Пет годишна гаранция за моделите на Ford
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Дрънкам ,я.Що да не дрънкам.Като гледам повечето тук, все по темата се изказвате.Pyrhel написа: Синтез, глупости дрънкаш...
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Човек се учи докато е жив, знаеш. И аз съм се увътрял, вероятно пак ще се случва. Въпросът е да си здрав, пък кинти се изкарват 

- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Декра та декра, особено за окачването какво общо има с България като не инспектират български екземпляри. А една кола струва колкото е готов да даде някой за нея. Фиести е пълно между 5 и 6 хил лв. все една ще е читава. Това още повече обезмисля лизинга, просто колата толкова поевтинява след изплащането й, че ако си решил да не я караш повече от 3-4 години за мен няма смисъл да се взима такъв клас кола по този начин.
ПП: Според същите Декра, лагуна не е за предпочитане заради окачването.
http://www.maengelreport.com/index.php?id=14&L=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ами прави са за шарнирите, но освен тях другото по ходавата част смених едва на 270 хил км. Така че другите ако изостават с някви си 1-2 процента зад фиеста за мен не прави никаква разлика, а и едва ли си си взел фиеста точно щото няма да се чупи, сигурно си имал поне 3 други причини
ПП: Според същите Декра, лагуна не е за предпочитане заради окачването.
http://www.maengelreport.com/index.php?id=14&L=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ами прави са за шарнирите, но освен тях другото по ходавата част смених едва на 270 хил км. Така че другите ако изостават с някви си 1-2 процента зад фиеста за мен не прави никаква разлика, а и едва ли си си взел фиеста точно щото няма да се чупи, сигурно си имал поне 3 други причини

Последна промяна от pantata на 31 май 2011, 16:32, променено общо 1 път.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
не знам що ти е обидно това си е пазар ,а клиентите станаха много капризни всичко се гледа .. и през ум да не ти минава че на тая кола можеш да и вземеш 9к ,за 6к я давай веднага докато не се е отказал човека ,догодина ще е 4к .. твоята е амбиенте гола откъм екстри и двуврата ,а 1.25 бензин харчи като 2.5 дизел ..
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Няма да споря на тема дизел, но дизелът си е пълна набутвация, дори с Фиеста. Това било пазар. Не, това не е пазар. Джамбазите ви лъжат и вие мислите, че това е пазар. Няма друга такава държава по света. Хубаво, DEKRA и TUV лъжат. Айде народе, скачай на Лагуните. Преди 3-4 години търсих автомобил на старо за 5 бона и познайте на какво попаднал. Точно така, Лагуна с газова. Направо беше върха, та затова се отказах на момента. Понеже търсех за друг човек кола, същия се нави на едно Ласети пак с газова. Гледаш го, добре изглежда, но като се видя колата на място се оказа, че има маааалък проблем. Не пали на бензин. Стига сте се излагали бе! Какво ми сравнявате Фиестата с барутници, излезли от моргата, които според вас представляват конкуренция! Ама аз не съм ви виновен, че се набутвате? набатутвайте се колкото си щете, аз просото ще подаря тая кола на близък човек! На търгаши като вас никога няма да я дам!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Като цифри л/100км си прав. Иначе останалите разходи са различни. Като почнем от данък и застраховка на 155к.с. и 75к.с., гуми 16 с/у 14 цола. Обслужване (масла, филтри, накладки, резервни части).Alexi написа:... а 1.25 бензин харчи като 2.5 дизел ..
Безмислено е да спорите по темата Мондео с/у Фиеста. Всеки си преценява според нуждите. Аз лично ако имам много пари, ще си купя Фиеста за града и Мондео за дълъг път. Естествено понеже нямам, то ако трябва да избирам само една кола, то бих избрал Фиеста или Фокус (респективно Fusion или C-Max)
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 28 фев 2011, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Focus sedan 1.6 Duratec 100PS
- Местоположение: София/Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Между другото читава, стегната и поддържана стара кола почти не се продава, ей така в мобиле.бг. По-скоро се взима на момента от приятели, роднини и прочие и изобщо не отива до вторичния пазар за стари коли. Примерно последните 2-3 месеца беше ясно, че ще трябва да си разкарвам Вектрата от 1996г, с климатик, 2 еърбега, ABS, ел.стъкла, огледала, дизел, в перфектно състояние, обслужвана на време, удари няма, двигателя пее, нисък разход - с една дума много гледан автомобил. В този автомобил, понеже ми е първи, направо съм си вложил душата, имам го за частица от мен почти. В момента, в който говорих с познати, че ще се продава колата веднага на секундата се появи интерес от 2 приятели да я вземат. Ама изобщо не питаха какво що, единият се беше возил преди време и имаше представа и само каза, че ако я продавам я взима веднага. Викам му: "Ти майтапиш ли се? Все пак не мога да гарантирам, че утре няма да се счупи нещо, та това е 15 годишна кола!" Той:"Ясно е. Взимам я за баща ми. Едва ли за 2800лв ще намери нещо по-добро от твоя гаражен автомобил". В последствие се оказа, че колата отиде при тъста и човекът сигурно ще й се радва и ще си върши работа поне още 10-тина години. Та така най-вероятно е и за Фиестата, която е за 6 хил.лева на роднина. Иначе по автокъщите има бол таралясници.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Гаранцията е винаги плюс, никога минус. Това, че трябва да сменяш консумативи при тях не е толкова набутващо - при интервали от 1 година или 20,000 километра. Не е вярно, че ако си затъмниш стъклата, няма да ти важи гаранцията за двигател, както е написано по-горе.
