Страница 1 от 1

Не ще да работи колата на бензин, а само на газ. Помощ!!!

Публикувано: 15 ное 2006, 08:44
от valerko1
Колеги спасявайте положението, много Ви моля.
От наколко дни съм на газ и ми се тииииит майката.
1. Първия и втория ден добре и на бензин и на газ. Разлика между газ и бензин никаква във вървенето.
2. Третия ден на газ започна да гасне като изключа от скорост и почнах да карам на бензин.
3. На четвъртия ден понеже ми беше за смяна гърнето отидох да ми го сменят, и човека дето ми го смени го помолих да настрои газираната да не гасне. Настрои я, не гасне в момента, вярно бая спъната е, обаче ми каза че поне ще ми е икономична.
4. На следващия ден /вчера/ - изненада. Колата запали сутринта на бензин, след 10-тина минути угасна и не пали въобще на бензин. Върти като откачена но не ще. Викам си бензина е свършил. Сипах - таратанци. Имам подизрение че ключа газ/бензин е заминал.
5. Тая сутрин на газ викам си при -2 градуса няма да палне. Врътнах......ебаси мамата....запали по добре от на бензин.

Те това е с мойта газова. Още малко ще я потърпя и ще изскубя всичко и у мазето.

Моля, някой да сподели ако има идеи по проблемите.

Колата е моноинжекция. Агуто е бутилка и сонда ICOM - италиански, изпарител Stefaneli или нещо подобно, електрически - стар, газов клапан BRC - нов, ключ газ бензин BRC Time - нов

Публикувано: 15 ное 2006, 09:27
от Brock
Ами по въпроса с непаленето на бенз - нещата, които се сещам, и които да провериш:
1. Изключил ти е защитния клапан за удар и сега бензиновата помпа не действа - провери го
2. Прецакан електрически клапан на бензина - този, който са ти сложили газаджиите, за да спира бензина като си на газ - провери го - идва ли ток до него и работи ли
3. Прецакано ключе за превключване на газ/бензин

:twisted:

Публикувано: 15 ное 2006, 10:37
от valerko1
Brock написа:Ами по въпроса с непаленето на бенз - нещата, които се сещам, и които да провериш:
1. Изключил ти е защитния клапан за удар и сега бензиновата помпа не действа - провери го
2. Прецакан електрически клапан на бензина - този, който са ти сложили газаджиите, за да спира бензина като си на газ - провери го - идва ли ток до него и работи ли
3. Прецакано ключе за превключване на газ/бензин

:twisted:
1. Къде е тоя клапан, че съм много бос. :oops:
2. Срам ме е ама и тоя не го знам. Газаджиите вързаха само реле и ключ газ/бензин. И направиха центровка на ухо. Вървеше два дни общо взето.
3. И аз имам такова подозрение.

Ако махна едната клема на акумулатора дали няма да изчисти грешките от компютъра и да се оправи работата.

Публикувано: 15 ное 2006, 11:50
от Brock
valerko1 написа:[
1. Къде е тоя клапан, че съм много бос. :oops:
...
Ето това е :arrow: Немски-БЛЯК!

Това също би ти свършило работа :arrow: Бензинова помпа

Сигурно има и други теми по въпроса, но не ми се търси повече :P

:twisted:

Публикувано: 15 ное 2006, 16:49
от valerko1
Ето това е Arrow Немски-БЛЯК!
Този ключ го намерих зад кората /то и дупка си има обаче аз махнах кората щот съм тап/ вляво от педалите. Червен бутон, който си е постоянно натиснат. Колкото и да го натискам не се мърда. Махнах и + на акумулатора за 5 мин., обаче ефект никакъв. Хеееееееееееееелп. Много моля дайте още идеи.

Публикувано: 15 ное 2006, 17:02
от Bakara
А защо караш човек, който сменя гърнета да ти настройва газовата у-ба?

Публикувано: 15 ное 2006, 20:21
от valerko1
Bakara написа:А защо караш човек, който сменя гърнета да ти настройва газовата у-ба?
Еми просто разбира и от тези неща. Не ми е прецакал той нещата. Сигурен съм.

Публикувано: 09 мар 2007, 19:19
от tonko1
ако о6те не пали ресетни компа.сваля6 клемите за минимум 15мин на акумолатора и ги слага6 пак.би трябвало да запали.кажи има ли резултат...ако запали на бензин не я караи на газ поне 50 км да се настрои компа ...

Публикувано: 09 мар 2007, 19:24
от tonko1
ако това не помогне виж като дадех контакт дали се чува звук от към резервуара на помпата.не знам как е при фиеста моно но при мен е на резервуара помпата и като даде6 контакт трябва да 4ува6 за секунда-две "бвъъъъъъъъъъ".но мисля 4е мн вероятно е компа да ти е натрупал няква гре6ка и да се наложи да го ресетне6 както ти казах... по горе... но не съм спец не знам със сигурност но може и тва да ти е проблема пробвай.

Публикувано: 09 мар 2007, 23:04
от petkoff_pl
tonko1 написа:ако това не помогне виж като дадех контакт дали се чува звук от към резервуара на помпата.не знам как е при фиеста моно но при мен е на резервуара помпата и като даде6 контакт трябва да 4ува6 за секунда-две "бвъъъъъъъъъъ".но мисля 4е мн вероятно е компа да ти е натрупал няква гре6ка и да се наложи да го ресетне6 както ти казах... по горе... но не съм спец не знам със сигурност но може и тва да ти е проблема пробвай.
Ако не чуваш този звук проверяваш бушона на помпата 3А може да е изгорял
ето подобни теми http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 12 мар 2007, 20:23
от kEFi
Когато се монтира АГУ се ходи за донастройка (там, където са я сложили) след изминаването на около 500км. Това с онямайстор и настройката на празния ход си е едно (и гасненето включително). Докато непаленето на бензин си е друго нещо... Ако си с бездистрибуторно палене - имаш ли монтиран поне симулатор ламбда сонда? А майстора, който ти е сменял гърнето....при процедурата да не е прецакал някой датчик (при заваръчни работи е препоръчително изключване на минуса на акумулатора)