От 2008г. пускат румънски коли Ford
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
От 2008г. пускат румънски коли Ford
http://auto.dir.bg/2007/09/13/news2099329.html
От 2008г. пускат румънски коли Ford
13 Септември 2007, 11:31 / БГНЕС
Компанията Форд закупи румънския автомобилен завод Automobile Craiova, като плати 57 милиона евро на правителството на страната за 72,4 % от акциите на предприятието.
Договорът за това беше подписан от ръководителя на европейския отдел на Форд Джон Флеминг и премиера на Румъния Калин Попеску Търичану на провеждащото се във Франкфурт моторшоу, предаде Ройтерс.
Флеминг посочи, че новият завод ще бъде използван за засилване присъствието на Форд на европейския пазар. Той отказа да съобщи кои точно модели ще се произвеждат в румънския завод.
Производството на румънски коли „Форд” ще започне в края на 2008 г. Планира се годишно да се произвеждат 300 000 коли годишно, 90 % от които ще се изнасят в европейските страни. За модернизацията на завода в Румъния Форд ще инвестира 675 милиона евро. Флеминг заяви, че до 2012 г. инвестициите в завода ще възлязат на 1 милиард евро.
От 2008г. пускат румънски коли Ford
13 Септември 2007, 11:31 / БГНЕС
Компанията Форд закупи румънския автомобилен завод Automobile Craiova, като плати 57 милиона евро на правителството на страната за 72,4 % от акциите на предприятието.
Договорът за това беше подписан от ръководителя на европейския отдел на Форд Джон Флеминг и премиера на Румъния Калин Попеску Търичану на провеждащото се във Франкфурт моторшоу, предаде Ройтерс.
Флеминг посочи, че новият завод ще бъде използван за засилване присъствието на Форд на европейския пазар. Той отказа да съобщи кои точно модели ще се произвеждат в румънския завод.
Производството на румънски коли „Форд” ще започне в края на 2008 г. Планира се годишно да се произвеждат 300 000 коли годишно, 90 % от които ще се изнасят в европейските страни. За модернизацията на завода в Румъния Форд ще инвестира 675 милиона евро. Флеминг заяви, че до 2012 г. инвестициите в завода ще възлязат на 1 милиард евро.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ужас, и Форд ли ще почнат с тоя стремеж за производство на евтини коли където е важно количеството, а не качеството. Достатъчно измислици се появиха вече на пазара, крайно време е да престанат с тия компромиси. Тоя свят на къде е тръгнал не е истина, могат да убият всякакво желание на човек да си купи нещо ново. В Германия пак ще си карат немските Фордове, а тука ще ни пробутват имитациите.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не е така. Какви са географските координати на завода не е от значение, важното е, че е Ford. Ти да не мислиш, че ще измислят специални модели за нас, та да ни е гадно?! По-вероятно ще поспестят малко от оборудването. Fiestа като моята сглобена в Турция не отстъпва по нищо на немските. Лични впечатления.Rick написа:Ужас, и Форд ли ще почнат с тоя стремеж за производство на евтини коли където е важно количеството, а не качеството. Достатъчно измислици се появиха вече на пазара, крайно време е да престанат с тия компромиси. Тоя свят на къде е тръгнал не е истина, могат да убият всякакво желание на човек да си купи нещо ново. В Германия пак ще си карат немските Фордове, а тука ще ни пробутват имитациите.
Виж, ако направят като Рено, да си продават автомобилите под друга марка, тогава вече си е за притеснение. Слагат ли емблеми Ford, ще си пазят реномето (да, Ford има такова, но по белия свят, където хората "не разбират").
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Бе то това хубав. На 90 км са ми заводите, но като знам колко Макстор дискове призведени в Румъния са ми умирали в ръцете докато качвам Уиндоус (след 2 часа работа) и какво е качеството на Дачиите (на ферибото съм бил между два автовоза с Дачии и докато пътувах ги оглеждах от долу).
Май ще си поръчам Мондео чрез един приятел в Холандия.
Май ще си поръчам Мондео чрез един приятел в Холандия.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виждам потвърждаваш мнението ми, че където и да се прави, качеството е еднакво. Може би на друга планета Макстор ще направят здрави дискове, на тая не могатnikolovvd написа:...колко Макстор дискове призведени в Румъния са ми умирали в ръцете...

