Страница 1 от 1

Ford Escort 1,8i 16v 97 г. ще имам ли проблеми с АГУ

Публикувано: 15 фев 2007, 23:20
от merlinofchaos
Здравейте наскоро смених старото ескортче (1,3 81г.) с доста по- новото му братче.
Въпроса ми е дали ще имам проблеми да му монтирам нормално АГУ или трябва се ориентирам към газов инжекцион.

Re: Ford Escort 1,8i 16v 97 г. ще имам ли проблеми с АГУ

Публикувано: 15 фев 2007, 23:35
от paci
Ко е тва Цомби ? :D
Хехе ... тази латиница .... :twisted:
'97-ма правят някакви промени по клапаните, май-стават по-тънки.
Като търсих ремък и ролка за моята се оказа факт промяна след март 97-ма, моята е след това.
Мен постоянно ме питат няма ли да слагам газова. Е сега лятото правя една година как я имам и ще трябва да сменявам маслото а дали ще имам и ~5000 км изминати.
Огледай форума и ще видиш, че има двигатели от тази година, че май след това и си карат на газ.
Само гледай кой ще я слага щото на инвалидите марката им е виновна :evil:

Е чеки още некой да напише нещо :)

Публикувано: 16 фев 2007, 00:09
от merlinofchaos
Не беше проблем с кирилицата, просто за бъзик го написах така ми звучи по- добре :D

На стъкла е 96-та, първа регистрация обаче е май 97-ма. Нямам си и на идея дали като на стакла е 96-та то е произведена тогава и е поотлежала или през 97-ма са я сглобили с артисали стъкла.

Поразрових се преди да постна и не попаднах на конкретна информация.

На едно място пише, че 1,8 и 2,0 двигателите имат този проблем (без да се опоменават години). На друго, че тези след 98-ма. Сега ти ме връщаш в 97.

Ще бъда много благодарен, ако някой ми разясни дали трябва да очаквам сериозни проблеми с газ и клапани (ако не друго поне да се подготвя психически)...

Публикувано: 16 фев 2007, 09:10
от Brock
Ти си все още със "стария" двигател и мисля че нямаш грижи да сложиш АГУ - на баща ми е същия, но 1,6 и има АГУ - друг е въпросът, че той си кара само на бензин, но колата дойде от Италия *00201* с газова.

:twisted:

Публикувано: 16 фев 2007, 10:36
от merlinofchaos
Супер, дано си прав :)

Публикувано: 16 фев 2007, 11:42
от kEFi
Все пак се чекни ВИН кода за годината и месеца на производство!

Публикувано: 17 фев 2007, 23:03
от dand
карам такъв комби 1.8 16V и от доста време знам че е на газ и да ти кажа върви доста по добре и от бензина,не знам причината ,иначе мисля че уредбата е за инжекцион щото си пали на бензин а като я изфорсираш автоматично минава на газ.
харчи ми около 11-12 газ средно, като се има в предвид че е служебна и почти постоянно я държа около 4000 оборота.
само забравих да напиша че моят е 92г.

Публикувано: 20 фев 2007, 10:14
от merlinofchaos
Благодаря за мнението. Доколкото разбрах май наистина съм със старата серия двигател, при който няма проблем с клапаните. До края на седмицата се надявам да и сложа ГАЗ и ще драсна да кажа как се държи.
Иначе разхода който цитираш ми се струва повече от перфектен. В момента ми харчи към 13 бензин градско. Извънградско не съм я пробвал.

Публикувано: 20 фев 2007, 11:23
от kEFi
merlinofchaos написа:....
...междувременно оправи и модела в профила си, че тая модификация ЦОМБИ е доста подвеждаща :wink:

Публикувано: 21 фев 2007, 23:39
от runtavguz
ОФ ТОПИК:
Модификацията "Цомби" означава, че е оборудвана с два еърбега. :shock: :P

Публикувано: 23 фев 2007, 16:24
от merlinofchaos
Мдааа и аз за нещо подобно си мислих докато си попълвах регистрацията :D

Никъде в правилата на форума не видях нещо което да ми пречи да използвам хумуристично представяне на модела на автомобила. Пък ако някой от власт имащите във форума държи да го променя ще го направя или пък да го промени той ;)

Публикувано: 28 фев 2007, 17:43
от merlinofchaos
Кофтито е, че съм с пластмасови колектори, а уж тук четох, че ескортите били с метални (но изглжда само по- старите модели са с метални). Надявам се плякалките да свършат работа и да нямам проблеми с тези колектори. Както и да е в момента е при майстора и днес или утре ще е готова и ще кажа как се държи на газ ;)

Публикувано: 04 окт 2007, 11:44
от merlinofchaos
Колата се държи доста прилично на ГАЗ, вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво.

Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.

Другото което е неприятно е, че като запаля сутрин на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.