Страница 1 от 1

колата е Пасат 1.8 а оборотите са 3000

Публикувано: 24 сеп 2005, 09:27
от peroo
имам въпрос

колата е Пасат 1.8
Сложиха му газова със всичките му там неща емулатори глупости.
Изведнъж колата след два три дена почна да държи високи обороти когато спре на едно място. Някъде към 3000. След една минута падат после пак се вдигат и това е не само на газ ами и на бензин.

Този проблем почна откак се сложи газова. След като занули грешките на компютърчето два три дена кара без проблеми и после пак почва да го прави. Кахаза му че ламда сондата е изгоряла. Друг предложи че бордовия компютър е изгорял.

Вие какво мислете??

Публикувано: 24 сеп 2005, 11:02
от Mitko
Това ,което казват са пълни глупости . Кажи ми какви са кодовете за неизправности и мисля ,че ще можем да помогнем . Ако ми кажеш какви са мога да те насоча къде да търсиш проблема. :wink:

PS:Има резон да е станало след монтажа на АГУ ,защото се слага плочка с определен диаметър и тя намаля притока на въздух ,но е малко вероятно да е от АГУ щом го прави и на двете би трябвало да е или TPS или мотора за положението на клапата.

Публикувано: 27 сеп 2005, 00:48
от knite
Има резон да му е изгоряла ламбда сондата - казаха ми че често се случва, тъй като газта изгаря на по-висока температура. Дали е вярно не знам.

LPG

Публикувано: 27 сеп 2005, 01:12
от Peter_CLX
Според някои изследвания температурата на горене на газта е малко под тази на бензина, но тъй като скоростта й на горене е доста по-бавна, на практика ламбда-сондата е подложена на по-голямо нагряване заради неохладилите се изгорели газове, излизащи от цилиндъра в ауспуха.

Може би най-сигурно е обаче да се направи газов анализ за да се разбере дали сондата е виновна за проблема.

Публикувано: 12 окт 2005, 22:23
от peroo
айде оправихме
проблемчето беше че е паднал маркуча на вакум регулатора
така ми каза момчето

Публикувано: 17 ное 2005, 18:30
от MAD MAX
Аз имах същия проблем със предишната ми кола-Голф2.Оказа се 4е проблема е в термо ампулата.