Предпочитам да имам гаранция и да водим преговори доколко попада в обхвата на гаранцията и доколко не, пред гаранция - от типа "в перфектно състояние". Забелязал съм, че селективно определят какво попада и какво не в гаранцията - защото на мен са ми сменяли части от окачването гаранционно, а много хора твърдат, че не попада в гаранцията.
Между другото, понеже се води и паралелна дискусия за това, доколко си струва да вземеш нова кола за малък пробег, ами те някои коли като Фиеста и Ка са предвидени да им се прави малък пробег. За клас Супермини 7,500 километра е типичен пробег, за коли от клас Мини - 10-12,000 километра. А пък Фиеста си се търгува добре по света и у нас.
Предпочитам да имам гаранция и да водим преговори доколко попада в обхвата на гаранцията и доколко не, пред гаранция - от типа "в перфектно състояние". Забелязал съм, че селективно определят какво попада и какво не в гаранцията - защото на мен са ми сменяли части от окачването гаранционно, а много хора твърдат, че не попада в гаранцията.
Между другото, понеже се води и паралелна дискусия за това, доколко си струва да вземеш нова кола за малък пробег, ами те някои коли като Фиеста и Ка са предвидени да им се прави малък пробег. За клас Супермини 7,500 километра е типичен пробег, за коли от клас Мини - 10-12,000 километра. А пък Фиеста си се търгува добре по света и у нас.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Няма нищо лошо в удължената гаранция.Лошото е,че ти добавят едни 1500 лв.към цената,без правото да се откажеш.А иначе рекламата е хубаво нещо,но както винаги, не отговаря на действителността.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Не отговаря разбира се. Те и много хора с несигурни доходи си взимат нови колички, но на нова кола каското й е в/у 30-40хил. лева, не в/у 6 като 2-ра ръка. Консумативите са адските пари, а вноската чака всеки месец. Повтарям го пак, пазара на нови коли е малък, за това цените са малко по-високи от в Европа, и вероятно там гаранцията е по-истинска. А най-важното са доходите, имаш доходи - взимаш нова кола. Нямаш доходи - пак взимаш нова кола. Това е като с най-новите телефони, в Европа не си купуват толкова нови модели като тук(купуват, но знаете какво имам в предвди).. А там са и без пари с договор, тук договора я ти свали 100-200 лева, я не.synthez 3D написа:Няма нищо лошо в удължената гаранция.Лошото е,че ти добавят едни 1500 лв.към цената,без правото да се откажеш.А иначе рекламата е хубаво нещо,но както винаги, не отговаря на действителността.

- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Искам само да ти кажа, че и в Германия и в Англия такива неща за фирмени сервизи съм чувал, че ще ти се изправят косите. Така, че вече всички са мърлячи.
Можеш ли да си представиш в Германия в представителство на Пежо/Ситроен да ти вържат тръбата на хидравликата със свински опашки. Германия, страна известна с дисциплина и точност. Замина, матряла вече е лош навсякъде
Можеш ли да си представиш в Германия в представителство на Пежо/Ситроен да ти вържат тръбата на хидравликата със свински опашки. Германия, страна известна с дисциплина и точност. Замина, матряла вече е лош навсякъде

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
И да сядаме да мрем ли сега? Всеки си решава проблемите по различен начин. А и не съм видял народът масово да е хукнал да взема нови коли. Дори напротив. Когато никой не бе чувал и предполагал за кризата след 2008 година и когато доходите растяха по-бързо от гъби през 2006-2007 година, 80 % пак се хвърляха на стари таралясници. Сещам се за един колега, дето тегли 10 000 лева и си взе Пежо 406. Оказа се, че е напълнено с талаш, за да не се чуват шумове и да няма луфтове. А за 12000 можеше да се вземе нова Дачия, която и досега щеше да кара без проблеми. Обсужването и бе около 150 лева, макар и през по-малко километри, но жестоко се съмнявам, обслужването на това Пежо да е по-малко, още повече като се калкулират и ремонтите. А Дачия се вземаше под 200 лева. Въпреки всичко, манталитетът на българина е такъв - дай да се набутам със старото, че ми се струва по-евтино. Само дето е забравил, че математиката му куцаше яко в училище. И в крайна сметка всеки изкарва някакви пари, прави си сметка как да харчи и когато не си я направи правилно, вдига на трупчета старата кошница пред дома си или връща новата си лизингова кола. Извинявам се, отивам да разцъкам Фиестата в DIRT III.PcMan написа:Не отговаря разбира се. Те и много хора с несигурни доходи си взимат нови колички, но на нова кола каското й е в/у 30-40хил. лева, не в/у 6 като 2-ра ръка. Консумативите са адските пари, а вноската чака всеки месец. Повтарям го пак, пазара на нови коли е малък, за това цените са малко по-високи от в Европа, и вероятно там гаранцията е по-истинска. А най-важното са доходите, имаш доходи - взимаш нова кола. Нямаш доходи - пак взимаш нова кола. Това е като с най-новите телефони, в Европа не си купуват толкова нови модели като тук(купуват, но знаете какво имам в предвди).. А там са и без пари с договор, тук договора я ти свали 100-200 лева, я не.synthez 3D написа:Няма нищо лошо в удължената гаранция.Лошото е,че ти добавят едни 1500 лв.към цената,без правото да се откажеш.А иначе рекламата е хубаво нещо,но както винаги, не отговаря на действителността.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Не ме разбирай грешно.Нямам нищо против новите коли.Както е видно от подписа ми,карам две такива,изплатени напълно.Просто смятам,че вдигането на цени по време на криза е абсолютна глупост.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
То това с вдигането на цените си е типично български приом. Вдигнаха цените, на тока, на хранителните продукти, на услугите...абе почти на всичко.synthez 3D написа:Не ме разбирай грешно.Нямам нищо против новите коли.Както е видно от подписа ми,карам две такива,изплатени напълно.Просто смятам,че вдигането на цени по време на криза е абсолютна глупост.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Аз исках да кажа друго. Понеже колегата спомена, че българина се хвърлял на новото и скъпо. Не съм изобщо съгласен с това. Поне 90 % от хората са готови да пазаруват и пазаруват в магазини за дрехи втора употреба. Така е и с автомобилите. Купува се стар. КОйто разбира и има късмет, попада на добър екземпляр. В общия случай обаче, се купуват боклуци. А за вдигането на цените...напълно нормално, та било то и в криза. все пак хората са преценили, че с 5 години гаранция може да привлекат нови клиенти. Лично на мен са достатъчни и две, защото не карам много колата си. А и с първата Фиеста, не съм посещавал сервиз за ремонт след изтичане на 2 годишната ми гаранция.synthez 3D написа:Не ме разбирай грешно.Нямам нищо против новите коли.Както е видно от подписа ми,карам две такива,изплатени напълно.Просто смятам,че вдигането на цени по време на криза е абсолютна глупост.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
добре де ти хем тъй хем тъй .. според тебе тая фиеста сега дето я продаваш боклук ли е .. щото е втора употреба .. и човека който я купи на 1/4 от цената и нова дали ще се набута или дълги години ще си я кара без проблеми .. щото аз примерно вземах мондео точно като твоята фиеста - 4 годишно от първия собственик с 8 нови гуми и на 1/5 от цената му ново ... 25к му навъртях за 1 година и съм сменил .. свещи .. и 2 пъти масло ..дали съм се набутал как смяташ ..
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
Понеже много се разтеглям в писането понякога, явно се губи мисълта ми, особено ако човек не следи точно какво съм писал. Значи, в един от постовете си казах, че моята кола не е боклук, защото е лична, има си история, а и аз съм я пазил така, все едно ще я карам още 5 години. От друга страна се изказах против служебните автомобили. Може и да са карани добре, но гаранция няма. Само ще ти спомена един факт. Когато преди няколко седмици реших, че ще вземам нова, лизингова кола и ще продавам или връщам тази, просто почнах да се отпускам, да давам по-рязко и повече газ, да и пробвам за последно максималната скорост, да я видя как стои в завои с новите гуми и така нататък. Дори не ми пукаше много, с колко минавам през дупките. Представям си, ако това е служебна кола и я кара някой 25-30 годишен младеж. Ами естествено, кръвта му кипи и иска да покаже това онова с колата си, макар да е служебна. От друга страна това, че минал с голяма скорост през някоя дупка или легнали полицаи тип таралежи, не го ебе. А ти минавай с твоето Мондео през таралежите с 40-50, да видим, дали няма да те пробожда сърцето всеки път, когато Мондеото се разтресе. Иначе това е ежедневие, примерно за баничарките. По минаването през таралежите се разбира, дали една кола е лична или служебна. Кажи ми сега, с каква скорост минаваш през подобни препятствия и дупки с личната си кола? Друго което споменах е, че докато човек се нарадва на новата кола, понякога си позволява волности, още когато колата не е разработена напълно. Пак зависи от човека, но още в началото новият автомобил да получи по-голямо износване от нормалното на двигателя или някаква повреда по окачването, която да се появи в последствие. И когато казах таралясници, имах предвид нещо от рода на Алфа 147, 2001 година, 150 000 км, 5000 лева. Сега, колкото и екстри да има, това е италиански автомобил, а те са известни главно с проблемите си по електрониката. Не може една такава Алфа да се сравнява с кола като моята, поне на 3 пъти по-малко километри и пазена, доколкото може. Наистина, моята няма ел.стъкла и ел.огледала и евентуално радио, което има тая Алфа, но разполага с нещо много важно - здраво купе, съобразено с изискванията на EURO NCAP, климатик и удоволствието да караш кола на малко километри, която изисква минимални средства за поддръжка - вероятна смяна на накладки близките 20-30000 км , смяна на някой друг ремък, евентуално маншон и естествено редовна смяна на масло, свещи и филтри. Като казах здраво купе, ето ти едно клипче на близка среща между Фиеста модел 2002 и Сиера :Alexi написа:добре де ти хем тъй хем тъй .. според тебе тая фиеста сега дето я продаваш боклук ли е .. щото е втора употреба .. и човека който я купи на 1/4 от цената и нова дали ще се набута или дълги години ще си я кара без проблеми .. щото аз примерно вземах мондео точно като твоята фиеста - 4 годишно от първия собственик с 8 нови гуми и на 1/5 от цената му ново ... 25к му навъртях за 1 година и съм сменил .. свещи .. и 2 пъти масло ..дали съм се набутал как смяташ ..
http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE" onclick="window.open(this.href);return false;
Бях го пуснал това клипче май, но нека пак. Наистина, това е 20 години по-стар автомобил, но и Алфата не е толкова нова. Иначе за тия пари, някой би се изкушил да купи и BMW 5 от 1995 година. Щом Алфа, която губи от стойността си почти по процент на час може да струва над 5000 лева, какво остава за тая здарава Фиеста, пазена от първия си собственик? Нека правим моля ти се разграничение между автомобили нов внос с неизвестен произход, служебни автомобили, карани в България и лични автомобили. Разликата е от Земята до небето.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
impossibleman в цял свят е по-оферта колата на старо. Те там, с големите заплати пасат трева..
Новите коли се правя с все по-малък цикъл, в който са безкрайно надеждни, но след този цикъл частите им една по една си отиват. А съединенията се правят от части нарочно сложни, за да се отремонтират трудно. А част, която струва 2евро за производство струва 50евро, тъй като само и единствено човек с 2ра ръка кола ще плаща 50евро, гаранционна кола с нуждаеща се такава част плаща 2евро - 1 производител.
Самия шеф на Опел е заявил, че нарочно се правят да прогниват и новите опели след години. Това сваля реномето, но смазва 2-ра ръка пазара, хората си задават въпроси, а в чужбина сервизите са по-скъпи от тук(не че тук са цвете). Колкото по-нова кола 2ра ръка си купува човек, толкова по-сложна, скъпа за поддържка и трудна за отремонтиране сава тя. Модерни технологии ? Не, стратегия на производителите да мачкат пазара на 2ра ръка, защото човек не дава 30к за нова кола, а 6к за същата кола на 6години, и тези 6к не отиват в производителя, а той губи 30к, защото преди време е направил прекалено надеждна и с голям цикъл кола. Това много начетен, умен човек, участвал в конструкторския процес на известни марки, ни го е обяснявал с по-добро изказване и рутина. Заради такива неща съм с тдди.
С това целя да ти покажа, че не само в Б-я има хора, бягащи от новата кола, но в един момент (който настъпва) 2ра ръка колите стават все по-трудно смислени за покупка, с все повече въпросителни и ултра скъпи части и близки до невъзможното за отремонтиране съединения.
Новите коли се правя с все по-малък цикъл, в който са безкрайно надеждни, но след този цикъл частите им една по една си отиват. А съединенията се правят от части нарочно сложни, за да се отремонтират трудно. А част, която струва 2евро за производство струва 50евро, тъй като само и единствено човек с 2ра ръка кола ще плаща 50евро, гаранционна кола с нуждаеща се такава част плаща 2евро - 1 производител.
Самия шеф на Опел е заявил, че нарочно се правят да прогниват и новите опели след години. Това сваля реномето, но смазва 2-ра ръка пазара, хората си задават въпроси, а в чужбина сервизите са по-скъпи от тук(не че тук са цвете). Колкото по-нова кола 2ра ръка си купува човек, толкова по-сложна, скъпа за поддържка и трудна за отремонтиране сава тя. Модерни технологии ? Не, стратегия на производителите да мачкат пазара на 2ра ръка, защото човек не дава 30к за нова кола, а 6к за същата кола на 6години, и тези 6к не отиват в производителя, а той губи 30к, защото преди време е направил прекалено надеждна и с голям цикъл кола. Това много начетен, умен човек, участвал в конструкторския процес на известни марки, ни го е обяснявал с по-добро изказване и рутина. Заради такива неща съм с тдди.
С това целя да ти покажа, че не само в Б-я има хора, бягащи от новата кола, но в един момент (който настъпва) 2ра ръка колите стават все по-трудно смислени за покупка, с все повече въпросителни и ултра скъпи части и близки до невъзможното за отремонтиране съединения.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
всичко написано от Pcman е вярно .. но има и още един съществен момент - колите също така и поевтиняха ,и са много по достъпни от преди .. че 1 лада беше колкото 1 апартамент навремето ... а е толкова опростена и ненадеждна в сравнение с 1 нова кола от тоя клас сега ...
impossible в твоето уравнение липсва 1 важно нещо - класът на колата .. то така излиза че всички коли са в 1 клас .. 1 нова алфа 147 струва 2 пъти колкото 1 фиеста ,нормално е и втора ръка да е по скъпа .. да не говорим за БМВ 5та серия дето е 120к ново .. колко да струва на 10 години 5к ли ... а отделните класове коли имат различен ресурс .. нали не мислиш че фиестата може да изкара колкото БМВ 5а серия .. изобщо поставянето на тия 2 коли в 1 изречение е кощунство ..
impossible в твоето уравнение липсва 1 важно нещо - класът на колата .. то така излиза че всички коли са в 1 клас .. 1 нова алфа 147 струва 2 пъти колкото 1 фиеста ,нормално е и втора ръка да е по скъпа .. да не говорим за БМВ 5та серия дето е 120к ново .. колко да струва на 10 години 5к ли ... а отделните класове коли имат различен ресурс .. нали не мислиш че фиестата може да изкара колкото БМВ 5а серия .. изобщо поставянето на тия 2 коли в 1 изречение е кощунство ..
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Пет годишна гаранция за моделите на Ford
@PcMan, прав си донякъде, но това е твърде опростено мислене. Хубаво, колите се чупят и ръждясват. Обаче човек не живее 1000 години, че да има възможност за 100 нови коли. През целия си живот, вероятно има възможност да кара 5-6 коли и ако човекът не е доволен от Форд, просто отива при Фолксваген, въпреки, че неговите коли може дори да са по-ненадеждни. Това е принципа проба-грешка. Като се прецака Фолксвагенът, ще си каже - никога повече немска, отивам да взема японска. Взема някоя Тойота и както често се случва, не попада на бройка. Пак по сервизи и накрая решава следващата да е най-просперираща и развиваща се марка - Хюндай. Да, ама накрая установява, че все пак Фордът му е бил най-здрав, решава пак да вземи Форд, но пукалясва. Какво исках да кажа ли? Ами това, че производителят държи най-напред на реномето си, след това на всичко останало. Когато няма реноме и продажбите спаднат дори с 10 % от плануваните, производителят просто не може да си избие 3-те милиарда примерно, които е вложил в разработката на тоя автомобил.
Тия работи дето ги говориш, са твърде повърхностни и може да се обяснят на някое дете, докато още не е пораснало, но на зрели хора не. Отиваме вече в сферата на " теория на конспирациите". Сега остава и масоните да намесим и да се качваме на велосипедите.
Тия работи дето ги говориш, са твърде повърхностни и може да се обяснят на някое дете, докато още не е пораснало, но на зрели хора не. Отиваме вече в сферата на " теория на конспирациите". Сега остава и масоните да намесим и да се качваме на велосипедите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост