Страница 1 от 2
Газов Инжекцион
Публикувано: 02 май 2007, 08:59
от TIN
Мисля да си слагам...дайте мнения, препоръки.....моля!
И ако може някакво мнение за качеството на работа на BRC Пловдив?
Публикувано: 02 май 2007, 16:26
от ge4ev
Здрасти,аз си сложих български ФОБОС, много съм доволен,никакви проблеми нямам,монтираха ми го в Пловдив човека се казва Слави Шишков,много е кадърен и го монтираха перфектно,ако искаш повече инфо пиши.
Публикувано: 03 май 2007, 13:28
от nimm
И аз ще съм ти благодарен ако дадеш малко повече информация..
Адрес, цена, време за монтаж, лични впечатления, разход и т.н.
ОФФ: Готин ник

Публикувано: 03 май 2007, 13:40
от TIN
nimm написа:И аз ще съм ти благодарен ако дадеш малко повече информация..
Адрес, цена, време за монтаж, лични впечатления, разход и т.н.
ОФФ: Готин ник

Днес сутринта закарах колата в BRC Пловдив!
Монтират и BRC Sequent.
Вечерта ще е готова....очаквайте мнения следващата седмица...почивните дни ще направя 500км...
Публикувано: 04 май 2007, 10:37
от TIN
Взех колата.....ето снимки на монтажа:
http://store4.data.bg/tnotov/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
Разход все още не съм засичал но съм много доволен от вървежа...

Силно препоръчвам...

Публикувано: 04 май 2007, 15:23
от Brock
TIN написа:Взех колата.....ето снимки на монтажа:
http://store4.data.bg/tnotov/Ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
Разход все още не съм засичал но съм много доволен от вървежа...

Силно препоръчвам...

Тъйкато мисля, че ще е полезно и интересно за всички, си позволявам да кача снимките и тук във форума.

Публикувано: 04 май 2007, 15:35
от jlpetkov
изглежда доста добре е монтирана, дано и да работи добре..
колко беше финансовото олекване за удоволствието?
Публикувано: 04 май 2007, 15:45
от TIN
jlpetkov написа:изглежда доста добре е монтирана, дано и да работи добре..
колко беше финансовото олекване за удоволствието?
1380лв като ми направиха отстъпка,защото използваха старата ми бутилка, и свалиха предната газора уредба ( Landi Renzo ), която смятам да продам междудругото, но това като я снимам ще публикувам тук....
18 месеца пълна гаранция без значение пробега....
Монтажа е направен в BRC Пловдив....сутринта в 9ч я оставих и в 17 си я взех.....
Много професионални .......обърнаха ми внимание......личи си че знаят какво правят!
Горещо ги препоръчвам..това е .....
Публикувано: 05 май 2007, 13:35
от sharo_baro
ето го и моя инжекцион
Публикувано: 05 май 2007, 13:37
от sharo_baro
1200 лева е всичко
на мене ми харесва как варви
разликата с бензина е в парите

Публикувано: 08 май 2007, 15:27
от TIN
sharo_baro написа:1200 лева е всичко
на мене ми харесва как варви
разликата с бензина е в парите

Какъв ти е разхода ?
Публикувано: 08 май 2007, 17:24
от sharo_baro
градско 11л.
извънградско 140-150км.-8л.
и варви кат на бензин
Публикувано: 09 май 2007, 10:13
от TIN
sharo_baro написа:градско 11л.
извънградско 140-150км.-8л.
и варви кат на бензин
Аз все още извънградско нямам ясна представа.....но смесено...200км измината от които 90 гадско Габрово с климатик част от които, останалите Габрово през бузлуджа ( на 3-та с повечко обороти) до Сопот.......даде 10 на сто разход....
Публикувано: 09 май 2007, 11:45
от greek
честито

и да ти служи дълго и безаварийно!!!
моят инжекцион е малко по различен от твоя и се води Sequent 24 но каква е разликата

незнам освен че е 1800 лв , но ако възникнат някакви въпроси питай и ако мога ще помагам макар че в тая плетеница от кабели , инжектори, тръбички и.т.н едва ли може човек да се ориентира.За разхода -моята напоследък гори твърдо 10/100 без значение градско ,извънградско,магистрала или не?

Публикувано: 19 май 2007, 09:16
от TIN
Така...разход градско...10 ( Габрово, Търново, Пловдив, не София!)
Извънградско....8,5
с климатик- 9
Върви отлично.....
А това по горното мнение при 150 км/ч да гори 8 много ме съмнява....
Да не е спускане на свободна ?

Имам един въпрос само...
Като е на бензин и се спускаш на скорост комп. спира готивото..( принудителен празен ход), така ли е и на газ ( когато е инжекцион) ?
нали управлението взема инфо от компа на колата ?
Публикувано: 20 май 2007, 11:36
от evg2
Горивото спира САМО когото изключиш двигатела,празния ход 800-1100 об/мин и той се поддържа с гориво независимо какво,а спускане на скорост дори и на 5-та пак не прекъсва горивото подавано от инжекторите в цилиндрите.

Публикувано: 21 май 2007, 08:26
от TIN
evg2 написа:Горивото спира САМО когото изключиш двигатела,празния ход 800-1100 об/мин и той се поддържа с гориво независимо какво,а спускане на скорост дори и на 5-та пак не прекъсва горивото подавано от инжекторите в цилиндрите.

По този въпрос няма нужда да спорим!
Гозориш за режим на газ или на бензин ?
Във всеки случай не си прав ( за бензина )!
Погледни тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E5&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Моля за още мнения по въпроса!
Публикувано: 21 май 2007, 10:45
от kEFi
TIN написа:Така...разход градско...10 ( Габрово, Търново, Пловдив, не София!)
Извънградско....8,5
с климатик- 9
Върви отлично.....
А това по горното мнение при 150 км/ч да гори 8 много ме съмнява....
Да не е спускане на свободна ?

Имам един въпрос само...
Като е на бензин и се спускаш на скорост комп. спира готивото..( принудителен празен ход), така ли е и на газ ( когато е инжекцион) ?
нали управлението взема инфо от компа на колата ?
На бензин ти е почти нулев. На газ, обаче, май по-скоро не. Малко ме съмнява на допълнителния модул да са му хакнали необходимите настройки за това...ама знае ли човек (при газов инжекцион). При стандартно АГУ - винаги си цоца гориво (при инжекциона газта се подава във въздушния колектор)
Публикувано: 21 май 2007, 19:22
от greek
при спускане на скорост на газ с газов инжекцион без да се натиска педала на газта се включва принудителния празен ход също като на бензин.Специално и мен ме тревожеше това и ходих да питам в БРЦ .Освен ако не са ме преметнали но по разхода съдя че най вероятно са прави

Публикувано: 22 май 2007, 21:01
от evg2
При принудителния празен ход/на скорост/ЕКУ-то вкарва режим на работа на двг. като при нормален празен ход,ЕКУ-то следи всички параметри подадени от датчиците на ламбда сонда, хидр.за управление,температура на входящия въздух и дебита му, също и вкл.климатик и определя количеството гориво което се подава от дюзите зе оптималнта работа на двг.при празен ход.
Независимо на какво гориво сте софтуера поаддържа 800-1100 об/мин
а това става само с гориво,няма нулево подаване в никой режим на работа на двг.