Абе каквото и да си говорим, истината е, че румънците много дръпнаха, а ние работим на празен ход и нестабилни обороти

- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Принципно си прав, но и аз от личен опит знам каква е разликата на техниката произведена под една и съща марка в различни държави. Не вярвам на контрола, та бил той и на Форд. Че няма да има други модели за нас е ясно, но други материали които външно не се различават, но намаляват разходите мисля че ще има и то в изобилие.AX!S написа:Не е така. Какви са географските координати на завода не е от значение, важното е, че е Ford. Ти да не мислиш, че ще измислят специални модели за нас, та да ни е гадно?! По-вероятно ще поспестят малко от оборудването.
В крайна сметка да му мислят тия дето харесват и ще си купуват нови коли.

- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
хм
Странно много странно защо водещи производители предпочитат да инвестират в съседни на България страни
.Колко добре звучи``Ford ще строи завод в България``
.Е да ама не.


Наесен с песен в К1.
- sweety_girl
- потребител
- Мнения: 204
- Регистриран: 23 май 2007, 10:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI комби
- Местоположение: София,Чепинци
- Status: Извън линия
По време на специална пресконференция, проведена на автомобилното изложение във Франкфурт, Джон Флеминг, изпълнителен директор на Ford Europe, заяви че компанията ще стартира сглобяването на компактен модел в Крайова, Румъния. Производството на колата ще започне най- късно до края на следващата година.
Въпреки че отказа да даде допълнителни подробности относно същността на проекта, Флеминг сподели, че компактният модел няма да бъде конкурент на хитовата Dacia Logan.
Решението на Ford да плати 57 милиона евро на румънското правителство за 72.4% от бившия завод на Daewoo, е продиктувано от необходимостта да се разтоварят малко производствените комплекси на компанията в Западна Европа и Русия. “Очакваме около 90% от производството да бъде предназначено за износ”, заяви Флеминг.
Ford ще направи и инвестиция в размер на 675 милиона евро в завода. Крайната цел е увеличение на годишното производство от 200 000 на 300 000 автомобила. Почти двойно ще бъде увеличението и на работната ръка в комплекса- от около 4 000 до 7 000 човека.
http://www.newcar.bg/show_novini.php?id=2069" onclick="window.open(this.href);return false;
Въпреки че отказа да даде допълнителни подробности относно същността на проекта, Флеминг сподели, че компактният модел няма да бъде конкурент на хитовата Dacia Logan.
Решението на Ford да плати 57 милиона евро на румънското правителство за 72.4% от бившия завод на Daewoo, е продиктувано от необходимостта да се разтоварят малко производствените комплекси на компанията в Западна Европа и Русия. “Очакваме около 90% от производството да бъде предназначено за износ”, заяви Флеминг.
Ford ще направи и инвестиция в размер на 675 милиона евро в завода. Крайната цел е увеличение на годишното производство от 200 000 на 300 000 автомобила. Почти двойно ще бъде увеличението и на работната ръка в комплекса- от около 4 000 до 7 000 човека.
http://www.newcar.bg/show_novini.php?id=2069" onclick="window.open(this.href);return false;
Как се ядат бисквити ОРЕО: Първо отлееееепяш .... и после си ебава майката от трохи!
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 04 сеп 2006, 12:13
- Модел на автомобила: FORD MONDEO
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Какво толкова са тея румънци
.Инвестиция,след инвестиция,а ние гълтаме мухи.
От колите произведени в Румъния само Дачия има някакво ниво.Шевролетите са пълна скръб,а вчера се качих на едно Гранде Пунто.........тропа,скърца-ужас.Когато се загледах-сделкано в Румъния.Дано Форд поне си наложат качеството,че ние май(българите) ще бъдем едни от най-пострадалите.

От колите произведени в Румъния само Дачия има някакво ниво.Шевролетите са пълна скръб,а вчера се качих на едно Гранде Пунто.........тропа,скърца-ужас.Когато се загледах-сделкано в Румъния.Дано Форд поне си наложат качеството,че ние май(българите) ще бъдем едни от най-пострадалите.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
wolf написа:Какво толкова са тея румънци.Инвестиция,след инвестиция,а ние гълтаме мухи.
От колите произведени в Румъния само Дачия има някакво ниво.Шевролетите са пълна скръб,а вчера се качих на едно Гранде Пунто.........тропа,скърца-ужас.Когато се загледах-сделкано в Румъния.Дано Форд поне си наложат качеството,че ние май(българите) ще бъдем едни от най-пострадалите.
За Дачия ясно, за Chevrolet и Фиат обаче можеш ли да пуснеш от някъде линкове, където да има информация за производство в Румъния?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта