, но много ме изкуши офертата -28%. Отделно лизинга ми не е към МП и мога да си правя сам застраховките, а и я взех без първоначална вноска. Иначе обикалях месец два да гледам за BMW 535 и Mercedes E320, но просто не си намерих читава, или пък парите им бяха прекалено много, та накрая се споразумях и си взех Мондеото. Сега не съжалявам изобщо за избора си - чисто нова кола на парите на употрябявана такава. Парадокса беше, че ми предлагаха и тестови автомобили и върнати от лизинг, но разликата с новата беше по малко от 2000 лева, а те бяха на по година до две и естествено на по 15-30 хил км.Pyrhel написа: За мен съм си решил - като сменям кола отделям няколко месеца и обикалям. По тоя начин спестявам около 60 хиляди и карам личен автомобил
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
А пък според сервизната книжка на Fusion-a през първата година дори крушка да ти изгори се сменя безплатно, въпреки, че е консуматив.
Проблеми с гаранцията не сме имали. Сменяха ни акумулатор гаранционно, като колата една сутрин просто не запали и им се обадихме по телефона и дойдоха с пътна помощ и я взеха направо от гаража ни. Сменяха ни и стъклото на странично огледало, заради изгорял нагревател. Регулираха ми и стъклото, понеже като се вдигаше захапваше уплътнението. Даже безплатно ни залепиха гумата, която беше набодена с видия за гипсокартон.
Май това ни е вземане даване с Мото-Пфое по гаранция.
Проблеми с гаранцията не сме имали. Сменяха ни акумулатор гаранционно, като колата една сутрин просто не запали и им се обадихме по телефона и дойдоха с пътна помощ и я взеха направо от гаража ни. Сменяха ни и стъклото на странично огледало, заради изгорял нагревател. Регулираха ми и стъклото, понеже като се вдигаше захапваше уплътнението. Даже безплатно ни залепиха гумата, която беше набодена с видия за гипсокартон.
Май това ни е вземане даване с Мото-Пфое по гаранция.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Проблема идва точно след първата година, изведнъж се оказва, че имаш гаранция, ама не точно... Доста от работите отпадат, най-вече "консумативите", а и най-лошото е, че май цялата кола е един голям консуматив за тях и гледат да не признават гаранции. Аз засега съм много доволен от гаранционното обслужване - 2 пъти ми сменяха и двата фара заради петна,а преди седмица разглобяваха задницата и тавана за да намерят едно гадно пукане на тенеке. Оказа се, че до някаква заварка където се събират повече детайли има напрежение и едната ламарина леко се осуква и се чува ПУК-ПУК. Пари не ми взеха, но и май ще остане за тяхна сметка тъй-като казаха, че най-вероятно няма да им признаят гаранция. А все пак това са си поне 5 часа работа. А едногодишната ми гаранция изтече ден след отстраняването на проблема, предполагам, че след това щяха да ме накарат да плащам.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Преди месец ме поканиха с писмо, което за съжаление остана във фирмата и не мога да ви го снимам, с което ме канеха на БЕЗплатен преглед във връзка с предстоящото изтичане на гаранцията. Прегледаха колата и дори без да ме питат са сменили някакви планки, които започнали да ръждясват.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
от vw клуб
...А това с гаранцията имам доста познати дето са патили , а и всичко си плашташ кат поп.Това дет е по рекламите не е точно така но темата е друга ...
времето е като парите-никога не стига
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
А знаете ли,че с въвеждането на 5 годишната гаранция,цените на новите автомобили Форд се вдигнаха с 1500-2000лв.?И това по време на криза
Е,не мога да я разбера тая политика.Явно идеята е да няма продажби.Преди поне гаранцията можеше да се удължава по желание срещу заплащане.Сега,няма не искам,ще плащаш,фирмата има нужда от пари.То хубаво,ама за да се увеличат приходите,нали трябва да има и продажби,не става виртуално.

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Така е,защото сме малък пазар на нови автомобили!!
Сългасен съм с пърхел, търся месеци наред, но накрая спестявам десетки хиляди и карам личен автмомобил. От МП ако е на лизинг, е наполовина тяхна. Ако я платиш цялата, е твоя, НО всичко се сменя при тях, солено, а гаранцията има доста НО-та и така нататък. За застраховки и др. да не говорим. Не упреквам хора с чисто нови коли от МП, но за мен малкия ни пазар не е дорасъл. Това по-малко екстри на доста по-висока цена от други страни, си е несериозно, за страна с 500лв средна заплата. Една правилна бройка 2-ра ръка има безкрайни плюсове, безкрайни.. Защо опелите все още ръждясват, а всички коли се правят със жизнен цикъл 5-6 години ? А част струваща Х пари на производителя, в магазина е Х умножено по хиляда, защото само 2-ра ръка кола ще я потърси тази част, гаранционните коли си ги имат тези части, на Х цена. За да се притиска и ограничава пазара 2-ра ръка!
Сългасен съм с пърхел, търся месеци наред, но накрая спестявам десетки хиляди и карам личен автмомобил. От МП ако е на лизинг, е наполовина тяхна. Ако я платиш цялата, е твоя, НО всичко се сменя при тях, солено, а гаранцията има доста НО-та и така нататък. За застраховки и др. да не говорим. Не упреквам хора с чисто нови коли от МП, но за мен малкия ни пазар не е дорасъл. Това по-малко екстри на доста по-висока цена от други страни, си е несериозно, за страна с 500лв средна заплата. Една правилна бройка 2-ра ръка има безкрайни плюсове, безкрайни.. Защо опелите все още ръждясват, а всички коли се правят със жизнен цикъл 5-6 години ? А част струваща Х пари на производителя, в магазина е Х умножено по хиляда, защото само 2-ра ръка кола ще я потърси тази част, гаранционните коли си ги имат тези части, на Х цена. За да се притиска и ограничава пазара 2-ра ръка!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта